7M04148 Халықаралық бизнес в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық экономикалық интеграция және жаһандану жағдайында табысты жұмыс істеуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау, сондай-ақ оларды халықаралық бизнес-ортада тиімді басқару және халықаралық бизнес-жобаларды әзірлеу үшін қажетті кешенді білім, дағдылар мен сапаларды қалыптастыру; қазіргі жаһандық экономикалық ортада мәдениетаралық өзара әрекеттестікке негізделген этикалық принциптерді қолдану.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жаһандық жеткізу тізбегін басқару
Мақсаты: Магистранттарға операцияларды оңтайландыруға, тәуекелдерді азайтуға және халықаралық нарықтардағы бәсекеге қабілеттілікті арттыруға мүмкіндік беретін жаһандық жеткізу тізбегін басқару бойынша алдыңғы қатарлы білім мен дағдыларды беру. Жаһандық жеткізу тізбегін басқару жаһандық жеткізу тізбегі желілерін жобалау, үйлестіру және оңтайландыру үшін стратегияларды, технологияларды және үздік тәжірибелерді зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық бизнестегі зерттеу әдістері
Мақсаты: магистранттарды халықаралық бизнес құбылыстарын талдау, сыни ойлауды және жаһандық бизнес контекстінде мұқият академиялық сұрау және негізделген шешім қабылдау үшін әдістемелік құзыреттілікке тәрбиелеу үшін қажетті зерттеу дағдыларымен жабдықтау. «Халықаралық бизнестегі зерттеу әдістері» сапалы және сандық зерттеу әдістерін, деректерді талдау әдістерін және этикалық ойларды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау нысандары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық менеджмент
Мақсаты: Магистратура студенттерінің мәдениетаралық менеджмент тұжырымдамалары туралы түсініктерін дамыту, оларды әртүрлі жаһандық орталарда тиімді көшбасшылыққа дайындау. Мәдениетаралық менеджмент мәдени айырмашылықтардың іскерлік тәжірибеге, қарым-қатынасқа, келіссөздерге және топтық жұмысқа әсерін зерттейді, ұйымдық табысқа жету үшін ынтымақтастықты дамыту және көпмәдениетті жағдайларда қиындықтарды шешу туралы түсінік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаһандық бизнес ортасы
Мақсаты – жаһандық бизнес-ортаға әсер ететін негізгі факторларды енгізу және қазіргі жаһандық бизнес ортаны қалыптастыратын саяси, экономикалық және әлеуметтік-мәдени факторлар, сондай-ақ технологиялық инновациялар туралы түсінікті дамыту. Пән әлемдік экономиканың маңызды аспектілерін, соның ішінде сауданы, макроэкономикалық үрдістерді, жаһандық нарықтарды және халықаралық бизнеске әсер ететін саяси факторларды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық маркетинг стратегиясы
Мақсаты: Магистранттарды әлемдік нарықтарды шарлау, тиімді шешім қабылдау және әртүрлі мәдени контексттерде бәсекеге қабілетті позициялау мүмкіндігін беретін стратегиялық маркетинг дағдыларымен жабдықтау. Халықаралық маркетинг стратегиясы негізгі ұғымдарды зерттейді, соның ішінде нарыққа шығу стратегиялары, өнімді бейімдеу, брендтеу, баға белгілеу және халықаралық нарықтарға бейімделген жарнамалық стратегиялар, трансшекаралық табыс пен тұрақты өсуді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дамушы нарықтар және жаһандану
Мақсаты: магистратура студенттері нарыққа шығу стратегияларын әзірлеуге, тәуекелдерді бағалауға және дамушы экономикалардағы мүмкіндіктерді пайдалануға мүмкіндік беретін дамып келе жатқан нарықтардың қыр-сырын және жаһанданудың әсері туралы түсінік алады. Дамушы нарықтардың динамикасын зерттей отырып, курс тиімді жаһандық бизнес стратегиялары мен тұрақты өсу үшін маңызды болып табылатын үрдістерді, ережелерді және мәдени контекстті зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық бизнес және коммерциялық құқық
Мақсаты: магистранттарға халықаралық бизнестің құқықтық аспектілері туралы терең түсінік беру, бұл оларға құқықтық мәселелер мен жаһандық іскерлік операциялардағы мүмкіндіктерді тиімді шешуге мүмкіндік береді. Халықаралық бизнес және коммерциялық құқық халықаралық іскерлік ортада сәтті шарлау үшін қажетті негізгі құқықтық негіздерді, келісім-шарттарды, дауларды шешуді және нормативтік сәйкестікті қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық адам ресурстарын басқару
Мақсаты: Магистранттарды жаһандық контексте адам ресурстарын басқару дағдыларымен қамтамасыз ету, мәдениетаралық HR тәжірибесін, таланттарды иемдену, дамыту және сақтау стратегияларын түсінуге ықпал ету. Курс көп мәдениетті жұмыс орындарында жалдау, оқыту, өтемақы және өнімділікті басқару мәселелерін қарастыратын жаһандық контексттерге бейімделген HRM теорияларын, саясатын және тәжірибелерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаһандық контексте стратегиялық басқару
Мақсаты: Магистранттарды жаһандық бизнес-орталардағы стратегиялық жоспарларды құрастыруға және жүзеге асыруға дайындау, жаһандық трендтерді талдау, бәсекеге қабілетті ландшафттарды бағалау және тұрақтылыққа қол жеткізу үшін стратегияларды жобалау дағдыларын қалыптастыру. Курс әртүрлі мәдени, саяси және экономикалық контексттерде стратегиялық жоспарларды құрастыру және орындау үшін теорияларды, негіздерді және үздік тәжірибелерді зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық жобаларды басқару (ағыл.)
Мақсаты: Магистранттарды күрделі халықаралық жобаларды басқару дағдыларымен қамтамасыз ету, әртүрлі мәдени және географиялық контексттерде тиімді жоспарлауды, орындауды және бақылауды ынталандыру, жаһандық бизнес орталарында жобаның сәтті нәтижелерін қамтамасыз ету. «Халықаралық жобаларды басқару» курсы магистранттарға жобаны басқару бойынша сертификаттау емтихандарын тапсыруға көмектесетін халықаралық стандарттарды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Халықаралық сауда саясаты және келіссөздер
Мақсаты: Магистранттарға сауда келісімдерін талдауға, сауда кедергілерін еңсеруге және әлемдік нарықтарда өз ұйымдарының мүдделерін қорғауға мүмкіндік беретін халықаралық сауда саясаты және келіссөздер стратегиялары туралы жан-жақты білім беру. Халықаралық сауда саясаты және келіссөздер халықаралық саудадағы құқықтық база мен келіссөз тактикасын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Халықаралық макроэкономика
Пәннің мақсаты: макроэкономиканың негізгі көрсеткіштерін талдау, халық шаруашылығындағы экономика салаларының өзара байланысын негіздеу қабілетін қалыптастыру. Пән зерттейді: ашық экономиканың макроэкономикалық көрсеткіштері; экономика салаларының өзара байланыстары; валюта бағамының төлем балансына және ел экономикасына әсері; жаһандық экономиканың негізгі тенденциялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Халықаралық тәуекелдерді басқару
Мақсаты: Магистранттарды халықаралық іскерлік операцияларға тән тәуекелдерді анықтау, бағалау және азайту, тұрақтылық пен стратегиялық шешімдер қабылдау тәжірибесімен қамтамасыз ету. «Халықаралық тәуекелдерді басқару» геосаяси, қаржылық және операциялық тәуекелдерді басқарудың белсенді тәсілдеріне баса назар аудара отырып, трансшекаралық кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдерді анықтау, талдау және азайту стратегияларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Халықаралық қаржы (ағыл.)
Мақсаты: магистранттарды әлемдік нарықтардағы қаржылық операцияларды басқару тәжірибесімен жабдықтау, валютаны басқару, инвестицияны талдау және тәуекелдерді азайту дағдыларын дамыту. «Халықаралық қаржы» халықаралық қаржы нарықтарын талдау, валюталық тәуекелдерді басқару, инвестициялық мүмкіндіктерді бағалау және стратегиялық қаржылық шешімдер қабылдау үшін теорияларды, құралдарды және тәжірибелерді зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жаһандық логистика және жеткізу тізбегі
Мақсаты: магистранттарға логистика және жеткізу тізбегін басқару саласында жан-жақты білім беру, жаһандық операцияларды оңтайландыру, тиімділікті арттыру және әртүрлі бизнес-орталардағы тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру дағдыларын дамыту. Логистика және жеткізу тізбегі жаһандық жеткізу тізбегі желілерін тиімді жобалау, үйлестіру және басқару үшін стратегияларды, технологияларды және үздік тәжірибелерді зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Адамзаттың жаһанды мәселелерінің экономикалық аспектілері
Пәннің мақсаты: дүниежүзілік шаруашылықтың негізгі мәселелері мен қайшылықтарын түсіндіре білуді қалыптастыру, ғаламдық проблемалардың шиеленісуіне адамзаттың экономикалық және техногендік қызметінің әсерін ашу. Пән мыналарды зерттейді: әлемдік экономиканың қайшылықтары; жаһандық проблемалардың әлеуметтік және экономикалық салдары; жаһанданудың пайдасы мен шығындары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Іскерлік этика және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік
Мақсаты: Магистранттарда этикалық сана мен әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастыру, бизнесті басқару кезінде принципті шешімдер қабылдауға және қоғамға оң үлес қосуға дайындау. Іскерлік этика және КӘЖ этикалық теорияларды зерттейді, студенттерге этикалық ойларды және бизнес стратегияларының, операциялардың және шешім қабылдау процестерінің әлеуметтік салдарын біріктіруге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Адамның мінез-құлқын, мотивациясын және өзара әрекеттесуін тереңірек түсінуге негіз болатын ғылыми және мәдени парадигмалардың негізінде жатқан іргелі қағидаларды анықтау үшін тарихи-философиялық талдау жүргізу.
- Шет тілдерін кәсіби деңгейде сөйлеу, келіссөздерді жүргізе алу және бизнесіңізді халықаралық деңгейде кеңейту.
- Қазіргі заманғы оқыту технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және әдістемелік қызметті жүзеге асыру; халықаралық бизнес саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру және ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс істеу.
- Әр топ мүшесінің рөлдерді тиімді тағайындау, жұмыс процестерін оңтайландыру және қызметкерлердің белсенділігін арттыру үшін бірегей қажеттіліктері мен қабілеттерін ескеретін басқару стратегияларын әзірлеуге ықпал ететін психологиялық факторларды түсіну.
- Бәсекелестік артықшылықтар мен өсу мүмкіндіктерін анықтау үшін стратегиялық басқару құралдарын пайдалана отырып, динамикалық жаһандық бизнес-ортаны талдау.
- Көпұлтты командалар мен клиенттік базаларды тиімді және сәтті басқару үшін мәдениетаралық коммуникация стратегияларын жасау.
- Тәуекелдерді азайту және бизнесті құқықтық қорғауды қамтамасыз ету үшін халықаралық коммерциялық құқық бойынша сараптамалық білімге ие болу.
- Жоғары білім мен бизнестегі инновациялық жобаларды қолдау үшін көшбасшылық дағдыларды дамыту.
- Бизнесті дамыту және әртараптандыру стратегияларын әзірлеу мақсатында жаңа нарықтық перспективалар мен жаһандық трендтерді және адамзаттың мәселелері анықтау үшін халықаралық экономиканы талдау.
- Жаһандық нарықтарда тұтынушыларды тарту және ұстап тұру үшін сауда саясатын ескере отырып, инновациялық халықаралық маркетинг стратегияларын әзірлеу.
- Озық технологиялар мен инновациялық логистикалық әдістерді қолдана отырып, жаһандық жеткізу тізбегін тиімді басқару арқылы өндірістік процестерді оңтайландыру.
- Табысты және тұрақты бизнес тәжірибесін құру үшін халықаралық компанияның стратегиялық қаржылық менеджментіне іскерлік этика және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік қағидаттарын біріктіру.