Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01104 Оқыту бағдарламаларының дизайны (IP) в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Үздіксіз білім беруді ұйымдастыру

    Курс қазіргі білім беру парадигмасының өзгеруін түсінуге және өмір бойы оқыту философиясын зерттеуге бағытталған. Курстың мазмұнында үздіксіз білім беруді ұйымдастыру бойынша шетелдік тәжірибені, формальды және бейресми білім беруді ұйымдастыруды, оқыту әдістерін, жетістіктерді бағалауды қамтамасыз ететін тетіктердің теориялық және практикалық негіздемесін зерделеу көзделген. Курстың мазмұнына күміс университеті, біліктілікті арттыру курстары, ЖАОК (жаппай ашық онлайн курс) курстардың құрылысын зерттеу кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық дизайнды жобалау әдіснамасы

    Курс педагогикалық дизайнды жобалау әдістемесін түсінуге бағытталған. Мазмұнда педагогикалық дизайнды жобалау теорияларын зерттеу қарастырылған: когнитивті жүктеме, өзін-өзі реттейтін оқыту, іске асырылған оқыту, ситуациялық оқыту, қызмет теориялары; курстарды құру кезеңдері: жобалау, әзірлеу, сабаққа дайындық, сынақтан өткізу, пайдалану, модернизация; оқыту мен оқытудың әдістері мен тәсілдерінің мәні, білім беру мазмұнын құру принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Курс жоғары білім берудің негізгі бағыттарын, қағидаттары мен заңдылықтарын зерделеуге бағытталған. Курсты оқу барысында қазіргі педагогиканың базалық ұғымдары, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамасы мен теориясы, жоғары мектептің дидактикасы қарастырылатын болады. Магистрант білім беру процесін ұйымдастыруды жобалау дағдыларын, жеке және топтық рефлексия тәсілдерін меңгереді, педагогикалық мақсаттарды сауатты тұжырымдай алады, білім беру технологияларын оқу үрдісінде қолдана алады, пәндердің жұмыс бағдарламаларын құрастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Курс ересектер психологиясына, геронтологияға назар аудара отырып, адам психикасының өмір бойы дамуының негізгі жас заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Курстың мазмұны аудио-бейне материалдарды қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін, шет тілдік контекстті, мәдениетті, онлайн режимінде, бейресми білім беру жағдайында білім алуға бейімделуді, өмір бойы жеке тұлғаны оқыту мен қалыптастыруды ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру тарихы

    Курс білім беру жүйесінің қалыптасу тарихын педагогикалық ойдың даму кезеңдерін, әртүрлі кезеңде қабылданған реформалар, технологиялар мен инновациялар мазмұнының эволюциясын зерттеуге бағытталған. Курстың мазмұны әлемдегі білім беру тарихын салыстырмалы талдауға, олардың елдің дамуындағы рөлін, елдің зияткерлік әлеуетін бағалауға және білім беру жүйесін дамытудың негізгі оң бағыттарын айқындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және жоғары сапалы зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру ортасы

    Курс білім беру ортасын, оның түрлерін, тұлғаның қалыптасуына әсерін жан-жақты талдауды зерттеуге бағытталған. Курстың мазмұнында коммуникативті-бағдарланған, антропологиялық-психологиялық, психодидактикалық, экологиялық-жеке, экопсихологиялық сияқты білім беру ортасының модельдерін зерттеу қарастырылған; догматикалық орта, тыныш тұтыну ортасы, сыртқы жылтырлығы мен мансаптық ортасы, шығармашылық орта сияқты білім беру ортасының түрлері, сондай-ақ цифрлық білім беру ортасын жобалауға ерекше назар аударылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дәлелдерге негізделген білім беру

    Курс білім беру саласындағы құқықтық актілер мен ғылыми теорияларға негізделген білімге ғылыми негізделген тәсілдің атрибуттарын игеруге бағытталған. Курстың мазмұнына сенімді және дәлелді ақпарат көздерін таңдау, идеяны тексеру, растау және теріске шығару, дәлелді білім берудің принциптері мен әдістері, білім беру бағдарламасын немесе мазмұнды құру сияқты мәселелерді зерттеу кіреді.дәлелді материалды пайдалану, дәлелді білімнің оң және теріс жақтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы команда

    Бұл курс білім беру жүйесіндегі, білім беру бағдарламаларын әзірлеудегі, сынақтан өткізудегі өзара іс-қимылдың рөлі мен ережелерін зерделеуге бағытталған. Курстың мазмұнына білім беру саласындағы команда, команданы басқару, командадағы өзара іс-қимыл, рөлдерді анықтау, білім беру жобасын әзірлеу және іске асыру кезіндегі құзыреттіліктер мен әртүрлі рөлдерге қойылатын талаптарды талдау, кадрлық резерв, біліктілікті арттыру және т. б. тақырыптарды зерделеу кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру бағдарламаларын педагогикалық жобалау модельдері

    Курс педагогикалық жобалау модельдерін түсінуге, сыни бағалауға, талдауға, іріктеуге және білім беру міндеттеріне қолдануға бағытталған: ADDIE (талдау, жобалау, әзірлеу, іске асыру, бағалау), SAM (дайындау, циклдік әзірлеу, циклдік даму, әрекет картасы), көзбен жобалау моделі, SMART, ALD, Дик және Кэри моделі немесе жүйелік тәсіл моделі, төрт компонентті модель (4C/ID), кері дизайн, Backward Design, , Колба моделі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Білім берудегі мотивациялық дизайн

    Курс білім беру бағдарламаларының дизайнын және мазмұнын қалыптастыру кезінде уәждеменің рөлін зерделеуге бағытталған. Курстың мазмұнына білім беру бағдарламасының табысқа жетуіне ішкі және сыртқы ынтаның рөлі және оқуға ынтаның типологиясы, мақсатты болжау, тапсырмаларды жоспарлау, мотивацияға әсер ететін әдістер, мотивация модельдері және олардың компоненттері: Келлер (ARCS) және SSDL мотивация моделі сияқты тақырыптарды зерделеу енгізілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру мазмұнының сапасын бағалау

    Курс білім беру мазмұнының сапасын бағалау процесін зерттеуге бағытталған: құрылымы, оның үйлесімділігі және қисындылығы; оқыту мақсаттары мен нәтижелерін пысықтау сапасы; теория мен практика форматтарын таңдаудың орындылығы, таңдалған форматтардың әртүрлілігі; оқу жүктемесінің біркелкілігі; материалдар сапасы — бейне, вебинарлар, воркшоптар, өз бетінше оқуға арналған тапсырмалар, білімді бақылауға арналған тапсырмалар, зерттеу жобалары; білім беру ортасы және мотивация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Білім беру жүйесіндегі трендтер

    Курс мазмұнында білім берудегі серпілісті қамтамасыз ететін технологияларды көрсететін білім беру жүйесіндегі үрдістер мен трендтер; білім беру жүйесін дамытудағы әлемдік және елдік тәжірибе; трендтерді іріктеу және бағалау әдістемесі; стейкхолдерлердің қажеттілігін айқындау; сандық және сапалық зерттеу тәсілдерін пайдалану; білім беру ұйымдарына білім беру бағдарламалары мен курстары бойынша ұсынымдарды негіздеу және айқындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Сандық білім беру ресурстарын жобалау

    Курс сандық білім беру ресурстарын (СББР) зерделеуге және жобалауға бағытталған. Курстың мазмұнына жіктеуді талдау және бағалау, талдау және бағалау критерийлері, сандық білім беру ресурстарының сапасы мен лицензиялау стандарттары, білім беруде СББР қолданудың негізгі бағыттары, күрделі құрылымды СББР құруға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету, әлеуметтік қызметтер және бұлтты технологиялар сандық білім беру ресурстарын әзірлеу құралы ретінде енгізілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.
  • Еңбек нарығының сұранысын зерттеу, құзыреттілік карталарын тұжырымдау.
  • Білім беру жүйесінің даму тенденцияларын ескере отырып, әртүрлі салалар мен деңгейлерге арналған білім беру бағдарламасын жобалау.
  • Заманауи құралдарды пайдалана отырып, білім беру ресурстарын әзірлеу дағдыларын дамыту.
  • Білім беру бағдарламасының тиімділігін және білім алушылардың жетістіктерінің нәтижелерін бағалау.
  • Білім беру бағдарламаларын жобалауда цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану.
Top