8D07209 Қоғамдық тамақтану өнімдерінің инновациялық технологиялары в АТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық тамақтандыру өнімдерін өндіру саласындағы қолданбалы ғылыми зерттеулерге қатысуға және ЖОО-да оқу процесін басқаруға қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық және басшы кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Алматы технологиялық университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D111 Тамақ өнімдерін өндіру
-
Білім беру саласы 8D07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 8D072 Өндірістік және өңдеу салалары
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)
Мақсаты: ғылыми ойлау қабілетін және ғылыми зерттеулерді орындау, оның ішінде диссертациялық жұмысты орындау шеңберінде дағдыларын қалыптастыру. Ғылымның функциялары. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым мен техникадағы жүйелік тәсілдің мәні. Процестер мен жүйелерді зерттеуге ақпараттық тәсіл. Ғылымды дамыту логикасы. Ғылыми революциялар және парадигмалардың өзгеруі. Процестер мен жүйелерді модельдеу. Ғылыми зерттеу процесінде ақпаратты түрлендіру. Ғылыми зерттеудегі таңдау мәселесі. Ғылыми зерттеудің заманауи құралдары. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және басқару. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау және ұсыну.
Несиелер - 3
-
Инновациялық оқыту әдістері
Пәннің мақсаты: докторанттардың жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Жоғары мектеп оқытушысының әдістемелік қызметі. Заманауи педагогикалық технологиялар: модульдік, контексттік, толық игеру, имитациялық технологиялар, техникалық пәндерге арналған әдістемелерді әзірлеу ерекшелігі. Техникалық оқу ақпаратын визуализациялау технологиясы. Оқытушы мен білім алушының өзара іс-қимылының қазіргі қағидаттары: білім алушылардың белсенділігі, топтық тәжірибеге сүйену, міндетті кері байланыс, қатысушылардың ашықтығы мен өзара іс-қимылы, олардың дәлелдерінің теңдігі, бірлескен білімді жинақтау, өзара бағалау және бақылау мүмкіндігі. Қазіргі инженерлік білім берудегі педагогикалық технологиялардың ерекшелігі. ЖОО-да инженерлік пәндерді оқыту әдістемесін жетілдірудің өзекті мәселелері.
Несиелер - 5
-
ЖОО білім беру үдерісін жобалау
Мақсаты: ЖОО-да инновациялық білім беру саясатының міндеттерін шешу дағдыларын қалыптастыру. Қазіргі кезеңде Қазақстанда және әлемде білім беруді дамытудың негізгі тенденциялары. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің нормативтік базасы. ЖОО оқытушысының педагогикалық қызметінің ерекшеліктері. Инновациялық міндеттерге сәйкес білім беру ортасын дамыту. Талдау әдістерін қолдана отырып, білім беру ортасын дамыту. Стандартты емес жағдайларда педагогикалық қызмет. Педагогикалық ұжымды басқарудың жеке және топтық формалары.
Несиелер - 5
-
Академиялық хат (ағылшын тілінде)
Мақсаты: өз идеяларын құрылымдық түрде ұсыну дағдыларын, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі типтегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді құра білу дағдыларын қалыптастыру. Академиялық жазылымның негізгі жанрлары (аңдатпа, реферат, пікір, аналитикалық шолу, ғылыми мақала, ғылыми хабарлама). Материалды мазмұндаудың әдістемелік әдістері. Халықаралық ынтымақтастық шеңберіндегі іскерлік хат алмасудың негіздері. Ғылыми мәтіндерді жазудың негізгі принциптері. Типтік ғылыми мәтіндерді құрылымдық-семантикалық талдау. Ғылыми дерекқорлар, электрондық каталогтар. Академиялық қауымдастықтардың құрылымы: ғылыми орталықтар, баспалар, журналдар. Қазіргі академиялық кеңістіктегі бағдар.
Несиелер - 2
-
Тамақ жүйелерін модельдеу
Мақсаты: азық-түлік жүйелерін және әртүрлі мақсаттағы өнімдерді өндірудің технологиялық процестерін модельдеу дағдыларын меңгеру. Математикалық модельдеу және тамақ өндірісіндегі сандық мәліметтерді өңдеу әдістері. Мәліметтерді аналитикалық және сандық өңдеуге арналған ақпараттық орта. Мәліметтерді енгізу, өңдеу және пішімдеу, графиктер мен диаграммаларды құру, электрондық кестелердегі мәліметтерді талдау және қорытындылау кезінде ақпаратты өңдеудің негізгі әдістері. Тамақ өндірісіндегі технологиялық процестердің механизмдерінің математикалық сипаттамасы. Гидромеханикалық, жылу алмасу және масса алмасу процестерін математикалық модельдеу әдістері. Параметрлерді таңдау және тамақ өнімдерінің технологиясы мәселелерінің шешімін табу мысалында мәліметтерді өңдеудің негізгі әдістері.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақ өнімдері технологиясындағы инновациялық стратегиялар
Мақсаты: ғылыми білім негізінде тамақ өнімдері технологиясын жетілдіру дағдыларын қалыптастыру. Тамақ өнімдері технологиясын жетілдіру саласындағы әлемдік және отандық ғылымның жағдайы мен стратегиялары. Тамақ өнімдері өндірісі саласындағы инновациялар. Азық-түлік шикізатын қарқынды өңдеу әдістері (механикалық, гидромеханикалық, химиялық, биохимиялық, электрофизикалық және т.б.) және олардың тамақ өнімдерінің сапалық көрсеткіштеріне әсері. Тамақ өнімдерінің сақтау қабілетін арттыру жолдары. Тамақ өнімдерінің тұтынушылық қасиеттерін жетілдіру. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тағамдық жүйелер теориясы мен талдау әдістері
Мақсаты: докторанттарда тамақ өнімдерінің сапасын талдау үшін өсімдік және жануарлар текті шикізатты өңдеу кезінде жүретін физика-химиялық және биохимиялық процестер туралы терең кәсіби білімді қалыптастыру. Өңдеу процесінде шикізат пен тамақ өнімдерін түрлендіру механизмінің теориясы. Тамақ өндірісінің технологиялық процестерінің теориясы және оларды зерттеу әдістері. Шикізаттың әртүрлі түрлерін өңдеу, сақтау және өңдеу технологияларын дамыту перспективалары, дайын өнімнің сапасын болжау тәсілдері. Негізгі ғылыми проблемалар, ресурстарды үнемдейтін технологияларды, қайта өңдеу өнімдерін пайдалану, тамақ өнімдерінің жаңа түрлерін, оның ішінде функционалды түрлерін жасау. Докторанттың нақты ғылыми жұмысында алған білімдерін пайдалану.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нутригеномика негіздері
Пәннің мақсаты: қоректік заттардың адам геніне әсері туралы теориялық білім негізінде жеке тағамдық өнімдерді жасау дағдыларын меңгеру. Нутригеномикаға кіріспе. Нутригеномика анықтамасы және оның қазіргі тамақтану және денсаулық ғылымындағы рөлі. Тамақтану мен зат алмасуға генетикалық факторлардың әсері. Дәмді қабылдау және тәбеттің генетикалық негіздері. Генетикалық вариациялар және тағамдық компоненттерге әсері. Генетикалық деректерге негізделген тамақтануға жекелендірілген көзқарас тұжырымдамасы. Оңтайлы диетаны анықтау үшін генетикалық деректерді талдау әдістері. Нутригеномиканың клиникалық зерттеулері және қосымшалары. Жекелендірілген тамақтану және генетикалық тестілеудің этикалық аспектілері.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық стандарттар және тамақ өнімдерін кедендік сараптау
Мақсаты: халықаралық сапа стандарттарына сәйкес тамақтану кәсіпорнының тамақ өнімдері мен қызметтерінің қауіпсіздігін қамтамасыз етуді талдау дағдыларын қалыптастыру. Стандарттау жөніндегі жұмыстарды қамтамасыз ету бойынша халықаралық ақпараттық жүйе. Тамақ өнімі қауіпсіздігі менеджменті жүйесі. Тамақ өнімдерін өндірушілеріне арналған бірыңғай халықаралық стандарт. Американдық ұлттық стандарттар және технологиялар институты. Британдық стандарттар институты. Жалпы Еуропалық стандарттау ұйымдары. Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінің халықаралық қауымдастығы. Панамерикалық стандарттар комитеті. Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығындағы стандарттау. ҚР-да халықаралық стандарттарды қолдану. Кәсіпорындарда халықаралық сапа стандарттарын енгізу.
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи технологияларды қолдана отырып, талдау және ақпаратты сыни бағалау негізінде ғылыми және кәсіби коммуникацияға қабілетті.
- Біртұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жүзеге асыруға қабілетті
- ЖОО-да инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыруға қабілетті
- Қоғамдық тамақтандыру өнімдерінің техникасы мен технологиясы саласындағы отандық және әлемдік ғылымның даму заңдылықтары туралы пайымдаулар шығарады
- Терең теориялық және мамандандырылған Білім негізінде тамақ технологиясы саласында кешенді ғылыми зерттеулер жүргізеді
- Қоғамдық тамақтандыру өнімдерінің ғылымындағы, техникасындағы және технологиясындағы жаңа құбылыстардың әлеуметтік-экономикалық салдарын бағалауға қабілетті
- Өзекті ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде өзіндік және басқа зерттеулердің нәтижелерін түсіндіреді
- Азық-түлік технологиясы саласындағы ғылыми негізделген инновациялық, тиімді шешімдерді ұсынады