Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11410 Әлеуметтік жұмыс в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтік жұмыс саласындағы ғылыми-педагогикалық қызметке дайын, теориялық және қолданбалы сипаттағы білімдері бар, кәсіби жарамдылықты қамтамасыз ететін, халықты әлеуметтік қорғау және әлеуметтік қолдау мәселелерін кәсіби түрде шешуге дайын, бәсекеге қабілетті магистрлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M146 Әлеуметтік жұмыс
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M114 Әлеуметтік жұмыс

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: магистранттарда қазіргі заманғы ғылым философиясы туралы рационалды-теориялық тұжырымдамасындағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді қамтитын ерекше типтегі ғылыми білім жүйесі ретінде терең түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясының негізгі проблемаларының ерекшелігі мен өзара байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерделеу. Ғылымды дамытудың сыныптық емес және сыныптан кейінгі кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану ғылымы, социогуманитарлық және техникалық білім әдіснамасын түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдау. Сыни ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: дәлелдердің логикасын қарау және зерделеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивтік қабілеттерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік серіктестік моделі

    Мақсаты: қазіргі қоғам мен халықтың қызмет етуінің өзекті мәселелері объектісі болып табылатын өзара байланысты қызмет жүйесі ретінде әлеуметтік серіктестіктің мәні, сондай-ақ әлеуметтік серіктестікті жүзеге асыру механизмдері шеңберінде Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасы туралы магистранттардың түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік серіктестіктің теориялық негіздері. Жаһандық контексте серіктестік. Әлеуметтік серіктестіктің принциптері. Өзара салааралық күтулер. Әлеуметтік әріптестіктің әлеуметтік-экономикалық аспектілері. Азаматтық қоғам мен мемлекет әлеуметтік серіктестіктігі. Әлеуметтік серіктестік стратегиясы. Әлеуметтік серіктестік технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: болашақ кәсіптік оқыту педагогының қазіргі әлеуметтік-педагогикалық жағдайларда кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесіне дайындығын қалыптастыру, оның кәсіби құзыреттілігінің, мотивациялық-кәсіби бағдарының шекарасын кеңейту. Мазмұны: Кәсіби дайындық пәндерін оқытудың құралдары, формалары мен әдістері және техникалық оқу құралдары. Кәсіптік пәндерді оқытудағы негізгі қағидаттары. Кәсіптік пәндерді оқытудың оңтайлы нысандарын, әдістері мен құралдары. Педагогикалық процесс құралдарының сипаттамасы және олардың жіктелуі. Жоғары білікті педагогиклық кадрларды даярлауда оқытудың белсенді әдістерінің мәні. Кәсіптік пәндерді оқыту педагогтарының қызметінің құрылымы. Кәсіптік пән мұғалімінің әдістемелік қызметі. Инновациялық оқытудың формалары мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтың әл-ауқаты және оның өлшемдері

    Мақсаты: нарықтық жағдайда халықтың әл-ауқатын арттырудың ерекшеліктері туралы түсінігін қалыптастыру, магистранттар арасында аймақтық саясат негіздері бойынша білімдерін дамыту және бекіту, реттеу мәселелерін шешудің әлеуметтік даму факторын және нарық жағдайында адамдардың өмір сүру сапасы ретінде ең перспективалы жолдарын таңдау. Мазмұны: Халықтың әл-ауқаты. Өмір сүру стандарттары. Нарыққа өту процесіндегі әлеуметтік қамсыздандыру. Халықтың әл-ауқатын қалыптастырудағы нарық пен мемлекеттің өзара әрекеттесуі: мемлекеттік басқарудың батыстық теориясы мен тәжірибесі. Өмір сүру сапасына негізделген мемлекеттік басқару тиімділігін арттырудың отандық тәжірибесі. Халықтың әл-ауқатын арттыру мақсатында халықтың өмір сүру сапасын бақылауға негізделген мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық дамуының теориясы мен тәжірибесі. Өмір сапасын мемлекеттік басқару механизмдерін қалыптастырудың әдістемелік тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік жұмыстағы қауіп-қатерлер

    Мақсаты: магистранттарды тәуекел кеңістігін талдау үшін әлеуметтанулық зерттеу әдіснамасын қолданудың теориялық және практикалық негіздерін оқыту және қоғамда бар әлеуметтік тәуекелдерді басқару принциптерін меңгеру. Мазмұны: Әлеуметтік тәуекелдерді зерттеудің теориялық және әдістемелік тәсілдері. Тәуекелдің социологиялық концепциялары аясындағы қазіргі қоғам. Әлеуметтік тәуекелдер түсінігі және белгілері. Әлеуметтік тәуекелдердің жіктелуі. Тәуекел кеңістігіне әлеуметтік субъектілерді қосу критерийлері. Әлеуметтік субъектілердің мінез-құлық құрылымындағы тәуекел және оның салдары. Әлеуметтік тәуекелдерді басқарудың негізгі принциптері. Әлеуметтік тәуекелдерді оңтайландыру тәсілдері. Тәуекелді кеңістікті оқшаулау бойынша Қазақстан Республикасының мемлекеттік саясатының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік менеджмент

    Мақсаты: магистранттар арасында әлеуметтік менеджменттің ерекшеліктері, мемлекеттің әлеуметтік мәселелерді реттеудегі және әлеуметтік саланы басқарудағы рөлі туралы жүйелік идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік менеджмент: әдістемелік негіздері. Әлеуметтік сферадағы объекті мен субъектіні басқарудың ерекшеліктері. Әлеуметтік саясат. Әлеуметтік менеджменттің принциптері. Әлеуметтік басқару әдістері. Әлеуметтік мәселелерді шешудің теориясы мен әдістемесі. Әлеуметтік саланы ұйымдастыру үлгілері. Әлеуметтік саладағы коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдар. Әлеуметтік саланың әртүрлі салаларындағы менеджмент. Ұйымның әлеуметтік дамуын басқару. Әлеуметтік басқаруды ақпараттық қамтамасыз ету жүйесі. Әлеуметтік саладағы социологиялық зерттеулер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: болашақ магистранттың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды қолдану (Интернет ресурстары). Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Мақсаты: магистранттардың студентке бағдарланған оқыту және бағалау қағидаттары негізінде оқу және ғылыми үдерісті жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, білім беру үдерісіне инновациялық (соның ішінде цифрлық) және тәжірибеге бағытталған оқыту әдістері мен технологияларын экстраполяциялау, оларды ЖЖОКБҰ-дағы академиялық және ғылыми-әдістемелік қызметке дайындау. Мазмұны: Жоғары мектеп педагогикасы ғылым және оқу пәні ретінде. Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамасы. Жоғары білім беруді дамытудың заманауи әлемдік тенденциялары. Қазақстандағы жоғары білімнің тарихы, қазіргі жағдайы және даму болашағы. Жоғары мектеп дидактикасы. ЖЖОКБҰ-да студенттерге бағытталған оқыту және бағалау, оның заңдылықтары мен принциптері. ЖЖОКБҰ-дағы білім беру мазмұны. ЖЖОКБҰ-да оқытудың инновациялық педагогикалық технологиялары, нысандары мен әдістері. Студенттік ортада және қоғамда жаһандық және ұлттық құндылықтарды ілгерілету тұжырымдамалары, стратегиялары, тетіктері. ЖЖОКБҰ басқару. ЖЖОКБҰ саясаты мен рәсімдеріне сәйкес білім беру ортасын және ұйымдық мәдениетті қолдау және дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: кәсіби өзара әрекеттесу процесінде басқарудың маңызды аспектілерін практикалық қолдану үшін басқару психологиясының негізгі ұғымдары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік жұмыстың теориясы мен әдіснамасының өзекті мәселелері

    Мақсаты: әлеуметтік жұмыстағы теориялық білімнің өзекті мәселелері туралы түсініктерін кеңейту, кәсіби ғылыми-практикалық қызметті түсіну және ұйымдастыру процесінде оларды шешу жолдарын негіздеу; магистранттар арасында әлеуметтік тәжірибе мен ғылыми білім саласы ретінде әлеуметтік жұмыстың тұтас, жүйелі идеясын қалыптастыру. Мазмұны: Ғылымның кәсіби әрекет ретінде қалыптасуы. Ғылыми теорияның құрылымы мен функциялары. Дамыған ғылыми теорияның қалыптасуы. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Әлеуметтік жұмыста қолданылатын ғылыми зерттеу әдістері. Әлеуметтік жұмыс әдістемесінің өзекті мәселелері. Әлеуметтік жұмыстың қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Еңбек әлеуметтануы

    Мақсаты: классикалық және қазіргі әлеуметтанудағы еңбек ұғымдарының дамуын тұтас қарастыру бағытында магистранттарда жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Өнеркәсіптік ұйымдар және өндірістік еңбек әлеуметтануының пәндік саласы. Кәсіпорын әлеуметтік жүйе ретінде. Кәсіпорынның әлеуметтік ұйымдастырылуы. Кәсіпорынның әлеуметтік ұйымының дамуы. Қазақстандық кәсіпорындардың әлеуметтік-экономикалық өзгерістерге бейімделуі. Қазақстандық қоғамның әлеуметтік қайта құру жағдайындағы еңбек қатынастарының динамикасы. Еңбек қатынастарын және қызметкердің еңбек әлеуетін оңтайландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстағы конфликтология

    Мақсаты: конфликтологиялық білімді қалыптастыру және негізгі парадигмалық ұғымдарды меңгеру. Мазмұны: Қақтығыс әлеуметтануының пайда болуы және дамуы. Жанжал әлеуметтік өмірдің әлеуметтік құбылысы ретінде. Әлеуметтік қақтығыстарды шешудің негізгі жолдары. Әлеуметтік жанжалдың даму динамикасы. Жанжалдағы тұлға. Тұлғаішілік қақтығыстар. Тұлғааралық қақтығыстар. Адамның әлеуметтік өмірінің әртүрлі салаларындағы қақтығыстар. Жанжалды басқару. Жанжалды шешу және алдын алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстағы медиация

    Мақсаты: білім беру жүйесі мен әлеуметтік саладағы медиация рәсімінің көмегімен дауларды реттеу бойынша теориялық білімді, практикалық дағдылар мен дағдыларды игеру және жетілдіру. Мазмұны: Медиациядағы әртүрлі мектептер мен тәсілдер. Тараптардың ұстанымдарының қақтығысындағы медиация. Әлеуметтік жанжалды басқару. Медиатор: әлеуметтік мәртебе. Медиатор қызметінің мақсаттары мен міндеттері. Медиаторға қойылатын талаптар. Медиация рәсіміндегі медиатордың рөлі. Медиация процесінде медиатордың функциялары. Медиатордың жұмысын ұйымдастыру. Медиация принциптері: құпиялылық, еріктілік, үшінші тараптың бейтараптығы. Шешім қабылдау үшін тараптардың жауапкершілігі. Ашықтық ("адалдық"). Тараптардың теңдігі. Медиативтік келісімге қол қою. Уағдаластықтарды іске асыру, олардың орындалуын бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік серіктестік пен әлеуметтік қорғау

    Мақсаты: әртүрлі әлеуметтік қабаттардың, топтар мен таптардың мүдделерін қорғау; шұғыл экономикалық және саяси мәселелерді шешу; демократия мен тұрақтылықты нығайту; әлеуметтік құқықтық мемлекетті, азаматтық қоғамды қалыптастыру туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік серіктестіктің мәні мен мазмұны. Әлеуметтік серіктестікті институттандыру. Әлеуметтік серіктестіктің халықаралық тәжірибесі. Қазақстанда әлеуметтік серіктестіктің қалыптасу ерекшеліктері. Қазақстандағы әлеуметтік серіктестіктің нормативтік базасы. Әлеуметтік әріптестікті қалыптастыру мен дамытудағы бизнестің, ҮЕҰ және мемлекеттің рөлі. Қазақстандағы ҮЕҰ дамуындағы Батыс елдерінің донорлық қызметі. Қазіргі қазақстандық қоғамдағы ҮЕҰ: тенденциялар мен даму перспективалары. Кәсіподақтар әлеуметтік әріптестік субъектісі ретінде. Демократия мен қоғамның тұрақтылығын нығайтуға кәсіподақтардың әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік антропология

    Мақсаты: алынған білім негізінде тұтас антропологиялық гуманистік дүниетанымды қалыптастыру. Адам мен қоғамның биологиялық және әлеуметтік құрамдас бөліктерінің бірлігін түсінуден тұратын адамды зерттеудің кешенді тәсілін игеру және бұл тәсілді болашақ кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі. Мазмұны: Әлеуметтік антропология ғылыми және академиялық пән ретінде. Антропогенез. Адамның тарихи-мәдени эволюциясының кезеңдері. Әлеуметтік-мәдени процесс. Күнделікті өмір мәдениеті. Адамның әртүрлілігі және қоғамның стратификациясы. Этнос және этномәдениет. Жеке тұлғаның әлеуметтенуі және инкультурциясы. Девиантты мінез-құлық. Қоғам субъективті шындық ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жастардың әлеуметтенуі

    Мақсаты: әлеуметтану шеңберінде жастарды зерттеудің негізгі теориялары мен негізгі әдіснамалық тәсілдері, ұрпақтар сабақтастығы мәселелері, жастардың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері мәселелері, тәрбие мен әлеуметтендірудің өзекті мәселелері бойынша білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Жастар әлеуметтануының пәні. Жастар әлеуметтануының дамуы. Жастар әлеуметтік-демографиялық топ ретінде. Жастардың әлеуметтенуі: мәдени ерекшеліктері, өсу кезеңдері. Жастар тәрбиесі. Жастардың отбасылық бағдарлары. Әлеуметтік жастар саясаты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ТМД елдеріндегі әлеуметтік жұмыс институционализациясы

    Мақсаты: әлеуметтік жұмыс тәжірибесін институционализациялау туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Мазмұны: Тарихи тәжірибе аясында ҚР-да және шетелде әлеуметтік жұмыс тәжірибесін институттандыру. Әлеуметтік жұмыс тәжірибесін институционализациялау ерекшелігі. Отандық және Еуропалық Көмек парадигмалары: мәні мен айырмашылығы. Әлеуметтік жұмыс тәжірибесінің шетелдік моделін институттандыру. Әлеуметтік жұмыс тәжірибесінің отандық модельдері. Әлеуметтік жұмыс тәжірибесін институционализациялау модельдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Коучинг технологиясының ғылыми негіздері

    Мақсаты: магистранттарға коучингті басқару стилі ретінде және оның технологияларын қызметкерлер қызметінің тиімділігін арттыру үшін пайдалану мүмкіндіктері туралы білім кешенін беру. Мазмұны: Коучинг. Адам ресурстарын тиімді басқару. Ұйымдастыру коучинг. Коучингтің түрлері. Басқару командаларында көшбасшылық коучинг. Коучинг және адам ресурстарын тиімді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік саладағы квалитология

    Мақсаты: әлеуметтік жұмыстың болашақ шебері үшін әлеуметтік жұмыс жүйесіндегі әлеуметтік квалиметрияның теориясы мен тәжірибесі саласындағы құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік жұмыстағы квалитология мен зерттеудің теориялық және әдістемелік негіздері. Сапа концептуалды жүйе ретінде. Квалитологияны зерттеудің әдістемелік негіздері. Квалитология – сапаны басқару туралы ғылым. Квалитология және квалиметрия: жалпы және арнайы. Квалитологияның қалыптасу кезеңдері және құрамдас бөліктері. Сапа теориясы. Сапа концептуалды жүйе ретінде. Сапаның көп аспектілі категориясы. Сапа, қажеттіліктер және тұтынушылардың қанағаттануы арасындағы байланыс. Қызмет көрсету сапасын бағалау. Қызмет көрсету сапасының көрсеткіштері. Әлеуметтік қызмет көрсету сапасын бағалаудың негізгі тәсілдері. Әлеуметтік қызмет көрсету сапасын бағалау әдістемесі. Әлеуметтік қызметтердің сапасы мен тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік жұмыстағы жобалар

    Мақсаты: магистранттар арасында макроэкономикалық ауқымда да, жеке кәсіпорын деңгейінде де әлеуметтік жобалардың құрылысы мен жұмыс істеуіне теориялық, әдістемелік және ұйымдастырушылық тәсілдер туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік дизайнның мәні. Әлеуметтік дизайн теориясының негіздері. Әлеуметтік жоба. Жоба командасын басқару. Жоба тәуекелдерін басқару. Жобаны қаржыландыру. Әлеуметтік дизайн технологиялары. Әлеуметтік дизайнның құралдар жинағы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмысты басқарудың теориясы мен тәжірибесі

    Мақсаты: магистранттарға әлеуметтік жұмысты басқарудың мәні, әдістері, принциптері, технологиялары туралы жүйелік теориялық, әдістемелік және қолданбалы білімдер алу және оларды кейін кәсіби салада қолдану. Мазмұны: Әлеуметтік жұмыстағы басқарудың нормативтік-құқықтық және теориялық-әдістемелік негіздері. Әлеуметтік-экономикалық реформалар кезеңіндегі әлеуметтік жұмысты басқару мәселелерінің өзектілігі. Әлеуметтік жұмысты басқарудың мақсаттары. Әлеуметтік жұмысты басқарудың міндеттері. Әлеуметтік жұмысты басқару объектілерінің әртүрлілігі. Әлеуметтік жұмысты басқарудың теориясы мен тәжірибесінің дамуы арасындағы байланыс. Әлеуметтік жұмыс жүйесіндегі басқару әдістері мен технологиялары. Әлеуметтік жұмыстағы менеджмент теориясы мен тәжірибесінің қолданбалы аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік жұмыстағы мультикультурализм

    Мақсаты: магистранттарды жаһандық әлемдегі мәдени әртүрлілікті қабылдау, талдау және пайдаланудың заманауи тенденцияларымен таныстыру. Мазмұны: Көпмәдениетті зерттеудегі социологиялық көзқарастар. Канададағы мультикультурализм саясаты. АҚШ-та «қолайлы әрекет» саясатын жүзеге асыру. Ұлыбританиядағы мәдени әртүрлілікті оң кемсіту және басқару. Мәдени айырмашылықтар: қоғамдық және жеке көріністер. Көпмәдениеттілік саясатының қазіргі сыны. Мемлекеттік және әлеуметтік қызметтердегі мәдениетаралық құзыреттер. Қазақстандағы мультикультурализмді түсіну. Мәдениеттерді салыстырмалы түрде зерттеу. Мәдениетаралық өзара әрекеттестік социологиясы мен психологиясы. Әлеуметтік, саяси және экономикалық мінез-құлықтың этномәдени негіздері. Мәдениетаралық менеджментке кіріспе. Мәдениетаралық сараптама мен кеңес беру әдістемесі мен әдістері. Этномәдени құзыреттілік пен толеранттылықты дамыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік фандрайзинг

    Мақсаты: әлеуметтік жобаларды ұйымдастыру мен оны басқаруды үйрене отырып, арнайы әлеуметтік жобаны қаржыландыру немесе коммерциялық емес ұйымның қызметін қамтамасыз ету үшін әртүрлі көздерден әртүрлі ресурстарды тарту қабілеттерін дұрыс қалыптастыру. Мазмұны: Фандрайзинг ұғымы, оның табиғаты және әлеуметтік маңызы. Фандрайзингтің негізгі формалары мен әдістері. Әлеуметтік жұмысты қаржыландыру көздері. Әлеуметтік жұмыста жобалар мен бағдарламаларды әзірлеуде фандрайзингтің рөлі. Әлеуметтік жұмыстағы жобалар мен бағдарламаларды әзірлеудің технологиялық аспектілері мен кезеңдері. Әлеуметтік жобаны дайындаудағы фандрайзингтің формалары мен әдістері. Қорлардың қызметі және әлеуметтік жұмыс саласындағы бағдарламалар туралы ақпарат көздері. Әлеуметтік жұмыста демеушілік пен фандрайзингтің PR және жарнамамен өзара әрекеттесуі. Фандрайзинг контекстінде әлеуметтік-мәдени жобаларды жүзеге асыру тәжірибесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік краудфандинг

    Мақсаты: желілік коммуникациялар жүйесіндегі крауд-технологияларды кеңінен қолдануды, әлеуметтік жобаларды қаржыландыруға адамдарды қызықтыру мен ынталандырудың тәсілдерін, жобаның мақсатына қол жеткізу үшін қажетті ресурстарды тартудың әдістерін меңгерту. Мазмұны: Әлеуметтік краудфандинг ұғымы және оның ерекшеліктері. Краудфандингті зерттеу мен қолданудың қолданбалы мәні. Краудфандинг әлеуметтік технология ретінде. Әлеуметтік салада краудфандингті ұйымдастыру. Жүйе ретінде Краудфандинг. Краудфандинг жүйесінің негізгі субъектілері. Краудфандинг жобаларының түрлері. Краудфандинг платформаларының түрлері. Әлеуметтік жобалардағы краудфандингтің тиімділігі. Краудфандингтің экономикалық тиімділігі. Краудфандингтің коммуникативті тиімділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кешенді зерттеудің әдіснамасы

    Мақсаты: магистранттарға әлеуметтік жұмыста қолданылатын ақпаратты жинаудың негізгі әдістері туралы тұтас теориялық түсінік беру және қолданыстағы әдістерді әлеуметтік жұмыс тәжірибесінде өз бетінше қолдануға үйрету. Мазмұны: Әлеуметтік ғылымдардағы ғылыми зерттеулердің сипаттамасы. Әлеуметтік жұмыстағы социологиялық зерттеу, оның түрлері. Әлеуметтік жұмыстағы зерттеу әдістері: жалпы сипаттама. Зерттеуге дайындық. Әдістердің негізгі топтары мен түрлері. Оларды әлеуметтік жұмыста қолдану салалары. Әлеуметтік жұмыста зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістері. Бастапқы ақпаратты жинау әдістері. Деректерді өңдеу әдістері. Зерттеуді түсіндіру және қорытындылау. Ғылыми жұмыстың құрылымы. Зерттеу нәтижелерін ресімдеуге қойылатын негізгі талаптар. Әлеуметтік жұмыс саласында ғылыми-практикалық зерттеуді дайындау әдістемесі. Ғылыми-практикалық зерттеулерді жобалау және рәсімдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік әл-ауқаттың заманауи теориясы

    Мақсаты: әлеуметтік салауаттылық феномені туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру және халықтың жекелеген топтарының әлеуметтік әл-ауқатына критериалды талдау жүргізе білу. Мазмұны: «Әлеуметтік салауаттылықтың заманауи теориялары» оқу пәнінің объектісі мен пәні. Әлеуметтік салауаттылықты зерттеу бағыттары. Әлеуметтік салауаттылық ғылыми категория және әлеуметтік құндылық ретінде. Өмір сүру деңгейі мен сапасын зерттеудегі заманауи тәсілдер. Әлеуметтік мемлекет моделіндегі әл-ауқаттың негізгі принциптері. Қоғамдық қатынастар жүйесіндегі әлеуметтік саясат. Халықты әлеуметтік қорғау – бұл адамдардың өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған шаралар жүйесі. Халықты жұмыспен қамту – әлеуметтік әл-ауқаттың негізі. Әлеуметтік денсаулық және қоршаған орта әлеуметтік әл-ауқаттың маңызды факторлары ретінде. Әлеуметтік жұмыс адамның және қоғамның әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз ету факторы ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік инноватика

    Мақсаты: магистранттардың әлеуметтік жұмыстағы инновациялық технологиялар туралы түсініктерін қалыптастыру, әлеуметтік жұмыс саласындағы әртүрлі әлеуметтік мәселелерді шешу үшін қажетті теориялық және практикалық білімдермен қаруландыру. Мазмұны: Әлеуметтік жұмыстағы инновациялық технологиялардың түсінігі мен маңызы. Әлеуметтік жұмыстағы инновациялық технологиялардың ерекшеліктері. Әлеуметтік жұмыстағы инновациялық ұйымдастырушылық технологиялар. Әлеуметтік жұмыстағы инновациялық әлеуметтанулық әдістер. Әлеуметтік жұмыста қолданылатын заманауи психологиялық әдістер мен технологиялар. Әлеуметтік жұмыстағы инновациялық педагогикалық технологиялар. Әлеуметтік жұмыста зерттеулерді ұйымдастырудың заманауи тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындататын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдап, ғылым философиясының, басқару психологиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалай алады.
  • Білім, ғылым және инновация интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, жоғары мектеп педагогы жұмысын ғылыми ұйымдастыруға сыни тұрғыдан баға беру.
  • Ғылыми таным әдістерін қолданып, әлеуметтік зерттеулер саласындағы процестер мен құбылыстарды зерттеудің қолданыстағы тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін талдайды.
  • Халықты әлеуметтік қорғауды жақсарту үшін әлеуметтік әріптестік мәселелерін шешуге бағытталған кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникацияны, сонымен қатар шет тілі дағдыларын меңгереді
  • Халықтың әлеуметтік әл-ауқатын жақсарту және қоғамның әлеуметтік осал топтарын қорғау мақсатында ықтимал әлеуметтік тәуекелдерді ескере отырып, әлеуметтік жобаларды әзірлей алады.
  • Жанжалды жағдайларда әлеуметтік шиеленіс деңгейін бақылау үшін әлеуметтік инновация әдістерін пайдаланып, заманауи медиативті технологияларды қолдана алады.
  • Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы проблемаларға кәсіби және жан-жақты талдау жүргізуде көшбасшылық және ұжымды басқару дағдыларын меңгереді.
  • Әлеуметтік менеджменттің өзекті әдістерін қолдана отырып, еңбек әлеуметтануы аясында жастарды әлеуметтендіру мәселелерін шеше алады.
Top