Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D06101 Информатика, есептеу техникасы және басқару в Қазақстан-Британ техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Докторантураның білім беру бағдарламасының мақсаты заманауи ақпараттық технологияларды игеруді, өзекті ғылыми және практикалық міндеттерді тұжырымдау және шешу қабілетін, сондай-ақ таңдалған салада ғылыми және эксперименттік зерттеу жұмыстарын жоспарлау, басқару және жүргізу дағдыларын дамытуды көздейтін докторанттарды іргелі, ғылыми және кәсіби даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қазақстан-Британ техникалық университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 8D06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 8D061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бағдарламалық жасақтама архитектурасы
Жетілдірілген жасанды интеллект
Ілгері деңгейдегі стастика
Академиялық хат
Бағдарламалық инженерия
Табиғи тілдерді өңдеу және үлгіні тану әдістері
Дерекқор жүйелері
Деректерді жинау және талдау (Hadoop)
Білім берудегі жасанды интеллект
Ғылыми зерттеу әдістері
Жетілдірілген үлкен деректерді талдау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білімдегі олқылықтар мен одан әрі зерттеу мүмкіндіктерін анықтау үшін информатика, есептеу және басқару саласындағы бар зерттеу жұмыстарын талдау және сыни тұрғыдан бағалау.
- Күрделі басқару мәселелеріне арналған инновациялық шешімдерді әзірлеуде есептеу техникасы мен ақпараттық жүйелердің озық әдістерін қолдану.
- Информатика мен басқарудың мамандандырылған салаларында өнімділік пен тиімділікті жақсартатын жаңа алгоритмдік тәсілдер мен жүйелік архитектураларды әзірлеу және бағалау.
- Жаңа теориялық тұжырымдамалар немесе технологиялар жасау үшін информатика, есептеу және басқарудың әртүрлі салаларынан білімді синтездеу.
- Дамыған технологиялардың қазіргі қоғамның әлеуметтік, экономикалық, этикалық және экологиялық аспектілеріне әсерін бағалау.
- Халықаралық ғылыми этика стандарттарына сәйкес деректерді жинауды, статистикалық талдауды және нәтижелерді түсіндіруді қоса алғанда, тәуелсіз ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу.
- Ғылыми мақалалар жариялау, конференциялар мен семинарларға қатысу және пәнаралық ынтымақтастық арқылы ғылыми қоғамдастықпен және мүдделі тараптармен өзара әрекеттесу.
- Зерттеу және әзірлеу мақсаттарына жету үшін жобалық және топтық басқаруды тиімді пайдалана отырып, ғылыми жобалар мен командаларды басқару.
- Бейіндеуші мамандықтың білім алушылары үшін ашық сабақтар өткізу, педагогикалық практикаға жаңа әдістер мен әдістемелерді енгізу, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар бағыты бойынша пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу.