Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу в Қазақстан-Британ техникалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы әртүрлі процестер мен күрделі жүйелердің математикалық және компьютерлік модельдеу саласындағы мамандарды даярлауға, бәсекеге қабілетті білімдерді меңгеруге және оларды үш өлшемді объектілердің математикалық және компьютерлік модельдеуіне жаңа әдістер мен білімдерді қалыптастыруға қолдану және физика, химиядан туындайтын қолданбалы міндеттерді шешуге арналған, биология, экономика және т.б. Сондай-ақ, сарапшылар теориялық информатикада туындайтын әртүрлі мәселелерді модельдеуге қабілетті болады. Оқу бағдарламасының екі бағыты бар: - «Теориялық компьютерлік ғылымның мәселелерін математикалық модельдеу»; - «Табиғи ғылым процестерін математикалық және компьютерлік модельдеу».
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Бұл курстың мақсаты - магистранттарды ғылыми зерттеулер жүргізуге, олардың сипаттамаларын жасауға және магистрлік диссертацияны қорғауға қол жеткізе отырып жасалған жұмыстарды талдай білуге үйрету. - ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің теориялық негіздерін игеру; - тәжірибе жасай білу, тәжірибе құру әдістерінің принциптерін білу; - эксперимент нәтижелерінің экономикалық тиімділігі әдістемесін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Параллель бағдарламалау

    Бұл пән MPI технологиясын қолдана отырып, параллельді бағдарламалаудың практикалық курсын игеруге арналған. Курс MPI стандартының көптеген негізгі процедураларын нақты бағдарламаларды жазу кезінде қажет болуы мүмкін практикалық тапсырмаларда қолдану мысалдарымен сипаттауды қамтиды. Негізгі сипаттама Fortran немесе C/C++ программ бағдарламаларынан MPI процедуралық шақыруларын қолдану арқылы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтар және формалды тілдер теориясы

    Курста ақырғы автоматика, грамматика теориясының тұжырымдамалары ашылады; иерархияны нақтылайды оларды ұсынудың және танудың күрделілігіне байланысты тілдер; дағдыларды дамытады тану және дәлелдеу қабілеттерін шешу үшін ақырғы үлгілерді құру әр түрлі есептеу модельдері үшін есептердің шешілмеуі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Есептеу гидродинамикасы

    Курс есептік сұйықтық динамикасының тұжырымдамалық аппаратын оның тұтастығымен пайдалану; гидродинамикалық процестерді математикалық модельдеудің негізгі кезеңдерін, оның ішінде мәселені физикалық тұжырымдауды, математикалық модельді таңдауды және бастапқы-шекаралық есептерді қалыптастыруды, аймақтың торлы моделін құруды көрсете білу, торды жақындатуды таңдау немесе дамыту; қолданбалы және инженерлік мәселелерді шешуде математикалық және алгоритмдік модельдеу әдістеріне ие болу үйренуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақсыз бейсызықты физикалық үрдістерді математикалық және компьютерлік модельдеу

    Курс физикалық процестердің математикалық модельдерін құруды үйренуге мүмкіндік береді; математикалық физиканың дифференциалдық теңдеулерін іріктеу; дұрыс сандық әдісті таңдау; математикалық модельдерді құру үшін код жазу; алынған нәтижелердің графигі мен анимациясын құру; өзін-өзі оқытудың жеке қасиеттерін дамыту, стационарлық емес сызықтық емес физикалық процестерді математикалық және компьютерлік модельдеу бойынша білімдерін кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәуекелдерді басқару негіздері

    Осы курсты зерделеу барысында студенттер Қаржы инжинирингі; секьюритилендіру процестері; туынды құралдардың негізгі түрлері: спот, форвард, фьючерс, опцион, своп; бағалы қағаздар нарығындағы хеджирлеу және алыпсатарлық операциялар; теңгерімді инвестициялық портфельдерді қалыптастыру саласында білім алуы тиіс. Студенттер ma(q), AR (p), ARMA (p, q) және ARCH (p), GARCH (P, q) стохастикалық модельдерін қолдана отырып, қаржы құралдарының тәуекелдерін болжауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы математикалық инженерия

    Курс бойы студенттер экономикадағы математикалық және қаржылық инженерия саласында білім алады, оған мыналар кіреді: микроэкономикалық және макроэкономикалық процестерді дамытудың математикалық заңдары; тауарлар, жұмыс күші және қаржы нарықтарындағы шаруашылық жүргізуші субъектілердің кинематикалық, динамикалық және статикалық байланыстары; бизнес шешімдерінің тензорлық математикалық модельдері және оларды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің шеңберінде магистрант қазіргі заманғы ұйымдардағы басқару мәселелерін шешу үшін психологиялық білімдерді практикалық қолдануды меңгереді. Ол сондай-ақ басқару жүйелерінің тиімділігін арттыру мақсатында адам факторын, басқару қызметінің негізгі компоненттерін және топтық процестердің заңдылықтарын пайдалану мүмкіндіктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Курс студенттерде мағыналы өмірлік бағдарларды, құндылық бағдарларды және ғылыми дүниетаным негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Ежелгі дәуірден бастап ғылым философиясының қалыптасуы мен дамуы туралы мәліметтер беріледі. Ғылыми-техникалық әлем философиясының заманауи тұжырымдамалары және инновациялық тізбектегі ғылымның рөлі талқыланады. Философия дамуының сан алуан аспектілері ғылымның қалыптасу призмасы мен онымен байланысты технологиялардың дамуымен қамтылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектеп педагогикасы пәнін оқытудың мақсаты студенттерге педагогикалық теорияның теориялық негіздері және педагогикалық шеберлік, жоғары оқу орындарында оқытудың оқу-тәрбие процесін басқару туралы білім алуға көмектесу, негізгі категориялар туралы түсінік беру, педагогика ғылымы, гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі және оқытушының практикалық іс-әрекетіндегі жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңызы, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері және жоғары оқу орнының педагогикалық міндеттерін шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Медициналық және биомедициналық процестерді математикалық және компьютерлік моделдеу

    Бұл курс қарапайым дифференциалдық теңдеулер жүйесіне негізделген биологиялық ортаның мінез-құлқын сипаттайтын жабық динамикалық процесс моделін құруға арналған; жартылай дифференциалдық теңдеулер жүйесі негізінде биологиялық ортаның мінез-құлқын, популяция динамикасын, жұқпалы аурулар мен гемодинамиканы модельдеуде қолданылатын математикалық әдістердің сипаттамасын сипаттайтын жабық математикалық процестің моделін құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржы және экономикалық процесстерді математикалық және компьютерлік модельдеу

    Курстың мақсаты - студенттерге экономикалық есептерді шешуде компьютерлік модельдермен жұмыс істеу негіздерін, бағдарламалық пакеттерде енгізілген математикалық модельдермен жұмыс істеу дағдыларын, экономикалық мәселелерді шешуде математикалық, модельдеу модельдерін және ақпараттық технологияларды қолдана білуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Модельдеуге арналған жетілдірілген Python

    Курс Python бағдарламалау туралы негізгі білімі бар жоғары ынталы студенттерге арналған. Курс бағдарламаларды жоспарлау мен ұйымдастыруға, сондай-ақ математикалық және компьютерлік модельдеу есептері үшін Python бағдарламалау тілінің грамматикасына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс тілдің айтылу нормасын, оқылым, айтылым, жазылым, тыңдалым, лексика мен грамматиканы тізбектей меңгертуге, жағдаяттық коммуникациялық дағдыларды, оқытылатын тілдің коммуникативтік ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Шетел тілі пәнін меңгерудің негізгі мақсаты – студенттердің мамандардың табысты кәсіби іс-әрекеті үшін қажетті шет тілі саласындағы жалпы мәдени құзыреттіліктерді меңгеруі. Ағылшын тілін негізгі шет тілі ретінде оқыту оқушылардың шығармашылық белсенділігін, шет тілін меңгерудегі дербестігін, ой-өрісін кеңейту мақсатында сыныптық және сыныптан тыс жұмыстарды біріктіруді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік графикадағы математикалық модельдеу

    Пәнін игерудің мақсаты - аналитикалық және проекциялық геометрия және зерттеу бөлімдерін зерттеу. сызықты координаталық түрлендіру әдістері. Дамыту туралы білім алу әртүрлі деңгейдегі үш өлшемді геометриялық объектілердің математикалық модельдері күрделілігі - сызықтар, беттер, денелер, құрылымдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық үрдістерді математикалық және компьютерлік модельдеу

    Курс математикалық модельдеуді қолдана отырып, нақты химиялық процестерді сипаттайды. Курста химиялық реакцияларды математикалық және сандық модельдеудің әртүрлі әдістері ұсынылады. Химиялық реакциялардың жылдамдығына әсер ететін әртүрлі факторлар, сондай-ақ физикалық процестердің химиялық реакциялардың жүруіне әсері зерттеледі. Сондай-ақ, курста математикалық модель құру, оларды шешу/жеңілдету және нәтижелерді көрсету әдісі көрсетілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Атмосфералық үрдістерді және метеорология мәселелерін математикалық және компьютерлік модельдеу

    Курс заманауи бағдарламалық кешендерде математикалық күрделі алгоритмдерді шығармашылық қолдану, әзірлеу және іске асыру қабілетін дамытады; математикалық есептердің классикалық қойылымдарындағы физикалық аспектілерді өз бетінше талдай білу; жаратылыстану мәселелерін талдауда Математикалық компьютерлік және алгоритмдік модельдеу әдістерін меңгеру; терең жүйелік білімге ие болу және қазіргі жағдайды көрсететін мәселелерді, тәсілдер мен тенденцияларды сыни тұрғыдан бағалай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Есептелімділік теориясының элементтері

    Пәннің мақсаты - студенттерді теориялық информатиканың негізгі мәселелерін шешудің алгоритмдері мен модельдерімен және есептеудің формальды теориясының ережелерімен таныстыру, математиканың семиотикалық құралдары, дәлелдеу және математикалық теорияның құрылымы туралы түсініктерін тереңдету; алгоритм және тіл ұғымдарын қарастыру және ресімдеу; алгоритмдер саласындағы практикалық дағдыларды, оларды құру тәсілдерін, алгоритмдердің талдау тиімділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Есептеу теориясы

    Есептеу теориясы-алгоритмдердің жалпы қасиеттері мен заңдылықтарын және оларды ұсынудың әртүрлі формальды модельдерін зерттейтін ғылым. Есептеу теориясының міндеттері есептің алгоритмдік шешілмегендігін ресми дәлелдеу, алгоритмдердің күрделілігін асимптотикалық талдау, алгоритмдерді күрделілік кластары бойынша жіктеу, салыстырмалы алгоритмдердің сапасын бағалау критерийлерін әзірлеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Криптографияға кіріспе

    Курс криптографияның негізгі ұғымдарымен: шифрлау жүйесі, Шеннонның құпия жүйесінің ықтималдық моделі, негізгі криптографиялық хаттамалар мен шифрлар, сондай-ақ ең аз қажетті математикалық біліммен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Гетерогендік орталардағы физикалық процесстерді модельдеу

    Пәнін оқытудың мақсаты студенттерді гетерогенді орта мен құбылыстардағы физикалық процестерді модельдеу мәселелерімен таныстыру, студенттерді бірқатар негізгі есептеу әдістерімен алғашқы таныстыру, физикалық есептерді шешуде және тәжірибелік мәліметтерді өңдеуде қолданылады; оларды компьютерге оңтайлы енгізу жолдары, нәтиже қатесін бағалау есептеулер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жоғары тиімді жүйелерде гидродинамиканың инженерлік есептерін сандық шешу

    Олар тәжірибелік мәліметтерді өңдеуде қолданбалы есептерді шешу әдістерін, математиканың фундаменталды бөлімдерін, қолданбалы есептерді шешудің аналитикалық және сандық әдістерін игереді, аналитикалық және сандық әдістерді қолдана отырып стандартты схемаларды қолдана отырып, инновациялық жобалардың техникалық-экономикалық негіздемесін жасайды, стандартты схемаларды қолдана отырып инновациялық жобаларды ұйымдастырудың жоспарлары мен бағдарламаларын жасайды. аналитикалық және сандық әдістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік моделдеу және графикалық пакеттерде көрсету

    Осы пәнді оқу барысында студент келесі құзіреттерді кеңейтеді және тереңдетеді: - ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істей білу; - инженерлік іздеулер саласындағы нормативтік базаны, ғимараттарды, құрылыстарды, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды жобалау, елді мекендерді жоспарлау және дамыту принциптерін біледі. - өз білімін құрылыс жобаларын жобалауда қолдана білу дағдысын қалыптастыру, бағдарламалық жасақтаманы таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Параллельді программалаудың қазіргі заманғы технологиялары

    Курс аясында аппараттық және бағдарламалық қамтамасыздандыруды зерттеу ұсынылады. мультипроцессорлы және көп машиналы есептеу жүйелерінің бөліктері, олардың классификациясы жүйелер типі, сонымен қатар кейбір типтік проблемаларды талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Айырымдық схемалар теориясы

    Бұл курста екі және үш қабатты тұрақтылық теориясының негіздері қарастырылады айырмашылық схемалары. Тұрақтылықты зерттеу үшін оны қолдануды үйреніңіз математикалық физика теңдеулерінің негізгі кластары үшін айырмашылық схемаларының жинақталуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ақырлы өрістер теориясы

    Ақырлы өрістер теориясы математикалық құралдардың бірі болып табылады әр түрлі қолданбалы пәндер, соның ішінде сигналдарды өңдеу теориясы үшін суреттер, кодтау теориясы, криптография және басқа деп аталатын бөлімдер ақпаратты қорғаудың математикалық әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Модельдер теориясы

    Пән модельдер теориясының негізгі ұғымдарын игеру үшін қажетті негізді қамтамасыз етеді: тіл, термин, формула, сөйлем, модель, анықталған жиынтық, теория, тип; типтерді жүзеге асыру, модельдердің қарапайым кеңейтімдерін құру, модельдерді олардың негізгі сипаттамалары бойынша ажырату мүмкіндігі; мәлімдемелерді дәлелдеудің әртүрлі әдістерін игеруге және берілген сипаттамалары бар модельдер құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Алгебралық құрылымдар

    Пәнін меңгерудің мақсаттары - алу алгебрадағы мамандандырылған білім: топ теориясы, сақиналар мен модульдер теориясы, өріс теориясы, ұсыну теориясы. Пәнді меңгерген кезде жалпы математика мәдениеттілік: негізгі тұжырымдардың дәлелдерін орындау, арнайы жұмыс журнал әдебиеті, ұғымдар арасында логикалық байланыс орнатыңыз, қолданыңыз алгебралық есептер мен қосымшалармен байланысты есептерді шешу үшін алған білімдері алгебралық әдістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кері есептер

    Курс математикалық физика теңдеулерінің көмекші есептерін құру әдістерін зерттеуге; коэффициенттер мен кеңейту есептеріне кері есепті әзірлеу әдістемесімен танысуға; кері есепті шамамен шешудің әдісін құрастыруға және бағдарламалық өнімді әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Нөмірлеулер теориясының негіздері

    Магистранттар арасында жалпы теориялық және логикалық-алгебралық мәдениетті ғылыми-теориялық және идеологиялық-әдіснамалық негіз ретінде қалыптастыру формальды тілдердің синтаксистік және семантикалық компоненттерін игеру классикалық есептеу; - түлектердің білім, білік және қолдану жүйесін қалыптастыру әдістердің, технологиялардың және канондық құрылыстардың логикалық-математикалық практикасы, модельдердің қазіргі заманғы теориясына тән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Турбуленттілікке қатысты мәселелерді модельдеудің тікелей әдістері

    Курс турбуленттілік теориясын терең зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты техникалық физикаға күрделі есептерді шешуге мүмкіндік беретін турбуленттік кинетикалық энергияның берілу теңдеулерін және оның таралу жылдамдығын теңдеулерін шешуге негізделген турбуленттік ағындарды модельдеудің тікелей әдістері мен инженерлік әдістер сияқты турбулентті ағындарды есептеудің қазіргі заманғы сандық әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Модельдеуге арналған машиналық оқыту

    Курс студенттерді сызықтық және логистикалық регрессиялар, шешім ағаштары, өзін-өзі реттеу, кездейсоқ ормандар, күшейту, реттелген әдістер және жасанды нейрондық желілер, конволюциялық нейрондық желілер, трансформаторлар және автокодерлер сияқты бірнеше терең оқыту тақырыптары сияқты бақыланатын және бақыланбайтын әдістерді қоса алғанда, машиналық оқыту әдістерін қолдана отырып математикалық модельдеуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Эффективті есептелімділік

    Курс алгоритмдер теориясының негізгі нәтижелерін ұсынады: шешілмейді проблемалар, алгоритмнің интуитивті тұжырымдамасын формализациялау, әмбебаптың болуы функциялар, қалпына келтіру, шешілмеу дәрежелері және Пошта есептерін шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Математикалық модельдеудің қазіргі заманғы әдістері

    Курс аясында студенттер әртүрлі процестердің математикалық және компьютерлік модельдерін құруды үйренеді; бағдарламалардың заманауи математикалық пакеттерін қолдана отырып, шешім алгоритмдері мен тиісті әдістерді құрастырады; ақырлы айырмашылықты жуықтау үшін Математикалық модельдеудің заманауи әдістерін қолданады; есептердің кең спектрін шешу және талдау үшін компьютерлік есептеу эксперименттерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жоғары өнімді есептеулер үшін модельдер мен әдістер

    Пәнін мақсаты - теориялық білімдерін және параллельді және үлестірілген жүйелерде практикалық бағдарламалау дағдыларын дамыту. Қазіргі заманғы мультипроцессорлы есептеу жүйелерінің архитектурасы, параллель ақпараттарды өңдеу, үлестірілген немесе ортақ жадыны біріктіретін көппроцессорлық есептеу кешендерінде параллель есептеулерді ұйымдастыру технологиялары саласындағы негізгі білімдерді дамытуға байланысты мәселелерге көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Зерттеудің заманауи әдістері мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби салада ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру.
  • Өнімділігі жоғары есептеу ресурстарын пайдалана отырып қолданбалы есептерді өңдеу және талдау үшін математикалық және компьютерлік модельдеудің тиімді әдістерін қолдану.
  • Табиғи-физикалық процестерді шешу үшін сандық алгоритмдерді енгізу. Міндеттерді қалыптастырудың дұрыстығын ақтауға және ғылыми-зерттеу жұмыстарының барысында терең талдау жүргізе білу.
  • Математикалық модельдерді құру кезінде дерексіз автоматтарды жіктеу, құру және синтездеу үшін есептердің шешімділігі мен күрделілігін анықтаңыз.
  • Есептердің алгоритмдік шешілмегендігін дәлелдеу, алгоритмдердің күрделілігіне асимптотикалық талдау жүргізу, оларды күрделілік кластары бойынша жіктеу және олардың сапасын салыстырмалы бағалау критерийлерін әзірлеу.
  • Жалпы ғылыми және жеке ғылыми таным әдістерін қолдана отырып, нәтижелерді алгебра және модельдер теориясының көмегімен құрылымдайды және негіздейді.
  • Ішінара дифференциалдық теңдеулермен сипатталған математикалық модельдерді есептеудің сандық алгоритмдерін ұсыну, түрлі сандық схемалардың тиімділігі мен тұрақтылығын талдау. Гетерогенді орталардың динамикасының нақты тапсырмаларын модельдей білу. Үшөлшемді турбулентті ағындардың құрылымы мен параметрлерін, сондай-ақ турбуленттік ағынның эволюциялық кезеңін егжей-тегжейлі сандық зерттеу жүргізу.
  • Жоғары сапалы жүйелердің әртүрлі архитектураларын қолдана отырып күрделі мәселелерді шешуге арналған түрлі параллель сандық алгоритмдерді құру. Заманауи графикалық аппаратураны пайдаланып суреттерді визуализация мен анимациялаудың әр түрлі әдістерін тиімді пайдалану.
  • Медицина мен биомедицина процестерін сандық модельдеу, математикалық мәселелерді шешу және шешу әдістерін қолдану, зерттелетін процестерді талдау. Эмпирикалық тестілеу және қаржы модельдерін сынау принциптерін, эмпирикалық деректердің сипаттамаларын жүйелі және нақты қауіп факторларын түсіну.
  • Педагогикалық қасиеттерді және психологиялық тұрақтылықты көрсететін тәрбие жұмысын жүргізе білу. Бакалавриат мамандықтары бойынша ашық сабақтар өткізу. Білім берудегі жаңа әдістер мен әдістемелерді әзірлеу.
  • Мемлекеттік және халықаралық ғылыми топтардың жұмысына қатысуға әртүрлі процестердің математикалық және компьютерлік модельдеуіндегі ғылыми және ғылыми-ағартушылық мәселелерді шешуге дайын болу.
  • Өзіндік және басқа зерттеу жұмыстарын дұрыс бағалау, өздігінен даму және біліктілікті арттыру үшін шексіз талпыну. Мәдени, этникалық, әлеуметтік және конфессиялық айырмашылықтарға төзімділік таныту.
Top