Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01625 Тарих және қоғамтану (IP) в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сапалы кәсіби білім беру, тарих пен қоғамтануды оқытудағы кәсіби құзыреттілікке, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге, әлеуметтік ұтқырлыққа ықпал ететін әмбебап және пәндік-мамандандырылған құзыреттерге ие, бәсекеге қабілетті және еңбек нарығында сұранысқа ие тарихшы-қоғамтанушы педагогтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 254
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Түрік тілі (А1)
Ежелгі Қазақстанның тарихы мен мәдениеті
Ежелгі өркениеттер және антикалық әлем
Ортағасырлық Қазақстанның тарихы, мәдениеті және құқығы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Түрік тілі ( А2)
-
2 Оқу жылы
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Түркі мемлекеттер тарихы
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Орта ғасырлардағы Шығыс және Батыс
Ататүрік принциптері
Археология
Экология және өмір қауіпсіздігі
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Ғылыми зерттеу әдістері
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен қарым-қатынас тұжырымдамалары
Оқыту әдістері мен технологиялары
Жаңа замандағы әлем (Шығыс)
Педагогикалық зерттеулер
Қоғамтану
Ясауитану
-
3 Оқу жылы
Қазақ қоғамының трансформациясы: тарихи динамикасы
Жаңа замандағы әлем (Батыс)
Инклюзивті білім беру ортасы
Академиялық жазу
Қазақстанның зияткерлік тарихы
Өткен дәуірдегі және қазіргі түркі өркениеті
Шығыстағы ұлттық тәуелсіздік үшін қозғалыс пен даму жолдарын іздеу
Бағалау және дамыту
Қосалқы тарихи пәндер
Кеңестік Қазақстанның күнделікті тарихы
Қазақстан тарихы бойынша медиа-контент
Тарихи демография
Көрнекі тарих
Тарихи өлкетану
Тарихи география
Ауызша тарих: теория және практика
Тарихи түсінік мәселелері. Тарихи сана
Антропология негіздері
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Медиа және тарихи жады
Этнология
-
4 Оқу жылы
Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениетті дамуының ерекшеліктері
Қазақстан тарихнамасы
Дін әлеуметтануы
Қазіргі зерттеулердегі пәнаралық тәсіл
Деректану
Зерттеулер, даму және инновация
Қазіргі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістер
Секуляризация және трансформация
Қазіргі Қазақстандағы дін және құқықтық реттеу
Мемлекет және құқық теориясы және тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлем және Отан тарихындағы тарихи оқиғаларды, үдерістер мен құбылыстарды өзара байланыста талдайды, жалпыны салыстырып, белгілі бір фактілерді бөліп көрсетеді.
- Өзекті қоғамдық құбылыстар мен үдерістерге бағдарланады; қазіргі қоғамдағы діни және рухани-мәдени құбылыстар мен үдерістерді талдайды және бағалайды, оған қатысты өзінің азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілік даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады.
- Тұлғаға бағдарланған, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, мектеп жасындағы балалардың өмірі мен қызметін тәрбиелеу, дамыту, ұйымдастыру үшін педагогика мен психология бойынша білімді қолдануға қабілетті.
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіптік және зерттеу қызметі деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде сындарлы қарым-қатынас жасауға және өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.
- Тарих және қоғамтану бағытында жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, зерттеу бағыты мен әдіснамасын таңдауды жүзеге асырады.
- Заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, қажетті ақпаратты іздейді, деректерді жинайды, тарихи дереккөздермен, архив материалдарымен, музей экспонаттарымен жұмыс істейді.
- Мектепте тәрбие мен білім беру үдерісін ұйымдастыру және басқару бойынша дағдыларды, жалпы орта білім беруді дамыту саласындағы менеджмент негіздерін және кәсіпкерлік икемділік-дағдыларын қолданады.
- Жалпы орта білім беретін ұйымдағы тәрбие және білім беру үдерісіне мониторинг жүргізуге, олардың нәтижелерін талдауға және бағалауға қабілетті.
- Педагогикалық этика нормалары мен академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жалпы орта білім беру саласында және гуманитарлық ғылым бағытында жергілікті, өңірлік және республикалық деңгейде өз бетінше және командада зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті.
- Өмір бойы кәсіби даму мен білім алуға қабілетті; өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін ойластырып, сыни тұрғыдан бағалайды, сондай-ақ тұрақты даму, ұйымы мен өзінің кәсіби әл-ауқатын дамыту мүддесінде мектепте тарихи, қоғамтанулық білім беруді жетілдіру үшін жаңа мақсаттар қояды.
- Ата-аналар және педагог қауымымен ынтымақтастық әрі өзара шығармашылық байланыс шеңберінде қолайлы ахуал жасау үшін эмоционалды интеллект дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерін дамытуға қабілетті.