6B02302 Орыс филологиясы в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – филология саласында жоғары білікті бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ/Орыс тілі және Қазақ/Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Тіл біліміне кіріспе
Пән филологиялық мамандықтардың барлық пәндеріне жалпы теориялық кіріспе ретінде қызмет етеді. Пәнді оқытудың негізгі мақсаты-студенттерді Тіл туралы ғылымның негіздерімен, негізгі лингвистикалық терминологиямен, тілдің ішкі құрылымы мен қызметі туралы түсініктермен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар тіл білімі саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білуі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттануға кіріспе
Пән әдебиет пен фольклор тарихын одан әрі зерттеуге, көркем шығарманы талдаудың ғылыми ұстанымдарын меңгеруге қажетті ұғымдар мен терминдер жүйесін қамтитын теориялық білімді меңгеруге бағытталған. Әдеби процестің заңдылықтарымен және көркем шығармашылықтың ерекшеліктерімен таныстыру. Алынған білім студенттерге іргелі ғылыми базаны меңгеруге және одан әрі білім алу процесінде және кәсіби іс-әрекетке қажетті жаңа білімдерді алу дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Пән тіл жүйесінің төменгі (фонетикалық-фонологиялық) деңгейін зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты-орыс тілінің дыбыстық құрылымы, тілдің фонетикалық-фонологиялық деңгейі бірліктерінің жүйелік және функционалдық қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі орыс әдеби тілінің фонологиялық жүйесіне дәйекті сипаттама беру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қазіргі орыс тілінің фонетикасы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білуі, фонетикалық бірліктерді талдау дағдыларына ие болуы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орыс халық ауыз әдебиеті
Оқушыларға халық ауыз әдебиетінің тарихы мен қазіргі жағдайы туралы қажетті білім беру, халық ауыз әдебиетін сөз өнері ретінде таныстыру. Фольклордың жанрлық жүйесімен таныстыру, жанрлардың ерекшелігін, динамикасын зерделеу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер ауызша халық шығармашылығы шығармаларын жинау және өңдеу дағдыларын меңгеруі керек; фольклор бойынша негізгі ғылыми еңбектерді, фольклор жинақтарын және хрестоматияларды білу. Студенттер фольклортану саласында бар әдістерге сүйене отырып, өлкетану жұмыстарын жүргізе алуы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
Пән қазіргі орыс тілінің сөздік құрамын жүйелі ұйымдастыру, оның тұрақты (фразеологиялық) қоры туралы түсінік қалыптастырады. Пәннің мақсаты-студенттерді қазіргі орыс тілінің сөздік құрамының дамуы мен жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарымен синхронды деңгейде және оның диахрондық қалыптасуын ескере отырып таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білуі, лексикалық бірліктерді талдау дағдыларына ие болуы, дәлелді тұжырымдар мен тұжырымдарды тұжырымдай отырып, лексикология саласында зерттеулер жүргізе білуі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология негіздері
Пәннің мақсаты: Студенттерде экология пәнаралық ғылым ретінде, табиғат пен қоғам арасындағы байланыстар туралы заманауи түсініктерді дамыту. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Мазмұны: биосфераны, экологиялық факторларды, экологиялық жүйелерді, биосфераның шектеулі ресурстарын, энергетиканың экологиялық проблемаларын, атмосфера мен гидросфераның ластану көздерін, атмосфераны ластанудан қорғауды, нормативтік, қоршаған ортаны қорғаудың ұйымдастыру мәселелері, тұрақты даму бағыттары, қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мәтінді лингвистикалық талдау
Пән мәтіннің тілдік сипаттамаларын анықтауға бағытталған. Пәннің мақсаты-мәтінді тұтас талдау принциптері туралы білімді қалыптастыру, мәтінді кешенді лингвистикалық талдау дағдыларын игеру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылардың лингвистикалық талдау дағдылары, интерпретациялау, талдау, қорытынды шығару қабілеті, баға беру қабілеті болуы тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Практикалық фонетика (ағылшын тілі)
Пәннің мақсаты студенттердің кәсіби фонетикалық құзыреттілігін қалыптастыру және жетілдіру, кәсіби қызметте алған білімдері мен дағдыларын жүзеге асыру үшін қажетті әдістемелік дағдыларды дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты: Экономикалық жүйенің қызмет ету механизмдері және кәсіпкерлік кәсіпкерлік саласында білім алу. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Мемлекет және құқықтың мәні. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы. Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары. Әкімшілік құқық. Азаматтық құқық. Еңбек құқығы. Қылмыстық құқық. Қаржы, салық, экология және жер құқығы. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның әлеуметтік салдары. Сыбайлас жемқорлықпен күресу факторлары мен шарттары. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңды жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Әлем әдебиетінің тарихы: Антикалық және орта ғасырлар
Пәнді оқытудың мақсаты – мәдениеттің, өнердің, ғылымның, философиялық ойдың дамуын ескере отырып, зерттелетін кезеңдегі әдеби процестің өзіндік ерекшелігін ашу, сонымен қатар көне дәуір мен орта ғасырлардағы нақты тарихи детальдарды ескере отырып, әдебиеттану ғылымын меңгеру. зерттелетін кезеңдегі көркем мәтіндердің жасалу ерекшеліктері мен тарихына, олардың идеялық – тақырыптық мазмұнына қатысты теориялық концепциялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Тілдің логикалық талдауы
Пән тіл мен ойлаудың өзара байланысын, тілдік бірліктерді логикалық талдауды анықтауға бағытталған. Пәннің мақсаты-абстрактілі ойлаудың негізгі формаларымен танысу; логикалық және тілдік бірліктер мен категориялар арасындағы байланысты анықтау; тілді логикалық талдау саласындағы зерттеулердің нәтижелерімен танысу. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар тілді логикалық талдау саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білуі, дәлелді тұжырымдар мен тұжырымдарды тұжырымдай отырып, осы салада зерттеулер жүргізе білуі, түсіндіруге, талдауға, қорытындыларды шығаруға қабілетті болуы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады. Пәнді оқу міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Интерактивті дәрістер, компьютерлік презентацияларды қолдана отырып белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесінде ғылыми зерттеулердің АКТ-мен байланысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және бизнес негіздері
Курстың мақсаты мен міндеттері студенттерге әртүрлі экономикалық жүйелердегі қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының эволюциясы мен заңдылықтары туралы теориялық білімді үйрету, сондай-ақ шектеулі ресурстар жағдайында адамның экономикалық мінез-құлқының қағидалары мен мотивтері, экономикалық дүниетаным мен оны іске асыруда белсенді азаматтық қалыптастыру. мемлекеттік экономикалық және әлеуметтік саясат.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі
Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандарда қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау; халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлардан, апаттардан, табиғи апаттардан қорғау және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану; жойылу салдарын жою болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілі сөзжасамы
Пәннің мақсаты-сөзжасамның жүйелік және әлеуметтік шартты құбылыс ретінде тұтас көрінісін қалыптастыру, қазіргі орыс тілінің сөзжасам жүйесінің жалпы сипаттамасын беру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қазіргі орыс тілінің сөзжасам саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білуі, сөзжасам бірліктерін талдау дағдыларына ие болуы, дәлелді тұжырымдар мен тұжырымдарды тұжырымдай отырып, сөзжасам саласында зерттеулер жүргізе білуі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
11-18 ғасырлардың орыс әдебиетінің тарихы
Пән студенттердің 11-18 ғасырлардағы орыс әдебиетінің даму процесі және оның ең көрнекті құбылыстары туралы түсініктерін қалыптастыруға, ортағасырлық мәтіндердің жасалу ерекшеліктері мен тарихына байланысты бірқатар теориялық түсініктерді меңгеруге, дәуірінің дүниетанымы мен эстетикалық идеялары, Ежелгі Ресей әдебиетінің жанрлар жүйесі мен 18 ғасырдағы орыс әдебиеті. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер зерттелетін кезеңдегі әдеби процестің заңдылықтарын, оның сол дәуірдің әлеуметтік жағдайымен және мәдениетімен байланысын түсінуі керек, сонымен қатар олардың кешенінде бағдарлауға мүмкіндік беретін іргелі ғылыми базаға ие болуы керек. қазіргі әдебиеттанудың дүниетанымдық мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
19 ғасырдың 1-ші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
Пәнді Зерттеудің мақсаты-Х1Х ғасырдың бірінші жартысындағы әдеби процестің ерекшелігі мен заңдылықтарын игеру. Пәннің міндеттері: Х1Х Ғ. орыс әдебиетінің ұлттық ерекшелігін көрсету, ірі жазушылардың жеке дүниетанымдық және көркемдік жүйелерінің ерекшелігін анықтау, дәстүрлер мен жаңашылдықтардың динамикасын анықтау. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қазіргі әдебиеттану саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды, атап айтқанда, зерттелетін кезеңдегі жұмыстарды білулерін көрсетуі керек; әр түрлі жанрлық-рулық формациялардың көркем мәтінін тұтас талдау дағдыларына ие болу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Орыс филологиясына кіріспе және ғылыми зерттеулер негіздері
Пән славистиканың бір бөлігі ретінде русистика туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты-Орыс филологиясы саласындағы ғылыми қызметтің әртүрлі түрлерін сәтті жүзеге асыруды қамтамасыз ететін Дағдылар мен дағдыларды дамыту және жетілдіру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қазіргі ғылымның дүниетанымдық мәселелерінің кешенін бағдарлауға мүмкіндік беретін іргелі ғылыми базаны меңгеруі, қолданыстағы әдістемелер негізінде зерттеулер жүргізе білуі тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Ескі славян тілі
Пән оқушыларды славян кітап мәдениетінің бастауларымен таныстыруға бағытталған. Пәннің мақсаты-ежелгі кезеңде славян тілдерінде жұмыс істеген ішкі заңдар туралы жүйелі білім беру, сонымен қатар кез-келген қазіргі славян тілінің тарихын зерттеу үшін белгілі бір негіз құру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар Салыстырмалы-тарихи тіл білімі, славян тілдерінің тарихы саласындағы негізгі ережелерді білуі, тілдік бірліктерді Салыстырмалы-тарихи және этимологиялық талдау дағдыларына ие болуы тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
Пән қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесінің жалпы және жеке сипаттамаларын, оның даму ерекшеліктерін сипаттауға бағытталған. Пәннің мақсаты-қазіргі орыс тілінің морфологиясының теориялық негіздерін зерттеу, сонымен қатар морфологиялық деңгейдің тілдік бірліктерін талдау дағдылары мен дағдыларын игеру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар морфология саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білуі, морфологиялық бірліктерді талдау дағдыларына ие болуы, дәлелді тұжырымдар мен тұжырымдарды тұжырымдай отырып, морфология саласында зерттеулер жүргізе білуі тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 8
-
Сөйлеу мәдениеті бойынша семинар (ағылшын тілі)
Пәнді игерудің мақсаты-ағылшын тілінде мәдениетаралық коммуникация саласында арнайы құзыреттіліктерді қалыптастыру және дамыту, шет тіліндегі мәтінді лингвистикалық талдауда қолданылатын мәтінді дискурсивті талдау әдістерін меңгеру. Пән шеңберінде ағылшын тілінде әңгімелер, келіссөздер, пікірталастар дайындау, ұйымдастыру және жүргізу; хабарламалар, шолулар, баяндамалар, көпшілік алдында сөйлеу, іскерлік хат алмасу, ағылшын тілінде презентациялар дайындау жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Әлем әдебиетінің тарихы: Қайта өрлеу дәуірі – XVIII ғасыр
Пәнді оқытудың мақсаты – студенттердің көне дәуірден 18 ғасырға дейінгі әлем әдебиетінің даму ерекшеліктері, оның жанрлық жүйесі туралы түсініктерін қалыптастыру және негізгі шығармаларының идеялық-көркемдік ерекшелігін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
19 ғасырдың 1 жартысындағы орыс әдебиетінің дүниетанымдық негіздері
Пәннің мақсаты-Х1Х ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің дүниетанымдық негіздерінің ерекшеліктерін түсіну. оларды негізгі өкілдердің шығармашылығында анықтау арқылы. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар жалпы қазіргі ғылымның дүниетанымдық мәселелерінің кешенін бағдарлауға мүмкіндік беретін іргелі ғылыми базаны; Қазіргі әдебиеттану саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды, атап айтқанда зерттелетін кезең бойынша жұмыстарды меңгеруін көрсетуі тиіс; көркем мәтіндерді талдау, түсініктеме беру және түсіндіру, дүниетаным мәселелерін баяндау дағдыларына ие болу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
19 ғасырдың 2-ші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
Пәнді Зерттеудің мақсаты-Х1Х ғасырдың екінші жартысындағы әдеби процестің ерекшелігі мен заңдылықтарын игеру. Пәннің міндеттері: Х1Х Ғ. орыс әдебиетінің ұлттық ерекшелігін көрсету, ірі жазушылардың жеке дүниетанымдық және көркемдік жүйелерінің ерекшелігін анықтау, дәстүрлер мен жаңашылдықтардың динамикасын анықтау. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қазіргі әдебиеттану саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды, атап айтқанда, зерттелетін кезеңдегі жұмыстарды білулерін көрсетуі керек; әр түрлі жанрлық-рулық формациялардың көркем мәтінін тұтас талдау дағдыларына ие болу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
Пәннің мақсаты: Бәсекелестік жағдайында кәсіпорындардың кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Кәсіпкерлік: түсінігі, мәні, негізгі түрлері және ұйымдастыру формалары. Мемлекеттік қолдау. кәсіпкерлік. Қазіргі бизнес модельдері. Нарықты талдау әдістері. Бизнестегі маркетинг және инновация. Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне салық салу. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлік қызметті тоқтату.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
19 ғасырдың 2 жартысындағы орыс әдебиетінің дүниетанымдық негіздері
Пәннің мақсаты-Х1Х ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің дүниетанымдық негіздерінің ерекшеліктерін түсіну. оларды негізгі өкілдердің шығармашылығында анықтау арқылы. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар жалпы қазіргі ғылымның дүниетанымдық мәселелерінің кешенін бағдарлауға мүмкіндік беретін іргелі ғылыми базаны; Қазіргі әдебиеттану саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды, атап айтқанда зерттелетін кезең бойынша жұмыстарды меңгеруін көрсетуі тиіс; көркем мәтіндерді талдау, түсініктеме беру және түсіндіру, дүниетаным мәселелерін баяндау дағдыларына ие болу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Орыс тілінің тарихи грамматикасы
Пән орыс тілінің дамуының жалпы заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты-орыс тілінің қалыптасуы мен дамуы туралы тарихи-лингвистикалық және жүйелік идеяны қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар Салыстырмалы-тарихи тіл білімі, шығыс славян тілдерінің тарихы саласындағы негізгі ережелерді білуі, тілдік бірліктерді Салыстырмалы-тарихи және этимологиялық талдау дағдыларына ие болуы, дәлелді тұжырымдар мен тұжырымдарды тұжырымдай отырып, салыстырмалы-тарихи тіл білімі саласында зерттеулер жүргізе білуі тиіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
19 ғасырдың шетел әдебиетінің тарихы
Пән мәдениеттің, өнердің, ғылымның, философиялық ойдың дамуын ескере отырып, 19 ғасырлардағы дүниежүзілік әдеби процестің өзіндік ерекшелігін, сонымен қатар дәуірлердің нақты тарихи детальдарын ескере отырып, зерттеуге бағытталған. зерттелетін кезеңдегі көркем мәтіндердің жасалу ерекшеліктері мен тарихы, олардың идеялық-тақырыптық мазмұны. Романтизм және реализм әдебиеті классиктерінің шығармаларын зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер қазіргі ғылымның дүниетанымдық мәселелері кешенін басшылыққа алуы керек, сонымен қатар 19 ғасырдағы әлем әдебиетінің шығармаларын мәдениетаралық маңызы тұрғысынан бағалай білуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Педагогика
Пән педагогикалық процестің негізгі сипаттамаларын қарастыруды, жалпы орта мектептегі педагогикалық жұмыстың ерекшеліктерін анықтауды қамтиды. Пән сыни ойлау, шығармашылық, өзін-өзі дамыту дағдыларын меңгерген мамандарды даярлауға бағытталған. "Педагогика" пәнін игерудің мақсаты кәсіптік-педагогикалық қызметтің ғылыми негіздерін меңгеру, студенттерде оқыту мен тәрбиелеудің жаңа педагогикалық технологиялары бойынша білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру және дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
- Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін нормалардың мазмұнын зерделеу; - кәсіпкерлік қатынастардың ерекшеліктерін зерттеу; - сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
XX-XXI ғасырлардағы орыс әдебиетінің тарихы
Пәнді Зерттеудің мақсаты-ХХ-ХХ1 ғасырлардағы әдеби процестің ерекшелігі мен заңдылықтарын игеру. Пәннің міндеттері: көрсетілген кезеңдегі орыс әдебиетінің ұлттық ерекшелігін көрсету, ірі жазушылардың жеке дүниетанымдық және көркемдік жүйелерінің ерекшелігін анықтау, дәстүрлер мен жаңашылдықтардың динамикасын анықтау. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қазіргі әдебиеттану саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды, атап айтқанда, зерттелетін кезеңдегі жұмыстарды білулерін көрсетуі керек; әр түрлі жанрлық-рулық формациялардың көркем мәтінін тұтас талдау дағдыларына ие болу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
Пәннің мақсаты: Инвестициялық және инновациялық Startup жобаларын әзірлеуде тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Стартап жобалар заманауи бизнес-кәсіпкерлік құралы ретінде. Стартап жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнесті модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталындағы инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталындағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның кадрлық ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Шығындардың, кезең шығындарының және шығындарының экономикалық негіздемесі. Баға белгілеу. Қаржылық жоспарлау және стартап тәуекелдерін басқару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
20 мен 21 ғасырдың басындағы шетел әдебиеті тарихы
Пәнді оқытудың мақсаты – мәдениеттің дамуы, өнердің алуан түрлері, философиялық ой-пікірлері, тарихи жағдайлары контекстінде қазіргі шетел әдебиетінің ерекшеліктерін зерттеу, негізгі әдеби бағыттар мен ағымдармен және олардың ең көп еңбектерімен танысу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер қазіргі ғылымның дүниетанымдық мәселелерінің кешенін шарлауы, зерттелетін кезеңдегі әдеби процестің заңдылықтарын, зерттелетін шығармалардың көркемдік ерекшелігін және олардың мәдениетаралық маңызын түсінуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Экологиялық менеджмент
Пәнді меңгеру табиғатты қорғау қызметін басқарудың, тиімді басқару шешімдері енуінің жаңа сапалы идеологиясының қажетті атрибуты ретінде, саналы экологиялық көзқарастың қалыптасуын қамтамасыздандырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Орыс әдеби тілінің тарихы
Пән Киев Русі дәуірінен қазіргі заманға дейінгі орыс әдеби тілінің тарихын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты-Орыс әдеби тілін, оның функционалды-стилистикалық жүйесін қалыптастыру және дамыту процестерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар Салыстырмалы-тарихи тіл білімі саласындағы негізгі ережелерді білуі, әртүрлі тарихи дәуірлердің мәтіндерін Салыстырмалы-тарихи және стилистикалық талдау дағдыларына ие болуы, дәлелді тұжырымдар мен тұжырымдарды тұжырымдай отырып, салыстырмалы-тарихи тіл білімі саласында зерттеулер жүргізе білуі тиіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Қазіргі орыс тілінің жай сөйлемі синтаксисі
Пән студенттерді қазіргі орыс тілінің синтаксистік деңгейімен таныстыруға бағытталған. Пәннің мақсаты-студенттерде сөз тіркесінің синтаксисі туралы теориялық білімді және орыс тілінің қарапайым сөйлемін және синтаксистік тілдік бірліктерді талдау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар синтаксис саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білуі, синтаксистік бірліктерді (сөз тіркестері мен жай сөйлемдерді) талдау дағдыларына ие болуы, дәлелді тұжырымдар мен тұжырымдарды тұжырымдай отырып, синтаксис саласында зерттеулер жүргізе білуі тиіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Пәнді оқудың мақсаты – орыс және шетел әдебиетінің тарихын зерттеу барысында қалыптасқан негізгі әдеби ұғымдарды бекіту, әдебиеттану ғылымындағы қазіргі әдебиеттану ғылымының жетістіктеріне жауап беретін жалпылау білімдер жүйесін беру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер қазіргі ғылымның күрделі мәселелерін шарлауы, сонымен қатар кәсіптік қызметті жүзеге асыруға қажетті жаңа білімдерді меңгеру дағдыларын меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Теориялық фонетика
Қазіргі ағылшын тілінің фонетикалық құрылымын әртүрлі коммуникативті мақсатта қолданылатын көп деңгейлі функционалдық бірліктер жүйесі ретінде теориялық негіздеу және қарастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілі С1
Пәннің мақсаты-білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Оқу процесінде С1 деңгейінде сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу және жазбаша сөйлеу саласындағы білім алушылардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігі дамиды және жетілдіріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Қазақ әдебиетін оқытудың әдістемесі
Пән әдебиетті оқыту әдістемесі саласында сыни тұрғыдан ойлау, шығармашылық, өзін-өзі дамыту дағдыларын меңгерген мамандарды даярлауға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты – болашақ тіл мұғалімдерінде университеттің әдістеме курсының әдістемелік негіздері мен концептуалдылығы туралы түсінік қалыптастыру, оларға тәжірибелік іс-әрекет жағдайында қажетті білім, кәсіптік дағдылар мен дағдылар жүйесін беру. заманауи мектеп және жаңартылған мазмұндағы оқу бағдарламалары бойынша оқыту, топта жұмыс істеу және өз көзқарасын дұрыс қорғау дағдылары, кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жаңа білімді меңгеру дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Әдеби өнер
Пән аясында студенттерге орыс және әлемдік классика өкілдерінің шығармашылық ерекшеліктерін анықтау негізінде әр түрлі жанрдағы және рулық кіші формадағы әдеби мәтіндердің үлгілерін жасайтын әр түрлі жанрдағы өзіндік көркем мәтіндерді жасауға үйрету жүргізілуде. Пән бойынша оқытудың қалыптасқан нәтижелері: байқауды меңгеру, түсіндіруге, талдауға, қорытынды шығаруға қабілеттілік; әдеби процестің заңдылықтарын, әдеби шығарманың көркемдік маңыздылығын түсіну, шығармалардың көркемдік ерекшелігін және жазушының шығармашылығын бағалай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Қазіргі орыс тілінің құрмалас сөйлемі синтаксисі
"Қазіргі орыс тілінің күрделі сөйлемінің синтаксисі" пәнін зерттеу студенттерді көп қырлы, полипредикативті тіл бірлігі ретінде күрделі сөйлем туралы дәстүрлі және заманауи идеялармен таныстыруды қамтиды. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар синтаксис саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білуі, синтаксистік бірліктерді (күрделі сөйлемді) талдау дағдыларына ие болуы, дәлелді тұжырымдар мен тұжырымдарды тұжырымдай отырып, күрделі сөйлем синтаксисі саласында зерттеулер жүргізе білуі тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Стилистика және тіл мәдениеті
Пән әртүрлі стильдер мен жанрларға жататын ауызша және жазбаша мәтіндерді құру кезінде тіл құралдарын оңтайлы пайдалану дағдылары мен дағдыларын дамытуға, сөйлеу мәдениетін арттыруға бағытталған. Пәннің мақсаты-қазіргі орыс әдеби тілінің функционалды стильдерінің жүйесі және оларды қолдану салалары, ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті туралы білімдерін тереңдету, мәтінді стилистикалық талдау дағдыларын дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар сөйлеу мәнері мен мәдениеті саласындағы негізгі ережелерді білуі, стилистикалық талдау дағдыларына ие болуы, мәтіндерді құру және редакциялау әдістерін меңгеруі, тілдік нормаларды сақтауы, сөйлеу мәнері мен мәдениеті саласында зерттеулер жүргізуі тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Лексикология
Пәннің мақсаты-білім алушыларды лексикология ғылымының іргелі ұғымдарымен, тіл туралы жаңа деректерді тарту негізінде, сондай-ақ теориялық ізденістердің ағылшын тілін Практикалық оқыту қажеттіліктерімен тығыз байланысы негізінде лексикологиялық талдаудың заманауи әдістері мен әдістерімен таныстыру; ағылшын тілінің тарихи дамуы мен қазіргі жағдайындағы сөздік құрамы туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Жалпы тіл білімі
Пән барлық лингвистикалық пәндерді оқу кезінде алынған тіл туралы білімді жүйелеуге, жалпылауға және тереңдетуге бағытталған. Пәннің мақсаты-филология студенттерінің жалпы лингвистикалық дайындығын тереңдету және тіл теориясының, лингвистикалық ғылым тарихының және лингвистикалық талдау әдістерінің маңызды мәселелері бойынша білім алу. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар жалпы тіл білімі саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білуі, қазіргі ғылымның дүниетанымдық мәселелерінің кешенін шарлауға мүмкіндік беретін іргелі ғылыми базаны меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Павлодар Ертіс өңірінің фольклоры
Студенттерге Павлодар Ертіс өңірі фольклорының қазіргі жағдайы туралы қажетті білім беру, өлкенің қоныстану тарихымен және азаматтық және патриоттық идеяларға сәйкес фольклорлық дәстүрлердің қалыптасу ерекшеліктерімен таныстыру. Рухани Жаңғыру бағдарламасымен. Өлкедегі әртүрлі халықтардың фольклорының жанрлық жүйесімен және фольклордағы этносаралық қарым-қатынастардың ерекшеліктерімен таныстыру. Ауызша халық шығармашылығы шығармаларын жинақтау, өңдеу әдістемесін меңгерту. Курсты оқу нәтижесінде студенттер дәлелді тұжырымдар жасай отырып, өлке фольклорының өлкетану жұмыстарын жүргізуі керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Орыс тілін оқытүдың әдістемесі
Пән орыс тілін оқыту әдістемесі саласында сыни ойлау, креативтілік, өзін-өзі дамыту дағдыларын меңгерген мамандарды даярлауға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты-болашақ мұғалімдерде курстың әдістемелік негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оларға практикалық қызмет үшін қажетті білім, кәсіби дағдылар жүйесін беру; командада жұмыс істеу және өз көзқарасын дұрыс қорғау дағдыларын, кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жаңа білім алу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілі С2
Пәннің мақсаты-шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру, білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілді. Ол С2 тіл деңгейінде кәсіби мәселелерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттілік негіздерін қалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиеті бойынша арнайы семинар
Арнайы семинар-бұл семинар тақырыбы аясында өз бетінше таңдалған нақты ғылыми мәселені зерттеу дағдылары мен дағдыларын дамытуды, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеуді, ғылыми жұмысты құрылымдауды көздейтін студенттік әдеби ғылыми жұмыстың бастапқы түрі, бұл сайып келгенде өзіндік әдеби шығарманы жазуға әкелуі керек. Пән бойынша оқытудың қалыптастырылатын нәтижелері: қазіргі әдебиеттану саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білу; дәлелді тұжырымдар мен тұжырымдарды тұжырымдай отырып, филологиялық білімнің нақты саласындағы қолданыстағы әдістемелер негізінде ғылыми жетекшілікпен жергілікті зерттеулер жүргізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Тіл білімінің өзекті бағыттары
Пән ХХ ғасырдың екінші жартысы – ХХІ ғасырдың басындағы Жаңа лингвистикалық бағыттарды, олардың бастауларын, одан әрі даму перспективаларын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты-білім алушыларды Қазіргі тіл білімінің жай-күйі туралы білім жүйесімен қаруландыру, оларды қазіргі тіл білімінің полипарадигмалылығы мен интегративтілігін айқындайтын негізгі зерттеу принциптерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қазіргі тіл білімі саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білуі, қазіргі ғылымның дүниетанымдық мәселелерінің кешенін шарлауға мүмкіндік беретін іргелі ғылыми базаны меңгеруі, қолданыстағы әдістемелер негізінде зерттеулер жүргізе білуі тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жалпы тіл білімі, орыс тілінің теориясы мен тарихы, Орыс әдебиеті және коммуникация теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды біледі.
- Фольклордың тарихы мен қазіргі жағдайын біледі; халық ауыз әдебиеті шығармаларын жинау және өңдеу дағдыларын меңгерген.
- Қазіргі ғылымның жалпы дүниетанымдық мәселелерінің кешенінде бағдарлануға мүмкіндік беретін іргелі ғылыми базаға ие.
- Ғылыми жетекшілікпен нақты саладағы практикалық әдістемелердің негізінде дәлелді ой-пікірлер мен қорытындыларды тұжырымдай отырып, жергілікті зерттеулер жүргізеді.
- Өзінің кәсіби қызметінің салдарын бағалау кезінде, әлеуметтік маңызды жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру кезінде құқықтық және этикалық нормалардың терең білімін қолданады
- Әдеби процестің заңдылықтарын, әдеби шығарманың көркемдік мәнін және оның дәуірдің қоғамдық жағдайы мен мәдениетімен байланысын түсінеді; жазушының шығармалары мен шығармашылығының жалпы ұлттық мәдениет тұрғысынан ғана емес, сонымен қатар мәдениетаралық маңызы тұрғысынан да көркем ерекшелігін бағалай алады.
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағыты бойынша, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласында стартап-жобалар әзірлейді
- Әртүрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс бағдар ала алады, командада жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдер ұсына алады
- Азаматтық пен патриотизм идеялары, қоғамдық сананы жаңғырту-Рухани Жаңғыру, университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларға қатысу және ұйымдастыру кезінде Қазақстанды Үшінші жаңғырту негізінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.
- Бақылау, интерпретация, талдау, қорытынды шығару қабілеті, баға беру қабілеті, сыни ойлау дағдылары, креативтілік, өзін-өзі дамытуға қабілетті
- Түпнұсқа тілін және аударма тілін біледі (С2 деңгейі), аударма тілінің жанрлық-стилистикалық нормаларына сәйкес тұрмыстық және жалпы іскерлік салаларда ауызша және жазбаша аударма арқылы тіларалық және мәдениетаралық коммуникация саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті.