7R01122 Инфекциялық аурулар (ересектер, балалар) в Семей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инфекционист (ересек, балалар) мамандығы бойынша өз бетінше жұмыс істеу үшін дәрігер мамандардың сапасына қойылатын қазіргі заманғы талаптарға жауап беретін білікті, бәсекеге қабілетті кадрларды даярлу. "Ересектер, балалар жұқпалы аурулары" мамандығы бойынша бәсекеге қабілетті, әмбебап және кәсіби құзыреттілік жүйесі бар, өз бетінше кәсіби қызметке (алғашқы медициналық-санитарлық көмек, шұғыл көмек), сондай-ақ мамандандырылған көмек көрсетуге қабілетті білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Семей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R011 Инфекциялық аурулар ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Ғылыми зерттеулердің менеджменті
Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Жұқпалы аурулардың иммунопрофилактикасы
Балалардағы жұқпалы аурулардың нақты иммунопрофилактикасы. Қазақстан Республикасының Ұлттық егу күнтізбесі. Вакцинацияға абсолютті қарсы көрсеткіштер. Вакцинациядан кейінгі реакциялар мен асқынулар. Вакцинация кабинетінің жұмысы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Стационардағы жұқпалы аурулар-2
Трансмиссивті (қан жұқпалары) және қатынастық (тері және шырышты қабаттардың жұқпалары) берілу механизмдерімен жүретін жұқпалы аурулары бар науқастарды жүргізу. Жұқпалы аурулар клиникасында асқынған жағдайларда ауруханаға дейінгі кезеңде шұғыл көмек, диагностика және емдеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 34
-
Емханадағы балалар жұқпалы аурулары
Емхана жағдайында балаларда таралған жұқпалы аурулардың (воздушно-капельные инфекции, кишечные инфекции, вирусные гепатиты, гельминтозы, зоонозы) жүргізу тактикасы: болжам диагноздың критериялары, лабораторлы тексеру, госпитализацияға көрсеткіштері, емі, келесі қарау және алдын алу. Поликлиника деңгейінде БЖАИЖ бағдарламасы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 17
-
Стационардағы жұқпалы аурулар-1
Жұқпалы аурулармен күрес бойынша заңнамалық және нормативтік құжаттар. Кең таралған жұқпалы ауруларды диагностикалау мен емдеудің клиникалық хаттамалары. Стационар жағдайында тыныс алу және асқазан-ішек жұқпалы аурулары кезінде ҚР халқына көмек көрсетуді ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 16
-
Құрсақішілік инфекциялар
Жатырішілік инфекциялардың клиникалық-зертханалық диагностикасын, емдеу және профилактикасын зерттеу (токсоплазмоз, қарапайым герпес, цитомегаловрусты инфекция, қызамық, В, С вирустық гепатиттері).
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Ауруханадағы балалар инфекциялық аурулары-2
Стационар жағдайында балаларда таралған жұқпалы аурулардың (вирусты гепатиттер, зооноздар, аса қауіпті инфекциялар, гельминтоздар) жүргізу тактикасы: диагноз қойю, дифференциальды диагностикасы, лабораторлы және инструментальды тексерулерды, емістационардан шығару критериялары. Госпитальдық кезеңде балалардағы жұқпалы аурулардың клиникасындағы критикалық жағдайларда шұғыл көмек көрсету, диагностика, емдеу, кейінгі жүргізу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 34
-
Ауруханадағы балалар инфекциялық аурулары-1
Стационар жағдайында жұқпалы аурулар кезінде балаларға көмек көрсетуді ұйымдастыру. Есепке алу-есеп беру құжаттамасы. Стационар жағдайында балаларда таралған жұқпалы аурулардың (ауа-тамшы инфекциялары, ішек инфекциялары) жүргізу тактикасы: диагноз қойю, дифференциальды диагностикасы, лабораторлы және инструментальды тексерулерды, емістационардан шығару критериялары. Стационар деңгейінде БЖАИЖ бағдарламасы.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 16
-
Емханадағы жұқпалы аурулары
Қазақстан Республикасында амбулаториялық-емханалық инфекциялық қызметті ұйымдастыру. Емхана жағдайында таралған жұқпалы аурулардың алдын-ала диагнозының критерийлері. Емдеуге дейінгі кезеңде науқастарды жүргізу тактикасы. Емдеу және эпидемияға қарсы іс-шаралардың хаттамасы. Профилактикалық мониторинг. Жұқпалы ауруларды катамнестикалық бақылау және Жұқпалы диспансерлеу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 17
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Амбулаториялық, стационарды алмастыратын және стационарлық жағдайларда, медициналық ұйымнан тыс, шұғыл және жоспарлы нысандарда тәлімгердің бақылауымен және қадағалауымен білікті және мамандандырылған көмек көрсетуге қабілетті: инфекциялық бейіндегі пациенттерді (ересектер, балалар) тексеруге қабілетті; инфекциялық патологиясы бар пациенттерге клиникалық диагнозды тұжырымдауға қабілетті; қазіргі заманғы аспаптық, зертханалық және функционалдық нәтижелерді тағайындауға және түсіндіруге қабілетті инфекциялық ауруы бар пациенттерді зерттеу әдістері (ересектер, балалар); инфекциялық патологиясы бар пациенттерге (ересектер, балалар) емдеуді тағайындауға және оның тиімділігін бағалауға қабілетті.
- «Жұқпалы аурулар ересектер, балалар» мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіптік топтар құрамында жұмыс істеуге қабілетті.
- Өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа да мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.
- Жұқпалы ауруы бар ересектер мен балаларға қауіпсіздіктің жоғары деңгейі мен медициналық көмектің сапасын қамтамассыз ету үшін қауіптерді бағалай алады және диагностика мен емнің аса тиімді әдістерін қолданалады.
- Жұқпалы аурулары бар пациенттер (ересектер мен балалар) үшін жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында инфекциялық патологиясы бар пациенттермен, олардың айналасындағылармен және денсаулық сақтау қатысушыларымен тәлімгердің бақылауымен және қадағалауымен өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.
- Адекватты зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті.