7M02119 Сәулет дизайны в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңа утилитарлық технологияларды құруды және енгізуді, жеңіл өнеркәсіптің түрлі салаларында дизайнерлік жобаларды қолдану аясын кеңейтуді қамтамасыз ететін құзыреттер жиынтығына ие, ғылыми-педагогикалық, зерттеу және басқару қызметін жүзеге асыруға қабілетті дизайнерлер магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M035 Сән, дизайн
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма. Қалыптасатын дағдылар: әлеуметтік ғылымдар саласында шет тілін меңгеру дағдылары (Аймақтану).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі медиа мәдениеті
Мақсаты: кәсіби қызметте дизайнер үшін медиамәдениеттің теориясы мен тәжірибесін қалыптастыру. Мазмұны: медиамәдениеттің теориясы мен практикасы; ақпараттық дәуір мәдениеті, медиатқұрылымның ерекшелігі мен эволюциялық процестері; заманауи медиамәдениеттің әдіснамалық негіздері; Бұқаралық коммуникация мен арт-менеджменттің ғылыми принциптеріне сүйенетін пәнаралық тәсіл. медиаменеджмент және медиабілім Қалыптасатын дағдылар: медиаменеджменттің және медиабілім берудің негізгі мәселелері туралы білім
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалаудың өзекті мәселелерін зерттеу әдістемесі
Мақсаты: жобалау үрдістерін талдау негізінде бағыттардың өзекті мәселелері, талдау әдістері, дизайн әдіснамасындағы өтпелі процестер қарастырылады. дизайндағы ақпараттық парадигмалардың өзгеруін сипаттайтын құралдар, дизайн шешімдерінің формалары, идеялар, стильдер. Мазмұны: жобалаудың өзекті мәселелері, заманауи дизайн материалдары; заманауи технология, құрылыс, жобалау әдістері мен әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер теориясы
Мақсаты: бейнелеу өнері теориясын ежелгі дәуірден ХХ ғасырға дейін зерттеу үшін көркемдік дағдыларды қалыптастыру және дамыту. Әр түрлі өнер түрлерінің ерекшелігі. Өнер синтезі мәселесі. Өнер тарихындағы шындық мәселесі. Өнердегі рәміздер мен аллегориялар. Өнерді жіктеудің онтологиялық, семиотикалық және функционалды критерийлері. Әлемдік өнер теориясы бойынша терең білім. Өнер генезисінің жалпы және жеке заңдарын білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи дизайнның теориялық негіздері
Мақсаты: Дизайнерлердің дизайнерлік іс-әрекеті үшін заманауи дизайн негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: заманауи дизайнның теориялық негіздері; ғарыштағы конструкциялар түрлері; заманауи дизайн материалдары; қазіргі заманғы технологиялар, дизайн, сән дизайнының әдістері мен әдістемесі. Қазіргі компьютерлік бағдарламалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы және философиясы
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. ғылыми революциялар. ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде Жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білімнің эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникациялық технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және қоғамдық және гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіс намасы. ЖОО оқытушысын кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және әдістемесі
Мақсаты: жеке ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру; ҒЗЖ ғылымның, өнер мен практиканың теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктеріне негізделеді. Мазмұны: магистрлік диссертацияның тұжырымдамалық мазмұны туралы ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасын меңгеру; әдебиеттерді іріктеу және жүйелеу, тиісті құрылым мен талаптарды сақтай отырып жұмыстың негізгі бөлімдерін жазу, сондай-ақ жұмысты ресімдеу және оны көпшілік алдында қорғау рәсіміне дайындау ерекшеліктерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәулет ортасының дизайны (семинар )
Мақсаты: магистранттарда сәулеттік ортаның дербес дизайнын, сәулет-көркемдік жобалар мен эксперименттер практикумын жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: сәулет ортасының дизайнының жалпы санаттарын, ұғымдарын, принциптері мен заманауи тұжырымдамаларын игеруде магистранттарды теориялық және практикалық дайындауды қамтамасыз ету; Сәулет ортасының дизайнын тиімді ұйымдастыру үшін өзін-өзі ынталандыру және уақытты басқару әдістері мен технологияларымен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайнердің дизайнерлік ойлау негіздері
Мақсаты: дизайнерлік ойлаудың теориялық негіздерін, дизайнерлік ойлаудың тұжырымдамасы мен кезеңдерін қалыптастыру, орта және жоғары буынды жобалық оқытуда дизайнерлік ойлауды қолдану. Мазмұны: дизайнерлік ойлауды қалыптастыру әдістемесі, пәнаралық байланыстар арқылы шығармашылық қабілеттер мен кәсіби білімді жетілдіру.пәнаралық байланыстар арқылы шығармашылық қабілеті мен кәсіби білімін жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми және шығармашылық жобаларды басқару және ұйымдастыру
Мақсаты: пән магистрантты ғылыми және шығармашылық жобаларға қатысу және дайындау әдістерімен таныстыруға бағытталған. Мазмұны: жоба түрлері; ғылыми және шығармашылық жобаларды жазу этикасы мен ережесі; жоба үшін тақырыпты таңдау; Жобаның құрылымы мен мазмұны; жобаның талабы мен ресімделуі, дереккөздермен жұмыс істеу; өтінімдер беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жарнаманы жобалаудағы компьютерлік технологиялар
Мақсаты: компьютерлік графиканың мүмкіндіктерін қарастырады, компьютерлік дизайн бағдарламаларын зерттеуге негізделген бағдарламамен танысу. Мультимедиялық оқу материалдарын жасау кезінде Macromedia Captivate қолдану. Мазмұны: АКТ көмегімен дизайн саласындағы білімді дамытумен, ЦОР бағдарламалық қамтамасыз етуімен, кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін қажетті ақпараттың көмегімен шет тілін меңгеру деңгейін арттырумен сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайндағы цифрлық технологиялар практикумы
Мақсаты: пән дизайнда цифрлық технологияларды қолдану ерекшеліктері қарастырылады. Дизайн және көркем шығармашылықтың проблемалары, сандық өнердің экспрессивтілігі мен жанрлық ерекшеліктерін, экран кеңістігінің композициясының негіздерін сипаттайды. Мазмұны: тарих, теория және практика. Кәсіби компьютерлік бағдарламалар. Зерттеу жұмысы бойынша компьютерлік жобалау (практикалық жұмыс).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайндағы пәнаралық өнер
Мақсаты: бұл курс дизайнердің қызметіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмыстарына пәнаралық білім мен жүйелік көзқарасты кеңейтеді, бастапқы көздермен, аналитикалық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады. Мазмұны: пәнаралық өнер бұл әр түрлі өнер түрлерін біріктіретін және әртүрлі пәндерді біріктіретін ұғым. Нейрондық желілерді пайдалана отырып, суретшілер, дизайнерлер және әзірлеушілер музыканы, кескіндемені, әдебиетті және басқа пәндерді біріктіру арқылы бірегей өнер туындыларын жасай алады..
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммуникацияны басқару
Мақсаты: курс коммуникацияны басқарудың теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған. Мазмұны: ұйымның коммуникациялық және коммуникациялық саясатын басқарудың ұйымдастырушылық негіздері. Курс магистранттарды мәдени туризмнің негізгі ұғымдарымен, оның түрлерімен, құрылымымен, даму перспективаларымен, сондай-ақ аймақтың табиғи, экономикалық, мәдени-тарихи, көркемдік ресурстарын ескере отырып, экскурсиялық, мұражайлық, рекреациялық қызмет көрсету әдістерімен таныстырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Эргономика және сәулет ортасының дизайны
Мақсаты: Сәулет-Дизайн және эрго-дизайнерлік жобалау саласында болашақ сәулетші-дизайнерлердің кәсіби дайындығын тереңдету. Мазмұны: эргономиканың пәнін, анықтамалары мен міндеттерін адамның және оның айналасындағы тұрмыстық, техникалық және ұйымдастырушылық пәндік-кеңістіктік жүйелердің өзара әрекеттесуі туралы ғылым ретінде Білу. Эргономика әдістері, оларды дамыту және жобалауда қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экодизайн негіздері
Мақсаты: магистранттарда экодизайн жұмысының технологиясы мен білімін қалыптастыру. Мазмұны: экодизайн бағыты, оның негіздері және даму тенденциялары. Қоршаған ортадағы экодизайн мүмкіндіктері. Дизайндағы табиғат көздерін пайдалану тәсілдері. Қалыптасатын дағдылар: экодизайн материалдарымен жұмыс істеу техникасы мен технологияларын білу және оларды практикада қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Этнодизайнның тарихы мен теориясы
Мақсаты: этнодизайн арқылы болашақ магистрлердің теориялық білімі мен дизайн құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстанның материалдық мәдениетінің теориялық негіздері мен тарихы; тұрмыстық заттар, киім-кешек, зергерлік бұйымдар; дәстүрлі түрде бүкіл Қазақстан аумағында қолданылатын материалдар. Қалыптасқан дағдылар: декорлардың, бұйымдардың пішіндерінің және сәндік-қолданбалы өнер туындыларының функцияларының сәйкестігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сәулет жобаларының тұсаукесері
Мақсаты: магистранттарда таныстыру дағдылары мен білімдерін қалыптастыру. Зерттелетін мәселе бойынша жобамен сөз сөйлеу. Мазмұны: Ораторское искусство. Өз ойларын сауатты баяндау және аудиторияға жеткізу ( клиент немесе Комиссия). Жобаның негізгі аспектілерін түсіндірудің пәрменді тәсілдері. Презентацияның тиімділігі. Қалыптасатын дағдылар: арнайы аудиторияға арналған презентацияны орындаудың инновациялық және технологиялық процестерін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дизайндағы жасанды интеллектті қолдану
Мақсаты: графикалық дизайнда жасанды интеллектті қолдану магистранттардың жұмыс процесі мен шығармашылық әлеуетін жандандыруға ықпал етеді. Мазмұны: заманауи цифрлық әлем; ai мазмұны; дизайндағы AI; арнайы (кәсіби) мақсаттағы қолданбалы бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, күрделі түс шешімдері бар көркем образдар мен дизайн идеяларын жасау әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу. Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу. Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазіргі ғылымның философиялық, әлеуметтанулық, саясаттанулық, мәдениеттанулық және психологиялық аспектілерін, сондай-ақ мәдениет пен өнердің әлеуетін пайдалана отырып, тиімді мәдениетаралық коммуникация әдістерін бейімдеу;
- зерттеу жүргізу және өз жұмысында жаңа бағыттар құру кезінде іргелі ғылымдардың білімін пайдалану;;
- міндеттер қою, әдістерді таңдау, зерттеулер жүргізу, олардың нәтижелерін ғылыми-шығармашылық және зерттеу есептері, ғылыми баяндамалар мен жарияланымдар түрінде түсіндіру және ұсыну;
- дизайн саласындағы жоғары және арнаулы орта оқу орындарында оқытушылық және оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру, сондай-ақ өнер мекемелерінде білім беру және ағарту қызметін жүргізеді;
- қайта жасау немесе инновациялық шешімдерді анықтау мақсатында дизайн өнімдерінің сапасын талдауды біледі;
- кәсіби қызметте заманауи компьютерлік және ақпараттық-коммуникациялық қызметтерді қолдану технологиясын меңгереді;
- дизайн, технологиялық және дизайн процестерінің негізгі даму тенденцияларын анықтау және оларды жетілдіру жолдарын таба алады;
- қоршаған ортаны жобалау саласында түпнұсқа жобаларды құру және өнер қоғамында дизайн өнімдерін жылжыту нәтижелерін бағалауды түсінеді.