Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02102 Аспаптық орындаушылық - Ішекті аспаптар-АВАК в Қазақ ұлттық өнер университеті

Пәндер

  • Ансамбль І

    Пән әртүрлі дәуірдегі, стильдегі және жанрдағы ансамбльдік музыканың ең жарқын үлгілерін, олардың көпшілік алдындағы концерттік қойылымын мұқият және егжей-тегжейлі зерттеуге негізделген. Әлемдік аспаптық мәдениеттің жоғары көркем шығармаларын зерттеуге баса назар аударылады. I-семестрде студенттер барокко дәуірінің аспаптық шығармалары мен веналық классиктерді, сонымен қатар коллоквиум талаптарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Кіші және аралас ансамбль I

    Пән жан-жақты білімді, шеберлікті, ансамбльдік орындау дағдыларын, ансамбльдік репертуарды (дуэттер, трио, квинтеттер, секстеттер және т.б.), әр аспаптың ерекшеліктерін, дыбыстың бірлігін, соққыларды, ойынның ансамбльдік компоненттерімен жұмыс істеуді қалыптастыруды, өз іс-әрекеттерін ансамбльдің басқа қатысушыларымен үйлестіру қабілетін жетілдіруді оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Квартет І

    Ішекті квартет классы ішекті аспаптарды орындаушылардан тұрады: скрипкашылар, альтисттер және виолончелистер. I семестрде студенттер XVIII-XX ғасырлардағы композиторлардың шығармаларын, Вена классиктері дәуірінің шығармаларын және коллоквиум өткізуді оқиды. Пән квартет құрамындағы ансамбльдік ойын дағдыларын игеруге; шығарманың көркемдік мазмұнын, стилін, формасын терең түсінуге; шығармашылық мүмкіндіктерді, регистрлердің дыбысталу ерекшеліктерін, ансамбльдің әртүрлі аспаптарын дыбыс шығару қағидаттарын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр I (түрі бойынша)

    "Оркестр І (түрі бойынша)" пәні орындаушылық өнер саласындағы дағдыларды, білім мен дағдыларды практикалық игеруге бағытталған: музыкалық акустика; анатомия және физиология; шығармашылық психологиясы. I семестрде студенттер барокко және Вена классиктерінің аспаптық шығармаларын оқиды. Курс студенттерді оркестрге бейімдеуге бағытталған. Курстың мақсаты-оркестр құрамында жұмыс істеу үшін білікті орындаушыларды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық І

    "Мамандық I" пәні аспапта ойнау дағдыларын дамыту, дыбысталу, дыбысталу және фразалау тәсілдерін дамыту; камералық жанрлардағы музыка, халық музыкасының материалында музыкалық жады мен есту процестерінің, әуенді, ладогармоникалық, тембрлік есту қабілетін жетілдіруді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандық II

    "Мамандық II" пәні орындаушылық техникасының әртүрлі түрлерін, әртүрлі штрихтік тәсілдерді меңгеру; орындалатын шығармалардың талдауын орындау, музыкалық шығармалардың орындалуының жазбаларын салыстырмалы талдау, полифондық ойлауды дамытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оркестр II (түрі бойынша)

    "Оркестр II (түрі бойынша)" пәні оркестрде ойнау дағдыларын қалыптастыруға; оркестрлік музыканы практикалық оқытуға; оркестрде ойнаудың орындаушылық дағдыларын тәрбиелеуге; әртүрлі дәуірлердегі, стильдердегі, жанрлардағы оркестрлік музыка шығармаларын меңгеруге; оркестрлік сүйемелдеу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. II семестрде студенттер Барокко және Вена классиктерінің аспаптық шығармаларын оқиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кіші және аралас ансамбль II

    Пән аралас ансамбльде ойнау дағдыларын қалыптастыруға және бекітуге; композитордың түсіндірмесін ескере отырып, шығарманың ноталық мәтінін сауатты орындауға үйретуге; студенттерде ансамбльдік музыкалауға қажетті орындаушылық дағдылар кешенін қалыптастыруға; өзіндік жұмыс дағдыларына, сондай-ақ ансамбльдегі парақтан оқу дағдыларына үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Квартет ІІ

    Пән оркестрлік ішекті аспаптарда орындаушыларды ішекті квартет әртістері, кәсіптік музыкалық білім берудің бастауыш және орта буындарындағы квартеттік сынып оқытушылары ретінде қызмет ету үшін даярлауға бағытталған. Курс шеңберінде студенттер квартеттік әдебиеттермен танысады: әр түрлі стильдегі және музыкалық-тарихи дәуірлердегі Ішекті квартеттерді концерттік орындауға практикалық игеру және дайындау; квартеттегі жұмыс әдістемесімен және ансамбльдік орындау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ансамбль ІІ

    «Ансамбль II» пәні орыс романтикалық мектебінің композиторларының әртүрлі жанрларындағы камералық-аспаптық шығармаларды зерттеуді қамтиды. Камералық ансамбль сыныбында бірлесіп орындаушылықтың алуан түрлі дағдылары қалыптасады, музыкалық ой-өрісі кеңейеді, көркемдік талғам, орындалатын шығармалардың стилін, нысаны мен мазмұнын түсіну қалыптасады, оқушылардың есту қабілетін өзіндік бақылау және орындаушылық жауапкершілігі тәрбиеленеді. ІI-семестрде студенттер кейінгі классицизм және романтизм дәуірінің аспаптық шығармаларын, сонымен қатар коллоквиум талаптарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Концертмейстер класс I

    Пән концертмейстерлік өнер саласындағы практикалық дағдыларды солистке сүйемелдеуді қалыптастыруға бағытталған; транспозициялау кезінде сүйемелдеу, есту бойынша таңдау; өз аспабы үшін сүйемелдеуді аудару дағдыларын қалыптастыру; студенттің көркемдік талғамын, стиль сезімін қалыптастыру; өзін-өзі жетілдіруге ұмтылудың шығармашылық дербестігін дамыту; отандық және шетелдік музыканың үздік үлгілерімен, заманауи композиторлардың шығармаларымен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Гармония

    Пән музыкалық шығарманың гармоникалық талдауын орындауға, музыкалық шығарманың мазмұны контекстіндегі гармоникалық құралдарды сипаттауға; зерттелетін құралдарды фортепиано жаттығуларында қолдануға, әртүрлі стильдер мен жанрлардағы гармоникалық тізбектерді ойнауға, үйлесімділікке арналған жазбаша тапсырмаларға; бағдарламалық талаптарға сәйкес гармоникалық құралдарды дәйекті зерттеу арқылы үйлесімділіктің мәнерлі және форма түзетін мүмкіндіктерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано I

    Пән фортепианода ойнаудың негізгі дағдыларын игеруді, ойын аппаратын дамытуды, нұсқаулық әдебиеттерді оқуды, оқу репертуарын дәйекті меңгеруді қамтиды. Пән музыкалық материалмен өз бетінше жұмыс істеу, парақтан оқу, сүйемелдеу, ансамбльде ойнау дағдыларын үйретуге бағытталған. Шығармалармен жұмыс жасауда фортепианоны көмекші құрал ретінде қолдану, музыкалық мәтінді сауатты талдау дағдыларын, музыкалық әдебиеттермен танысу үшін фортепианоны қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Оркестрдің жеке әндерін зерттеу I

    Пән әртүрлі дәуірлердегі, стильдер мен бағыттардағы композиторлардың оркестрлік шығармаларындағы форманың техникалық жағынан күрделі және қиын бөлімдерін зерттеуге және жеңуге, ритм, тепе-теңдік, гармоникалық, тембральды есту және техникалық мүмкіндіктер сезімін дамытуға, орындаушылық ерік-жігерді, зейін мен әртісті тәрбиелеуге, көпшілік алдында өнер көрсетуге дайындық кезінде музыкалық шығармадағы оркестрлік жұмыстың принциптері мен әдістерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Оркестрлік қиындықтарын игеру I

    Пән бағдарламасына студенттің жұмыс жоспарына кірмеген репертуарлық тізім материалында осы дағдыларды дамыту кіреді. Сондықтан әр сабақта Оқу уақытының бір бөлігін ноталарды парақтан оқуға бөлу керек. Репертуарлық тізімдегі шығармалар тек көрсетілген мақсат үшін ғана емес, сонымен қатар репертуар туралы білімді кеңейту үшін де орынды материал болып табылады. Дағдылар: - дирижердің жетекшілігімен ойнау; - ұжымда шығармаларды көркем орындай білу; - парақтан оқу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Квартет ІІІ

    Пән шшекті квартетке арналған шығармаларды зерделеуге, ансамбльдік орындау шеберлігін меңгерген жоғары білікті музыканттарды тәрбиелеуге; әртүрлі стильдегі Ішекті квартетке арналған шығармаларды орындауға, квартет жанрының даму тарихымен танысуға, квартетте жұмыс істеу әдістемесін зерделеуге, квартеттік орындаудың кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Полифониялық формалар

    "Полифониялық формалар" пәні Бароккодан ХХ ғасырға дейінгі полифонияны шығарудың жанрлары мен әдістерін зерттейді. Фуганың, остинатты полифоникалық вариациялар мен аралас жанрларды талдау дағдылары; еркін стиль жағдайында қарапайым және күрделі контрапункт техникасы, канондық имитация, канондық секвенция және шексіз канон; тоналды-дамушы фуганың композиция әдістері меңгеріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық III

    "Мамандық III" пәні шығармашылық бастаманы тәрбиелеу, шығармаларды жаттықтыру әдістемесі мен орындаушылық қиындықтарға жұмыс істеу тәсілдері туралы айқын түсініктерді қалыптастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы фортепиано І

    «Жалпы фортепиано I» пәні студенттердің пианистік өнер және орындаушылық саласында базалық білімін, практикалық іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру; студенттердің фортепианолық орындаушылық үшін қажетті музыкалық қабілеттер кешенін дамыту; қарапайым фортепианолық репертуардан парақтан оқу, фрагментарлық ауысу дағдыларын қалыптастыру, әр түрлі стильдер мен авторлардың шығармаларымен танысуды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Орындаушылық өнер тарихы

    Орындаушылық стильдерді тарихи тұрғыдан зерттейтін пән, орындаушылық өнер әлеуметтік-мәдени жағдайлардың өзгеруіне, аспаптық өнердің көркемдік алғышарттарының дамуына байланысты дамып отырады және алдына жаңа міндеттер қояды. Пәнді оқиғалардың тарихи-хронологиялық ретімен, әлемдік музыка орындаушыларынан бастап бүгінгі күнге дейінгі шығармашылық мұраларын зерттеу. Студенттердің музыкалық-орындаушылық өнер туралы түсінігін қоғамдық-тарихи үрдістермен тығыз байланысты, тарихи дамып келе жатқан тұтас құбылыс ретінде қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кіші және аралас ансамбль III

    Пән бағдарламасы Ансамбльде ойнау кезіндегі қарқын мен метроритмді, Орындалатын шығарманың бейнелі-мазмұнды мәнін көрсететін дұрыс қарқынның анықтамасын, Метрикалық және орындау агогикасы туралы түсінікті, Ансамбль құралдарының динамикалық қатынасын, шығарманың мазмұнын ашудағы нюанстар мен сөз тіркестерінің рөлін, олардың стильмен формамен және қарқынмен байланысын, Барокко және классицизм шығармаларын зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр III (түрі бойынша)

    "Оркестр ІІІ (түрі бойынша)" пәні оркестрде ойнау дағдыларын дамытуға бағытталған. Оркестрде ойнауды практикалық оқытумен қатар, пәннің міндеттеріне студенттердің шығармашылық ерік-жігерін, өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысын тәрбиелеу кіреді. III семестрде студенттер кейінгі классицизм және романтизм дәуірінің аспаптық шығармаларын оқиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрді орындаудағы қиындықтар I

    Курстың мақсаты - студенттерді кәсіби ұжымдарда жұмысқа дайындау, студенттердің оркестрлік ойлауын дамыту. Курс камералық және симфониялық оркестрдің негізгі концерттік репертуарын; үрлемелі және соқпалы аспаптармен бірге ансамбльдік-оркестрлік ойынның орындаушылық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ансамбль ІІІ

    "Ансамбль III" пәні Қазақстан композиторларының өз бетінше үйренген шығармасын орындауды көздейді, онда білім алушы ансамбльдік ойын техникасының дағдыларын, стиль, пішін сезімін, көркемдік қиялын, ансамбльде еркін бағдарлану қабілетін көрсетуі тиіс. III семестрде студенттер XIX-XX ғасырлардағы аспаптық шығармаларды, сондай-ақ коллоквиум талаптарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Полифония II

    "Полифония II" пәні полифониялық музыкалық ойлауды дамытады, полифониялық музыканың жанрлары мен формалары туралы білімді қалыптастырады; Полифонияның полифониялық түрінің даму процесінің кезеңдері, кең уақыт диапазонындағы музыкалық құбылыстарды тұтас талдау - кеш еуропалық орта ғасырлар мен Ренессанс музыкасынан бастап халықтық Полифонияның үлгілеріне дейін және қазіргі полифониялық циклдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Концертмейстерлік класс II

    Пән әр түрлі орындаушылық интерпретацияларға, стильдерге, бағыттарға, дәуірлерге салыстырмалы талдау жүргізуге бағытталған; әр түрлі жанрлардың, стильдердің, соның ішінде классикалық композиторлардың, романтиктердің, экспрессионистік импрессионистердің, неоклассиктердің, ХХ ғасырдың екінші жартысы-ХХ ғасырдың басындағы композиторлардың шығармаларын қамтитын репертуардың жинақталуы. Пәннің мақсаты - концертмейстерлік өнер саласындағы теориялық және практикалық білімі бар, сүйемелдеудің барлық қыр-сырын меңгерген жоғары білікті концертмейстерді тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері

    Пән қауіпсіз ойлауды, қауіпсіз типтегі тұлғаны тәрбиелеуге және табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға;тіршілік қауіпсіздігі құқықтық нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін білуге; жарақаттар, шұғыл жағдайлар және жіті аурулар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетудің қажетті әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оркестр IV (түрі бойынша)

    "Оркестр IV (түрі бойынша)" пәні көркемдік талғамды, стиль сезімін, кең ой-өрісті қалыптастыру, отандық және шетелдік оркестрлік музыканың үздік үлгілерімен танысуды, топта дайындық жұмыстарын жүргізу әдістемесін білуді үйретеді. ІV семестрде студенттер кейінгі романтизм дәуірінің аспаптық шығармаларын оқиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестрді орындаудағы қиындықтар II

    Курста студенттер оркестрлік репертуарды оқиды, көркемдік талғамын дамытады, музыкалық ой-өрісін кеңейтеді, партияны парақтан оқу және транспозициялау кезінде орындаушылық техниканы жетілдіру бойынша жүйелі жұмыс жасау дағдыларын дамытады, музыканы семиотикалық талдау дағдыларын игереді және алынған нәтижелерді өздерінің орындаушылық қызметінде қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Жалпы фортепиано II

    Пән фортепиано әдебиетін өз бетінше игеру, өз орындауындағы музыкалық шығарманың ниетін жүзеге асыру бойынша жұмыс істеу қабілетін дамытуға бағытталған; пән бойынша қосымша әдебиеттерді оқу, белгілі пианист орындаушылардың аудиожазбаларын тыңдау, концерттерге қатысу барысында есту және аналитикалық іс-әрекет дағдыларын дамыту; дыбыс шығарудың, сөз тіркестерінің, ұшаның және т. б. түрлі тәсілдерін меңгеру деңгейін жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Оркестрлік қиындықтарды игеру ІІ

    Пәнді оқу оркестр орындауында авторлық мәтінді неғұрлым сенімді түсіндіруге қол жеткізу үшін аспаптың алуан түрлі мүмкіндіктерін пайдалана алатын үрлемелі аспаптарда білікті орындаушыны тәрбиелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Кіші және аралас ансамбль IV

    Пән бағдарламасы ансамбльдік орындаудағы соққылар мен артикуляцияларды, артикуляцияның тұжырымдамасын, әдістері мен негізгі мүмкіндіктерін, соққылардың негізгі түрлерін, тембрлік ансамбльді және оның көркемдік-экспрессивті мүмкіндіктерін, ансамбльдік романтикалық музыканы орындаудағы стилистикалық әдістерді қамтиды. Курс аралас ансамбльде ойнаған кезде эмоционалдылықты, есте сақтауды, ойлауды, қиялды және шығармашылық белсенділікті дамытуға бағытталған; ансамбльдің сезімін (аралас ансамбльде ойнаған кездегі серіктестік сезімі), әртістік пен музыкалықты дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестрдің жеке әндерін зерттеу II

    Пән әр түрлі сипаттағы оркестрлік қиындықтарды игеруді қамтиды: интонациялық, штрихты ырғақтық; әлемдік классиканың ең репертуарлық шығармаларынан оркестрлік жеке орындау (соло). Парақтан ноталарды оқи білу - оркестрлік музыканттың кәсіби деңгейінің маңызды көрсеткіші.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Экология және тұрақты даму

    Пән студенттерде табиғат пен қоғамның орнықты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға; әртүрлі елдер мен Қазақстан Республикасында орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыруға; студенттерде экологияның, қоршаған ортаны қорғаудың және орнықты дамудың неғұрлым өткір және күрделі мәселелерін талқылауға кең кешенді, объективті және шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық шығармаларды талдау

    Пән музыкалық формалардың қалыптасу принциптері мен типологиясы туралы білімді қалыптастыруға және оларды нақты музыкалық материалға іс жүзінде қолдануды қалыптастыруға бағытталған. Курсты өту нәтижесінде студент музыкалық шығарманың құрылымының заңдылықтарын, пішіндеу принциптерін, музыкалық формадағы бөліктердің қызметін, музыкалық мәнерлеу құралдарын, музыкалық синтаксисті білуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыка тарихы

    "Қазақ музыкасының тарихы" пәні қазақ музыкасының тарихи дамуының негізгі кезеңдері, заңдылықтары, үрдістері, өзіндік ерекшеліктері, қазақ музыкалық мәдениетінің ерекшеліктері, аспаптар, көркемдік бағыттары, түрлері, жанрлары, стильдері, дәстүрлі және кәсіби композиторлық мектептер туралы, қазақ музыкалық өнерінің қоғамдық үдерістері, көркемдік үрдістері, академиялық жанрлары мен композиторлардың шығармашылығы контекстіндегі эволюциясы туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Квартет IV

    Пән көркемдік талғамға тәрбиелеуге, шығармаларды көркемдік ағымдардың стильдік ерекшеліктері, композитордың музыкалық жазуының өзіндік ерекшелігі тұрғысынан түсіндіруге; есту өзін-өзі бақылауды, гармоникалық интонациямен жұмыс істей білуді дамытуға; музыкалық ой-өрісті кеңейтуге; парақтан оқу дағдыларын дамытуға, студенттердің шығармашылық дербестігі мен бастамашылығына тәрбиелеуге, сахналық орындау дағдыларын жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ансамбль IV

    «Ансамбль IV» пәні XX-XXI ғғ. композиторларының әртүрлі жанрларындағы камералық-аспаптық шығармаларды зерделеуді көздейді. Камералық ансамбль сыныбында бірлесіп орындаушылықтың алуан түрлі дағдылары игеріледі, музыкалық ой-өрісі кеңейеді, көркемдік талғам, орындалатын шығармалардың стилін, нысаны мен мазмұнын түсіну қалыптасады, оқушылардың есту қабілетін өзіндік бақылау және орындаушылық жауапкершілігі тәрбиеленеді. ІV семестрде студенттер Барокко дәуірінен бастап бізге дейінгі аспаптық орындаушылықтың барлық кезеңін қамтиды, сонымен қатар коллоквиум талаптарын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Мамандық IV

    "Мамандық IV" пәні жеке, ансамбль, оркестрлік орындаушылықта авторлық мәтінді барынша айқын түсіндіруге қол жеткізу үшін құралдардың алуан түрлі мүмкіндіктерін пайдалана алатын білікті орындаушыларды тәрбиелеуді оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқықтық мәдениет негіздері

    Құқықтық мәдениеттің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқықтық мәдениеттің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Міндетті фортепиано II

    Пән фортепианода орындаудың ерекшелігін шығармашылық қызмет түрі ретінде түсінуге көмектеседі. Бұл пән кәсіби аспаптық және орындаушылық мәдениетті қалыптастыруға ықпал етеді, кәсіби білімін, дағдылары мен іскерлігін тереңдетеді, сондай-ақ сыныптан тыс концерттік қызметті ұйымдастыру кезінде өзін шығармашылықпен көрсетуге және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын, музыкалауға қызығушылықты игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оркестр V (түрі бойынша)

    "Оркестр V (түрі бойынша)" пәні бай және алуан түрлі оркестрлік әдебиеттермен, отандық және шетелдік оркестрлік орындау дәстүрлерімен танысуға; оркестрлік партитураның жеке партияларын орындауға бағытталған. Пәнді оқу барысында болашақ орындаушының ой-өрісі кеңейеді, көркемдік талғамы дамиды, орындалатын шығармалардың стилі мен формасының мазмұнын түсініп, орындаушылық дағдылары қалыптасады. V- семестрде студенттер XIX-XX ғасырлардың аспаптық шығармаларын оқиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық театр тарихы

    Пән музыкалық театрдың қалыптасу тарихы мен даму жолдарын зерттейді. Опера мен опереттадағы жанрлар мен формалар, олардың заманауи сахналық түсіндірмелері туралы білім қалыптасады. Опера театрының құрылымы мен қызметі зерттеледі: театр труппасы-театр солистері, хор, балет труппасы, оркестр, қосымша заттар, көркемдік жетекшілер - дирижерлер, режиссерлер, драматургтер, режиссердің көмекшілері, әртүрлі елдердегі музыкалық театрлардың жұмыс ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Камералық ансамбль І

    "Камералық ансамбль І" пәні ансамбльдік орындаудың кәсіби дағдыларын игеруге, ансамбльдік шығармамен жұмыс істеудің дербес дағдыларын дамытуға; шығармашылық мүмкіндіктерді, регистрлердің дыбысталу ерекшеліктерін, штрихтардың сипатын, ансамбльдің әртүрлі аспаптарын дыбыс шығару принциптерін түсінуге, музыкалық аспапты меңгеру шеберлігін жетілдіруге және шығарманың балын егжей-тегжейлі зерделеуге, аспапшының есту өзін-өзі бақылауын дамытуға бағытталған. I семестрде студенттер Барокко және Вена классиктерінің аспаптық шығармаларын, сондай-ақ коллоквиум талаптарын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Полифония I

    Пән полифониялық музыкалық ойлауды дамытады, полифониялық музыканың жанрлары мен формалары туралы білімді қалыптастырады; көп дауыстылықтың полифониялық түрін дамыту процесінің кезеңдері, кең уақыт диапазонында музыкалық құбылыстарды тұтас талдау; полифониялық жазу техникасын меңгеру, полифониялық техниканы әр түрлі орындаушылар құрамы үшін музыка құрумен және аранжировкамен байланысты практикада қолдану, негізгі полифониялық құралдарды меңгеру және салыстырмалы түрде кішкентай полифониялық формаларды жасау әдістері дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ТМД елдерінің заманауи музыкасы

    Пән студенттердің заманауи музыка саласындағы кең білімін игеруге, студенттердің музыкалық көкжиегін кеңейтуге бағытталған. Курс ТМД елдерінің ХХ ғасырдағы музыкасындағы негізгі бағыттар мен көркемдік тенденцияларды, музыкалық өнердің жанрлық сорттарының ең жарқын үлгілерін зерттеуге арналған. Курста ХХ ғасырдағы ТМД елдерінің музыкалық шығармашылығының стильдік және жанрлық әртүрлілігі көрсетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық V

    "Мамандық V" пәні студентке репертуар жинақтауға, түрлі дәуірлердің, стильдердің, бағыттардың, жанрлар мен формалардың музыкалық шығармаларын меңгеруге мүмкіндік беретін орындаушылық дағдылар кешенін қалыптастыруға; студенттің концерттік және конкурстық қойылымдарға өз бетінше дайындалуын көздейтін біліктер мен дағдыларды жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Квартет V

    V семестрде студенттер шетелдік және орыс романтикалық композиторларының шығармаларын оқиды. Студенттер әртүрлі дәуірлердің, жанрлар мен стильдердің, әртүрлі елдер мен ұлттық мектептердің туындыларын қамтитын квартеттік репертуарды оқиды; өздерінің практикалық қызметін ұйымдастырады: квартет құрамында репетициялық жұмыс жүргізеді; квартет құрамында концерттік қойылымдар тәжірибесін жинайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кіші және аралас ансамбль V

    Курс ансамбльдік орындаудың арнайы дағдыларын жетілдіруге (үндестікке, дыбыстың үйлесімділігіне қол жеткізуге), музыкалық ұжымның жұмысы жағдайында орындаушылық тәртіпті тәрбиелеуге, студенттердің шығармашылық әлеуетін жандандыруға, Қазіргі кезеңдегі ансамбльдік музыканы орындаудағы стилистикалық тәсілдерге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы музыка тарихы

    Пән ХХ-ХХІ ғасырдағы музыкалық өнердің негізгі бағыттары, стильдік тенденциялары, дәуірдің көрнекті композиторларының шығармашылығы, ХХ-ХХІ ғасырдағы музыканың даму процесін түсіну үшін қажетті теориялық, әлеуметтік-тарихи білім туралы білімді қалыптастырады; ХХ-ХХІ ғасырдың жетекші көркемдік стильдерімен, олардың музыкалық өнердегі көріністерімен таныстырады; музыкалық шығарманың эстетикалық және көркемдік құндылығын анықтау қабілетіне ықпал ететін әртүрлі кәсіби білімді жұмылдыруға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Квартет VІ

    Пән бағдарламасы аспаптарда ойнаудың практикалық біліктіліктері мен дағдыларын, музыкалық өнер саласындағы дербес іс-әрекетке тұрақты қызығушылықты қалыптастыруды дамытады. Ансамбльді зерттеу барысында студенттер классикалық және заманауи музыканың ең жақсы үлгілерімен танысады, қызығушылығын арттырады, әуесқой музыкалық топтарға қатысу үшін қажетті бірлесіп орындау дағдыларын игереді. Сондай-ақ көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын қалыптастырады, музыка арқылы өз сезімдері мен ойларын ашады, өздерін шығармашылық тұлға ретінде көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр VI (түрі бойынша)

    «Оркестр VІ (түрі бойынша)» пәні оқу материалы негізінде студенттің техникалық және музыкалық-орындаушылық қабілетін дамытуға бағытталған: жаттығулар жүйесі, оркестрлік және вокалдық шығармалар және басқа сабақтас ғылымдар мен өнер түрлерімен байланыстарды қамтиды; оркестрлік музыкалық шығарманың әртүрлі интерпретацияларымен таныстыруға, оркестрлік шығармаларды концерттік орындауға дайындау арқылы шығармашылық ойлауын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    «Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі» пәні аспапшы-орындаушыға арнайы музыкалық білім беруде ары қарайғы қызметіне арнайы пәндердің оқытушысы ретінде дайындайтын маңызды пәндердің бірі болып табылады. Бұл тәжірибенің осы саласында жинақталған әдістемелік жалпылаудың жаңа деңгейіне жетуге мүмкіндік береді, оны кейінірек кәсіби орындаушыларды ішекті- аспаптарда оқытудың өз бетінше тәжірибе жасау үшін негіз ретінде пайдаланады./

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық VI

    "Мамандық VI" пәні студентті оркестр, ансамбль әртісі ретінде белсенді кәсіби жұмысқа практикалық даярлауға; студенттің концерттік орындаушылық туындыларын игеру барысында шығармашылық бастамасын ынталандыруға; орындауда көркемдік негізделген техникалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыруға, есту бақылауын тәрбиелеуге, орындау процесін басқара білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдағы қазақ музыкасының тарихы

    Пән қазақ музыкасының тарихи дамуының негізгі кезеңдері, заңдылықтары, тенденциялары, өзіндік ерекшелігі, қазақ музыкалық мәдениетінің ерекшеліктері, аспаптары, көркемдік бағыттары, түрлері, жанрлары, стильдері, дәстүрлі және кәсіби композиторлық мектептері, қоғамдық үдерістер, көркемдік үрдістер, академиялық жанрлар және 20 ғасырдағы Қазақстан композиторларының шығармашылығы контекстіндегі қазақ музыкалық өнерінің эволюциясы туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • XX ғ. Қазақстанның музыкалық мәдениеті

    «ХХ ғ. Қазақстанның музыкалық мәдениеті» пәнінде халықтық-кәсіби қазақ музыкасының негізгі жанрлары мен өңірлік стильдері, басты ән, эпикалық және аспаптық мектептер мен олардың өкілдері оқытылады. XX ғасырлардың көрнекті өкілдерінің әндері мен күйлерін орындау, стильдік сәйкестендіру және есту анализі дағдысы игеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық ансамбль ІІ

    Пәнді оқу студенттерге камералық ансамбльде (дуэттер, трио, квартеттер, квинтеттер, секстеттер, септеттер) ойнау дағдыларын меңгеруге көмектесетін негізгі білім береді. IІ семестрде студенттер кейінгі классицизим және романтизм дәуірінің аспаптық шығармаларын, сонымен қатар коллоквиум талаптарын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кіші және аралас ансамбль VI

    Курс көркемдік және экспрессивті құралдарды (артикуляция, әр түрлі дыбыстық палитра және орындаушылық экспрессивтіліктің басқа құралдары) игеруге, кәсіби терминологияны білуге бағытталған. Зейінді шоғырландыру қабілетін, көркемдік-бейнелік міндеттерді өз бетінше қою және шешу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қосымша аспап

    Пән гармоникалық естуді, музыкалық есте сақтауды дамытуға ықпал етеді, білім алушылардың ой-өрісін кеңейтеді. Пәннің міндеті – қосымша аспапта көркем музыкалық-орындаушылық шеберлікті меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлау. Пән білім алушының көркемдік және аспаптық дамуын едәуір байытады, арнайы сыныпта алған дағдылары ашылады, пысықталады және бекітіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • 20-21 ғасырлар тоғысындағы Қазақстан музыкасы

    Курс Қазақстанның ХХІ ғасырындағы музыкалық шығармашылығының стильдік және жанрлық әртүрлілігін көздейді. Оқу курсының материалы Қазақстанның ХХІ ғасырындағы музыкалық мәдениеттің негізгі құбылыстарын қамтиды: жанрлардың даму жолдары, ХХ ғасыр композиторларының шығармашылығындағы көркемдік-стилистикалық үрдістер, ХХ ғасырдың ұлттық композиторлық мектептерінің дамуы. Қазақстанның академиялық аспаптық музыкасын дамытудағы фольклорлық дәстүрлерге; Қазақстан композиторларының шығармашылығында ұлттық камералық-аспаптық жанрды қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогикалық дайындық

    Пән музыкалық-педагогикалық процеске көзқарастардың тұтас жүйесін қалыптастыруға, Музыкалық білім беру құрылымы туралы білімді кеңейтуге, жалпы оқу процесін ұйымдастырудың негізгі принциптеріне және оның жекелеген кезеңдеріне, орындаушылық және педагогикалық практиканы талдау және түсіну қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Курс аспапта ойнаудың негізгі мәселелерін және кәсіби қызметте аспапта ойнауды ұйымдастыру мен оқыту әдістемесінің түбегейлі мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық VII

    «Мамандық VII" пәні жеке орындаушылар, ансамбльшілер-оркестранттар, педагогтар ретінде дербес кәсіби қызметіне қажетті көркем музыкалық - орындаушылық шеберлікті меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлауды оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дипломдық жұмысты жазу

    Пәнді оқудың мақсаты – ғылыми зерттеу құрылымын түсіну, оның міндетті бөлімдері мен бөлімшелерін білу. Дипломдық жұмыстың тақырыбын құрастыру. Сонымен қатар ғылыми-зерттеу жұмысын, оның музыкалық өнер саласындағы қызметі мен маңызын түсіну. Пәннің мазмұны рәсімдеу, редакциялау, зерттеу құрылымы, оның міндетті бөлімдері мен бөлімшелері, ғылыми жұмыстың тақырыбын таңдау және тұжырымдау бойынша мәліметтерді қамтиды. Ғылыми зерттеулерді өткізу туралы білімін; қажетті ғылыми ақпаратты таңдай алу және талдай алуды; ғылыми жұмыстарды рәсімдеу, кітапханалық жазбаларды жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Квартет VІІ

    Пән орындаушылық дайындық пәндері бойынша алған білімдері мен дағдыларын практикалық қолдану мен бекітуге, музыкалық талғамын дамытуға, ұжымдық және шығармашылық тәртіпті тәрбиелеуге бағытталған. Ансамбльде ойнау студенттердің музыкалық дамуының тиімді әдісі болып табылады, оның ішінде мұғаліммен бірге шығармалардың көркем және мағыналы түсіндірмелерін жасауға, бір-бірін тыңдай білуге, гармоникалық естуді дамытуға, ойын дағдыларын ырғақты, синхронды түрде қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр VII (түрі бойынша)

    "Оркестр VII (түрі бойынша)" пәні дағдыларды практикалық игеруге; шығармашылық қызмет түрі ретінде оркестрлік орындаушылықтың ерекшелігін түсінуді тереңдетуге; "командада" жұмыс істеу дағдыларын, ұжымда орындау сапасы үшін жауапкершілік сезімдерін дамытуға; топ концертмейстерінің міндеттерін орындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән білім алушыға ғылыми және кәсіптік даярлықты арттыруға жәрдемдесуге; қазіргі заманғы ақпараттық технологиялармен таныстыруға, ғылыми ақпаратты өңдеу мен сақтауға; қазіргі заманғы ғылыми және практикалық проблемаларды анықтауға және шешуге; мамандық бойынша ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу бойынша практикалық жұмыс жасауға бағытталған. Студент сауатты жазуды және спектакльді аналитикалық талдауды үйренеді; актерлік орындау мен режиссерлік ойды жүзеге асырудың көркемдік ерекшеліктерін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономикалық сауатты адам болуды, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінікке ие болуды; қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалануды, жинақтарды сақтау және көбейтуді, бюджетті дұрыс жоспарлауды, салықтарды есептеуді, төлеуді және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алуды, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерді шарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кіші және аралас ансамбль VII

    Пән орындаушының өзінің көркемдік даралығын, өзінің орындаушылық стилін, техникалық тәсілдерін даралығымен, стилімен, серіктестердің орындау әдістерімен өлшеу қабілетін жетілдіру, тұтастай алғанда шығарманы орындаудың үйлесімділігі мен үндестігін қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Камералық ансамбль ІІІ

    "Камералық ансамбль III" пәні Вена классикалық мектебі композиторларының әртүрлі жанрларының камералық-аспаптық шығармаларын зерттеуді қамтиды (Й. Гайдн, В. А. Моцарт, Л. ван Бетховен: дуэттер, трио, әр түрлі аспаптық құрамы бар квартеттер). Курста бірлесіп орындаудың әр түрлі дағдылары игеріледі, музыкалық ой-өрісі кеңейеді, көркемдік талғамы, орындалатын шығармалардың стилі, формасы мен мазмұны туралы түсінік қалыптасады, оқушылардың есту өзін-өзі бақылауы мен орындаушылық жауапкершілігі тәрбиеленеді. III семестрде студенттер XIX-XX ғасырлардағы аспаптық шығармаларды оқиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Камерный ансамбль IV

    "Камералық ансамбль IV" пәні романтизм дәуіріндегі Батыс Еуропа мектебі композиторларының түрлі жанрындағы камералық-аспаптық шығармаларды зерттеуді қамтиды. Камералық ансамбль сыныбында бірлесіп орындаудың алуан түрлі дағдылары игеріледі, музыкалық ой-өрісі кеңейеді, көркемдік талғамы, орындалатын шығармалардың стилі, формасы мен мазмұнын түсінуі қалыптасады, оқушылардың есту өзін-өзі бақылауы мен орындаушылық жауапкершілігі тәрбиеленеді. IV семестрде студенттер барокко дәуірінен бастап бүгінгі күнге дейінгі барлық аспаптық кезеңдерді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Барокко музыкасын игеру

    Пән әртүрлі диапазондар мен диапазондарда импровизацияның, гармоникалық есту мен интонацияның ежелгі дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Пәнді игеру нәтижесінде студент Барокко, классикалық және классикалық кезеңдердің орындалу тарихын; көрсетілген уақыт кезеңіндегі ансамбль құрамының ерекшелігін; 17-18 ғасырлардағы шығармаларды қамтитын ансамбльдік және жеке репертуарды біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Квартет VIII

    "Квартет" пәнін оқыту барысында ішекті квартет сыныбында білім алушы классикалық квартеттерді, орыс және шетелдік композиторлардың квартеттерін, сондай-ақ ХХ ғасырда жазылған шығармаларды қамтитын квартеттік репертуардың белгілі бір санын зерттеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар квартет жанрының даму тарихын біледі, парақтан еркін оқиды, өз партиясын интерпретацияның құрамдас бөлігі ретінде түсіндіреді, квартеттік орындаушылық ерекшеліктерін, бірлескен ойын дағдыларын, ішекті квартет құрамында көпшілік алдында сөйлеу тәжірибесін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Оркестр VIII (түрі бойынша)

    «Оркестр VIII (түрі бойынша)» пәні студенттерді тиісті оркестрлік топтарда жетекші орын алуға мүмкіндік беретін деңгейде кәсіпті меңгерген оркестр әртістері ретінде кейінгі жұмысқа дайындауға бағытталған. VIII семестрде студенттер барокко дәуірінен бастап бізге дейінгі аспаптық орындаушылықтың барлық кезеңін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандық VIII

    "VIII мамандық" пәні ЖОО – да оқу кезеңінде студент-музыкантты тәрбиелеу жүйесінде аса маңызды болып табылады. Мұнда мұғалім мен ұжымның басшылығымен аспапта ойнаудың барлық әдістерін меңгерген, кең репертуары мен шығармашылық бастамасы бар музыканттың орындаушылық шеберлігі қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кіші және аралас ансамбль VIII

    Пән әр түрлі стильдегі ансамбльдік композицияларды зерделеу және оларды концерттік нұсқада орындау, шығармаларды зерделеу және олардың концерттік орындалуы процесінде шығармашылық бастаманы ынталандыру, штрихтарды, әдістерді, нюанстарды, үйлесімділікті егжей-тегжейлі тіркей отырып, ансамбльдік партияларды дербес транскрипциялау дағдысын тәрбиелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • Ішекті аспаптарда ойнау дағдыларын көрсету, шығарманың ноталық материалын сауатты орындай білу, әртүрлі стильдер мен жанрлардағы шығармаларды орындау техникасын меңгеру, кәсіби өсуге тұрақты ұмтылу, солист ретінде концерттік қызметті жүргізу.
  • Квартетке арналған репертуар туралы жан-жақты білімді меңгеру, квартет класында білім, іскерлікті және ойнау дағдыларын іс жүзінде қолдану, квартет құрамында солист ретінде концерттік қызметті жүргізу.
  • Ансамбльдерде/камералық ансамбльдерде партияларды орындау, түрлі жанрдағы жеке концерттік бағдарлама жүргізу, ансамбльдік орындаудағы көркемдік-орындаушылық міндеттерді аша білу.
  • Әр түрлі жанрлар мен стильдердің оркестрлік репертуарларын үйрену дағдыларына ие болу, тектес аспаптардың оркестрдегі, ансамбльдегі, дуэттегі рөлдерінің мәнерлі және техникалық мүмкіндіктерін, оркестрлік аспаптар мен ыңғайланған негізгі репертуарларын білу.
  • Қосымша аспапта ойнаудың негізгі әдістерін меңгеру, қосымша аспапта музыкалық шығармаларды ойнау дағдыларын көрсету.
  • Орындаушылық және ғылыми қызметте шығармашылық пайдалану мақсатында музыкалық-тарихи білімді көрсету, заманауи ақпараттық технологиялардың жұмыс принциптерін, мәдениет және өнер саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді, құжаттарды білу.
  • Кәсіби қызметте пайдалану мақсатында музыкалық шығармаларды талдаудың жүйелі теориялық және практикалық білімдерін меңгеру; тональды үйлесімділіктің жалпы заңдылықтарын білу.
  • Орындаушылық өнер тарихы туралы білімге ие болу; көркем-орындаушылық талдау негізінде шығарманы өз бетінше интерпретациялау.
  • Педагогика саласындағы әдістемелік қызметтің ерекшелігін білу; мамандық бойынша сыныпта оқу процесін жоспарлау, педагогикалық репертуарды білу; педагогикалық қызметтегі әдістерді білуді және педагогикалық және көркемдік-орындаушылық мәселелерді шешуде бастаманы көрсету.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын қолдану және қолдау, адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу. Мәдениет саласын басқару және бизнес жүргізу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімге ие болу.
Top