Курс тарихшының вербалды мәтіндермен, категориялық аппаратпен және әдіснамалық принциптермен, пәндік өріспен, мәтіндік материалдың когнитивті және әлеуметтік функцияларымен жұмыс ерекшелігін ашып көрсетеді.
Селективті тәртіпКурстың негізгі мақсаты ғылыми қауымдастық түрлерінің бірі ретінде ғылыми мектептердің мәні туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Ғылыми мектептер мен тарихи қоғамдастықтардың қызметімен байланысты ғылымның көптеген бағыттарын дамыту векторларын анықтайды.
Селективті тәртіпПәннің негізгі мақсаты зерттеу дизайнын әзірлеу ережелері, зерттеу жобасына жұмыс ерекшелігін ашып көрсетеді.
Селективті тәртіпПәннің мақсаты Отан тарихының іргелі мәселелерін қазіргі кезеңдегі ілімдік-әдістемелік принциптер мен ұстанымдар негізінде зерттеу әдістерімен таныстыру; Қазақстан тарихын дүниежүзілік тарихтың құрамдас бөлігі ретінде қарау, онымен байланыстыра оқыту қарастырылған.
Селективті тәртіпКурсты оқыту барысында Қазақстан тарихын қайта қарау аясында тарихнамалық дереккөздерді сын тұрғысынан талдаудың маңызды кезеңдерін қарастырады. Жақын арада ғылыми айналымға енгізілген Қазақстан тарихы бойынша жазбаша дереккөздердің негізгі жиынтығын зерттеу.
Селективті тәртіп«Ғылым тарихы мен философиясы» курсы магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырып, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1Пән мазмұнында тарих ғылымы дамуының әр түрлі кезеңдеріндегі шетелдік кеңестанушылар зерттеулерінің негізгі тақырыптары, ғылыми және білімдік институттардың эволюциясы мәселелерін қарау көзделген. Шетелдік тарихи ғылымның дамуындағы негізгі кезеңдер, кеңестанушылардың еңбектері қарастырылады.
Селективті тәртіпКурстың мақсаты «Шетел тілі (кәсіби)» тілдік емес мамандықтардың шет тілді білім беру үдерісінде базалық стандарттық тыс деңгейінде магистранттардың мәдени-коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру (С1). Курс академиялық хаттарды меңгеру нормасын, сыни талдау дағдылары, ғылыми шолуларға дайындықтарын дамыту, түйіндер, рефераттар жасау және тақырыптар бойынша жүргізілетін зерттеулердің библиографиясын қарастырады.
Оқу жылы - 1Курсты оқыту барысында Солтүстік Қазақстан облысының территориясына әртүрлі халықтардың жер аударылуы туралы тарихи жайттарды зерттеуге бағытталған. Сталиннің озбыр саясаты бойынша халықтарды мәжбүрлеп көшіру процесінің себептері мен салдарына құжаттамалық негізде талдау жүргізіледі.
Селективті тәртіпПәннің негізгі мақсаты сыни ойлауды дамытуға бағытталған. Пән мазмұны әдістемелік және ғылыми мәдениетті қалыптастыруға ықпал етеді: ғылыми мәтіндерді икемді қабылдау, отаршылдық, тағы басқа мәселелерді сыни тұрғыдан қарастыруға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіпПәннің Пәннің негізгі бөлімдері кеңестік кезеңіндегі қоғамның күнделікті өмірінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Күнделікті өмір құрылымының тұрғын үй, тамақтану, жұмыс және бос уақыт сияқты негізгі элементтері талданады.
Селективті тәртіпКурстың негізгі мақсаты өркениеттердің салыстырмалы теориясы туралы білімді қалыптастыруға, талдау қабілетін қалыптастыруға, сонымен қатар өркениеттік парадигманың терминологиясын және әдіснамасын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1Пән темір жол құрылысының тарихын зерттеуге бағытталған. Трансконтинентальдық және құрлықаралық магистральдар құрылысының себептеріне және отарланған елдер үшін оның салдарларына талдау жүргізіледі.
Селективті тәртіпПәннің мақсаты империялық Ресейдің қазақ шенеуліктерін қалыптастыру саясатын; Қазақстандағы отарлық басқару органдарында қазақ шенеуліктерінің қызметін; қазақ қызметкерлерін даярлауда империялық биліктің саясатын зерттеу болып табылады.
Селективті тәртіпБұл пәнді оқытудың қажеттілігі жоғары және жоғары оқу орынан кейінгі білім беру жүйесінде магистранттардың тұтас педагогикалық процессті ұйымдастыра білуін, кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеруін және табысты ғылыми шығармашылық белсенділіктерін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1Аталмыш оқу курсының қажеттілігі магистранттардың негізгі заманауи психологиялық тұғырлар мен қағидаларды, жеке тұлғаға тән психикалық үрдістерін зерттеу әдістерін, іс-әрекет тетіктерін реттеуді жеке тұлға мен топтың мінез-құлық заңдылықтарын түсіну және оны қызмет барысында пайдалану ақылы дәлелденеді.
Оқу жылы - 1Курсты оқыту барысында тарихнамалық мазмұндағы ғылыми- зерттеулік білім мен машықтарды қалыптастырудың біртұтас жүйесін зерттеуді, шетелдік Қазақстан тарихы бойынша тарихнамасының дамуының кезеңдерін ұсынылады.
Селективті тәртіпКурстың негізгі мақсаты дүниежүзілік тарих мәселелерін зерттеудегі қазіргі теориялық-әдіснамалық тәсілдерді зерттеуге бағытталған. Курстың мазмұны тарихты, тарихи парадигмаларды теориялық тану мүмкіндігін зерттеу және талдауға арналған.
Селективті тәртіпКурс тарихи зерттеулердегі феноменологиялық тәсілді және қазіргі тарихи ғылымдағы феноменология орнын зерделеуге және талдауға бағытталған.
Селективті тәртіпКурсты оқытудың негізгі мақсаты Қазақстандағы XIX ғасырдан бүгінгі күнге дейінгі модернизациялық өзгерістердің барлық алуан түрлілігін зерттеуге бағытталған; модернизация факторларын зерттеу; дәстүрлі және модернизацияланған қоғамдардың ерекшеліктерімен танысу негізге алынды.
Селективті тәртіпПән А. Машановтың зерттеулерінде көрсетілген Әл-Фарабидің тарихи тұлғасы мысалында "адам" конструктісінің талдауына, тарихи уақыт пен кеңістік кезіндегі адам орны туралы түсініктердің жиынтығын зерттеуге бағытталған.
Селективті тәртіпПән Шығыс елдері өнерінің даму тарихын, мәдениеттің ерекшеліктері мен өзіндік ерекшелігін, әлемдік көркем мәдениеттегі орынын зерттеуге бағытталған
Селективті тәртіпКурс ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін еуропалық өнер тарихын зерттеуге арналған. Әр түрлі дәуірдің дүниетанымдық концепцияларын зерттеу және көркем-бейнелі ойлаудың тарихи-өзгермелі формаларын түсіну магистранттарда өнер туралы тұтас түсінік қалыптастырады.
Селективті тәртіпКурстың негізгі мақсаты ғылыми-зерттеу міндеттерді шешу барысында пәнаралық өзара байланыс жасау қабілеті сияқты кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2Курстың негізгі мақсаты ғылыми-зерттеу міндеттерді шешу барысында пәнаралық өзара байланыс жасау қабілеті сияқты кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіпБұл пән халықаралық саяси өрісте Қазақстан үшін саяси перспективаларды болжауды, аналитикалық дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Селективті тәртіпНегізгі дүниетанымдық және методологиялық мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады
заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыны игерген
зерттеу жұмысының, ғылыми мәтінді құрылымдаудың дағдыларын меңгерген, өз көзқарасын қисынды және дәлелді түрде баяндай алады.
ғылыми мәтінді жалпылау, сыни талдау және интерпретациялауға қабілетті; - тарихи үдерістердің бірлігі мен алуан түрлілігін түсіндіретін тарихи құжаттарды, ғылыми тұжырымдамаларды сыни талдау дағдыларын меңгерген; мәселеге күмансыз сипатта қарауға, пайымдауға қабілетті.
әр түрлі зерттеу әдістерін қолдана алады, отандық және дүниежүзілік тарих мәселелері бойынша зерттеу мәселелерін шешу әдістері мен тәсілдерін меңгерген; - тарихи зерттеудің заманауи методологиялық принциптері мен методологиялық тәсілдерін меңгерген; - Отандық тарих ғылымының өзекті мәселелерін анықтай алады; - әртүрлі тарихи теорияларды талдай алады.
ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде пәнаралық тәсілді қолдануға қабілетті; -нақты-тарихи мәселелерді талдау және әзірлеу кезінде жалпы ғылыми принциптер мен таным әдістерін қолдану дағдыларын меңгерген.
әлемдік тарих ғылымындағы қазіргі заман ағымдары туралы теориялық білімді меңгерген; зерттеуді ғылыми-тарихи зерттеулердің жаңа бағыттары арнасында бейімдей алады; - зерттеу жұмысында әдіснамалық жаңалықтарды қолдана алады.
өркениеттер теориясын және оның өзекті мәселелерін талдай алады; - өркениеттік парадигманы зерттеудің терминологиясы мен әдіснамасын меңгерген.
тарихи фактілерді, оқиғаларды түсіну және әртүрлі тарихи және тарихнамалық деректерді ғылыми талдау, сынау дағдыларын меңгерген; - Қазақстандық және әлемдік тарих ғылымының тарихнамасын талдай алады және оны өз зерттеулеріне қолдануға қабілетті; шетелдегі Қазақстан туралы зерттеулер жайлы теориялық білімі бар.
қалыптасқан көпұлтты Қазақстан қоғамы жағдайында толеранттылық қажеттілігін түсінеді;
мемлекеттің саяси және қоғамдық дамуындағы тұлғаның негізгі рөлін анықтауға қабілетті.