Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M10105 Биомедицина в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М10105 «Биомедицина» білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру және ғылыми ұйымдарда ғылыми-педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметі үшін жалпы және кәсіби құзыреттілігі бар биомедицина саласындағы жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M143 Биомедицина
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектеп педагогикасы
Тиісті клиникалық тәжірибе
Биомедициналық жасуша өнімдерінің клиникалық зерттеулерінің дизайны
Ғылыми зерттеулер этикасы
Биомедицинадағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы және дизайны
Биомедициналық және қолданбалы статистика
Деректерді талдаудың заманауи әдістеріне арналған биоинформатика
Магистрлік зерттеушіні даярлау
Ғылым тарихы мен философиясы
Басқару психологиясы
Шетел тілі (кәсіби)
Академиялық жазу негіздері
Геномика және протеомика
Жасушалық және молекулалық патобиология
Биомедицинадағы проекттік менеджмент
Биофизика биомедицина негіздерімен
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Проблеманы және ықтимал шешу жолдарын анықтайды, гипотезаны тексереді және оқиғалардың ықтималдығын бағалайды, қортынды жасайды және негізделген шешімдерді қабылдайды; биологиялық жүйелерді терең білу негізінде қалыптасқан біртұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді пәнаралық зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру қабілеті.
- Әр түрлі міндеттер мен мәселелерді шешуге шығармашылықпен қарауға, қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдау және бағалау, ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешу кезінде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды тудыру қабілетін көрсетеді.
- Өзінің оқытушылық қызметінде оқыту және басшылық әдістерін таңдауға және қолдануға қабілетті (оның ішінде педагогикалық қарым-қатынаста және оқу процесінің субъектілерімен өзара әрекеттесуде)..
- Ақпаратқа деген қажеттілікті анықтайды, ақпараттық іздестірудің басым бағыттарын анықтайды, әртүрлі көздерден алынған ақпаратты табады және сыни бағалайды, алынған ақпаратты практикада қорытады және қолданады.
- Тиімді кәсіби қарым-қатынас пен қарым-қатынас жасау, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және логикалық жеткізу дағдыларын көрсетеді; көпшілік алдында сөз сөйлеу, дәлелдеу, пікірталас және полемика дағдыларын игереді
- Күнделікті кәсіптік қызметке (соның ішінде кәсіптік пәндерді оқытуға) қажетті биомедициналық ғылым мен практиканың өзгермелі жағдайында өз қызметін сыни тұрғыдан бағалау және білім мен дағдыларды жаңарту дағдылары бар; педагогикалық талдау жүргізе алады, мақсат қоя алады, оқу іс-әрекетін жоспарлайды және ұйымдастырады.
- Заманауи ақпараттық технологиялар мен стратегияларды пайдалана отырып, пәндік сала шеңберінде сапалы білім беру процесін ұйымдастырады; педагогика негіздері бойынша білімдерін көрсетеді.
- Ғылыми деректерді, салалық тенденцияларды талдау және адам денсаулығын жақсарту тұрғысынан олардың келешегін сыни түсіну негізінде идеяларды қалыптастырады.
- Алдыңғы қатарлы технологияларды әзірлеуге бағытталған биомедициналық зерттеулер саласындағы ақпаратты бағалайды, адам денсаулығын жақсарту саласындағы мәселелерді шешу үшін биологиялық жүйелер қызметінің іргелі принциптері және оларды зерттеу принциптері туралы білімді біріктіреді.
- Ғылыми және зерттеу тәжірибесінің барлық кезеңдерде (жобалау, грантты қолдану, енгізу, есеп беру және нәтижелерді жариялау) этикалық және ғылыми сапа стандарттарына сәйкес келуін қамтамасыз етеді; ғылыми-білім беру міндеттерін шешу үшін республикалық ғылыми-зерттеу ұжымдарының жұмысына қатысуға дайын екенін көрсетеді.
- Жеке органдар мен жүйелердің қызмет ету заңдылықтарын талдайды, адам ағзасының функционалдық жағдайын бағалаудың негізгі әдістерін қолданады (диагностикалық және кейіннен неғұрлым табысты терапиялық қызмет үшін).
- Үздік нәтижелерге қол жеткізу және кәсіби тәжірибенің сапасын арттыру үшін көшбасшылық танытады; әрекетті шығармашылық, зерттеушілік деңгейге жеткізуді біледі.