Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D06101 Информатика, есептеу техникасы және басқару в Қазақстан-Британ техникалық университеті

Пәндер

  • Бағдарламалық жасақтама архитектурасы

    Бағдарламалық қамтамасыз ету архитектурасы-күрделілігі жоғары деңгейдегі бағдарламалық жүйелер архитектурасын жобалау принциптерін, әдістері мен технологияларын зерттеуге бағытталған пән. Бұл курс әртүрлі қолданбаларда бағдарламалық қамтамасыз ету жүйелерінің архитектурасын әзірлеуге, талдауға және басқаруға қабілетті зерттеушілер мен мамандарды дайындауға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жетілдірілген жасанды интеллект

    Пән жасанды интеллекттің заманауи теорияларын, әдістері мен қосымшаларын терең зерттеуге арналған. Бұл курс машиналық оқытуды, терең оқытуды, нейрондық желілерді, компьютерлік көруді, табиғи тілді өңдеуді, робототехниканы және жасанды интеллектті қолданумен байланысты этикалық мәселелерді қоса алғанда, AI саласындағы озық зерттеулер мен әзірлемелерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ілгері деңгейдегі стастика

    Жетілдірілген статистика-бұл статистикалық әдістерді терең зерттеуді және оларды ғылыми зерттеулерде қолдануды қамтитын пән. Бұл курс докторанттарға өздерінің ғылыми жобаларында жоғары деңгейлі статистикалық талдау жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қамтамасыз етуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Курс PhD докторанттарына Ағылшын тілінде Кандидаттық диссертация жазу процесін дамыту, академиялық жазу дағдыларын академиялық қажеттіліктердің қажетті халықаралық стандарттарына сәйкес жетілдіру үшін ұсынылады. PhD докторанттары академиялық жұмысты жазу процесін ақпаратты бағалаудың бастапқы кезеңінен бастап жоспарлау, құрастыру, редакциялау және қорытынды кезеңге дейін бастан өткереді, бұл жазбаша дәлдікті дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық инженерия

    Пән бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің озық әдістерін, технологияларын және теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған. Бұл курс бағдарламалық жасақтама теориясына айтарлықтай үлес қоса алатын, күрделі және өзгермелі жағдайларда бағдарламалық жасақтаманы құру, тестілеу, талдау және жақсарту үшін инновациялық әдістер мен құралдарды жасай алатын ғылыми зерттеушілер мен мамандарды дайындауға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғи тілдерді өңдеу және үлгіні тану әдістері

    Курс мәтіндік және визуалды деректерді талдауға және түсінуге бағытталған жасанды интеллект алгоритмдері мен жүйелерін зерттеуді қамтиды. Бағдарлама табиғи тілді өңдеудің (NLP) теориялық және практикалық мәселелерін, машиналық және терең оқытуды, үлгіні тану әдістерін, оларды әртүрлі салаларда практикалық қолдануды, сондай-ақ AI қолданудың этикалық аспектілерін талқылауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дерекқор жүйелері

    Мәліметтер базасын жобалаудың, іске асырудың және басқарудың теориялық және практикалық аспектілерін терең зерттеуге бағытталған жетілдірілген курс. Курс инновациялық шешімдерді әзірлеуге және деректер базасы мен деректерді басқару саласында озық зерттеулер жүргізуге қабілетті ғылыми зерттеушілер мен жоғары деңгейдегі мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді жинау және талдау (Hadoop)

    Курс үлкен көлемдегі деректерді өңдеу және талдау саласында ғылыми зерттеушілер мен мамандарды даярлауға арналған. Бұл курс Hadoop экожүйесін терең түсінуге және оны ғылымнан бизнеске дейінгі әртүрлі салалардағы күрделі мәселелерді шешуге қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Ақпараттық Технологиялар-бұл білім беру жүйесінің тиімділігі мен тиімділігін арттыруға арналған бүкіл әлемде қабылданған білім беру құралы. Компьютерлер негізінен оқыту жүйесін жетілдіру үшін қолданылады. Онлайн оқыту және қашықтықтан оқыту білім берудің жаңа түрлерінің бірі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Бұл PhD докторанттарына арналған зерттеу әдістері бойынша курс. Курс барысында біз зерттеу әдістерінің принциптерін, кәсіби академиялық жазуды, жариялауды, ұсыныстарды, презентацияларды, мақалаларды оқу мен талдауды, шолуларды және этикалық мәселелерді талқылаймыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жетілдірілген үлкен деректерді талдау

    Пән үлкен көлемдегі деректерді талдаудың, өңдеудің және түсіндірудің күрделі әдістерін үйретуге арналған. Курс Машиналық оқыту, статистикалық талдау, деректерді өңдеу және визуализация салаларындағы теориялық мен практикалық дағдыларды қамтиды. Докторанттар қаржы, денсаулық сақтау, әлеуметтік ғылымдар және технологияларды қоса алғанда, әртүрлі секторларда қолданылатын үлкен деректер жиынтығынан құнды білім алу үшін озық технологиялар мен алгоритмдерді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Білімдегі олқылықтар мен одан әрі зерттеу мүмкіндіктерін анықтау үшін информатика, есептеу және басқару саласындағы бар зерттеу жұмыстарын талдау және сыни тұрғыдан бағалау.
  • Күрделі басқару мәселелеріне арналған инновациялық шешімдерді әзірлеуде есептеу техникасы мен ақпараттық жүйелердің озық әдістерін қолдану.
  • Информатика мен басқарудың мамандандырылған салаларында өнімділік пен тиімділікті жақсартатын жаңа алгоритмдік тәсілдер мен жүйелік архитектураларды әзірлеу және бағалау.
  • Жаңа теориялық тұжырымдамалар немесе технологиялар жасау үшін информатика, есептеу және басқарудың әртүрлі салаларынан білімді синтездеу.
  • Дамыған технологиялардың қазіргі қоғамның әлеуметтік, экономикалық, этикалық және экологиялық аспектілеріне әсерін бағалау.
  • Халықаралық ғылыми этика стандарттарына сәйкес деректерді жинауды, статистикалық талдауды және нәтижелерді түсіндіруді қоса алғанда, тәуелсіз ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу.
  • Ғылыми мақалалар жариялау, конференциялар мен семинарларға қатысу және пәнаралық ынтымақтастық арқылы ғылыми қоғамдастықпен және мүдделі тараптармен өзара әрекеттесу.
  • Зерттеу және әзірлеу мақсаттарына жету үшін жобалық және топтық басқаруды тиімді пайдалана отырып, ғылыми жобалар мен командаларды басқару.
  • Бейіндеуші мамандықтың білім алушылары үшін ашық сабақтар өткізу, педагогикалық практикаға жаңа әдістер мен әдістемелерді енгізу, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар бағыты бойынша пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу.
Top