Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01721 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP) в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты БББ оқыту тіліне (орыс және орыс емес тілдер) қарамастан, барлық тұрпаттағы және түрдегі орта білім беру ұйымдарында орыс тілі мен орыс әдебиеті мұғалімі ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті маман даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тіл біліміне кіріспе
Сөйлеу мәдениеті мен стилі
Әдебиеттану пәніне кіріспе
Орыс тілінің практикалық курсы
Ғылым және академиялық жазудың метатілі
Лингвистика негіздері
Әдебиеттану негіздері
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Орыс тілінің лексикалық жүйесі
Іскерлік коммуникация мәдениеті: заманауи трендтер
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық зерттеулер
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Орыс тілінің фонетикалық жүйесі
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Экономика және құқық негіздері
Ғылыми зерттеу негіздері
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Кәсіпкерлік негіздері
Классикалық орыс әдебиеті (18 ғ.)
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Орыс тілінің морфологиялық жүйесі және сөзжасам
Мәтіннің лингвомәдени талдауы
Мифология және әлем әдебиеті (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Емле мен тыныс белгілерінің қиын сұрақтары
Классикалық орыс әдебиеті (19 ғ.)
Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
-
3 Оқу жылы
Психолингвистика
Мифология және әлем әдебиеті (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Этнолингвистика негіздері
Тарихи грамматика және орыс әдеби тілінің тарихы
Орыс тілінің синтаксистік құрылысы
Бағалау және дамыту
Орыс тілі фактілерінің тарихи түсіндірмесі
Орыс тіліне оқыту әдістемесі мен технологиясы
Инклюзивті білім беру ортасы
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Орыс әдебиетіне оқыту теориясы мен практикасы
Атқарымдық алуандықтағы орыс тілі
Риторика және спичрайтинг негіздері
20 ғасырдағы орыс әдебиеті (1 жартысы)
Орыс тілінің синтаксистік құрылысы
-
4 Оқу жылы
20 ғасырдағы орыс әдебиеті (2 жартысы)
Қазіргі орыс әдебиеті (21-ғасырдың басы)
Көп мәдениетті ортадағы заманауи білім беру технологиялары
Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын үлгілеу
Көркем мәтінді филологиялық талдау
Зерттеулер, даму және инновациялар
Заманауи оқу стратегиялары
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің тәжірибесіндегі цифрлық технологиялар
Көркем мәтіннің герменевтикалық талдауы
Құрылымы әртүрлі тілдердің салыстырмалы грамматикасы
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі типтегі білім беру орталарында оқу және көшбасшылық процестерін педагогикалық мағыналы түрде жобалайды, жүзеге асырады, бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана алады.
- Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қарым-қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы қарым-қатынас жасайды. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанр мен стильдегі мәтіндер жасайды, шешендік өнердің заңдылықтарын шынайы сөйлеу тәжірибесінде қолданады.
- Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық дамуы, ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
- Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті тарихи түсініктеме береді.
- Қазіргі орыс әдеби тілі жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), орыс тілі бірліктерінің сөйлеудегі қызмет ету ережелері туралы білімдерін қолданады. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Түрлі тілдік құбылыстарды квалификациялауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың қызметін анықтауға қабілетті.
- Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады.
- Әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның кезеңге бөлінуі, қазіргі жағдайы мен әлемдік мәдениеттегі орны туралы білімдерін қолданады. Көркем мәтінді түсіндіріп, әдеби талдау жасай алады. Оқу стратегиясын таңдай алады, құнды ақпаратты алады және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда пайдалана алады.
- Ол орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарына ие және орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде орыс тілі мен орыс әдебиетін оқыту үдерісін жобалауға және технологиялық енгізуге қабілетті.
- Барлық студенттерді, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқу процесіне қамту үшін оқытудың арнайы тәсілдерін қолдана алады.
- Жүйелі лингвистикалық білімді, оның ішінде тіл қызметінің негізгі деңгейлерін меңгереді. Ол әлеуметтік лингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, сөзді, сөйлемді, мәтінді синхрондық және диахрондық аспектілерде білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларына ие.
- Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; модельдеу, болжау, ғылыми іс-әрекеттерді жобалау) зерттеу және білімді басқару дағдыларын көрсетеді. Орыс филологиясы саласында ғылыми-зерттеу қызметін, соның ішінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ете алады.
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес әрекет ете алады. Қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін кәсіптік қызметінде қолданады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік пен кәсіпкерлік дағдыларды көрсете алады.
- Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады.