Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01603 Тарих және қоғамтану (IP) в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сапалы кәсіби білім беру, тарих пен қоғамтануды оқытудағы кәсіби құзыреттілікке, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге, әлеуметтік ұтқырлыққа ықпал ететін әмбебап және пәндік-мамандандырылған құзыреттерге ие, бәсекеге қабілетті және еңбек нарығында сұранысқа ие тарихшы-қоғамтанушы педагогтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ежелгі Қазақстанның тарихы мен мәдениеті
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мемлекет және құқық теориясы және тарихы
Археология
Ежелгі өркениеттер және антикалық әлем
-
2 Оқу жылы
Пәнаралық білім беру модулі (Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері, Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Экология және өмір қауіпсіздігі)
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен қарым-қатынас тұжырымдамалары
Педагогикалық зерттеулер
Ортағасырлық Қазақстанның тарихы, мәдениеті және құқығы
Оқыту әдістері мен технологиялары
Орта ғасырлардағы Шығыс және Батыс
Қазіргі Қазақстандағы дін және құқықтық реттеу
Тарихи демография
Тарихи география
Қоғамтану
Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениетті дамуының ерекшеліктері
Тарихи өлкетану
-
3 Оқу жылы
Дін әлеуметтануы
Деректану
Жаңа замандағы әлем (Шығыс)
Бағалау және дамыту
Этнология
Инклюзивті білім беру ортасы
Қазіргі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістер
Секуляризация және трансформация
Медиа және тарихи жады
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Қазақстан тарихы бойынша медиа-контент
Тарихи түсінік мәселелері. Тарихи сана
Жаңа замандағы әлем (Батыс)
Қазіргі зерттеулердегі пәнаралық тәсіл
Антропология негіздері
Ауызша тарих: теория және практика
Көрнекі тарих
-
4 Оқу жылы
Қосалқы тарихи пәндер
Зерттеулер, даму және инновация
Қазақ қоғамының трансформациясы: тарихи динамикасы
Өткен дәуірдегі және қазіргі түркі өркениеті
Шығыстағы ұлттық тәуелсіздік үшін қозғалыс пен даму жолдарын іздеу
Кеңестік Қазақстанның күнделікті тарихы
Қазақстан тарихнамасы
Академиялық жазу
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Қазақстанның зияткерлік тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлем және Отан тарихындағы тарихи оқиғаларды, үдерістер мен құбылыстарды өзара байланыста талдайды, жалпыны салыстырып, белгілі бір фактілерді бөліп көрсетеді.
- Өзекті қоғамдық құбылыстар мен үдерістерге бағдарланады; қазіргі қоғамдағы діни және рухани-мәдени құбылыстар мен үдерістерді талдайды және бағалайды, оған қатысты өзінің азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілік даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады.
- Тұлғаға бағдарланған, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасындағы балалардың өмірі мен қызметін тәрбиелеу, дамыту, ұйымдастыру үшін педагогика мен психология бойынша білімді қолдануға қабілетті.
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіптік және зерттеу қызметі деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде сындарлы қарым-қатынас жасауға және өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.
- Тарих және қоғамтану бағытында жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, зерттеу бағыты мен әдіснамасын таңдауды жүзеге асырады.
- Заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, қажетті ақпаратты іздейді, деректерді жинайды, тарихи дереккөздермен, архив материалдарымен, музей экспонаттарымен жұмыс істейді.
- Мектепте тәрбие мен білім беру үдерісін ұйымдастыру және басқару бойынша дағдыларды, жалпы орта білім беруді дамыту саласындағы менеджмент негіздерін және кәсіпкерлік икемділік-дағдыларын қолданады.
- Жалпы орта білім беретін ұйымдағы тәрбие және білім беру үдерісіне мониторинг жүргізуге, олардың нәтижелерін талдауға және бағалауға қабілетті.
- Педагогикалық этика нормалары мен академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жалпы орта білім беру саласында және гуманитарлық ғылым бағытында жергілікті, өңірлік және республикалық деңгейде өз бетінше және командада зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті.
- Өмір бойы кәсіби даму мен білім алуға қабілетті; өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін ойластырып, сыни тұрғыдан бағалайды, сондай-ақ тұрақты даму, ұйымы мен өзінің кәсіби әл-ауқатын дамыту мүддесінде мектепте тарихи, қоғамтанулық білім беруді жетілдіру үшін жаңа мақсаттар қояды.
- Ата-аналар және педагог қауымымен ынтымақтастық әрі өзара шығармашылық байланыс шеңберінде қолайлы ахуал жасау үшін эмоционалды интеллект дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерін дамытуға қабілетті.
Ұқсас БББ
6B01603 Тарих және қоғамтану (IP)
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01603 Тарих және қоғамтану (IP)
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01603 Тарих және қоғамтану (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01603 Тарих және қоғамтану (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті