7M04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мемлекет пен қоғамның цифрлық трансформациясы жағдайында басқару шешімдерінің тиімділігін негіздеу үшін білімді, құзыретті, сапаны және дағдыларды іске асыруға қабілетті мемлекеттік және жергілікті басқару саласы үшін жаңа буын мамандарын кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M074 Қаржы, банктік және сақтандыру ісі
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс студенттерде тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін шет тілінде (ағылшын тілінде) ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, өз көзқарасын анық және дәлелді түрде білдіру және сыни тұрғыдан ойлау принциптеріне сүйене отырып қатынас жасау қабілетін қамтамасыз ететін құзыреттіліктерді дамыту мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инновациялық мемлекеттік басқару
Курс студенттердің цифрлық технологиялар мен құралдар, цифрлық үкімет тұжырымдамасы және платформаны басқару ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыр, мемлекеттік қызметтерді көрсетудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлін, сондай-ақ әртүрлі онлайн платформалардағы мемлекет пен қоғамның өзара әрекеттесуін зерттеу; экономиканың цифрлық трансформациясы және ақпараттық қоғамның дамуы жағдайында тиімді қызмет үшін цифрлық мемлекеттік жүйелерді басқару дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Жоғары білім беру педагогикасы
Курс студенттерде педагогиканың теориялық негіздері мен педагогикалық шеберлік туралы, жоғары оқу орнында оқытудың оқу-тәрбие процесін басқару туралы іргелі білімдерді қалыптастыру, принциптері, дәстүрлі және инновациялық нысандары, жұмыс әдістері мен жоғары оқу орнының педагогикалық міндеттерін шешу тәсілдері туралы білімдерін пайдалана білу, даму гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі жоғары білім беру педагогикасының орны, рөлі мен маңызы, мұғалімнің практикалық іс-әрекеті перспективаларын анықтай алу мақсатында оқытылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стратегиялық менеджмент
Курс студенттерде сыртқы ортадағы жоғары турбуленттілік жағдайында оның қызмет көрсету деңгейінің бәсекелестер деңгейінен ұзақ мерзімді жоғарылауына әкелетін компанияның іс-әрекеттерін әзірлеу мен жүзеге асырудың негізгі теориялық және практикалық тәсілдерін түсінуді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курс студенттерде бизнес-қоғамдастықтың әлеуметтік-экономикалық даму тенденцияларын ескере отырып, қызметкерлердің, жеке тұлғалардың және топтардың мінез-құлқын басқарудың заманауи әдістемесі туралы, бәсекеге қабілеттілікті қалыптастырудағы психологиялық әдістер туралы білімді дамыту, ұйымдастыру мәдениеті және инновацияларды ілгерілету үшін қызметкерлерді ынталандыру; сыни тұрғыдан ойлау, тиімді қарым-қатынас жасай білу, өзін-өзі талдау және тұлғалық қасиеттер арқылы біржақты ойлауды жеңу мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік басқарудың ұлттық моделі
Курс студенттерде қазақ мемлекеттілігі мен басқару институттарын қалыптастырудың теориялық білімі мен практикалық тәжірибесін дамыту, мемлекеттік басқарудың ұлттық моделін қалыптастырудағы мемлекеттік басқарудың қазіргі тенденциялары, заманауи әдістер мен басқару технологиялары, оның ішінде шетелдік және қазақстандық тәжірибені жүйелеу және жалпылауды қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Стратегиялық жоспарлау және бюджеттеу
Курс студенттерде қатал бәсекелестік пен сыртқы тұрақсыздық жағдайында менеджмент жүйесінің заманауи талаптарына жауап беретін және ұйымның негізгі құндылықтарын қалыптастыру процесін реттеуге мүмкіндік беретін стратегиялық жоспарлау мен бюджеттеудің тығыз байланысы мен қатаң реттілігі туралы түсінікті дамыту мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымның тарихы және философиясы
Курс студенттерде ғылыми ойдың тарихи дамуы және ғылым мен гуманитарлық ғылымдардың мәдени, әлеуметтік және институционалдық факторлармен өзара әрекеттесу әдістері туралы білімдерін, жалпы адамзаттық мәдениеттің ерекшелігі ретінде ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясын терең түсінуге негізделген пәнаралық дүниетаным ды қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Электрондық үкімет
Курс студенттерде ақпараттық қоғамды қалыптастыру және электрондық (цифрлық) үкіметті ведомствоаралық және өңіраралық басқару жүйесімен мемлекеттік басқару жүйесіне интеграциялау арқылы мемлекеттік басқаруды жаңғырту үдерісінің заманауи аспектілерін өзара іс-қимыл, сондай-ақ азаматтармен және ұйымдармен жан-жақты түсінуді дамыту мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Мемлекеттік органдардағы цифрландыру
Курс студенттерде мемлекеттік функцияларды жүзеге асыру және азаматтар мен бизнестің мүдделері үшін мемлекеттік қызметтерді көрсету үшін уәкілетті органдар пайдаланатын әкімшілік қызметтердің жоғары деңгейінің негізгі цифрлық технологиялары мен технологиялық шешімдері туралы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады; ақпараттық қоғамды және деректерге негізделген мемлекеттік басқаруды құру ерекшеліктерін ашады; өңірлік цифрландыру жобаларын, атап айтқанда, смарт аймақ және смарт қала тұжырымдамалары аясында, мемлекеттік цифрлық платформаларды пайдалану ерекшеліктерін және т.б. қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Зерттеудің әдістері мен дизайны
Курс студенттерде магистрлік диссертацияны жазу мен орындауды қамтамасыз ететін құзыреттіліктерді, зерттеу жобасын жоспарлау және әзірлеу, ғылыми әдістер мен зерттеу әдістері жүйесін қолдану, сандық және сапалық зерттеулерде мәліметтерді жинау, өңдеу және талдау әдістерін меңгеру бойынша білім мен дағды; теориялық және эмпирикалық материалдарды жалпылау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Практикалық аналитика және деректерді талдау
Курс студенттерде аналитиканың теориясы, принциптері мен практикасы туралы түсінікті, ақпараттық-өлшеу жүйелерінің әртүрлі типтерін пайдалана отырып алынған мәліметтерді талдау және интерпретациялау мәселелерін шешудің негізгі әдістерін білуді, заманауи қолданбалы бағдарламалық пакеттерді пайдалана отырып, оларды қолдану және өлшем ақпаратын өңдеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Академиялық жазу
Курс білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін дамыту және коммуникативтік құзыреттілігін кеңейту, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндау және библиографиялық сипаттамаларды дұрыс құрастыру дағдыларын, академиялық дискурстың ерекшеліктерін ескере отырып әртүрлі типтегі ғылыми және ғылыми- ақпараттық мәтіндерді құра білу дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобаны басқару
Курс жобаны басқару құралдарын, халықаралық тәжірибе мен жобаларды басқару стандарттарын ескере отырып, жобаны басқару саласында білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру және стандартты емес шешімдер қабылдау мақсатында оқытылады. ISO 21500 стандартының негіздемесі; ұйымның стратегиясы мен мақсат қоюын ескере отырып, жоба – бағдарлама – портфолио ұғымдарының мәнін; операциялар мен ұйымдық құрылым; ұйымдарды, бөлімдерді, қызметкерлер тобын (командаларын), жобаларды және желілерді басқару мүмкіндігін анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Кәсіби коммуникациялар
Курс білім алушылардың мемлекеттік қызметші үшін халықпен, қоғаммен тиімді қарым-қатынас жасау, дағдарыстық коммуникация үлгілерін және тиімді коммуникацияларды құру алгоритмін оқу; тиімді іс-әрекеттерді ұйымдастыру үшін әртүрлі коучинг құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайндық ойлау және көшбасшылық
Курс студенттердің инновациялық ойлауды қалыптастыру және дамыту, жаңашылдық мәдениетін тәрбиелеу және ұйымның қызметінде дизайндық ойлау принциптерін қолдану үшін дизайндық ойлау құралдарын пайдалану, эмоционалды интеллект сіздің командаңыздың және тұтастай ұйымның жұмысын жақсарту дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Бұл пән тәжірибеге бағытталған және кәсіби даму және іскерлік коммуникацияларды құру процесінде эмоционалдық интеллект пен көшбасшылықты дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік органдардың қызметін бағалау
Курс студенттерде мемлекеттік және жергілікті органдардың, олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметінің тиімділігін бағалау, табыстары мен халықтың өмір сүру сапасын жақсарту мақсатында олардың стратегиялық мақсаттар мен міндеттерді іске асыруда нақты нәтижелерге қаншалықты қол жеткізгендігін анықтау бойынша, білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Смарт мамандандыруды және аймақтық брендингті басқару
Курс білім алушылар арасында «ақылды» мамандандыруды жүзеге асырудың принциптері мен тетіктері, «ақылды» экономика факторлары, жергілікті, аймақтық, ұлттық және ұлттықтан жоғары бағдарламалар мен жобалық бастамаларды қабылдау құралдары туралы білімдерін, интеллектуалды экономиканы дамыту, «ақылды» экономиканы бағалау көрсеткіштері мен әдістерін дамыту мақсатында оқытылады. Смарт мамандандырудың өңірлік стратегияларын қарастыру, смарт қала және аймақтық саясаттың құрылымдық элементі ретіндегі «ақылды қалалар» моделімен, заманауи қалаларды дамыту міндеттерімен, «ақылды» қаланы басқару технологияларымен, қала құрылысын қалыптастырудағы жаһандық трендтермен танысу. қалалық орта және инфрақұрылымды дамыту қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Креативтік экономика салаларын басқару
Курс білім алушылардың экономикалық дамудың жалпы процесіндегі шығармашылық экономика мен шығармашылық индустрияның даму ерекшеліктері мен перспективалары саласындағы білімдерін, шығармашылық экономика саласындағы жобаларды жоспарлау және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
HR менеджмент
Курс білім алушыларда заманауи ұйымның адам ресурстарын басқару саласындағы кешенді теориялық және әдістемелік білімді, адам ресурстарын басқарудың әртүрлі әдістерін тәжірибеде қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Аймақтық экономика және кеңістікті дамыту
Курс білім алушыларда кеңістіктік экономиканың негізгі теориялары мен аумақтарды дамытуды басқару әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сонымен қатар аумақтық экономикалық мәселелер мен тенденцияларды талдау, мақсаттар мен міндеттер жүйесін тұжырымдау қабілеттерін, аумақтық саясат пен басқару, аумақтардың әлеуметтік-экономикалық дамуына жәрдемдесетін құралдарды тиімді қолдану дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
«Ақылды қала» тұжырымдамасы негізінде өңірлерді дамыту
Курс білім алушыларда «Ақылды қала» тұжырымдамасын жан-жақты түсінуді және технологиялық жүйелерді, ақпараттарды және ақпараттық жүйелерді математикалық модельдеу саласындағы көптеген шешімдерді біріктіру негізінде қала құрылысының инновациялық үлгілерін енгізудің практикалық тәжірибесін, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ), математикалық логика, цифрлық технологиялар және Интернет (IoT) қызмет көрсету тиімділігін арттыру және тұрғындардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін қала активтерін басқаруды қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Корпоративтік басқару
Курс акционерлердің әл-ауқатының өсуіне ықпал ететін құрылымдық бөлімшелер үшін корпоративтік басқару құралдарын пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында білім алушыларда корпоративтік басқару негіздері мен принциптері туралы білім жүйесін дамыту, құндылықтарға бағытталған басқаруды жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару
Курс білім алушыларда тиісті аумақта мемлекеттік саясатты іске асыру мақсатында жергілікті өкілді және атқарушы органдардың, сондай-ақ мәслихаттар және басқа да жергілікті мемлекеттік органдар арқылы халықтың жүзеге асыратын іс-шараларды ұйымдастыру және жүзеге асыру туралы білімдерін дамыту, жергілікті маңызы бар мәселелерді өз жауапкершілігімен дербес шешуге; өз қызметінің тиімділігін бағалау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мемлекеттік және жергілікті басқару саласындағы заманауи ғылыми парадигма туралы білімдерін көрсету, өзгерген жағдайға сәйкес олардың даму динамикасын анықтау;
- Әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдау, басым бағыттардың рөлін анықтау және мемлекеттік және жергілікті өзін-өзі басқаруды жүзеге асырудың тиімділігі туралы қорытынды жасау;
- Қазақстан республикасының мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдарын басқару тиімділігін бағалау үшін өз бетінше салыстыру және есептеулер жүргізу;
- Цифрлық технологияларды қолдану негізінде көрсетілетін электрондық қызметтердің тиімділігіне талдау жасау, тиісті түзетулерді дер кезінде ұсына білу және енгізу;
- Әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді көп деңгейлі талдау негізінде мемлекеттік басқару міндеттерін іске асыру және мемлекеттік басқару жүйесінің тиімділігін қамтамасыз ету жөніндегі іс-шаралар кешенін жоспарлау;
- Мемлекеттік және жергілікті басқару деңгейінде баламалы мүмкіндіктер мен тәуекелдерді ескере отырып, мемлекеттік және әлеуметтік нысандарды дамытудың тиімді стратегиясын әзірлеу;
- Орнықты даму мен ұлттық қауіпсіздік мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін мемлекеттік саясаттың әдістерін, құралдарын және технологияларын пайдалана отырып, қалалар мен басқа да аумақтық бірліктердің ресурстарын басқаруға;
- Білімді басқаруға және ұйымдағы көшбасшылықты қолдауға, өзін-өзі дамытуға және үздіксіз оқуға, дамудың шығармашылық ортасын құруға бағытталған корпоративтік мәдениетті қалыптастыру;
- Қарым-қатынастың әртүрлі түрлерін түсінуді қамтамасыз ететін лексикалық және грамматикалық құралдарды меңгеру, берілген тақырып бойынша қажетті ақпаратты әртүрлі типтегі дереккөздерден, соның ішінде шет тілдерінен іздеу;
- Жаңа білім мен технологияларға қызығушылық таныту, өзін-өзі дамытуға ұмтылу, жаңа ақпарат пен оны қолдану жолдарын іздеу, студенттің тиімділігін арттыратын жаңа дағдыларды іс жүзінде қолдану.