Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04122 Халықаралық бизнес в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Менеджмент және экономика саласында іргелі білімі бар, халықаралық бизнесті ұйымдастыру дағдылары бар, халықаралық экономикалық ортаны талдау, шетелдік саясат, халықаралық құқық дағдылары, сондай-ақ әртүрлі елдердегі бизнес-ортаның ерекшеліктерін білу.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 245
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B046 Қаржы, экономика, банк және сақтандыру ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
2 Оқу жылы
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Мәдениетаралық коммуникация: теория және практика
Қолданбалы статистика
Микроэкономика негіздері
Қытай тілі 3
Салыстыру және топтарды құру
Экология және өмір қауіпсіздігі
Мaкроэкономика негіздері
Кәсіпкерлік құқық
Шығармашылық ойлау
Көшбасшылық: Сыни және шығармашылық ойлау
Қытай тілі 4
-
3 Оқу жылы
йымдастырушылық мінез-құлық
Стратегиялық басқару
Маркетинг: сату өнері
Адам ресурстарын басқару
Корпоративтік қаржы
Іскери қытай тілі 1
Бухгалтерлік есеп негіздері
Іскери қытай тілі 2
Іскерлік келіссөздер
Жобаны басқару
Экономикалық зерттеулер
Операцияларды басқару
Басқару шешімдері
Инвестицияларды басқару
Электрондық бизнес және коммерция
Қазіргі бизнес
-
4 Оқу жылы
Халықаралық қаржы
Логистикалық менеджмент
Қытайлық дағдылар тәжірибесі
Қамтамасыз ету жүйесін басқару
Халықаралық экономикалық қатынастар
Жетілдірілген қытай тілі
Экономика және бизнестегі статистикалық әдістер
Халықаралық бизнес
Қытайдың сыртқы саудасы және тікелей шетелдік инвестициялар
Қытай жайлы жалпы ақпарат
Қазіргі Қытайдың қайта құрылуы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби іскерлік қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін, оның ішінде қытай тілінің деңгейін күнделікті деңгейден іскерлік деңгейге дейін көтеру үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас орнату.
- Табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайларда өмір қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи теориялары мен тәжірибесін білу, авариялық-құтқару жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын, халықаралық құқық пен қауіпсіздік мәселелерін білу.
- Экономикалық және статистикалық есептерді шешуде математикалық әдістерді қолдана отырып, әртүрлі қызмет салаларында экономикалық білім негіздерін, сызықтық алгебра курсының негізгі математикалық түсініктерін, жоғары математиканың негізгі түсініктерін экономикалық түсіндіруді қолдану.
- Халықаралық ұйымдардың маркетингтік қызметін басқару және халықаралық бизнесті жүргізу ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіпорындардың маркетингтік стратегияларын әзірлеу саласында алған білімдерін қолдану, әртүрлі клиенттер үшін адалдық бағдарламаларын құру, жылжыту арналары мен ғаламтордағы жарнамалық науқандардың әртүрлілігін ескере отырып.
- Әртүрлі елдердің микро және макродеңгейлерінде экономикалық теорияның концептуалды аппаратын меңгеру, осы білімді халықаралық компанияларда тағылымдамадан өту кезінде және кәсіби қызметте, кәсіпорындар мен халықаралық ұйымдарды дамытудың стратегиялық жоспарларын жасау кезінде, бастапқы мәліметтерді жинау және талдау кезінде қолдану елдегі және шетелдегі шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін сипаттайтын қойылған экономикалық міндеттерді шешу үшін әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеу үшін қажет.
- Қытайдың тарихи, әлеуметтік-экономикалық дамуын, Қытай халқының құрамы мен мәдениетін білу, сауда-инвестициялық саясатты, оның ерекшеліктерін, өзара әрекеттестіктің негізгі қағидаттары мен үлгілерін, әлемнің басқа елдерімен салыстырғанда жұмыс тиімділігін білуді көрсету
- Ең маңызды құқықтық, реттеуші және саясат мәселелері, электрондық бизнес және коммерция, төлемдер мен жүйелердің жаңа түрлері бойынша теориялық және практикалық білімдерін көрсету, жаһандық коммерциялық және жеткізу тізбегін, сондай-ақ халықаралық бизнестің жалпы операциялық бейнесін көру қабілетін дамыту. басқару тұрғысынан және стратегиялық басқару дағдыларын ұйымдастыру
- Басқарудың жалпы теориясын, мінез-құлықты ұйымдастыруды, трансұлттық, операциялық және инвестициялық менеджмент заңдылықтарын, менеджмент функциялары мен қаржылық басқару құралдарын, соның ішінде көшбасшылық қасиеттер мен креативті ойлауды қолдана отырып, тиімді маркетингтік құралдарды меңгеруді көрсету.
- Тауарлар мен қызметтерді ілгерілету бойынша әртүрлі маркетингтік әрекеттерді ескере отырып, қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізу және халықаралық компаниялардың нарықтық құнын барынша арттыру үшін халықаралық бизнесті тиімді қаржылық басқару тетіктерін пайдалана отырып, қаржылық жүйенің құрамын, құрылымын, ұйымдастыру принциптерін талдау.
- Бизнес-жоспарларды әзірлеу, ұйымда қабылданған халықаралық стандарттарға сәйкес жұмыс нәтижелерін негіздеу және ұсыну, халықаралық ұйымның салық саясатын және бухгалтерлік есеп әдістерін, сондай-ақ нормативтік құқықтық актілерді ескере отырып, экономикалық деректерді өңдеу құралдарын таңдауды, қаржылық есептің, оның ішінде және халықаралық қаржының негізін меңгеру.
- Елдер арасындағы әлеуметтік-экономикалық өзара әрекеттестіктің, мәдениетаралық ынтымақтастықтың ерекшеліктерін анықтау, халықтың мінез-құлқын сыни тұрғыдан бағалау, сыни және логикалық ойлау қабілетін дамыту, осы дағдыларды компанияның халықаралық инвестициялық, басқару және қаржылық қызметінде қолдану.
- Макро және микроэкономика, маркетинг және қаржы деңгейінде әртүрлі салаларда болжамдар жасау және басқару шешімдерін қабылдау үшін деректерді талдау, экономикалық белсенділікті және персоналды басқаруды талдау, дүние жүзіндегі халықаралық компаниялардың кәсіби және құқықтық қызметін талдау, тиімді сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және елдер арасындағы халықаралық ынтымақтастықты ескере отырып, мүдделі тараптармен өзара іс-қимылды білу
- Қаржылық есептің, операциялық және стратегиялық менеджменттің, іскерлік этиканың, адам ресурстарын басқарудың және маркетингтің негізгі аспектілерін пайдалана отырып, халықаралық бизнес зерттеулерін жүргізу және халықаралық бизнес ортаның негізгі факторларын, оны бағалау құралдарын зерттеу үшін экономикалық процестер мен әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды талдау.
- Халықаралық деңгейде іскерлік келіссөздер жүргізудің негізгі технологиялары мен әдістерін қолдану, бизнес-процестердің тиімділігін талдау, теңдестірілген басқару шешімдерін дайындау мақсатында тәуекелдерді басқару үшін биржалық операцияларды пайдалануды анықтау, айналасындағы әлем елдердегі корпоративтік құқықтың ерекшеліктерін, соның ішінде Қытайды түсіну
- Экономикалық зерттеулер жүргізу, халықаралық бухгалтерлік есеп, халықаралық қаржы менеджменті, экономика және логистика саласында талдау жүргізу үшін экономикалық және қолданбалы статистиканың негізгі терминдері мен түсініктерін математикалық, экономикалық және бухгалтерлік терминологиямен қолдану