Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01718 Шетел тілдері (IP) в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бірінші және екінші шетел тілінің оқыту әдістемесін меңгерген, шетел тілдерін оқыту технологиялары (STEM, CLIL, жобалық-коммуникативтік тәсіл, сыни ойлауды дамыту технологиясы және т. б.) негізінде оқу процесін ұйымдастыратын өңірлік мектептердің барлық түрлері үшін екі шетел тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Екінші шетел тілі (А2 деңгейі)
Екінші шетел тілі (А1 деңгейі)
Тіл біліміне кіріспе
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (лексикология, тіл тарихы)
Шетел тілдерін оқыту мен үйретудегі компьютерлік қосымшалар мен ресурстар
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (фонетика, грамматика)
-
2 Оқу жылы
Практикалық фонетика және бірінші шет тілін тыңдау
Экономика және құқық негіздері
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Негізгі шетел тілі (В1 деңгейі)
Ғылыми зерттеу негіздері
Екінші шетел тілі (В1 деңгейі)
Кәсіпкерлік негіздері
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Оқыту әдістері мен технологиялары
Педагогикалық зерттеулер
Екінші шетел тілі (B2 деңгейі)
Негізгі шетел тілі (В2 деңгейі)
-
3 Оқу жылы
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С1 деңгейі)
Бағалау және дамыту
Лингвостилистика
Инклюзивті білім беру ортасы
Сөйлесудің әртүрлі салаларында оқытылатын шетел тілдерінің қолданылуы
Лингвистикалық типология
Салғастырылмалы лингвистика
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С1 деңгейі)
Функционалдық стилистика
Оқытылатын тілдер елдерінің мәдени алуандығы
Критерийалдық бағалау технологиялары
Тілдерді оқыту және медиасауаттылық
Билингвизмнің педагогикалық тұстары
Лингвоелтану
Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері мен дескрипторлары
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С2 деңгейі)
Шетел тіліндегі дайындықтағы IT технологиялар
Мультилингвизм теориясы - тілдік байланыстар
-
4 Оқу жылы
Іскерлік дискурс практикасы (негізгі және екінші тілдер)
Кәсіби саладағы тілдік коммуникация
Академиялық ағылшын тілі
1 шетел тілін оқытудың әдістемесі
Шетел әдебиеті және шығармашылық жазу
2 шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
Шетел тілдері және цифрлық коммуникация
Шетел әдебиеті
Шет тіліндегі мәтінді түсіндіреді
2 шетел тілін оқытудың әдістемесі
1 шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
Академиялық мақсаттағы негізгі шетел тілі
Көптілді іскерлік дискурс
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С2 деңгейі)
Зерттеулер, даму және инновациялар
Шетел тілдерін оқыту стратегиясы
Сыныпта тілді бағалау, бағалау кезеңдері мен құралдары
Мәдениетаралық байланыс және мультилингвинизм
Оқытылатын тілдердің салыстырмалы-салғастырмалы типологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ана тілі және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби қарым-қатынасты жүргізеді, шетел тіліндегі кәсіби мәтіндермен жұмыс жасай алады; халықаралық немесе мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында әртүрлі мәдениет өкілдерінің диалогтық өзара әрекетін жүзеге асыра алады; топтық жұмысты ұйымдастыру және эксперименттік әрекеттерді басқару үшін сөйлеу әрекетінің репродуктивті және өнімді түрлерін ұйымдастырудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдана алады.
- С1, С2 меңгеру деңгейіне және қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес курста оқытылатын тақырыптар шегінде ШТ-де ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін меңгереді; IELTS және TOEFL, TestDaF, DELF, TOPIK және т. б. халықаралық емтихандар талап ететін дәрежеде грамматика, лексика, стилистика саласындағы білім мен дағдыларды қолдана алады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Бірінші және екінші шетел тілдерін меңгеру деңгейінің В1, В2 деңгейіне сәйкес монологтік, диалогтық сөйлеу, пікірталас, пікірталас түрінде ақпарат алмасу түрінде проблемалық тақырыптың ауызша да, жазбаша да аргументтерін сауатты түрде құра алады; бағдарламада ұсынылған тақырыптар бойынша нақты лексиканы қамтитын лексикалық және грамматикалық құрылымдарды дұрыс және орынды қолдана алады.
- IT-технологияларды, Web ресурстарды және инновациялық тәсілдерді білім алушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелерін ұйымдастыру, бағалау, мониторингілеу, сондай-ақ ағылшын тілі бойынша бақылау-өлшеу материалдарын құрастыру кезінде офлайн және онлайн-ортада бағалау кезінде пайдаланады; сыни ойлауды пайдалана отырып, оқушыға бағдарланған тәсіл негізінде мұғалім мен оқушының өзара іс-қимылын ұйымдастыру және рефлексия.
- Шетел тіліндегі медиа контентті кәсіби мақсатта қолданады; мәдениетаралық қарым-қатынас принциптерін және шетел әдебиеті саласындағы білімді қолданады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді.
- Оқытылатын шетел тілдерінің теориялық базалық білімдерін кәсіби салаға біріктіре алады; деңгейлік тәсілді қарастыратын шетел тілін меңгерудің халықаралық стандартының талаптарына сәйкес оқытылатын тілдің ұлттық-мәдени ерекшелігін ескере отырып, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыра алады.
- Кәсіби даму мақсатында, сондай-ақ шетел тілдері мен әдебиеттерін оқыту шеңберінде зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін пәнаралық білімді табу және пайдалану.
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде лингвистика саласындағы ұғымдар мен категориялармен еркін жұмыс істей білу.
- Стилистикалық нормаларды ескере отырып, сөйлеу мазмұнына, қарым-қатынас жағдайына, сөйлеу мақсатына байланысты тілдік құралдарды қолдана алады; шетел тілін оқыту үдерісінде типтік қателіктердің алдын алу үшін анна тілі және шетел тілдерінің жүйелерін салыстыруды ескере отырып, тілдік материалға салыстырмалы-типологиялық талдау жүргізе алады; студенттердің ана тілі және шетел тілдерін білуі мен білім қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тілі сабақтарында оқушылардың рефлексиялық, шығармашылық әрекетін ұйымдастыра алады.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере және IT-технологияларды қолдана отырып, мектепте шетел тілдерін оқытудың заманауи әдістерін, құралдары мен нысандарын пайдаланады; тілдерді оқыту саласында зерттеу жұмыстарын жүргізеді; STEM, CLIL сияқты әртүрлі лингводидактикалық жүйелерді, тәсілдерді, қағидаттарды, мазмұнды, оқыту технологияларын салыстырмалы талдауды жүзеге асырады.