Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10105 Биомедицина в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М10105 «Биомедицина» білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру және ғылыми ұйымдарда ғылыми-педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметі үшін жалпы және кәсіби құзыреттілігі бар биомедицина саласындағы жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M143 Биомедицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Оқыту нәтижелері

  • Проблеманы және ықтимал шешу жолдарын анықтайды, гипотезаны тексереді және оқиғалардың ықтималдығын бағалайды, қортынды жасайды және негізделген шешімдерді қабылдайды; биологиялық жүйелерді терең білу негізінде қалыптасқан біртұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді пәнаралық зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру қабілеті.
  • Әр түрлі міндеттер мен мәселелерді шешуге шығармашылықпен қарауға, қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдау және бағалау, ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешу кезінде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды тудыру қабілетін көрсетеді.
  • Өзінің оқытушылық қызметінде оқыту және басшылық әдістерін таңдауға және қолдануға қабілетті (оның ішінде педагогикалық қарым-қатынаста және оқу процесінің субъектілерімен өзара әрекеттесуде)..
  • Ақпаратқа деген қажеттілікті анықтайды, ақпараттық іздестірудің басым бағыттарын анықтайды, әртүрлі көздерден алынған ақпаратты табады және сыни бағалайды, алынған ақпаратты практикада қорытады және қолданады.
  • Тиімді кәсіби қарым-қатынас пен қарым-қатынас жасау, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және логикалық жеткізу дағдыларын көрсетеді; көпшілік алдында сөз сөйлеу, дәлелдеу, пікірталас және полемика дағдыларын игереді
  • Күнделікті кәсіптік қызметке (соның ішінде кәсіптік пәндерді оқытуға) қажетті биомедициналық ғылым мен практиканың өзгермелі жағдайында өз қызметін сыни тұрғыдан бағалау және білім мен дағдыларды жаңарту дағдылары бар; педагогикалық талдау жүргізе алады, мақсат қоя алады, оқу іс-әрекетін жоспарлайды және ұйымдастырады.
  • Заманауи ақпараттық технологиялар мен стратегияларды пайдалана отырып, пәндік сала шеңберінде сапалы білім беру процесін ұйымдастырады; педагогика негіздері бойынша білімдерін көрсетеді.
  • Ғылыми деректерді, салалық тенденцияларды талдау және адам денсаулығын жақсарту тұрғысынан олардың келешегін сыни түсіну негізінде идеяларды қалыптастырады.
  • Алдыңғы қатарлы технологияларды әзірлеуге бағытталған биомедициналық зерттеулер саласындағы ақпаратты бағалайды, адам денсаулығын жақсарту саласындағы мәселелерді шешу үшін биологиялық жүйелер қызметінің іргелі принциптері және оларды зерттеу принциптері туралы білімді біріктіреді.
  • Ғылыми және зерттеу тәжірибесінің барлық кезеңдерде (жобалау, грантты қолдану, енгізу, есеп беру және нәтижелерді жариялау) этикалық және ғылыми сапа стандарттарына сәйкес келуін қамтамасыз етеді; ғылыми-білім беру міндеттерін шешу үшін республикалық ғылыми-зерттеу ұжымдарының жұмысына қатысуға дайын екенін көрсетеді.
  • Жеке органдар мен жүйелердің қызмет ету заңдылықтарын талдайды, адам ағзасының функционалдық жағдайын бағалаудың негізгі әдістерін қолданады (диагностикалық және кейіннен неғұрлым табысты терапиялық қызмет үшін).
  • Үздік нәтижелерге қол жеткізу және кәсіби тәжірибенің сапасын арттыру үшін көшбасшылық танытады; әрекетті шығармашылық, зерттеушілік деңгейге жеткізуді біледі.
Top