Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01516 Биология (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметінде инновациялық технологияларды, оның ішінде STEM-, CLIL-, IT-технологияларын қолдана алатын, тұжырымдамалық және теориялық білім саласында, ғылыми зерттеулер жүргізуде және ғылымда оларды қолдануда педагогикалық және пәндік құзыреттіліктерге ие білікті биология мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тірі организмдердің салыстырмалы анатомиясы және эволюциясы
Өсімдік ағзасының әртүрлілігі
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Биофизика және биоинформатика
Өсімдіктер физиологиясы
Цитология, гистология және эмбриология
Биохимия
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Биологиядағы (CLIL) пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту
Жануарлардың құрылымы мен қызметі (1)
Дінтану
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Мәнгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
Өсімдік ағзасының құрылымы мен қызметі
Биологиядағы STEM білімі
Жануарлардың құрылымы мен қызметі (2)
Генетика және селекция негіздері
Инклюзивті білім беру ортасы
Академиялық жазу
Биологиялық білім берудегі зерттеу және жобалау қызметі
Қаржылық сауаттылық
Адам анатомиясы
Тіршілік қауіпсіздігін сақтау негіздері
Қазақстан биоресурстары
Биологиялық зерттеулер жүргізу әдістемесі
Биоорганикалық химия
Эксперименттік биология
Бағалау және дамыту
Өсімдіктер, жануарлар және адам экологиясы
Кәсіпкерлік негіздері
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Жаратылыстанудың ғылыми негіздері
Әлем флорасы мен фаунасы
STEM оқытуды жобалау
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары (IP)
Құқық негіздері
Адам биологиясы
Педагогикалық зерттеулер
Қолданбалы биология және топырақтану негіздері
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Қоршаған орта химиясы
Зерттеулер, даму және инновация (IP)
Биологияны тұжырымдамалық оқыту
Биологиялық экспериментті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері (IP)
Оқыту әдістері мен технологиялары
Биогеоценология
Микробиология негіздерімен биотехнология
Адам мен жануарлар физиологиясы
Тірі организмдердің жеке дамуы
Биологиядағы цифрлық технологиялар
Биометрия
Молекулалық биология
Эволюциялық ілім
Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени-құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін пайдалана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсете отырып өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту
- тілдік құзыреттіліктерді дамыту үшін аналитикалық және сыни ойлауды пайдалана отырып, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау
- ғылыми-педагогикалық зерттеулер саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін, ақпаратты өңдеу мен синтездеудің заманауи әдістерін қолдану
- қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, толыққанды әлеуметтік және кәсіби іс-әрекетті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу
- жеке тұлғаға бағытталғанған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, білім беру ортасының әртүрлі түрлерінде оқыту, тәрбиелеу, бағалау әдістерін әзірлеу және қолдану
- зертханалық және далалық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, деректерді жинау және өңдеу үшін әдістеме таңдау мен талдауды жүзеге асыру
- сындарлы педагогикалық және әлеуметтік қызмет, өзінің педагогикалық дамуы мен әл-ақуалы үшін кәсіби қарым-қатынастарды құру
- күнделікті кәсіби іс-әрекетке және білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға қажетті сабақтас ғылымдар бойынша білімдерін интеграциялау
- табиғаттағы заңдылықтарды, құбылыстар мен процестерді түсіндіру, дүниенің жаратылыстану-ғылыми бейнесі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру үшін жаратылыстану пәндерінің тұжырымдамалық теориялары мен заңдарын пайдалану
- биологияның іргелі негіздерін және оның дамуының қазіргі тенденцияларын, биологиялық жүйелердің әртүрлілігі мен қызметі, олардың көптүрлілігі мен эволюциясы туралы білімдерін пайдалану
- тірі табиғаттың деңгейлік ұйымдасуын, адамның биологиялық табиғаты мен әлеуметтік мәнін талдау, ғылыми дүниетанымын, экологиялық және генетикалық сауаттылығын көрсету
- стандартты емес мәселелердің шешімдерін жасау және ұсыну, академиялық жазылым дағдыларын, академиялық адалдық қағидаларын пайдалана отырып, биологиялық және педагогикалық зерттеулерді жүргізу және модельдеу