Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01421 Музыкалық білім в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Әлеуметтік-мәдени қызметінің педагогикасы

    Әлеуметтік-мәдени қызметтің негізгі бағыттары;әртүрлі үлгідегі мәдениет мекемелеріне басшылық жасаудың теориялық негіздері;азаматтардың әртүрлі жас топтарымен (балалар, жасөспірімдер мен жасөспірімдер, ересек тұрғындар, егде жастағы адамдар) мәдени-демалыс жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктері; халықты мәдени-демалыс және шығармашылық қызметке тарту үшін жағдайлар; балаларды, жасөспірімдер мен ересек халықты шығармашылықпен дамытуға бағытталған әлеуметтік-мәдени іс-шаралар бағдарламалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және В2, С1 тіл деңгейінде ана және шет тілі мәдениеті саласындағы білімдері арқылы қол жеткізілетін мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Магистранттар өздерінің ана және шетел мәдениетіндегі құндылық бағдарлар жүйесін жіктейді. Олар симуляциялық келіссөздерге, презентацияларға қатысу және кәсіби контексте нақты жағдайларды зерттеу арқылы мәдени нюанстарды және әдет-ғұрыптардың өзара байланысын түсінуге, кәсіби терминологияны білуге негізделген коммуникативтік құзыреттілігін дамытады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша аралас емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік-мәдени қызмет психологиясы

    Әлеуметтік-мәдени қызмет: тарих және қазіргі заман. Әлеуметтік-мәдени жүйенің дамуының жалпы заңдылықтары. Іске асыру салалары, әлеуметтік-мәдени қызметті ұйымдастырудың негізгі бағыттары мен нысандары. Әлеуметтік-мәдени қызмет педагогикасының негізгі бағыттары мен мәселелері. Әр түрлі типтегі мекемелердегі білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі әлеуметтік-мәдени қызметтің мақсаттары, міндеттері және мазмұны. Әлеуметтік-мәдени қызметтің принциптері, әдістері, мазмұны, ұйымдастырушылық формалары. Заманауи әлеуметтік-мәдени технологиялар, әлеуметтік-мәдени бағдарламалар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық психология және музыкалық білім берудің психологиясы

    Даму тенденциялары, музыкалық психология бағыттары. Музыкалық тұлғаның мәселесіне әр түрлі көзқарас. Музыкалық қабілеті, олардың құрылымы. Музыкалық-орындаушылық қызметтің психологиялық процестері. Мұғалім-музыканттың қызметіндегі когнитивті процестер. Мұғалім-музыканттың жеке психологиялық қасиеттері. Музыкалық шығармашылықтың психологиялық үрдістер жүйесі. Халықтардың музыкалық дәстүрлері және олардың музыкалық ойлау тәсілдері. Мұғалім-музыканттың жеке миссиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері туралы мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайяттық мәселелер мен кейстерді шешеді,. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыкалық білім беру педагогикасы

    Музыкалық білім беру және тәрбиелеу педагогикасы. Музыкалық білім берудің педагогикасының негізгі бағыттары мен мәселелері. Музыкалық білімнің мақсаттары, міндеттері, мазмұны. Мұғалім-музыканттың кәсіби қызметінің ерекшелігі, мәні, бағыттары. Отандық және шетелдік тәжірибеде музыкалық білім беру мен оқытудың озық технологиялары. Диагностика, жоспарлау, музыкалық оқыту мен тәрбиелеудегі бақылау. Музыкалық білімнің жаңартылған мазмұнын іске асыру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы

    Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасын дамыту туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, заманауи білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді ұғынуға, жоғары білімнің заманауи тәжірибелерін іске асыру тәжірибесін игеруге бағытталған. Теория мен практиканы интеграциялау практикалық сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыкатану

    Музыкатанудың музыкалық-педагогикалық білім беру жүйесіндегі мәні, мақсаты мен міндеттері; пәннің құрамы, құрылымы және элементтері; заманауи Қазақстандағы музыкатану зерттеулері: негізгі кезеңдер мен бағыттар; музыкалық-педагогикалық білім беру жүйесіндегі музыкатану және этномузыкатану; музыкалық мәдениет, музыкалық өнер және Қазақстан мен шет елдердегі музыкалық-педагогикалық білім беру саласындағы курстың негізгі проблемалары жайлы түсінік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық-орындаушылық пәндерді оқыту әдістемесі

    Музыкалық есту дамуының теориясы мен тәжірибесі. Студенттің музыкалық ырғақты мәдениетінің негіздері. Музыкалық есту қабілетін дамуы. Музыкалық ойлаудың негіздері. Музыкамен жұмыс істеу кезеңдері. Сабақтың әдістемесі. Студенттің ойын техникасын дамыту. Студенттің эмоционалдық және эстетикалық мәдениетін тәрбиелеу. Музыкалық орындау интерпретациясы мәселесі. Шығармашылық музыкалық дағдыны дамыту. Студентті концертке дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми таным әдіснамасы

    Ғылыми білім әдіснамасының негіздері. Ғылым әдіснамасының тұжырымдамасы. Кешенді хронотопологиялық процестерді зерттеудің ғылыми әдістері. Зерттеудегі заманауи тәсіл әдіснамасы. Парадигма әдіснамасы. Қазіргі білім беру парадигмасының мәні. Ғылыми зерттеулер үдерісінің логикасы. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдістері. АКТ дамыту контексіндегі ғылыми зерттеулердің ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагог-музыканттың орындаушылық шеберлігі

    Музыкалық орындаудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Педагог-музыканттың дағдысы: мәні мен құрылымы. Педагог-музыканттың кәсіби қызмет ерекшелігі. Орындаушы-музыканттың жалпы психологиялық-педагогикалық сипаттамалары. Орындаушылық дағдылары. Педагог - музыкант. Педагог-магистрдің музыкалық шығармашылығының жеке және шығармашылық сипаты. Орындаушылық техникасы және оны дамыту шарттары. Концерттік орындау үшін психологиялық дайындықтың негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Музыкалық-теориялық пәндерді оқытудың әдістемесі

    Сольфеджио мен гармония оқытудың шетелдік және отандық әдістерінің ерекшеліктері. Сольфеджио сабағында музыкалық қабілеттерін дамыту. Курстың гармониядағы жұмыстың негізгі формалары мен түрлері. Нотографиялық қиындықтарды меңгеру. Сольфеджиодағы мен гармониядағы қолдануға ұсынылған оқу-әдістемелік және музыкалық әдебиеттердің әдіснамалық шолуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық-шығармашылық іс-әрекетінің практикумы

    Табиғат, психологиялық негіздер, музыкалық және шығармашылық қызметтің түрлері: ән айту, музыка тыңдау, музыка ойнату, импровизация, композиция, музыкалық және ырғақты қозғалыстар. Шығармашылық - жеке шығармашылық қабілеті. Шығармашылық құзыреттілігі. Шығармашылық әдістер: сынақ және қателіктер, компьютерлік модельдеу, ойлауды күшейту әдістері. «Музыкалық калейдоскоп», «Ән алфавиті», «Біздің оркестріміз», «Әлемді музыкамен арайландыру» технологиялары мен бағдарламалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық білім берудің әдіснамасы

    Музыкалық білімнің ерекшеліктері, оның мәні және басқа ғылымдармен қарым-қатынасы; жалпы орта және жоғары музыкалық білім беру мәселелері. музыкалық білім беру педагогикасына байланысты философиялық, жалпы ғылыми және жеке ғылыми сипаттағы әдебиеттерді кәсіби талдау; материалды синтездеу, практикада жинақталған білімді, зерттеу әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақтың дәстүрлі мәдениетінің тарихы мен тарихнамасы

    Қазақтардың дәстүрлі мәдениеті пәнаралық зерттеу тақырыбы ретінде. Қазақ халқының ауызша мұрасын (тарихи дәстүрін) зерттеу. Түркі дәуіріндегі ғалымдар мен ойшылдардың шығармалары, шетелдік, кеңестік және заманауи тарихшылардың қазақстандық дәстүрлі мәдениет мәселелері бойынша ғылыми қызметі. Қазақтың дәстүрлі мәдениеті мен өнерінің негізгі кезеңдері. Қазақстандық дәстүрлі мәдениет зерттеушілері тәуелсіз Қазақстанның рухани-мәдени негізі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Қазақ музыкалық мәдениеті

    Қазақ музыкалық мәдениеті мен өнерінің даму кезеңдері; қазақ музыкалық мәдениеті мен өнерінің әлеуметтік-мәдени және идеологиялық негіздері; Қазақ музыкалық мәдениеті мен өнері музыкалық және шығармашылық қызметтің тиісті түрлерінің тұтастығы ретінде; Мәдениеттің типологиясы контекстіндегі қазақ музыкалық мәдениетіндегі мазмұнның және форманың диалектикалық бірлігі; Қазақ музыкалық мәдениеті тәуелсіз Қазақстанның рухани және мәдени негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Әлемдік өнер тарихы

    Тарихи кезеңдердің сипаттамасы, әлемдік өнердің даму ерекшеліктері: ежелгі әлем, орта ғасыр, шығыс және Жанрлар, архитектурадағы, кинематографиядағы, музыкалық өнердегі, бейнелеу өнеріндегі, хореографиядағы, Орталық Азия, АҚШ, жаңа заман елдерінің театрындағы Тарихи стильдер. Батыс. XX ғасырдың соңы – XXI ғасырдың басындағы ТМД елдерінің өнеріндегі Постмодернизм, өнерге, білімге әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Басқару психологиясы

    Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық-шығармашылық қызметті технологиялық жабдықтау

    Музыкалық өнер және музыкалық және шығармашылық қызмет саласындағы мультимедиялық технологияларды енгізудің негізгі бағыттары; цифрлы білім беру ресурстары, олардың жіктелуі және музыкалық-шығармашылық қызметте тәжірибе қолдану әдістері; әр түрлі аудио ойнату бағдарламалары (мультимедиялық ойнатқыштар, мидистық ойнату, аудио, видео, караоке, мпег-файлдар және дербес компьютердегі музыкалық компакт-дискілер) жұмыс істеу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру жүйесінде музыкалық-компьютерлік технологияларды қолдану теориясы мен практикасы

    Қазақстанның білім беру жүйесіне мультимедиялық технологияларды енгізу стратегиясы; цифрлы білім беру ресурстары, олардың сыныптамалары және музыкалық білім беру практикасында қолдану; «Интерактивті тақта» бағдарламалық-аппараттық кешенінің мүмкіндіктері; дыбыс шығаратын бағдарламалармен жұмыс істеу ерекшеліктері; оқу-әдістемелік және аппараттық қамтамасыз етудің құрамы мен мүмкіндіктері, оқу үдерісін және байланыс құралдарын оперативті бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлемдік музыкалық мәдениеттің тарихы

    Әлемдік музыкалық мәдениеттің даму ерекшеліктері: ежелгі әлем, Орта ғасыр, Шығыс және Батыс, көшпелі қоғам, ауыл шаруашылық өркениеті. Жанрлары, Орта Азия мен Еуропаның жаңа уақытының музыкалық мәдениетінің тарихи стильдері; Қазақ және қазақ музыкалық мәдениетінің түрлері, жанрлары, стильдері; Жанрлардың, әлемдік және отандық музыкалық мәдениеттің стильдері; Қазіргі заманғы әлемдік музыкалық мәдениеттің тенденциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі қажеттілігі бар білім алушылардың тұлғасының жеке дамуына арналған бағдарламаны әзірлеу және реттеу үшін педагогикалық зерттеулердің қорытындыларын енгізу.
  • Музыкалық білім беру және сабақтас ғылымдар саласындағы ғылыми контентті сыни тұрғыдан бағалай алып, оларды түрлендіру және жүзеге асыру бойынша идеяларды алға тарта білу.
  • Музыкалық-теориялық және музыкалық-орындаушылық бағыттағы пәндерді оқытуға қабілетті.
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас дағдылары негізінде білім беру үдерісінің мазмұнын Қазақстанның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарымен біріктіруге қабілетті.
  • Көркемдік-шығармашылық, музыкалық-орындаушылық және мәдени-ағартушылық қызметті іске асыру үшін тұлға мен ұжымды ұйымдастыру және басқару дағдыларын пайдалану.
  • Білім беру, өнер және мәдениет мекемелерінде білім алушылардың музыкалық-шығармашылық және әлеуметтік-мәдени қызметін ұйымдастыру үшін психологиялық-педагогикалық жағдайлар мен ақпараттық-коммуникациялық қамтамасыз етуді құрастыруға қабілетті.
  • Әлеуметтік-саяси, философиялық-тарихи, гуманитарлық ғылымдар жағдайында музыкалық білім беру мәселелері бойынша пайымдауларды қалыптастырып, ақпаратты айқын және тиянақты баяндай білу.
  • Кең пәнаралық контекстте музыкалық білім берудің мақсаттары мен міндеттерін шешу үшін психологиялық-педагогикалық білім мен дағдыларды қолдану.
  • Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін ескере отырып, музыкалық білім беру саласында одан әрі өз бетінше оқытуды жалғастыру үшін психологиялық-педагогикалық білімдерді, іскерліктерді, дағдыларды пайдалану.
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, дәстүрлі және инновациялық оқыту әдістерін музыкалық-педагогикалық үдерісте қолдану.
  • Әлемдік және отандық музыка өнері мен мәдениетінің төлтумалығы мен өзара әрекеттесуін зерделеуге арналған жобаларды талдауға, сыни тұрғыдан бағалауға қабілетті.
  • Отандық және әлемдік музыка мәдениетінің, музыкалық өнердің даму тенденциялары туралы ақпаратты жинау, түсіндіру дағдыларын меңгеру.
  • Педагогикалық зерттеу жүргізу кезінде теориялық-әдіснамалық білімді қолдану және музыкалық білім беру процестерін түсіну.
Top