Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03214 Қоғаммен байланыс в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Қазақ баспасөзінің тарихы

    Пәннің мақсаты қазақ баспасөзінің қалыптасуы мен даму жолдарын, газет, журналдардың шығу тарихы мен сол кезеңдегі қоғамдық-саяси оқиғалардың баспасөзде жазылуы, редакция мен авторлар, басылымның бағыт-бағдары мен мазмұны туралы білім беру. Қазақ баспасөзі тарихын біледі, әр жылдардағы баспасөздің көтерген мәселелері мен өзекті тақырыптарына талдау жасайды. Белгілі публицистер мен жетекші тұлғалардың шығармашылық шеберліктері туралы біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Журналистикаға кіріспе

    Пәннің мақсаты – журналистиканың негізгі функциялары мен принциптері, БАҚ типологиясы, журналистік кәсіптің ерекшеліктері, журналистік шығармашылықтың спецификасы мен журналист жұмысының әдістерін оқыту. Сондай-ақ, журналистиканың қалыптасу үрдісі, журналистиканың басты элементтері мен қызметі, классикалық және күнделікті журналистиканың ерекшеліктерін үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Жазу және редакциялау технологиясы

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жазу өнері мен редакциялауға үйрету. Ақпаратты баяндау, деректер мен сандарды қолдану, тақырып қою, маңызды ақпаратты таңдау, тұжырым жасау, мақаланың композициясын құру секілді шығармашылық тапсырмаларды орындау арқылы мақала жазуға және дайын мәтіндерді редакциялауды оқыту. Автордың ойын ұтымды жеткізудің теориялық мәселелері мен қоса редакциялаудың түрлерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: білім алушыларға адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу әдістері, қоршаған орта қауіпсіздігі, қоршаған орта факторлары мен қоршаған орта сапасының жаһандық өзгеруі және олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, әуе бассейні, жер ресурстарының деградациясы, экологиялық тәуекелдер, азық-түлік қауіпсіздігі, адамның қызметімен байланысты табиғи - техногендік апаттар және олардан қорғану тәсілдері туралы білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пәннің мақсаты: мемлекет және құқық сияқты категорияларды ашып көрсету, құқықтың ұлттық салалары туралы студенттерге қажетті жалпы ұсыныстар беру, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық нормаларымен, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының басқа салаларындағы нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу мәдениеті мен техникасы

    Риторика, шешендік шеберліктің негіздерін меңгеру. Сөйлеу техникасын меңгеру, эмоцияны дамыту, шығармашылық туындыларды талдау, өзіндік эстетикалық бағалауды меңгеру дағдыларын игеру, білім көкжиегін кеңейту үшін дағдыларды пайдалану, мәдени ортаны саналы түрде қалыптастыру, базаны жүйелеу үшін мультимедиялық ресурстар мен компьютерлік технологияларды пайдалану. Дерек көздерін қолдана білуге дағдыландыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    5. ЖБП ТК ООД КВ GCD ЕК Ғылыми зерттеу негіздері Основы научных исследований Basics of scientific research 5 Пәннің мақсаты – әлеуметтік зерттеу әдістерін, ғылыми мақала, ғылыми жоба, жұмыс жазудың талаптары мен негіздерін үйрету. Ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық, жалпытеориялық әдістерін, олардың ерекшеліктерін, зерттеу нысанына қарай пайдалануды меңгеру. Эксепримент жасау, сауалнама құрастыру, сауаланаманың қорытындысын шығару, зерттеу жұмысында түрлі талдау әдістерін пайдалана отырып, интернет платоформалар көмегімен қорыту, ғылыми ақпараттық базалармен, халықаралық ғылыми басылымдар базаларымен жұмыс істеуге дағдылану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық коммуникация және PR-кейстер

    Отандық және шетелдік медиакеңістіктердің әлеуетін, цифрлық технологияларды қамту қабілетін айқындау. Коммуникациялық ресурстар мен позициялауды күшейту мүмкіндіктерін бөлісу, жинақтаған тәжірибені айшықтау. Пән шеңберінде тұтынушыларды тарту арналарын кеңейтуге мүмкіндік беретін PR-кейстер мысалында артықшылықтары мен кемшіліктері талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты – қоғамдық байланыс саласын түсіну, бағалау үшін студентердің ғылыми көзқарастарын қалыптастыру. Қоғамдық қатынастардың теориялық негізін түсіндіре отырып, техникаларын жетілдіру әдістерін үйрету. Басқа жүйедегі орнын анықтау, пәнаралық ұқсастықтары мен ерекшеліктерін зертеуге үйрету. Қоғамдық байланыс саласының шығу тарихы мен даму ерекшеліктеріне тоқталу. Жалпы қоғаммен байланыс саласына кіріспе пән болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Кәсіпкерлік және бизнес

    "Кәсіпкерлік және бизнес" оқу пәнін оқытудың мақсаты: теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы студенттердің өз ісін құруға, кәсіпкерлік қызметке қатысуға дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR құқықтық және этикалық нормалары

    PR саласындағы этикалық және құқықтық нормаларды зерттеу. PR-дың кәсіби этикасы туралы заңнамалық мағлұмат беріп, студенттерді бейімдеу, қоғамдық қатынастар саласында этиканы қалыптастыру тарихын және этикалық мінез-құлық кодексін зерттеу. Қоғамдық қарым-қатынас этикасы саласында студенттердің дағдылары мен қабілеттерін жетілдіру және студенттерге өз жұмысында қоғамдық қатынастар саласында бейресми реттеу әдістерін қолдануға үйрету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR-дағы ақпараттық қауіпсіздік

    Пәннің мақсаты – студенттерге медиасауаттылықты үйрету. Ақпаратты алу, өңдеу, дұрыстығын тексеру, таратудың құқықтың жолын үйрету. Фактчекинг, верификация негіздерін меңгеру, оны тәжірибеде қолдану,өңдеу тасымалдау кезінде кемшіліктердің алдын алу әдістері қарастырылады. Медиаэтика, медиасауттылық, ақпарат қауіпсіздігі негіздері үйретіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ телевизиясының тарихы

    Пәннің мақсаты – қазақ телевизиясының қалыптасуы мен даму жолдарымен таныстыру, ұлттық телевизия тарихындағы алғашқы хабарлар мен тележүргізушілердің шығармашылық мектебінен хабардар ету. Телевизияның ақпараттық, танымдық, тәрбиелік бағыттағы қызметін айқындайтын хабарлардың ерекшеліктерін, техникалық мүмкіндіктері мен шығармашылық ізденістерін білу. Білім алушылар пән барысында телевизия тарихыменғанаемес, оның тәжірибесін, шығармашылық шеберханасында меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ радиожурналистика тарихы

    Пәннің мақсаты – радиожурналистиканың қалыптасуы мен даму жолдарын, радиодағы алғашқы хабарлар, олардың авторлары мен жанрлық ерекшеліктерін, радиожаңалық жүргізушілердің шеберлігін үйрету. Радиожурналистиканың қоғамдық санаға ықпалы мен әсерін, белсенді ақпараттық қызметіне қатысты мәліметтерді талдау, радиохабардың мазмұны мен пішінін, көркемдік сипатын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әдебиет пен өнердегі PR

    Студенттерді мәдениет және өнер мекемелерінің PR-шараларына арналған бағдарламаны әзірлеуге дайындау; Мәдениет мекемелерінің қызметінде PR-технологияларын пайдалану өнерін түсіндіру. Студенттердің мәдениетін қалыптастыру үшін қоғамдық қатынастар саласында зерттеулер жүргізуді үйрету, өнер (бұқаралық ақпарат құралдарының экспресс-анализі, медиа-файлдар, интернет-ресурстар, PR-да аудиторияның әлеуметтанулық зерттеулері), медиа-жоспарлауды жүзеге асырады және бұқаралық ақпарат құралдарының қатысуымен іс-шараларды ұйымдастырады, мәдениет және өнер мекемелерінде имидждік жұмыстар жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақ әдебиетінің тарихы

    Пәннің мақсаты – қазақ әдебиетінің тарихы мен әр кезеңдегі ақын-жазушылардың көркем шығармаларымен таныстыру. Қазақ әдебиетінің даму бағыттары мен салалары, қоғамдық саяси ахуалға әдебиеттің әсері, резонанс тудырған шығармалардың жазылу тарихы мен қаламгердің шығармашылық шеберханасын оқып, үйрету. Қазақ әдебиетінің озық үлгілерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Телерадиожурналистика жанрлары

    Пәннің мақсаты – телевизия мен радио жанрларының құрылымы туралы білім беру. Телевизия мен радиожанраларына қойылатын талаптарды үйрету, сондай-ақ жанрлар трансформациясына қатысты ғылыми тұжырымдарды талдау, аталған жанрларда сюжет, хабар түсіру шеберлігін меңгеру. Жанрлардың түрленуі мен жаңа пішіндерін аңғара отырып, жанр құраушы элементтерді білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл

    Пәннің мақсаты – студенттердің мемлекеттік мекемелермен өзара әрекеттесу әдістемесін қалыптастыру, коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдар мен мемлекеттік органдар арасындағы қарым-қатынастарды қалыптастыру қағидаларын, мемлекеттік органдардың нормативтік-құқықтық жұмысын талдау әдістемесін түсіндіру. Студенттерді мемлекеттік органдармен өзара әрекеттесу және мемлекеттік органдар қызметінің коммерциялық қызметке әсер ету жағдайын талдауды үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • БАҚ-пен өзара іс-қимыл

    Қоғамдық қатынастардың ақпараттық негіздерін студенттердің әлеуметтік қызметтің ерекше және ерекше түрі ретінде теориялық түсінуін қалыптастыру; баспасөз қатынастарының қазіргі заманғы жүйесімен танысу, олардың ерекшеліктері мен жұмыс істеу ерекшеліктері; барлық түрдегі және деңгейдегі БАҚ өкілдерімен, сондай-ақ ішкі корпоративтік коммуникациялар контекстінде қоғамдық байланыс жөніндегі маманның практикалық іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Пәндерді зерттеу, сонымен бірге отандық БАҚ-тың барлық түрлерінің жұмыс істеуінің қазіргі заманғы жүйесі туралы жүйелі білімдерді алуды ұсыну; негізгі кәсіби әдебиетпен таныстыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі

    Пәннің мақсаты - бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі жайлы білім беру. Теледидар, радио, баспасөз бетінде жарияланатын журналистік материалдың мәтінімен жұмыс жасау кезіндегі редакторлық кәсіптің теориялық, практикалық әдіс-тәсілдерін оқыту. Мәтінмен жұмыс жасаудың белгілі теориялық негіздемелері мен практикалық әдіс-тәсілдері, сонымен қатар редактордың қызметтік міндеттерін үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Медиақұқық

    Пәннің мақсаты медиадағы құқықтық мәселелер туралы білім беру, медиатұтынушының құқығын сақтауға үйрету. Медиадағы өз құқығын сақтаудың жолдарын меңгерту. Медиаға қатысты заңнамалық құжаттармен таныстыра отырып, нақты кейстерді талдау арқылы болашақ мамандарға құқықтық тәрбие беру. Ақпарат тарату мен ақпаратты тұтыну, талдау, құқықтық проблемалардың туындауына әсер ететін жағдаяттарды түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жарнама өнері

    Жарнама шығармашылығы теориясының негіздері, жарнамалық өнім өндірісінің технологиясы бойынша студенттердің білімін қалыптастыру. Студенттерді графикалық өнімдерді жобалауға, көрнекі құралдарды құруға, жарнамалық өнімді өндіруге сілтеме жасау, жарнамалық өнімдердің сапасын бағалау. Шығармашылық ұғымдарды техникалық (шығармашылық) тапсырма бойынша дамыту. PR маманының кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, шығармашылық көркемдік дизайнды беру үшін жобалық объектінің нысанын көлемді және графикалық моделдеу әдістемесін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бейне және аудио коммуникациялық өнім өндірісі

    Қолданбалардың кең ауқымында заманауи аудио және бейне технологияларын зерттеу, әртүрлі байланыс арналарын және сақтау құралдарын пайдаланып, түсірудің, өңдеудің және берудің, цифрлық және аралас жүйелерді жобалауға, әзірлеуге және қолдануға дайындық жасау. Интернет-бейнетүсірілім саласындағы практикалық мәселелерді технологиялық шешу деңгейінде цифрлық бейнематериалдармен жұмыс істеудегі студенттердің тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Саяси коммуникация жүйесі

    Студенттер заманауи саясатты дамытудың негізгі үрдістері мен перспективаларын талдауды және түсіну үшін қажетті білімдер мен дағдыларды игереді. Студенттерге саяси коммуникациялық науқандарды жүзеге асырудың құрылымы мен шарттары туралы білім беру; саяси қарым-қатынас модельдерін, техникалары мен технологияларын, саяси және сайлау кампанияларында қолданылатын саяси коммуникациялардың арналары мен әдістерін, саяси жұмылдыру бағыттарын меңгерту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Имиджелогия

    Пәннің мақсаты – имидж қалыптастыру технологиясы бойынша негізгі білімі бар маман дайындау. Курсты меңгеру барысында студенттер кәсіби имидж түрлерін, имидж қалыптастырудың қағидаларын және дағдыларын меңгереді. Компанияның және тұлғаның жеке қасиеттері мен қабілеттерін анықтау, олардың тұлғалық дамыту әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Медиаменеджмент және маркетинг

    Пәннің мақсаты - медиаменеджменті мен маркетингі тарихымен, теориясы, әлемдік медиадағы озық тәжірибелері жайлы білім беру. Интерактивті тәсілді меңгерту, менеджмент аясында проблемаларды шешу және жобалау-сараптамалық дағдыларын үйрену. Ұжымды басқарудың негізгі принциптерін, басқару түрлерін, әріптестермен байланыс жасау, бір мақсат, бір мүддеге жұмылдырудың тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Паблисити негіздері

    PR теориясы мен практикасының негізгі қағидаларын коммуникативті технологиялар және практикалық қолдану әдісі ретінде зерттеу. Сараптамалық, ақпараттық, сараптамалық және консалтингтік, өнеркәсіптік іс-әрекетте кәсіби дағдылар мен құзыреттілікке ие болу. Әртүрлі салаларда қолайлы имиджді сақтауда оң имиджді қалыптастырудың әдістері мен технологияларын, жарнамалық әдістерді зерттеу. Беделін қалыптастыру кезінде стратегияларды, әдістерді және басқару құралдарын қалыптастыру мүмкіндігін арттыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық пікірді зерттеу

    Студенттердің ойлау қабілетін және дағдыларын қалыптастыру негізінде ғылыми-зерттеу жұмыстары арқылы, қоғамдық пікірді зерттеудегі негізгі проблемалар туралы идеяларды қалыптастыру. Олардың шешу жолдары; қоғамдық пікірдің әлеуметтік ірі тұжырымдамаларының мазмұнын ашу, қоғамның социологиялық теорияларының қалыптасу тарихы мен мәнін талдау, пікірлерді тоғыстыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Радио хабар жасау технологиясы

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандарға радиода жұмыс істеу ерекшеліктерін теория және тәжірибе жүзінде үйрету. Бағдарлама бойынша студенттер радио хабар жасау, ақпарат жинау, тарату, радио репортаж жасау әдістерінің негізін үйренеді. Пәнді меңгеру кезінде студенттер ақпараттық жаңалықтар мәтінін, радио бағдарламалардың сценарийін жазуды меңгереді. Оны тәжірибе жүзінде жұртшылыққа жариялау әдістерімен танысып, мамандықты игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиапсихология

    Пәннің мақсаты - әлемдік мәдениеттің қарқынды дамып келе жатқан саласы ретінде медиапсихология туралы білім беру. Сондай-ақ тұлға мен бұқаралық ақпарат құралдарының өзара іс-қимылының психологиялық аспектілерін оқыту. Медиаөнімді қабылдау және оның әсері үйрету. Ақпараттың берілу, қабылдау, пайдалану түрін игереді. Медианы қолданудың әлеуметтік мәселелерін талқылайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • PR жобаларын аналитиқалық қамтамассыз ету

    Студенттерді жүйелі ойлауға дағдыландыру және іскерлік коммуникациялардың заманауи технологияларымен таныстыру; байланыс қызметін жоспарлау. Студенттердің өзекті тақырыптарды таңдауы, жарияланым проблемалары, ақпарат жинаудың өз әдісі, оны тексеру және талдау қабілеттерін қалыптастыру. БАҚ үшін материалдар жасау, PR-жобаларды талдау, бағалау және редакциялау және PR-ортасында қабылданған бюджет пен уақыт бойынша қабылданған нормалар мен стандарттарға сәйкес келтіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жарнама өнері

    Пәннің мақсаты – жарнама теориясының негіздері, жарнамалық өнім өндірісінің технологиясы бойынша студенттердің білімін қалыптастыру. Студенттер графикалық өнімдерді жобалау, көрнекі құралдарды пайдалану, жарнама жасауға арналған әдістермен технологияларды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Спичрайтинг

    Студенттердің көпшілік алдында сөз сөйлеу, ауызша сөйлеу тəсілдері туралы білімін зерттеу. Сөзді жазу технологиясын және мамандық ретінде қарастыру, көпшілік алдында сөйлеу тәсілдерін және жанрларын зерттеу, сөйлеуге дайындық кезеңдерін меңгеру, әртүрлі құрылымдардың, жанр түрлері мен жанрлардың сөйлеу мәтіндерін құрастыруда тұрақты дағдыларды меңгеру, ауызша әңгімелесуді ұйымдастыру және спикер сөзін құру, сөйлеу дағдыларын дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сұқбат технологиясы

    Студенттерді сұхбат алу құрылымымен таныстыру, оның мағынасын ашу, қоғаммен байланыс жөніндегі маманның жұмысының функциялары мен тәжірибеде қолдану әдісін меңгерту, негізгі сұхбаттасу әдістерін үйрену, соның ішінде психологиялық, этикалық және технологиялық стандарттар; әңгімелесудің типологиясы туралы қажетті білім көлемін қамту, журналистік жанрлар жүйесіндегі орны мен рөлін анықтау; интервьюердің практикалық дағдыларын кеңінен оқыту және практикалық қызметте сұхбат алуға арналған өтініштердің ауқымын қамту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іс-шараларды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – студенттерді кез-келген деңгейдегі іс-шараларды өткізу үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгеру. Баспасөз конференцияларын, брифингтерді, баспасөз турларын және басқа іскерлік іс-шараларды өткізу дағдыларын қалыптастыру, сөйлеу дағдыларының әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтау саласындағы PR

    Пәннің мақсаты – кәсіби қызмет саласында тиімді жұмыс істеу үшін болашақ маман дайындау. Курс арқылы студенттер денсаулық сақтау саласында PR-технологияларды қолдану дағдыларын, коммуникациялық стратегияларды қалыптастыру және денсаулық сақтау саласында дағдарысқа қарсы іс-шараларды жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиаэтика

    Пәннің мақсаты - медиа саласындағы этикалық мәселелер мен оларды шешудің жолдарын үйрену. Жарнама, жаңалықтар, қоғамдық қатынастар саласында кездесетін түрлі қиындықтар мен кедергілерді талқылау. Моральдық тұрғыдан кемелденген кәсіби медиа маманының құзыреттіліктері жайлы түсінік қалыптастыру. Сақтық және әлеуметтік желі, иммерсивті журналистикадағы этика, жеке бас құпиясын сақтау әдебі, қоғамдық құқық, сөз бостандығы, этикалық нормалардың қақтығысына қатысты мысалдардан тәжірибе жинақтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мультимедиалық журналистика

    Пәннің мақсаты - мультимедиялық журналистика туралы білім беру. Түрлі компьютерлік қосымшалар мен бағдарламаларды меңгерту. Мақалаларды өңдеп, сюжеттерді бір-бірімен байланыстырып, тың интерфейс пен дизайнды қолдануға үйрету. Цифрлы журналистиканы ғасырлар тоғысында қалыптасқан, жетілдірілген және кіріктірілген әлеуметтік ғылымның саласына айналдыруды меңгерту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туризм және қонақ үй бизнесіндегі PR

    Туризм және қонақ үй бизнесі саласындағы PR-технологияларды пайдалана отырып, болашақ мамандарды қалыптастыру, туризм және қонақ үй индустриясының инновациялық технологиялық тәуекелдерін бағалау, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып туристік өнімді енгізу мүмкіндігін, туризмді ұйымдастыру және қонақ үйді ұйымдастырудағы басқару шешімдерін қабылдау, іс-шаралар өткізу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық PR

    Студенттерді қаржы саласындағы қолданылатын жарнамалық және PR-технологиялардың жүйелік білімдерін қалыптастыру. Студенттер қаржы саласындағы коммуникациялық науқандарды дамыту технологиясын игеру; жарнама және PR тиімділігін талдау және есептеудің негізгі әдістерін қолдану; банк секторы үшін бағдарламалық және маркетингтік зерттеу құралдарын дамыту дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар контентін даярлау ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты – балаларға арналған сапалы контент дайындау және оны таратудағы ерекшеліктерді меңгеру. Отандық және шетелдік балалар журналистикасының тарихы мен даму кезеңдері, балаларға арналған өнімдерді дайындау және тарату ерекшеліктері, ақпаратты алу, өңдеу, тарату, аудитория санын арттыру, аудитория сұранысын зерттеу, тартымды, өтімді контент жасау ерекшеліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR коммуникациядағы конфликтология

    Тәрбие құралы арқылы қоғаммен байланыс жөніндегі маманға қоғамдағы қақтығыстың басқарылуын және конфликттерді шешудің негізгі жолдарын түсіндіру, жанжал туындаған жағдайда қажеттіліктердің, мүдделердің, құндылықтардың болуымен қатар және ұйымдық қақтығыстың тетіктерін жақсы түсіну кезінде командаларға жұмысты ұйымдастыру үшін қажет екенін түсіндіру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар контентін дамытудағы PR технологиялар

    Пәннің мақсаты – балаларға арналған сапалы контент дайындау және оны таратудағы PR технологияларды меңгеру. Отандық және шетелдік балалар журналистикасының тарихы мен даму кезеңдері, балаларға арналған өнімдерді дайындау және тарату ерекшеліктері, ақпаратты алу, өңдеу, тарату, аудитория санын арттыру, аудитория сұранысын зерттеу, тартымды, өтімді контент жасау ерекшеліктерін меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Подкаст жасау теориясы мен технологиясы

    Пәннің мақсаты – подкаст жасау және өңдеу процестерін қамтиды. Тақырып таңдау, сценарий жазу, кейіпкерлермен сұхбаттасу ережелері, бейне кадрлармен жұмыс істеу және өңдеу талаптарын қарастырады. Өңделген өнімді жұртшылыққа жариялау, препродакшн, псотпродакшн кезеңдерінің әдістерімен ерекшеліктерін меңгереді. Заманауи аудио және бейне технологиялармен жұмыс істеу, өңдеу, сақтау, монтаждау ережелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • қаржылық тәуекелдердің, дағдарыстардың, алаяқтықтың әсерін бағалау негізінде меншікті ақша бюджетін басқару, жеке бюджетті жоспарлау, қаржы өнімдері мен инвестициялау құралдарын қолдану бойынша талдамалық қабілеттерін дамыту; қаржы заңдары мен ережелерін, цифрлық және қаржылық технологияларды, оның ішінде мобильді қосымшаларды қолдану негізінде ұтымды қаржылық мінез-құлыққа кепілдік беретін қазіргі заманғы қаржы құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастыру; салықтарды есептей және оңтайландыра білу, міндетті зейнетақы жарналары мен басқа да төлемдерді есептеу дағдыларын қолдану, сақтандыру өнімдерін пайдалану.
  • философиялық және тарихи мазмұнды мәтіндерді талқылау әдістерімен және пікірталастарды қолдана отырып, талдау дағдыларын меңгеру.
  • әлеуметтік ортада тұтас тұлғаны қалыптастыруға және жеке тұлғаның жауапкершілігін арттыруға ықпал ететін білімді көрсете білу.
  • қоғамдық қауіпсіздік әдістерін қолдана білу
  • Журналистиканың жанрлық ерекшеліктерін білу, әртүрлі жанрларда жазуды үйрену, заманауи бұқаралық коммуникацияларда қоғаммен байланыс туралы материалдарды жобалау, мақаланы редакциялау, Отандық және шетелдік баспасөз бен PR тарихын білу, журналистиканың қоғаммен байланыстағы функциясы мен ролін анықтау, телерадиожурналистиканың қоғамдағы негіздерін талдау.
  • заманауи әлеуметтік-мәдени орталардың үрдістері мен үрдістерін талдау, мәдениетаралық қарым-қатынас теориялары мен тәсілдерін насихаттау, қоғамдағы өзгерістердің технологияларын игеру;
  • PR - жобаларды басқаруға арналған кəсіби функцияларды іске асыруға байланысты мақсаттарды қою жəне тапсырмаларды қалыптастыру.
  • бағдарламаның коммерциялық (пленка) бағдарламасын жасау барысында түсіру алаңының технологиялық мүмкіндіктері мен түсіру техникасын пайдалану. Интернеттегі маркетинг құралдарын қолданыңыз және оларды жарнамалық, PR, BTL науқандарында қолдану, цифрлық дәуірдегі қоғаммен байланыстың технологияларын игеру.
  • мәдениетаралық өзара іс-қимыл дағдылары мен дағдыларына ие болу, имидждік стратегияларды жазу, халықаралық іс-шараларды өткізу.
  • қоғамдағы жағдайларды ескеру, пікірлерді зерттеу, жанжалды шешу бойынша шаралар кешенін әзірлеу. Дағдарысқа қарсы шараларды анықтау және ақпараттық манипуляциядан қорғау әдістерін меңгеру;
  • PR жобаларды жасай білу, стратегиялық жоспар құра алу, ақпараттарды талдау, дұрыстығын тексеру, PR өнімдерді дайындау және жұртшылыққа жеткізу әдістерін үйрену.
  • қоғаммен байланыс қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін түсіну. Ұйымдар мен жеке тұлғалар үшін имидждік және жарнамалық стратегияларды әзірлеу. Ақпараттық және коммуникациялық жүйелерді, саяси коммуникациялық үдерістерді, саяси коммуникациялық науқандарды, саяси коммуникация процестерін талдау дағдыларын меңгеру.
  • тәуекелдерді анықтау және бюджеттік жобаларды басқару үшін медиа ресурстарын басқарудың заманауи әдістерін қолданыңыз. Белгілі бір бизнестің мәселелерін шешу үшін маркетинг, имидж және жарнама стратегияларын әзірлеу. Іскерлік бағытты ескере отырып, ұйымның брендтік кітапшасын жасаңыз.
  • PR және байланыс саласындағы заңнаманы және нормативтік құқықтық актілерді басшылыққа алу;
Top