Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10104 Медицина (Дәрігер-зерттеуші) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Дербес медицинаны енгізу негізінде дербес, сыни және объективті жұмыста практикалық дағдылар мен құзыреттерді дамыта отырып, мамандарды медициналық білім мен технологиялардың соңғы жетістіктеріне дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биомедициналық зерттеулер жүргізудегі заңнамалар және құқықтық актілер

    Мақсаты: биомедициналық зерттеулерде отандық және халықаралық заңнамалар мен құқықтық актілерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән магистранттарда: биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық принциптерін түсіну, зерттеулердегі құқықтық заңнамалық актілерді түсіндіру, адамның қатысуымен зерттеулер жүргізу тәртібін анықтау; пациенттердің құқықтарын қорғау жөніндегі құқықтық құралдарды пайдалану қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дәлелді медицина

    Пәннің мақсаты: клиникалық тәжірибесі және науқастың күтуімен ең жақсы ғылыми дәлелдер тұрғысынан ғылыми ақпаратты жинауға, талдауға және түсіндіруге арналған жаңа технологияларға жүйелі көзқарас қалыптастыру. Пән дәлелді медицина қағидаттары, медициналық қызметте дәлелді медицина қағидаттарын қолдану дағдыларын қалыптастыру тұрғысынан медициналық ғылымның заманауи бағыттарын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Прецизионды және трансляционды медицина негіздері

    Мақсаты - ауруларды диагностикалау мен емдеудің заманауи технологияларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру, диагностикалық тест мәліметтерін жеке тәсілге интерпретациялау, фундаментальды биомедициналық және басқа білімді медициналық тәжірибеге «аудару» кезеңдерін анықтау, дәл медицинаның негізгі білімдерін игеру, медициналық протеомиканы қолдану саласын оқып үйрену. , геномика, нақты «рак протеомасын» табу әдістерін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоэтика негіздері

    Пәннің мақсаты: кәсіби қызметте биомедициналық Этика принциптерін қолдану және сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Пән медициналық ортадағы тиімді, кәсіби қарым-қатынас ережелерін, медициналық ақпаратты түсіндіру мен көрсетуді, негізгі ұлттық, халықаралық құжаттарды, соның ішінде медициналық қауымдастықтар мен одақтардың құжаттарын, сондай-ақ адам мен жануарларға биомедициналық зерттеулерді этикалық-құқықтық реттеуді зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биостатистика

    Пәннің мақсаты: зерттелетін құбылыстардағы заңдылықтар мен тәуелділіктерді анықтау қабілетін қалыптастыру; статистикалық талдаудың әдістері мен құралдарын қолдану; өңдеу нәтижесінде алынған нәтижелер мен статистикалық деректерді, сондай-ақ кестелерді, суреттер мен графиктерді түсіндіру. Пән медициналық зерттеулердегі Деректерді талдаудың заманауи бағыттарын, кәсіби қызметте статистикалық талдау принциптерін қолдану дағдыларын қалыптастыруды зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоқауіпсіздік пен биоқорғау

    Мақсаты: медициналық персонал мен халықты жұқпалы қоздырғыштардан биологиялық қауіпсіздік және биологиялық қорғау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән магистранттардың бойында: медициналық ұйымдарда қолданылатын дезинфекция және Стерилизация принциптері мен тәсілдерін қолдану; биологиялық қауіпсіздікті талдау, "Биологиялық қауіпсіздік және биологиялық қорғау" пәні туралы тұтас түсінік алу».

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эпидемиология

    Мақсаты-медицинада эпидемиология әдістерін тиімді қолдану бойынша: аурудың дамуына ықтимал қауіп факторларының әсерін дұрыс бағалауға; эпидемиологиялық тексеру, эпидемиологиялық диагностика, экологиялық эпидемиология, эпидемияға қарсы іс-әрекеттің мазмұны және оны ұйымдастыру негіздері мәселелерінде құзыретті болуға; аурулардың себептерін, жай-күйін, тетіктерін зерттеуге қабілетті жоғары білікті мамандарды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта факторлары және олардың халық денсаулығына әсері

    Мақсаты -қоршаған орта факторлары және олардың денсаулыққа әсері бойынша теориялық және практикалық негіздер беру, Қабілеттерді қалыптастыру: қоршаған орта факторларының адам денсаулығына әсері мәселелерін түсіну және шешу; халықтың денсаулығын қорғау жөніндегі зерттеулердің нәтижелерін талдау; сапалық құрам, зиянды заттардың шоғырлануы және халықтың денсаулығы арасындағы корреляциялық байланысты бағалауды жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медицинадағы "Омикстік" технологиялар

    Пәннің мақсаты: медицинада "Омикс" технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру". Пән заманауи "омикс" технологияларын зерттейді; клиникалық диагностика контекстінде "Омикстерді" түсінуге, омикс технологиялары мен дербестендірілген медицина арасындағы байланысты табуға, моногендік және көп факторлы ауруларды зерттеуде омикс технологияларын қолдану бойынша білімді көрсетуге, дербестендірілген және трансляциялық медицина саласында пайдалануға мүмкіндік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыни ойлау

    Пәннің мақсаты: медицинада сыни ойлауды қолданудың негіздерімен, тұжырымдамасымен және әдіснамасымен таныстыру және магистранттарда: оқиғаларды талдау үшін пайымдау жүйелерін талқылау; қорытындыларды тұжырымдау; нәтижелерді түсіндіру; жүйелі шолулар мен мета-талдауларды сыни бағалау әдістерін меңгеру; трансляциялық медицина саласындағы Ғылыми жарияланымдардан алынған нақты деректердің деңгейін бағалау қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Клиникалық және клиникаға дейінгі зерттеулерді ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты: клиникаға дейінгі және клиникалық зерттеулер жүргізу ережелерін, тәртібін, ұсынымын беру. Пәнді оқу клиникаға дейінгі және клиникалық зерттеулердің мақсатын, міндеттері мен жоспарларын тұжырымдау дағдыларын, нормативтік базаны білуді; GLP және GCP базалық негіздерін қолдануды қалыптастырады. .жануарларда және адамдарда дәрілік препаратты қолданудың төзімділігінің, тиімділігі мен қауіпсіздігінің бастапқы нәтижелерін алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Клиникалық диагноcтикадағы жасушалық технология

    Пәннің мақсаты: тиімді клиникалық практика үшін жасушалық және молекулалық-билогиялық технологиялардың нәтижелерін түсіндіру және қолдану бойынша жоғары білікті мамандарды даярлау. Пәнді оқу магистрантқа клиникалық диагностика мен емдеу үшін молекулалық-биологиялық жасушалық технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын меңгеруге, медицинада кейіннен қолдану үшін қазіргі заманғы жасушалық және молекулалық-биологиялық технологиялардың нәтижелерін түсіндіре білуге мүмкіндік беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жүйелік медицина

    Пәннің мақсаты: молекулалық-биологиялық маркерлерді аурудың патофизиологиялық процесімен талдау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу магистрантқа жүйелік медицинаны адам ауруларына интегралды тәсіл ретінде ұсынуға мүмкіндік береді ауру мен денсаулықты бірыңғай қабылдау үшін жүйелік диагностика, диагностикалық технологиялар мен автоматтандырылған компьютерлік жүйелерді принциптерімен салыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Медициналық технологияларды бағалау

    Пәннің мақсаты: медициналық көмектің сапасын арттыру үшін медициналық технологияларды бағалаудың негізгі дағдыларын қалыптастыру. Пән медициналық технологиялардың клиникалық және қаржылық тиімділігін бағалау жүйесінің, пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмекті ілгерілету әдістерінің негізгі түсініктерін береді, диагностика, емдеу, алдын алу және оңалту әдістерінің тиімділігі, қауіпсіздігі және экономикалық орындылығы (қолайлылығы) туралы ақпаратты жүйелеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • R бағдарламалауға кіріспе

    Пәннің мақсаты: R бағдарламасын қолдана отырып, статистикалық талдау үшін деректерді визуализациялауды қолдану қабілетін қалыптастыру Тәртіп мүмкіндік береді R көмегімен медициналық деректерді бастапқы талдау үшін қажетті базалық дағдыларды меңгеру, аурулардың барысын болжауда және ауруларды басқару бағдарламаларын әзірлеуде ықтимал қолдану мақсатында деректердің базалық құрылымдарын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Медицинадағы деректер туралы ғылым және жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты: жасанды интеллект пен машиналық оқытуды қолдану қабілетін қалыптастыру үлкен медициналық мәліметтер мен электронды медициналық жазбаларды басқару. Пәнді оқу клиникалардың жұмысын оңтайландыру үшін математикалық модельдер мен алгоритмдерді құрудың, жеке емдеу жоспарын құрудың, дәрі-дәрмектердің мөлшерін дәл есептеудің, патологияны анықтау үшін алгоритмдер құрудың және т. б. негізгі дағдыларын беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Python 3.0 бағдарламалау тілі туралы базалық түсінік

    Пәннің мақсаты: медициналық жүйенің жұмыс істеуін ұйымдастыру, сондай-ақ медициналық-биологиялық деректерді өңдеу үшін әртүрлі мәселелерді шешу үшін Python бағдарламалаудың негізгі негіздерін қалыптастыру. Пәнді оқу пациенттер үшін емдеу нәтижелерін дәлірек болжау үшін арнайы әзірленген модульдерді пайдалану мүмкіндігімен медициналық зерттеулердің (ультрадыбыстық, КТ, МРТ және т.б.) барлық түрлерін өңдеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Медицина мен денсаулық сақтау саласындағы мәселелерді зерттеу және шешу үшін пәнаралық аспектідегі ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешу үшін шет тілі, тарих және Философия, Басқару психологиясы бойынша білімді, дағдыларды және дағдыларды біріктіру.
  • Машиналық оқыту технологиялары мен нейрондық желілерді қолдану нәтижелерін түсіндіру
  • Медициналық ақпаратты түсіндіруде теориялық және әдіснамалық тәсілдерді түсінуді көрсету;
  • Дәлелді медицина тұрғысынан полигендік аурулардың даму факторларын талдауға арналған жүйелік медицина әдістерін анықтау;
  • Дәл және трансляциялық медицинада қолдану үшін аурулардың құрылымындағы әртүрлі факторлардың рөлін, зертханалық, клиникалық және демографиялық зерттеулердің жетістіктерін кешенді бағалауды жүргізу;
  • Халықтың аурушаңдығын, мүгедектігін және өлімін азайту үшін клиникалық тиімділік пен қауіпсіздікке медициналық технологияларды бағалай отырып, дербестендірілген және трансляциялық медицина саласында дербес ғылыми зерттеуді жүзеге асыру.
  • Халықаралық этикалық және нормативтік стандарттарға сәйкес биомедициналық және клиникалық зерттеулерге талдау жүргізу.
  • ЗЗаманауи зерттеу әдістері мен жабдықтарын пайдалана отырып, тәуелсіз және бірлескен қолданбалы жобаларды әзірлеу және кейіннен енгізу.
  • Компьютерлік статистикалық бағдарламалар негізінде мәліметтерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің жобасын және бағдарламасын құру.
  • Сыни талдау арқылы кәсіби ақпаратты сипаттау.
  • Әріптестермен тиімді кәсіби қарым-қатынас орнату ;
  • Кәсіби, жеке және көшбасшылық қасиеттерге негізделген кәсіби қызметте академиялық принциптерді сақтау.
Top