7R01151 Нефрология (ересектер, балалар) в Семей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ересек және балалар нефрологы білім беру бағдарламасын толықтай дербес жұмыс атқаратын, медициналық мамандардың сапасына қойылатын заманауи талаптарға сай білікті, бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Семей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R009 Нефрология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Клиникалық нефроморфология
Бүйрек және трансплантат биопсиясын жүргізу әдістемесін меңгереді. Нефробиопсияға көрсеткіштерді, салыстырмалы және абсолютті қарсы көрсеткіштерді анықтайды. Науқасты шараға дайындайды. Өз бетінше немесе ассистент ретінде пункциялық нефробиопсия жүргізе алады. Бүйректі зерттеудің морфологиялық әдістерінің нәтижелерін талдай алады (жарық және электронды микроскопия, иммуногистохимия). Бүйрек биопсиясының асқынуларын алдын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 13
-
Ғылыми зерттеулердің менеджменті
Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Коморбидтіллік және созылмалы бүйрек ауруы
Коморбидты аурулардың медициналық-әлеуметтік маңызын зерттейді. Нефрологиядағы қатар жүретін аурулардың құрылымын зерттеу. Эпидемиология, диагностика және созылмалы бүйрек ауруы кезіндегі қатар жүретін аурулары бар науқастарды емдеу тактикасы мәселелерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Функциональдық диагностика
Функционалды зерттеу әдістерін меңгеру: ЭКГ. Жүректің ЭХОКГ. Қан қысымның күнделікті бақылауы. Нәтижелерді интерпретациялау. Рентгенологиялық зерттеу әдістерін меңгеру – бүйрек ангиографиясы (транслюмбальды, трансфеморальды), жүргізу әдістері, көрсеткіштер, қарсы көрсеткіштерін анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жүкті әйелдердегі бүйрек патологиясы
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің негізгі нормативтік-құқықтық құжаттарын және бүйрек патологиясы бар жүкті әйелдерге медициналық көмек көрсету принциптерін меңгереді. Бүйрек патологиясы бар жүкті әйелдерді қарау және тексеру дағдыларына ие. Медициналық көмектің барлық деңгейінде дәлелді тәжірибе негізінде клиникалық диагнозды негіздей алады, ем тағайындай алады және оның тиімділігін бағалай алады. Өмірге қауіп төндіретін жағдайлардың (преэклампсия, эклампсия, HELLP синдромы) ерте белгілерін анықтайды және шұғыл көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Ультрадыбыстық диагностика
Бүйректің ультрадыбыстық зерттеуін және бүйрек тамырларының доплерографиясын жүргізудің әдістемесі мен шарттарын меңгереді. Әртүрлі жас топтарындағы бүйрек құрылысының сонографиялық ерекшеліктерін біледі. Науқасты тексеруге дайындайды және медициналық құжаттаманы толтырады. Жас ерекшеліктерін ескере отырып, бүйрек тамырларының ультрадыбыстық зерттеуі мен доплерографиясының нәтижелерін жүргізе алады және талдай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ересектер нефрологиясы-1
Қазақстан Республикасындағы стационарлық нефрологиялық көмекті ұйымдастыру қағидалары мен құрылымын меңгереді. Науқастардың клиникалық диагностикалауы мен тексеруін жүргізе алады. Бүйректердің жиі және сирек кездесетін ауруларының клиникалық диагнозын тұжырымдай алады және фармакотерапияның заманауи тенденцияларын қолдана отырып, дәлелді медицина тұрғысынан емдеу жоспарын тағайындай алады. Емнің тиімділігі мен қауіпсіздігін бақылай алады. Нефрологиядағы шұғыл көмек қағидаларын біледі және медициналық көмекке қатыса алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 14
-
Диализ терапиясы
Бүйрек жұмысын алмастыру ем әдістері мен физиологиялық принциптерін меңгереді (гемодиализ, перитонеальді диализ, гемофильтрация, гемодиофильтрация). Диализдік терапияның көрсеткіштерін, қарсы көрсеткіштерін, артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды. Науқасты шараға дайындайды, науқасты жасанды бүйрек аппаратына қосуға қабілетті. Диализдік емнің әсерлігін есептей алады. Асқынулардың алдын алу мен емдеуді қамтамасыз етеді. Өмірге қауіпті жағдайларда реанимациялық шараларды қамтамасыз ете алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 17
-
Балалар нефрологиясы-1
Қазақстан Республикасындағы балалардың стационарлық нефрологиялық көмегін ұйымдастыру мен құрылымының қағидаларын меңгереді. Бүйрек ауруы бар баланы тексеру, ажырату диагностика жүргізу, клиникалық диагнозды негіздеу, жоспар құру және жүргізу тактикасын анықтайды. Бүйрек ауруларын емдеудің заманауи әдістерін қолданады, терапияның қаупін, тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалайды. Балалар нефрологиясында шұғыл және реанимациялық шараларды жүргізу дағдыларын орындайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Ересектер нефрологиясы-2
Қазақстан Республикасында ересектерге амбулаторлық – емханалық нефрологиялық көмекті ұйымдастыру. Бүйрек және зәр шығару жүйесі ауруларының амбулаториялық жағдайында диагностика, емдеу, алдын алу, медициналық - санитариялық тексерудің заманауи хаттамалары мен стандарттарын меңгеру. Бүйрек патологиясы бар науқастарды диспансерлік бақылау принциптері мен медициналық - әлеуметтік оңалту аспектілерін игеру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 29
-
Трансплантология және иммунология
Ағзаларды трансплантациялау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасымен танысқан. Донор таңдаудың иммуногенетикалық негіздерін, донор-реципиент үйлесімділігін (мүлік донорлығы, тірі донор) анықтауды меңгереді. Бүйрек аллотрансплантациясына көрсеткіштерді, қарсы көрсеткіштерді анықтайды және науқастарды отаға дайындайды. Трансплантациядан кейінгі кезеңде науқастарды бақылау мен күтуді жүзеге асырады. Ерте және кеш асқынулардың (бүйректің жедел және созылмалы қабылданбауы, трансплантациялық нефропатия) алдын алуға және емдеуге қабілетті. Заманауи иммуносупрессивті терапия хаттамаларын қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 13
-
Балалар нефрологиясы-2
Қазақстан Республикасының балаларға амбулаторлық нефрологиялық көмекті ұйымдастыруды игеру. Бүйрек және зәр шығару жүйесі аурулары бойынша амбулаториялық жағдайда диагностика, емдеу, алдын алу, медициналық-санитариялық тексерудің заманауи хаттамалары мен стандарттарын меңгеру. Диспансерлік бақылау принциптерін және бүйрек патологиясы бар науқастарды медициналық-әлеуметтік оңалту аспектілерін игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 14
-
Интервенциялық нефрология
Диализдік емнің тұрақты және уақытша тамырға қолжетімділік түрлерін, сипаттамаларын және орнату әдістерін меңгереді. Операция алдындағы тексеруді жүргізеді және науқасты артериовенозды фистуланы орнатуға дайындайды. Тұрақты және уақытша тамырға қолжетімділіктің қарсы көрсеткіштері мен асқынуларын (фистула веналарының аневризмалық кеңеюі, қан кету, артериовенозды фистуланың іріңдеуі, аяқ-қолдардың ишемиясы) анықтауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 12
Профессии
Оқыту нәтижелері
- медициналық көмектің барлық деңгейлерінде дәлелді тәжірибе негізінде клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, емдеу жоспарын тағайындай алады және оның тиімділігін бағалай алады
- пациент үшін ең жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін пациентпен және оның қоршаған ортасымен, медицина қызметкерлерімен тиімді әрекеттесе алады
- Қауіп - қатерді бағалай алады және медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын жоғары деңгейде қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді қолдана алады
- өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық саласының шеңберінде әрекет ете алады, төтенше жағдайларда негізгі көмек көрсете алады, денсаулық сақтауды нығайту саясатын іске асыру үшін кәсіби аралық ұжымдар құрамында жұмыс істей алады
- адекватты зерттеу сұрақтарын құрастыра алады, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалай алады, халықаралық мәліметтер базасын күнделікті қызметінде тиімді пайдалана алады, зерттеу тобының жұмысына қатысады
- Дербес түрде білім алуға және кәсіби ұжымның басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа нысандарына белсенді қатысуға қабілетті