Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02105 Хореография в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фортепиано

    Аспапты сауатты меңгеру. Шығарманы талдай білу, есту бойынша ойнау, аккомпанементті таңдау, парақтан оқу, гамма, аккорд, арпеджио ойнау, мәтінді тез және сауатты шешу, ансамбльде ойнау, түрлі дәуірдегі композиторлардың шығармаларын мәнерлі және сипатында орындау, би мен хореографиялық жаттығуларды сүйемелдей білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аспапта ойнау

    Музыкалық тілдің элементтерін музыкалық өнердің мәнерлі құралдары ретінде олардың идеялық-эмоциялық мазмұнын көрсету үшін өзара байланысын зерттеу. Интервалдардың, аккордтардың, гармония мен Полифонияның мәнерлі мүмкіндіктерін, ырғақты суреттерді, лад жүйесін, вертикаль қалыптастырудың заманауи құралдарын, олардың өзара әрекеттесуі мен өзара әрекеттесуінің тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негізі

    Оқыту әдістемесін зерттеу және әлемнің әр түрлі халықтарының билерін орындау техникасын меңгеру. Қандай да бір халықтың өзіне тән ерекшеліктерін беруге мүмкіндік беретін дағдылар мен іскерліктерді меңгеру процесінде күш пен төзімділікті қалыптастыру; шығармашылық ойлауды, халықтық-сахналық бидің практикалық дағдыларын дамыту. Қол, аяқ, корпус және бас қалыптарын меңгеру әдістемесі, концертмейстермен жұмыс істеу әдістемесі, халықтық-сахналық би сабақтары үшін музыкалық материалдарды іріктеу, өткен материалдар негізінде этюдтерді құрастыру әдістемесі, халықтық-сахналық бидің формалары; терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Классикалық биді оқытудың әдістемелік негізі

    Классикалық би негіздерін үйрену. Орындау теориясын, классикалық би терминологиясын білу. Классикалық бидің экзерсисі, Адажио, байланыстырушы элементтер мен секіру қозғалысын орындай білу. Классикалық бидің теориясы мен әдістемесін зерттеу; қозғалыстарды үйлестірудің негізгі қарапайым дағдылары; классикалық бидің негізгі қалыптарын, байланыстырушы және қосалқы қозғалыстарды зерттеу; дене құрылысы мен дене дамуының жекелеген кемшіліктерін жою; классикалық биге бейімделген адам анатомиясы мен физиологиясын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахна биін оқытудың әдістемесі

    Халықтық-сахналық би саласындағы педагогикалық жұмыс әдістемесін, халықтық-сахналық биді оқыту және хореографиялық ұжымдағы қойылым жұмыстарын жүргізу саласында студенттердің кәсіби білімі мен практикалық дағдыларын алуы; студенттерді би өнерінің қалыптасуына әсер еткен халық өмірінің этнографиялық ерекшеліктерімен, тарихи және географиялық жағдайларымен таныстыруды; болашақ педагог-хореографтардың шығармашылық ойлауы мен шығармашылық потенциалын дамытуды, халық биінің үздік үлгілерін меңгеру арқылы дамытады; жеке комбинацияларды құрастыру, халықтық, сахналық билерді орындау мәнерін, стилін және мәнерін жеткізе білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Классикалық биді оқытудың әдістемесі

    Музыкалық тәрбие, ырғақты, екпінді, метр, музыкалық динамика ұғымдарын меңгеру. Қозғалысты үйлестіру және өткен материалды бекіту бойынша жұмыстар жалғастыру. Станокта және залдың ортасында экзерсисте бұрылыстар техникасын зерттеу әдістемесі игеріледі. Pirouettes және басқа элементтерді "бұрылу және айналу" бөлімінен оқып үйрену бастау. Студенттер классикалық би сабағын жазып, құрастырады және педагогтың жетекшілігімен студенттердің сабақ бөлігін өткізеді. Қимыл-қозғалыс қызметін одан әрі дамыту: аяқтың айналымы, дененің икемділігі, биік қадам, секіру; станокта, залдың ортасында барлық табанда және жартылай табанда экзерсисті игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Халықтық-сахналық бидің тренажы

    Оқушының орындаушылық қабілетін кеңейту, байыту. Халықтық сахналық би жаттығулары қозғалыстарды үйлестіруді жақсартады, бұлшықет жүйесін одан әрі нығайтуға, классикалық жаттығулар процесіне аз қатысатын бұлшықет топтарын дамытуға ықпал етеді. Болашақ өнерпаздардың халықтық сахналық би саласындағы кәсіби дене тәрбиесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Классикалық би-I

    Классикалық би мектебін меңгеру. Кәсіпқойлық негіздеріне оқыту: қимыл-қозғалыс дағдыларын, үйлестіруді, кәсіби деректерді, оқушылардың жасы мен сынып міндеттеріне сәйкес орындау мәнерлілігі мен музыкалылығын дамыту; неғұрлым күрделі қозғалыстар мен олардың үйлесімдерін орындау тәсілдерін меңгеру, артистизм мен орындаушылық даралықты одан әрі дамыту; неғұрлым күрделі комбинацияларға біртіндеп көшу және виртуозды техниканы меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ биі-I

    Меңгереді: станокта жаттығулар. Зал ортасындағы жаттығулар: «Қол қимылы айналма», «Толқын». «Жалын», «Қол сілтеу». «Орама», «Орама-өрнек». «Толқыма-шалқыма», «Үкі қимылы». «Беташар», «Бидай боз». Ходы: «Қарапайым негізгі жүріс», «Ауспалы жүріс», «Өкшелеп жүріс». «Ырғақты қадам», «Құстаңдай», «Сылтып басу». «Жамбастап жүріс», «Жорға жүріс», «Сүйретпе жүріс». Виды «Ат шабыс».

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық бидің тренажы-I

    "Классикалық бидің Тренажы – І" пәнінің негізгі міндеті дұрыс таңдалған, үнемі қайталанатын жаттығулары арқылы білім алушылардың денесін дамытып, өз қимылдарын еркін және пластикалық басқаруға үйрету.Классикалық партерлік тренаж. Станокта экзерсис (аяқ бұлшық еттерінің жұмысына бағытталған). Экзерсис станокта (дене мен омыртқа жұмысына бағытталған). Ортадағы жаттығулар. Allegro-залдың ортасында, шеңберде, диагоналінде секіру. Залдың ортасында, шеңбер бойымен, диагональ бойымен айналдыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ биінің тренажы-I

    Терминологияны меңгеру, студенттерде халықтық және академиялық қазақ билерін орындау мәнерін, стилін және мәнерін бере білуге тәрбиелеу, би техникасын жасау, мәнерлілікті, музыкалылықты және музыкалық материалды сауатты пайдалануды дамыту, концертмейстермен өзара жұмыс жасау, жеке қызмет стилін және шығармашылық ойлау бейнесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері

    Хореографиялық лексиканы зерттеу; әлем халықтарының билерін орындау техникасының ерекшеліктерін меңгеру; халық билері ансамбльдерінің үздік қойылымдарын талдау; узыкалық материалды сауатты пайдалану. Студенттерді әртүрлі жанрдағы хореографиялық шығармалардың ұлттық лексикасын орындау әдістемесіне үйрету; хореографиялық ұжымдарда қойылым жұмыстарын жүзеге асырудың практикалық дағдыларын дамыту; болашақ хореография бакалаврының кәсібилігін және жеке жұмыс стилін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халық биі

    Халықтық-сахналық бидің сипатын, стилін және орындалу мәнерін беруді; би техникасын пысықтауды; мәнерлілік пен музыкалықты дамытуды; би суреті және сахнада әріптестермен өзара іс-қимыл жасау ерекшеліктерін; халықтық-сахналық бидің негізгі стильдері мен жанрларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Классикалық бидің тренажы-II

    Бұлшықеттердің әр түрлі топтарын нығайту, үйлесімділігін, икемділігін, төзімділігін, қимыл-қозғалыс жадын дамыту; классикалық би элементтерін орындау шеберлігін жетілдіру; қимыл-қозғалыс координациясын дамыту; станоктың жанымен жаттығуларды орындау кезінде ой-өрісін дамыту; төзімділікті және тыныс алуды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Болашақ хореограф-педагогтардың кәсіби қасиеттерін дамыту, би техникасын жасау, қозғалыс үйлесімін жетілдіру; халықтық би оқытудың теориясы мен әдістемесін меңгеру, халықтық-сахналық хореографияның жетекші педагогтарының тәжірибесін зерделеу; халықтық бидің негізгі элементтерін, дәстүрлі билердің композициялық құрылымының ерекшеліктерін зерделеу (курс бағдарламасында қарастырылған); халықтық-сахналық би негізінде сабақ шығару және өткізу бойынша теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды жинақтау. Концертмейстермен жұмыс істеу әдістемесі халықтық-сахналық би сабақтарында музыканы түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық би-II

    Станокта экзерсисті зерттеу. Екі түрлі жаттығулар: станокта және залдың ортасында- ер және әйелдік орындаушылық стильдерінің айырмашылығы; - би комбинацияларын шығару әдістемесі (қарапайым оқытудан бастап толық биге дейін); - би композицияларын кеңістіктік шешудің негізгі принциптері; - оқу комбинацияларының мысалдарын жазу әдістемесі және жазу бойынша хореографиялық мәтінді талдау; - классикалық би сабағын музыкалық ресімдеу принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ биін оқытудың әдістемесі

    Қозғалыс үйлесімі мен мәнерлілігін дамыту әдістемесін меңгеру, ұлттық лексиканы орындау әдістемесі, мәнерінің ерекшеліктері; би қойылымының композициясының әдістемесі, оның құрылымы мен мазмұны, хореографиялық шығармалардың нысандары, хореографиялық драматургия негіздері; музыкалық материалмен жұмыс істеу әдістемесі; белгілі балетмейстерлердің қызметі, жазу бойынша биді талдау әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ биінің тренажы-II

    Виртуозды пластиканы, орындаушылық дайындықты талап ететін қолдың ерекше ережелерін қоюға бағытталған жұмыс жүзеге асырылады: студенттерді әйелдер мен ерлер сыныптарының элементтерін орындау әдістемесіне үйрету; практикалық дағдыларды дамыту; Болашақ хореография бакалаврының кәсібилігін және жеке жұмыс стилін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ биі-II

    Әрі қарай оқу: зал ортасындағы этюдтар: «Шынтақ толқыны» (локтевые волны), «Өрнек» (орнамент), «Құс қанаты» (крылья птицы), «Жыланша» (змея), «Қайнар бұлақ» (родник, фонтанчик), «Білезік ойнату», «Алаша тоқу», «Ұршық», виды «Ат шабыс» (скачь коня), «Бүктелу» (перегиба корпуса), Иық қимылы (движение плеч) және т.б. Жеке және көпшілік композицияны орындаушылармен репетиториялық жұмыс, орындаудың дәлдігі мен мәнерлілігіне қол жеткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ би мұрасы

    Қазақстанның көрнекті балетмейстерлерінің академиялық мұрасының үлгілерін зерттеу. Ш. Жиенқұлованың шығармашылығы. Д. Әбіров, З. Райбаев және М. Тілеубаевтардың шығармашылық қызметі. Билерді үйрену: «Айжан қыз», «Қазақ вальсі» Ш.Жиенкулованың қойылымы, «Құсбегі-дауылпаз» А.Исмаиловтің қойылымы, «Балбырауын», «Алтынай», «Коштасу» постановка Д.Әбіровтің қойылымы, «Қыздар лирикалық биі», «Шолпы» З.Райбаевтың қойылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ биін орындау техникасы

    Қазақ биінің негіздерін меңгеру, станокта және залдың ортасында жаттығулар әдістемесін үйрену, орындаушылық техниканы дамыту. Студенттерді би, музыкалық, эмоциялық мәнерлілікті, қимылдарды үйлестіруді, қазақ сахналық биін орындаудың сипаты мен мәнерін тәрбиелеу. Қазақ би сабағының құрылу принциптері. Би формаларын құрудың негізгі принциптерін зерттеу: жеке, жұптық жаппай композициялар (қазақ биінің мұрасының үлгілерін талдау). Хореографиялық материалда өткен композицияның студенттердің өзіндік шығармасы. Қазақ би сабағында музыканың маңызы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халық биінің үлгілері-I

    Көрнекті балетмейстерлердің академиялық мұрасының үлгілерін талдау және зерттеу. Балеттік спектакльдер мұрасы: "Гопак" (муз. В. Соловьева-седой, Р. Захаровтың қойылымы), "Орыс биі" (муз. П. Чайковский, К. Голейзовскийдің қойылымы), Л.Минкустың "Дон-Кихот" балетінен "Сыған биі" (муз. В. Желобинский, К. Голейзовскидің қойылымы).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Классикалық бидI орындау техникасы-I

    Классикалық би техникасын меңгеру, кәсіби дағдыларды қалыптастыру, үйлесімділікті, мәнерлілікті, музыкалық, әртістікті дамыту. Станокта және залдың ортасында экзерсистің күрделенуі, координация мен орындау техникасын меңгеру. Бір қалыптан екіншісіне бұрылыстардағы икемділік пен икемділікті дамыту. En tournant секіру ерекшеліктері. Әр түрлі тәсілдерден секіру, үлкен секіруде баллонды дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хореографиялық мұра

    Хореографиялық өнердің жетекші шеберлерінің ең жарқын балетмейстерлік жұмыстарын зерделеу: М. Петина, А. Горски, Л. Иванов, В. Вайнонен, Р. Захаров, Т. Устинова, және басқалар; балетмейстер шығармашылығын, би нөмірінің мазмұнын, оның идеялары мен сахналық шешімін зерделеу; халықтық-сахналық, қазіргі заманғы және классикалық би үлгілерін орындаудың композициялық суреті мен би лексикасын игеру; әртістік, техникалық және музыкалық дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фольклорлық би-I

    "Фольклорлық би" пәнін меңгерудің мақсаты-студенттерде этностардың пайда болуы мен дамуы туралы жалпы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар әр түрлі халықтардың билерінің этникалық ерекшеліктерімен танысу. Студенттерде этнографияның мәні, пәні, мақсаттары мен міндеттері туралы, педагогикалық ғылымның осы саласын дамытудағы пәнаралық байланыстардың рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Студенттерді халық көркем шығармашылығының этнографиялық зерттеулерімен таныстыру. Мамандарды кәсіби даярлау жүйесіндегі этнография рөлі мен орнын және олардың болашақ кәсіби қызметін ашу. Студенттердің этнография және әлем халықтарының би фольклоры саласында кәсіби білім жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жеке би-I

    Хореографиялық өнерді дамытудағы "жеке би" пәнінің орны мен рөлі. Жеке нөмірлерді қоюмен өз бетінше жұмыс істей білу. Хореографиялық пәндердің негізгі элементтерін орындау техникасын, стилін және мәнерін меңгеру. Әр түрлі би түрлерін оқыту әдістері: қозғалыстарды пайдалану ережелері, оқу комбинацияларын, сабақтың жекелеген бөліктерін және жалпы сабақтың жекелеген бөліктерін құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығыс биінің композициясы

    Студенттердің Шығыс биін оқыту әдістемесінің қалыптасу тарихын зерттеу. Орта Азия халықтарының би мәдениеті: Өзбекстан, Тәжікстан, Түркменстан. Орта Азия халықтарының билерінің негізгі элементтерін орындау әдістемесі. Орта Азия халықтарының билерінің ерекшеліктері: өзбек, тәжік, ұйғыр халық билері. Негізгі қозғалыс, композициялық құрылым. Қол қимылының мәні, қимыл мәнері, орындау сипаты мен мәнері. Ұлттық костюм.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Халықтық-сахналық биді орындау техникасы-I

    Халықтық-сахналық биді орындау техникасын меңгеру; өткен қозғалыстар негізінде құрылған би комбинациялары мен композицияларын меңгеру; білім алушылардың қозғалыстарын үйлестіруді жетілдіру және төзімділігін қалыптастыру; білім алушыларда халықтық және академиялық бидің сипатын, стилін және орындалу мәнерін бере білуге тәрбиелеу; би, музыкалық, мәнерлілігін, эмоционалдық және әртістігін дамыту; білім алушыларда "ансамбльдің сезімін" дамыту және сахналық алаңды бөле білу; әр білім алушының шығармашылық даралығын анықтау және дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқыту әдістемесі

    Тарихи би саласында білікті маман дайындау және оның шығу тегі, қалыптасуы мен эволюциясы туралы біліммен қаруландыру. Өткен ғасырлардағы кең таралған тұрмыстық бидің мәнері мен стильдік ерекшеліктерін зерттеу, хореографияның дамуындағы олардың рөлін түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балет өнерінің техникасы-I

    Болашақ педагогтарда хореографиялық өнердің барлық түрлері үшін жалпы қабылданған балет терминологиясын қалыптастыру. Арнайы хореографиялық пәндердің негізгі тілі ретінде балет терминологиясын тереңдете оқыту және меңгеру;би факультетінің болашақ педагогтарын француз тіліне негізделген балет терминологиясын мұқият зерттеуге дайындау; студенттерді терминологияны "классикалық би", "тарихи-тұрмыстық би", "халықтық-сахналық би", "дуэтно-классикалық би" және басқа да мамандықтарда сауатты қолдануға үйрету пәндер. Хореографияда бейне жасау құралдары; балет репертуарының классикалық мұрасының үлгілері; дайындық жұмысының негізгі әдістері, балет орындаушылық дамуының негізгі кезеңдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығыс биін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Шығыс биін оқыту теориясы мен әдістемесін меңгеру. Арнайы терминологияны меңгеру. Шығыс халықтарының билерімен танысу: студенттерді әртүрлі жанрдағы хореографиялық шығармалардың ұлттық лексикасын орындау әдістемесіне үйрету. Ұлттық пластиканың стилі, сипаты және жалпы талаптары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балдық хореография мұрасы

    Бал билерінің репертуарын зерттеу әр түрлі билерді қамтиды: 1.Бал хореографиясының классигі: ХХ ғасырдың басындағы Би, "Вальс", "Вальс-говот", "Вальс - мазурка". 2.30-шы, 40-шы, 60-шы жылдар шейк, твист, рок-н-ролл. 3. 70-80 жылдардағы би, ТМД билерін зерттеу. 4.Балалар би бағдарламасы, диско-би, полька.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтық-сахналық биді орындау техникасы-II

    Халықтық-сахналық би мектебін одан әрі зерттеу: жаңа би қозғалыстарын меңгеру; халықтық-сахналық би сабағының композициялық құрылу принциптері. Композицияның суреті. Би формаларын құрудың негізгі принциптерін үйрену: жеке, жұптық, жаппай композициялар. Хореографиялық материалда өткен композицияның студенттердің өзіндік шығармасы. Сабақта музыкалық, үйлестіру, күш, орындау төзімділігін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ және шетел хореография тарихы

    Хореографиялық өнердің дамуының негізгі кезеңдерін; әртүрлі тарихи дәуірлердің, стильдер мен бағыттардың хореографиялық өнерінің негізгі ерекше ерекшеліктерін; түрлі дәуірлердің хореографиялық өнерінің көрнекті өкілдерінің аттары мен шығармашылық мұрасын; қазақ және шетелдік хореографияның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін; шетелдік және қазақ балетінің көрнекті өкілдерінің аттарын, олардың шығармашылық мұрасын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балет өнерінің техникасы-II

    Балет техникасы: вариациялар-кейіпкердің жеке биі, раѕ-de-deux – екі кейіпкердің биі, раѕ-de-trois – үш кейіпкердің биі, кордебалет – үлкен жалпы би, өзіне тән би – пантомима мен ерекше хореографиямен ерекшеленеді, қорап – балетке арналған арнайы киім. Аяқ киім-қысқа саусақтарда тұруға мүмкіндік беретін балеринаның арнайы аяқ киімі; классикалық биді оқыту жүйесінің қалыптасуы мен дамуының тарихи процесі; шеберлердің ғылыми-теориялық мұрасы және отандық балет педагогикасының қазіргі жағдайы; балет педагогикасының әдіснамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фольклорлық би-II

    Фольклорлық би және фольклорлық дәстүр. Фольклорлық биді сахналық өңдеу. Ең тұрақты белгілері мен белгілерін анықтау, типтік ережелерді, салт-дәстүрлерді, яғни бидің берілетін үлгісінің ерекшеліктерін суреттеу және оның неғұрлым шоғырланған нұсқасын анықтау. Этнография және әлем халықтарының би фольклоры бойынша кәсіби практикалық және теориялық білім мен дағдылар жүйесін меңгеру; этнографиялық материалдарды жинау және талдау. Әлем халықтарының би шығармашылығының аймақтық ерекшеліктерімен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке би-II

    Әр түрлі формадағы және жанрлық бағыттағы ұжымдарда би сабақтарын өткізу ерекшелігі. Жеке би этюді әдістемелік талдау. Қойылым жұмысы. Сабақтар мен репетицияларды дайындау және өткізу барысында концертмейстермен шығармашылық жұмыс жасау. Өзіндік бірегей хореографиялық шығармаларды жасау үшін композицияда және импровизацияда дағдыларды қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халық биінің үлгілері-II

    Мұра үлгілерін мысалдарда практикалық түрде үйрену: М. Глинканың "Иван Сусанин" операсынан поляк билерінің сюитасы (Р. Захаровтың қойылымы), "Арагонская хоты" (муз. М. Глинка, И.Моисеевтың қойылымы), П. Чайковскидің «Аққу көлі» балетінен "Испан биі", (А. Горскидің қойылымы), П. Чайковскийдің "Аққу көлі" балетінен "Мазурка" биі (М. Петипаның қойылымы), П. Чайковскийдің "Аққу көлі" балетінен «Венгер биі» (Ю.Григоровичатың қойылымы).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Студенттердің кәсіби пішінін, күшін, төзімділігін, табиғи мәліметтерді, әртістік пен музыкалық қабілеттерін дамыту. Классикалық би негіздерін, классикалық биді орындаудың мәнерлі құралдары мен техникалық тәсілдерін меңгеру. Теориялық білімді меңгеру (Француз терминологиясын пайдалана отырып); классикалық бидің қозғалысы мен композицияларын орындау әдістемесі; классикалық би сабағын құруды жүйелеу. Оқу және би комбинацияларын шығару, қозғалыстарды кеңістіктік көрсету және үйлестіру дағдыларын қалыптастыру, студенттердің музыкалық материалмен және концертмейстермен жұмыс жасаудың нақты қозғалыс сипатын немесе комбинациясын бере білуге тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық бидI орындау техникасы-II

    Негізгі қимылдарды жетілдіру. Еденде саусақтардың қимылдарын орындау. Бір қалыптан екіншісіне бұрылыстардағы икемділік пен икемділікті дамыту. En tournant секіру ерекшеліктері. Әр түрлі тәсілдерден секіру, үлкен секіруде баллонды дамыту. Сабақтың музыкалық безендірілуін таңдау. Орындалатын қозғалыстың стилі мен сипатының музыкалық материалға сәйкестігі. Оқу жылы мен жас ерекшеліктерін есепке алу. Концертмейстермен практикалық жұмыс. Көрсету, талқылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық балдық биді оқыту әдістемесі

    Латын Америкасы биін зерттеу, Student, Associate, Member және Fallow топтарына сәйкес келетін фигуралардың негізгі элементтерін, композицияларды игеру. Әдістеме мен кәсіби дағдыларды меңгеруде одан әрі дамыту – копусты, аяқтарды, икемділікті, икемділікті, орнықтылықты дұрыс қою. "Самба", "Ча-ча-ча", "Джайв", "Румба", "Пасодобль" билерінің пайда болу және даму тарихы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Би композициясы

    Би композициясы, оның оқу процесіндегі орны. Композиция хореографиялық шығарманы құру үдерісі ретінде. Негізгі хореографиялық шығарма композициясының компоненттері (драматургия, музыкалық-хореографиялық бейне, хореографиялық мәтін, композициялық сурет). Форманың және мазмұнның бірлігі. Музыкалық шығарманы талдау. Шығарма бойынша өзіндік жұмыс: жеке, жұптық композиция, зерделенген би үлгілері негізінде. 3,4 орындаушыларға композиция жасау (тақырыбы, хореографиялық лексика, сурет).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореографиялық пәндердің педагогикасы

    Мақсаты - студенттерге орындаушылық шеберлік саласында теориялық және практикалық білім беру: педагогикалық қызмет принциптері, репетиторлық қызмет заңдары, балетмейстерлік-қойылымдық шеберліктің негізгі әдістері, би композициясы принциптері, хореографиялық өнер саласындағы білім беру үрдісінің негізгі принциптері. Курста студенттер хореографиялық өнердің әртүрлі лексикалық жүйелерін, формаларын, стильдерін, түрлері мен жанрларын, хореографиялық өнер сабақтарын өткізу әдістемесін игереді, хореографиялық өнер сабағын, сабаққа музыкалық материалды таңдауды біледі. Хореографиялық өнер саласында әр түрлі орындаушылық, педагогикалық, репетициялық, сахналау әдістері мен принциптерін, әр түрлі педагогикалық әдістерді практикада қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнер тарихы

    "Өнер тарихы" курсы студенттерді өнердің тарихи морфологиясымен, бейнелеу өнерінің эстетикалық және семантикалық ерекшеліктерімен таныстырады. Осы пәнді оқу барысында студенттер бастапқы қоғамнан бастап, ХХ ғасырға дейінгі шетел және отандық өнердің даму тарихы мен көркемдік үрдісінің ерекшелігі туралы негізгі теориялық ережелермен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі заманғы биді оқыту әдістемесі

    Білім алушыларда заманауи би техникаларын оқу және балетмейстерлік-практикалық қызметте пайдалану жүйелі теориялық білім мен практикалық білімдерді қалыптастыру; болашақ мамандардың хореографиялық туындыны жасау және кәсіби хореографиялық өнер саласында өзінің шығармашылық ойын жүзеге асыру үшін қазіргі заманғы бидің орындаушылық шеберлігіне оқытудың педагогикалық технологияларын, әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Білім алушыларда қазақ биінің теориясы мен әдістемесі саласында қажетті білім кешенін қалыптастыру. Қазақ сахналық хореографиясының алуан түрлілігімен, стилімен танысу, орындаушылық техниканы жетілдіру, қозғалыс үйлесімділігін, ырғақты сезімдерін дамыту, қазақ биін орындау кезінде жеке даралығын көрсету. Қазақ лексикалық материалының білім жүйесін меңгеру; қазақ биінің сабақтарын құру, өткізу және оқыту әдістемесі бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жинақтау; би комбинацияларын, этюдтарды, композицияларды, хореографиялық нөмірлерді қазақ биінің негізгі элементтеріне шығару әдістерін меңгеру; орындаудың эмоциялық мәнерлілігін тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Грим

    Студенттерді грим технологиясы мен грим өнеріне үйрету. Косметика және гримерлік өнер тарихынан. Грим және жанр. Спектакльде сахналық бейнені құрудағы грим рөлі. Бас сүйектің анатомиялық құрылысы. Бет формаларының жіктелуі.Гримнің техникалық құралдары. Гримнің техникалық тәсілдері. Бас сүйектің бет бөлігіндегі Грим. Концерттік грим. Толық (қалың) адамның белгісі. Жұқа адамның белгісі. Ескі бет гримі. Ұлттық грим.Ертегі гримі. Тән грим.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балетмейстер өнері

    Хореографиялық өнермен байланысты барлық салаларда теориялық және практикалық білім мен іскерлікті ұштастыратын оқытушылар мен би ұжымдарының жетекшілерін, балетмейстерлерді дайындау; би композициясының негіздері бойынша жеткілікті теориялық білім беру; студентті дайын (бөтен) би шығармаларын бақылауға, тіркеуге және талдауға үйрету; өз би шығармаларын құрастыруға және оларды өмірге енгізуге үйрету; студенттерді қойылымдық топпен ұйымдастыру жұмыстарына дайындау және өз бетінше және балалар ұжымдарымен жұмыс істеу ерекшеліктеріне дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сахна қозғалысының негіздері

    Режиссураның құралы ретінде пластика, сахналық қозғалыс арқылы бейнелі-пластикалық ойлауды дамыту. Акробатикалық жаттығулар: тепе-теңдікті сақтау (дененің тепе-теңдігін қолдайтын тіректің нүктесімен екі аяқты, бір аяқты, бір иықты, бір қолды, қол саусағын, өкшені немесе дененің кез келген басқа нүктесін ұстай алады); құлау; секіру; құмыралар; қолдау; тасымалдау. Пантомима негіздері: "толқынды" техника; "қабырғалар" техникасы; пантомимикалық жорықтар; күш, салмақ елесін; жылдамдық иллюзиясы (қозғалыс жылдамдығын басқару, жылдамдық ойыны, жарылыс реакциясына қабілеттілік; жұмсақ және жылдам тежеу, әрекетті өзгерту процесін басқару).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Имиджиология

    Имиджиология тарихы дербес ғылыми-қолданбалы пән ретінде оқытылады; қазіргі қоғамдағы имиджелогияның рөлі анықталады; негізгі ұғымдарды қамтитын имиджелогияның негізгі тұжырымдамалары қарастырылады; имидж құрылымы, оның құрамдас бөліктері зерттеледі; имидждің қазіргі заманғы типологиясы зерттеледі; имидждің функциялары мен маңызы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқу ансамблі

    Әртүрлі жас топтары үшін балалар биін қоюды жүзеге асыру; жеке және жаппай би қоюды жүзеге асыру; сюжеттік би қоюды жүзеге асыру. хореография бакалавры - шығармашылық ұжым жетекшісі қызметіне барлық жанрлар, хореографиялық өнер стильдері бойынша қойылымдарды жүзеге асыруға дайын болу, әр түрлі жастағы және орындаушылық дайындық деңгейлеріндегі ұжым жағдайында хореографиялық шығармаларды қою әдістемесін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлем театрының тарихы

    Студенттердің театр өнерінің даму заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру, алған білімдерін одан әрі шығармашылық жұмыстарында қолдануды ескере отырып, студенттерді театр және драматургия тарихымен таныстыру. Ежелгі театр. Эллиндік театр. Ежелгі Рим театры. Ортағасырлық театр. Еуропалық, итальяндық, испандық, ағылшындық ренессанс театрлары. Француз театрындағы классицизм. Ағылшын, француз, итальян, неміс ағарту театрлары. Орыс театры. ТМД елдерінің театрлары. Шығыс театры.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын түсінеді, философиялық білімнің негіздерін, идеялық-азаматтық ұстанымды қалыптастырудағы академиялық адалдықтың негізгі принциптерін біледі. Әлемдік діндер, әлеуметтік-саяси, құқықтық, экономикалық, экологиялық, этикалық ғылымдар туралы білімнің негіздеріне ие, осы білімді тәжірибеде және өзінің жауапкершілігінде қолданады.
  • Салауатты өмір салты дағдыларын гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және ықтимал жағымсыз сыртқы әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес қалыптастырады.
  • Үш тілде - қазақ, орыс және бір шетел тілінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынастың коммуникативтік дағдыларын жүзеге асырады, серіктестермен вербалды және вербалды емес өзара іс-қимыл құралдарын, кәсіби лексиканы қолданады.
  • Ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын қолданады; компьютермен, соның ішінде жаһандық компьютерлік желілерде жұмыс істеу дағдысын қолданады.
  • Өнер тарихын дамытудың негізгі кезеңдерін, өнер стилін, өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективасына өзінің дәлелдік көзқарастарын негіздеу үшін кез келген түрдегі көркем шығармаларды бағалайды.
  • Хореографиялық пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесі және олардың құрылымдау принциптерін қолдану, хореографиялық пәндерді меңгеруді ұйымдастыру тәсілдерін, қарапайым комбинациялардан бастап шағын музыкалық-хореографиялық формаларға дейінгі оқу би композициясын құру, балетмейстермен, концертмейстермен жұмыс жасау, би сабағының импровизациялық аккомпанементін модельдеу.
  • Өзіндік бірегей хореографиялық композициялар мен бейнелерді жасау мақсатында хореографиялық шығармаларды, олардың композициялық құрылымын, идеяны, мәнін, көркемдік бейнесін түсіндіру үшін хореографиялық шығармалардың түрлі формаларын жасау принциптерін талдайды.
  • Хореографияны орындаудың қажетті техникасын, жеке көркем интонациясын, орындаушылық стилін көрсетеді.
Top