Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02113 Дизайн 1,5 в Қазақ-орыс халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты цифрлық дизайн, ғылыми-зерттеу, педагогикалық және ұйымдастырушылық-басқару қызметі саласында жоғары білімді мамандарды, өнер, дизайн саласында білікті, бәсекеге қабілетті маманды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1,5 года
  • Кредиттер көлемі 90
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M035 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

  • Маркетингтік жарнама

    Мақсаты: тәжірибеде де, оқыту теориясында да кәсіби деңгейге жету үшін жарнама саласындағы негізгі дағдыларды жетілдіру және шоғырландыру Мазмұны: жарнама түрлері, олардың сипаттамалары мен тиімділігі туралы терең зерттеу. Маркетингтік коммуникация түрі ретінде жарнаманы зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экстерьерды жобалау дизайнын ұйымдастыру

    Дизайн жобасы бойынша жұмыс кезеңдері. Жоба алдындағы зерттеу. Эскиз кезеңі. Жоба кезеңі. Таныстыру кезеңі. Экологиялық жобалау объектілерін қалыптастыруға қойылатын негізгі талаптар. Дизайн жобасын құру барысында шығармашылық ойлауды қалыптастыру. Жобалау объектісінің қоршаған ортамен байланысы. Жобалау объектісі мен адам арасындағы байланыс. Қоршаған ортаның, жобалау объектісі мен адамның біртұтас тұтастыққа қатынасы. Ландшафттық дизайн элементтері және дендрологиялық аймақтар, МАФ

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн жобалауда логотип әдіснамасы

    Жобалау қызметінің нысандары ретінде жобалаудың негізгі ұғымдары мен категориялары, жобалау теориясы мен әдістемесінің шекаралары, жобалаушының ғылыми-зерттеу және шығармашылық қызметінің әдістері мен тәсілдері, жобалау құралдары қарастырылады; Жобалау процесін ұйымдастыру, тиімді нысанды модельдеу алгоритмі мен принциптері бойынша практикалық ұсыныстар берілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дизайн жобалау тарихы және әдіснамасы

    Мақсаты: композиция, графикалық дизайн негіздері туралы білім, білік дағдыларын қалыптастыру; формальды құрамның әдістері мен құралдарымен танысу; дамыту. Мазмұны: дизайнерлік қызметтің тарихи аспектілерін зерттеу. Дизайн құрылымдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнер тарихы мен теориясы

    Мақсаты: Өнер тарихының теориялық аспектілерін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Эстетикалық реакция теориясын немесе өнердің функционалды теорияларын зерттеу өнердің көптеген интуитивті теориялары болып табылады. «Эстетика» термині олардың негізін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы. Менеджмент

    Курс басқару қызметінің психологиялық ережелері туралы жүйелі идеяларды қалыптастырады, еңбектің осы түрін зерттеу үшін толық бағдарлы негізді қамтиды; басшылардың қызметі барысында психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашады, психологиялық себептерді талдау дағдыларын қалыптастырады, оларды басқару тиімділігін төмендету негізінде талқылайды, қазіргі менеджменттің негізгі мәселелерін қорытындылайды; практикалық дағдыларды, жоғары буынның заманауи дағдыларын игеруге мүмкіндік береді; менеджердің кәсіби ойлауын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи дизайндағы дизайн

    Мақсаты: көрнекі тілдің негізгі элементтері; құрамның негізгі түрлері; бейнелі ойлау құралдары; жазықтықтағы көркем бейненің өрнектері Мазмұны: дизайнды жобалау процестері мен құрылымдарын зерттеу, дизайн объектісінің оңтайлы шешімін графикалық және модельдік іздеумен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн жобалауда шрифт әдіснамасы

    Мақсаты: шрифттердің негізгі сипаттамаларын, олардың құрамы мен қолданылуын, қаріп мәдениеті тарихын зерттеу Мазмұны: Жазылатын адамның және оқитын адамның ойлау және көрнекі қабылдау контекстінде компьютер типографияларын қолданудың психологиялық және эстетикалық аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Интерьерді жобалау дизайнын ұйымдастыру

    Дизайн және дизайн өнерінің жобалық мәдениетінің негізгі ұғымдары мен категориялары; интерьер дизайны саласындағы адамдардың утилитарлық және эстетикалық қажеттіліктерін қанағаттандыратын дизайн объектілерін жобалауға қойылатын заманауи талаптар; интерьер дизайнындағы заманауи үрдістер; дизайндағы шығармашылық идеяларды жазу формалары; іздеу эскиздерінің түрлері; жобалау мәселесін шешудегі концептуалды, шығармашылық көзқарасқа негізделген идеяларды дамыту әдістері; авторлық идеяны әзірлеу және жүзеге асыру әдістері мен әдістері; графикалық, макеттік, интерьер объектілерін жобалауға арналған компьютерлік құралдар; жобалау кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәнді оқыту мақсаты шет тілін, мысалы, ағылшын тілін ғылыми меңгеру және оқу-кәсіби тақырыптарға оқулықтар мен лекциялар, диалогтар мен монологтардың мәтіндеріне жақын түрлі ғылыми-оқу мәтіндерін құрастыруға қабілетті болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дизайн ортасындағы жобалау

    Дизайн жобасы жинақталған жобалау тәжірибесінің нәтижесінде және пәндік-кеңістіктік ортаның және заманауи дизайн парадигмасының даму тенденцияларын анықтайтын интегралды көпфакторлы жүйе болып табылатын пәнаралық, көп салалы шығармашылық сала ретінде магистранттар арасында жобалаудың жобалық мәдениетін қалыптастыру; студенттердің дизайндағы құрылымдық тәсілдерін дамыту; қоршаған ортаны жобалауда жобалаудың әдістемелік негіздерін практикалық өңдеу; табысты және тиімді кәсіпқойдың негізі ретінде дизайнерлік ойлауды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн құрылысын жобалау

    Мақсаты: дизайн жобаларын талдау арқылы дизайн объектілерін жобалауды зерттеу Мазмұны: Жазықтықты графикалық толтырудың ғарыштық формаларын стильдеу. Түстермен жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнімді дизайндап орналастыру

    Мақсаты: жарнамалық дизайнның жасырын жарнамалық стилистикалық ерекшеліктерін зерттеу Мазмұны: жасырын жарнамаға арналған дизайн дағдыларын дамыту (радиожазба мәтініндегі жарнама, теледидардағы жарнама - кинофильм жасау, бейнеклип)

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнамалық қызметтің қазіргі заманғы түрлері

    Мақсаты: тәжірибеде де, оқыту теориясында да кәсіби деңгейге жету үшін жарнама саласындағы негізгі дағдыларды жетілдіру және шоғырландыру Мазмұны: жарнама түрлері, олардың сипаттамалары мен тиімділігі туралы терең зерттеу. Маркетингтік коммуникация түрі ретінде жарнаманы зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кешендік жобалар түстерінің үйлесімділігі

    Түс теориясы саласындағы құзыреттілігін қалыптастыру және оны түрлі-түсті материалдар мен мөлдір орталардың оптикалық қасиеттерін объективті бағалау үшін қолдану. Бояғыштардың құрылымы мен оптикалық қасиеттері. Жарық көздерінің субстрат түсіне әсер ету заңдылықтары. Түсті объективті бағалау мүмкіндіктері. Түс түзудің аддитивті және субтрактивті әдістерінің ерекшеліктері. Түсті қабылдаудың психофизикалық және психологиялық негіздерінің принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жарнамалық дизайн жобалары

    Мақсаты: жарнамалық дизайнның ерекшеліктерін зерттеу, бұйымның жарнамалық бейнесін визуализациялау құралдарын жасауға, дизайнның негізгі тұстарын анықтауға бағытталған дизайнерлік жұмыстарды зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аумақтық брендинг және қала дизайны

    Мақсаты: аумақтық брендинг пен қала ортасын жобалауды дамыту және қарастыру Мазмұны: Қаланың визуалды немесе виртуалды белгілерін, тұтынушылар қаланы танитын позитивті «бренд» ерекшелігін, оның имиджі мен беделін қалыптастыратын немесе растайтын қаланың «алға басатын» тауарлық белгісін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стартап әзірлеуді басқару

    «Стартап әзірлеуді басқару» пәнінің мақсаты: жеке кәсіпкерлік жобаларын жүзеге асыру үшін кәсіпкерлік қызметті жоспарлау және модельдеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; өнімдер мен қызметтердің жаңа түрлерін талдау, дайындау, өндіру және өткізу кезінде қолданылатын әдістер мен есептеулерді меңгеру; өзіңіздің стартап-жобаңызды әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кешендік жобалау дизайны

    Концептуалды дизайн идеясының жаңалығын негіздей отырып, жоба идеясын әзірлеу дағдыларын, дизайн жобасын жүзеге асырудың әртүрлі әдістерін, адамның утилитарлық және эстетикалық қажеттіліктерін қанағаттандыратын дизайн объектілерін жобалаудағы шығармашылықты көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаріп және көрнекі байланыс

    Мақсаты: шрифттердің негізгі сипаттамаларын, олардың құрамы мен қолданылуын, қаріп мәдениеті тарихын зерттеу Мазмұны: Жазылатын адамның және оқитын адамның ойлау және көрнекі қабылдау контекстінде компьютер типографияларын қолданудың психологиялық және эстетикалық аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Графикалық дизайндағы жобалау

    Магистрдің біліктілігі дизайн әдістемесін меңгеруді және көркемдік құралдардың кең спектрін меңгеруді, әртүрлі күрделілік дәрежесіндегі жобаларды жасауды талап етеді – тауар белгісінен сол немесе басқа көрнекі, ақпараттық және пәндік ортаны құрайтын объектілердің тұтас кешеніне дейін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Баспа өнімдерін жобалау

    Мақсаты: баспа өнімдерінің дизайнын зерттеу Мазмұны: Баспа ісінің негіздерін тереңдетіп зерттеу. Басып шығару және кескін дизайнын құру түрлері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Технологиялық стартап үшін өнім әзірлеу

    Мақсаты: Өнімнің даму процестерін зерттеу. Мазмұны: Технологиялық стартап үшін өнімді әзірлеу Жаңа өнімді әзірлеу процесі екі параллельді жолмен жүреді: біреуі идеяны құруды, өнеркәсіптік дизайнды және инжинирингті, ал екіншісі маркетингтік зерттеулер мен талдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Антропометрияға байланысты үлкен және орта формаларға арналған өнім туралы түсініктерді дамыту

    Мақсаты: Антропометрияға байланысты үлкен және орта формаларға арналған өнім туралы түсініктерді дамыту Мазмұны: Өнімнің даму процестерін зерттеу. Антропометрияға байланысты үлкен және орта формаларға арналған өнім тұжырымдамаларын әзірлеу. Жаңа өнімді әзірлеу процесі екі параллельді жолмен жүреді: біреуі идеяны құруды, өнеркәсіптік дизайн мен инженерлікті, екіншісі маркетингтік зерттеулер мен талдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басылған графикалық технологиялар

    Графикалық дизайн бойынша жоғары білікті және бәсекеге қабілетті шеберлерді дайындау; студенттердің көркемдік мәдениеті мен кәсіби шеберлігін, олардың жеке басының рухани қасиеттерін дамыту; үздіксіз білім алуға, өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге қабілеті мен ынтасын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы көрнекі байланыс құрылымы

    Мақсаты: дизайндағы визуалды байланыстың құрылымын зерттеу Мазмұны: бір жағынан көрнекі тіл (ақпаратты, белгілерді, суреттерді, типографияны, инфографиканы) және екінші жағынан көру (көру мүшелері, қабылдау психологиясы) арқылы ақпаратты ұсынудың тәсілдері мен әдістерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаріп дизайны

    Мақсаты: шрифт дизайнының негіздерін білу Мазмұны: Интерактивті компьютерлік графика. Екіөлшемді және үшөлшемді графиканың алгоритмдері. Арнайы эффектілерді, шрифттерді және графиканы қолдана отырып графикалық кескіндер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Авторлық шрифтті өңдеу

    Мақсаты: қаріптерді қолмен жазу, тарихты зерттеу (қайталау) дағдыларын нығайту Мазмұны: Көрнекі тілдің негізгі элементтерін, символдар мен иконографияны зерттеп, қаріптің толық құрамын жасау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қалалық аумақтарды жарық және түсті ұйымдастыру

    Адамның өмір сүру ортасын, оның кәсіби іс-әрекетінің функционалдық құрылымын қалыптастыру; ғимараттардың, құрылыстардың және олардың кешендерінің, ландшафттық және қала құрылысы объектілерінің, сәулет ескерткіштерінің жобалық-сметалық құжаттамасын әзірлеу, сәулет және қала құрылысы қызметінің жетістіктерін насихаттау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • мақсаттарға қол жеткізу, коммуникация және байланыс үшін лингвистикалық багажды білу
  • түрлі этникалық топтарға төзімділікті қалыптастыру, мемлекеттердің ішкі және сыртқы саясаты; адам мен қоғам арасындағы өзара әрекеттесудің заңдылықтары; адам мен адамзаттың тарихи-мәдени дамуының негізгі заңдары
  • қоршаған ортаны безендіруге мамандандырылған диаграммалар
  • Жобаны дамытудың негізгі аспектілерін сауатты жеткізе білу
  • Мәселелерді анықтауға және талдауға, ақпаратпен келісуге және сауатты әрекет етуге қабілетті болу.
  • Әр түрлі шығармашылық тапсырмаларды дербес орындауға және жобаның жұмысына қатысуға; дизайн жобасына жұмысты ұйымдастырады және көркемдік жетекшінің дағдысын меңгереді
  • кәсіби және жалпы білім беру пәндерін оқыту үшін педагогикалық жобалау дағдысын игеру; оқу материалдарының мақсаттары мен міндеттерін анықтау; зерттеу тақырыбы бойынша материалдарды талдау және құрылымдау мақсаттарына сәйкес; оқыту мен оқытуды дамыту бойынша жұмыс
  • Дизайнерлік ойлауды дамытудың негізгі дағдыларын білу және проблемаларды шешудің стандартты емес әдістерін қолдану
  • Сызу және кескіндеме үшін сандық графиканың негізгі аспектілерін меңгеру
  • дизайн негіздері, модельдеудің құрылымы мен кезеңдері, прототиптер, академиялық кескіндеме және кескіндеменің негіздері, графикалық бағдарламалар, клаузура, эргономика
Top