7M01563 География-Тарих в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми және шығармашылық қызметте географиялық және тарихи әдістер мен зерттеулерді қолдана алатын, білім саласында жоғары білікті оқытушыларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M015 География педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты: шынайы жазбалардың жалпы мазмұнын және кәсіби ақпаратты қамтитын дәрістерді есту қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: мазмұны әртүрлі дәрежеде шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін зерттеу. Мамандығы бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламалар шығару: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, түпнұсқа бастапқы дереккөздерді шет тілінде рефераттауды жүзеге асыру, ғылыми мәтінге аннотация жасау, түйіндеме жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: кәсіби қызметте Ғылым философиясы мен тарихи танымның тұжырымдамалық ережелерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: гуманитарлық ғылымдар тарихы мен философиясы туралы білімді жүйелеу. Мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылым, ғылымның пайда болуы, оның тарихи динамикасы, ғылыми танымның құрылымы туралы жалпыланған мәліметтер. Нақты ғылымдардың философиялық мәселелерінің сипаттамасы, ХХІ ғасырдың коммуникативті технологияларының мәні және олардың қазіргі ғылымдағы рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық және зерттеу қызметін ұйымдастыру бойынша топтық жұмыста басқару психологиясының дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметінде қажетті заманауи психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптерінің сипаттамасы. Басқарушылық міндеттерді сәтті шешу үшін тұлға мен ұжымның психологиялық әлеуетін белсендіруге баса назар аудара отырып, іргелі психологиялық ұғымдар, терминология және психологиялық зерттеу әдістері туралы білімді жүйелеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Отан тарихының өзекті мәселелеріне инновациялық теориялық-әдіснама тәсілдері
Мақсаты: Қазақстан тарихы мәселелері және оның өзекті мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызметке қабілеттерін дамыту. Мазмұны: кәсіби Тарихи ойлаудың жоғары деңгейін, Тарихи заңдылықтардың мағынасын түсінуді, шетелдік теориялық және тарихнамалық мектептерді білуді, Тарихи мәтіндер мен дереккөздерді, тарихи ой классиктерінің еңбектерін талдай білуді, тәуелсіз логикалық дәйекті, дәлелді пайымдаулар жасай білуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Далалық ғылыми жұмыстарды жүргізудің әдістері мен әдістемесі
Мақсаты: далалық зерттеулердің әдістері мен әдістемесін меңгеру, ортақ мұраны (тарихи, мәдени, биологиялық, географиялық, табиғи-ландшафтық, т.б.) сақтауға бағытталған көшпелі экспедициялар жағдайында ақпараттық-жинау жұмыстарын жүргізу. Мазмұны: далалық жұмыстарды жүргізу кезіндегі ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, қазіргі заманғы ғылыми зерттеулерді жүргізу ерекшеліктері, далалық тәжірибе әдістемесінің негізгі элементтері, зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу негіздері, далалық зерттеулердің әртүрлі әдістерін, экспедиция жұмысын ғылыми дайындау және ұйымдастыру нысандарын, экспедициялық жазбаларды жүргізу тәсілдері мен әдістерін зерделеу, қажетті ілеспе құжаттаманы жасау. Кәсіби көзқарасты қалыптастыру, жинау жұмысының арнайы дағдыларын дамыту процесін қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Мақсаты: сыни ойлауды дамыту, педагогика ғылымының негізгі принциптерін, әдістері мен әдіснамасын талдайды. Мазмұны: тәрбие туралы ғылымның негізгі ұғымдарының мәні, педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы, білім берудің әлемдік дағдарысы, білім беруді дамытудың қазіргі мегатенденциялары, әлемдік білім беру кеңістігі, жоғары кәсіптік білім беруді реформалау, университеттік білім беру, оқытуға тұлғалық - бағдарланған және құзыреттілік тәсілдер тұжырымдамалары, теориялар мәселелері ашылады оқыту және тәрбиелеу, оқытудың кредиттік жүйесі, ЖОО-ларды басқару, жоғары мектептің ғылыми қызмет теориясы, тарих.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ЖОО география-тарихты оқытуда заманауи технологияларды пайдалану
Мақсаты: Педагогикалық қызметті өз бетінше талдау, Талдау жүргізу, іріктеу, ЖОО-да жұмыс істеудің білім беру технологияларын әзірлеу дағдылары мен дағдыларын сіңіру. Мазмұны: жоғары оқу орындарында география мен тарихты оқытудағы заманауи педагогикалық технологиялар. Ғылыми негізделген және сапалы әзірленген білім беру технологияларын құру. Мұғалімнің жеке басы, мәдениеті, кәсібилігі және түйсігі білім беру технологияларын қолданудың сәтті факторы ретінде. Өз қызметін дербес талдау, сондай-ақ білім беру технологияларын талдау, іріктеу, әзірлеу дағдылары арқылы ғылыми-әдістемелік мәселелерді шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дүниежүзі тарихын зерттеулердегі жаңа тәсілдер
Мақсаты: дүниежүзілік тарихты зерттеудегі жаңа тәсілдермен бірге қазіргі заманның тарихи процестерін ұсыну, жаһандық, транс-ұлттық және халықаралық контексттердегі оқиғалар мен құбылыстарды жарықтандыру. Мазмұны: дүниежүзілік тарихты зерттеудегі жаңа тәсілдерді сәтті талдау үшін, ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі дүниежүзілік тарихтың іргелі мәселелері бойынша ең маңызды сұрақтарды қоса отырып, білу және түсіну қажет мәселелер шеңбері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет елдердің тарихи географиясы (жаңа және қазіргі заман)
Мақсаты: Оқу пәні мен бастапқы дереккөздер, зерттелетін мәселелердің тарихнамасы, жұмыс әдістемесі мен әдістемесі бойынша білім мен дағдыларды бекіту және пысықтау, негізгі тарихи ақпаратты сыни тұрғыдан талдауға және пайдалануға үйрету, сондай-ақ материалды жүйелі игеру мен меңгеруді бағалау, проблемалық жағдайларды талдау және практикалық тапсырмаларды шешу кезінде қажетті білімді, дағдылар мен дағдыларды қолдану. Мазмұны: адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас процесі туралы идеялардың дамуын талдау, оның тарихының әртүрлі кезеңдерінде қоғам дамуының тұтас бейнесін қалыптастыру міндеттерін шешу. Философиялық және тарихи Ойдағы табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуі туралы идеяларды дамыту. Жаңа заманның географиялық ашылулары және олардың экономикалық, саяси салдары. XVII-XX ғасырлардағы тарихи саяси география. XVII-XX ғасырлардағы халықтың географиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық ақпаратты өңдеу және жалпылау әдістері
Мақсаты: географиялық ақпаратты өңдеу және жалпылау дағдылары мен дағдыларын шыңдауға, ғылыми жұмыстарда оны талдау және жүйелеу әдістерін қолдануға мүмкіндік беру. Мазмұны: жіктеу, таксономия, типология және аудандастыру. Сандық, баланстық әдістер. Географиялық сипаттамасы және жіктеу және типология әдістері, қарапайым статистикалық есептеулер. Салыстырмалы географиялық әдіс. Тарихи-географиялық әдіс. Картографиялық әдіс. Карталарды талдаудың графикалық әдістері. Графоаналитикалық әдістер. Математикалық-картографиялық модельдеу,
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру қабілеттерін, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ресімдеу, қорғау, енгізу және зияткерлік құқықтарды қорғау (патенттеу) дағдыларын дамыту. Мазмұны: пәнді зерттеу объектісі мен пәні, оның негізгі мақсаттары мен міндеттері, ғылыми ізденістер мен ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістері, зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми ақпараты бар дереккөздерді іздеу әдістері. Ғылыми зерттеулер саласындағы халықаралық және ұлттық құқықтың негіздері, елдегі ғылымды қаржыландырудың негізгі түрлері, ғылымға қаражат алу механизмі, ғылыми жобаны басқару принциптері, зерттеу нәтижелерін ғылыми жариялаудың негізгі нысандары және олардың нәтижелерін енгізу туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жердің дамуы және географиялық заңдылықтары
Мақсаты: Жер дамуының географиялық заңдылықтары туралы теориялық тұжырымдарға ғылыми көзқарастарды қалыптастыру. Мазмұны: Жердің даму процестері, планетаның пішінін қалыптастырудағы эндогендік және экзогендік процестердің рөлі. Жердің қалыптасуындағы жалпы географиялық заңдылықтардың мәні мен маңызы. Күн жүйесіндегі жер; оның географиялық қабығының дамуы; материя мен энергия айналымы; географиялық қабықтың жіктелуі; ландшафт түзуші процестер; ғарыштық болжамдар; Жердің ғаламдық эволюциясы теориясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Табиғатты пайдалануды жоспарлау мен басқарудың географиялық аспектілері
Мақсаты: табиғатты пайдаланудың аумақтық жоспарын құруға және география ғылымында басқару моделін қалыптастыруға үйрету. Мазмұны: аумақтық жоспарлаудың түсінігі мен мәні. Аумақты кешенді бағалау аумақтық жоспарлаудың негізі ретінде. Табиғатты пайдалануды аумақтық жоспарлаудың негізгі аспектілері. Табиғатты пайдалануды басқару механизмінің негізгі компоненттері. Аумақтың табиғи-ресурстық әлеуеті. Су және топырақ-жер ресурстары, оларды орналастыру және пайдалану мүмкіндіктері. Жер қойнауы ресурстары, өсімдіктер ресурстары және жануарлар дүниесі ресурстары, оларды орналастыру және пайдалану мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жаһандану үрдісіндегі халықаралық миграцияның географиясы
Мақсаты: ХХ ғасырдың соңғы онжылдықтары мен ХХІ ғасырдың басындағы халықтың Халықаралық көші - қон толқындарының процестерін , негізгі бағыттардың арақатынасын талдау. Мазмұны: жаһандық көші-қонның қазіргі кезеңін анықтау мәселесіне экономикалық-географиялық шолу. Еуропа елдеріне көші-қон көздері, аймақтың көші-қон халқының геоструктурасындағы өзгерістер. Перифериядан Еуроаймақтың өзегіне бағытталған толқындар. Латын Америкасынан, Азиядан келген мигранттар тудырған АҚШ халық құрылымының өзгеруі. Әлемнің аймақтарындағы демографиялық процестердің асинхрондылығы, мигранттардың ақша аударымдарының ағымы, олардың дамушы елдердің экономикасындағы рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Географиядағы болжау және модельдеу
Мақсаты: географиялық құбылыстардың нақты даму перспективаларына арнайы ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Географиядағы негізгі модельдерді, жалпы принциптерді, модель құру кезеңдерін және модельдеу элементтерін зерттеу; модельдерді практикалық құру және талдау дағдыларын алу. Мазмұны: интегралды геожүйелердің болашақ күйлерін анықтау, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесу сипатын болжау. Географиядағы модельдеу негіздері; Математикалық-географиялық модельдеу; геожүйелерді модельдеу; қалалар мен елді мекендерді орналастыру географиясының модельдері; өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығы өндірісін орналастыру және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми жобаларды басқару
Мақсаты: адам ресурстарын пайдалануды ескере отырып, ең аз қаржылық және уақыт шығындарымен максималды нәтижелерге қол жеткізу әдістемесін көрсету. Мазмұны: жоба және Жобаны басқару тұжырымдамасы, Тапсырыс берушімен келіссөздер кезеңінде, жобаны жоспарлау кезеңінде, жобаның сәттілігіне қол жеткізу үшін оны іске асырудың нақты әдіснамасы бойынша таңдау және жұмыс жасау кезінде басқару мақсатын қою. Бағдарламаның сипаттамасы және кіші жобалар, жобаларды басқару стандарттары (ұлттық және халықаралық), сондай-ақ жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық құрылымдары (функционалдық, жобаға бағытталған және аралас құрылымдар). Жобаны орындау және аяқтау кезіндегі бақылау, реттеу процестері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарих ғылымындағы ориенталистикалық замануи тұжырымдамалары
Мақсаты: "шығыстану" білім беру қызметінің бағыты туралы білімді саладан жоғары деңгейдегі ғылыми білім саласы ретінде қалыптастыру. Мазмұны: жекелеген аймақтарды, елдерді, мәдениеттің аспектілерін, этно-діни және этнопсихологиялық сипаттағы жергілікті ерекшеліктерді, Әлеуметтік және философиялық ой генезисінің ерекшеліктерін зерттеу. Тарих ғылымындағы шығыстанудың заманауи тұжырымдамалары. Шығыстану ғылыми білімінің парадигмасы (факт ақиқатының пікір ақиқат үстемдігінің принципі, тіл мен мәтіннің дәлелдеріне сүйену принципі, верификациядан фаллибилизмнің басым болуы).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
География мен тарихтың ғылыми зерттеулеріндегі геоақпараттық технологиялар
Мақсаты: тарихи-географиялық зерттеулерде озық технологияларды қолдану мысалдарымен танысу және талдау арқылы ғылыми қызметте геоақпараттық технологияларды пайдалану. Мазмұны: геоақпараттық жүйелер география мен тарихтағы кеңістіктік және атрибуттық ақпаратты талдау құралы ретінде. Тарихи ақпаратты талдау және ұсыну үшін технологиялардың геоақпараттық жүйелерін пайдалану ерекшеліктері. ГАЖ тарихи зерттеу құралы ретінде, тарихи ГАЖ-дың проблемалары мен даму перспективалары. Зерттелетін оқиғалардың, фактілер мен құбылыстардың карталарын, әртүрлі типтегі тарихи зерттеулерді аспаптық қамтамасыз ету құралдарын құруға арналған ГАЖ технологияларын енгізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми-жаратылыстану пәндерін оқытудағы педагогикалық зерттеулер әдістері
Мақсаты: қазіргі педагогикалық әдістер арқылы материалдық әлем бірлігінің іргелі аспектілерін зерттеу. Мазмұны: жаратылыстанудың негізгі принциптері мен заңдылықтарын зерттеу процестері, қазіргі жаратылыстану ғылымдарын оқыту жүйесінде педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану, қоршаған әлемді танудағы сабақтастық пен сабақтастық принциптері. Табиғаттың іргелі заңдарының шектеулі санының мәні. Әлемнің физикалық бейнесі-тұтастықтың негізі, табиғаттың алуан түрлілігі, даму принциптері, жансыз және тірі материя жүйелерін педагогика тұрғысынан және әдістерді қолдану арқылы өзін-өзі ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Түркістан облысының әлеуметтік-экономикалық географиясы және аймақтық дамуының физикалық-географиялық аспектілер
Мақсаты: Түркістан облысының әлеуметтік-экономикалық географиясын зерттеу және оның өңірлік даму перспективаларының физикалық аспектілерін ашу. Мазмұны: әкімшілік-аумақтық құрылымы және халқы (демографиялық жағдай және көші-қон). Облыстың экономикалық әлеуеті және оның артықшылықтары (тез дамып келе жатқан және халқы тығыз орналасқан Орталық Азия өңірімен, ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіруде, өнеркәсіпті, ірі туристік бағыттарды дамытуда және т.б.). Болашақта өсу резервтері. Аймақтың негізгі мәселелері және оларды шешу жолдарының "жол картасы".
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның киелі жерлерінің географиясын зерттеудің ғылыми теориялық мәселелері
Мақсаты: Қазақстанның оңтүстігіндегі киелі жерлерді зерттеу, аралас салаларды перспективалық дамытудың кешенді жоспарларын сипаттау (қорық облыстарын құру, туристік кластердің логистикасын дамыту, т. б.) Мазмұны: өңірдің және елдің тарихи орындары бойынша археологиялық және этномәдени экспедициялар өткізу, ғылыми конференцияларды жоспарлауға және ұйымдастыруға қатысу, Қазақстанның тарихи орындары мен құрылыстарының жан-жақты егжей-тегжейлі сипаттамасы (жалпыұлттық киелі тарихи объектілердің: қалашықтардың, кесенелердің, табиғи көрікті жерлердің, жалпыұлттық және өңірлік мұра объектілерінің сипаттамасы), ескерткіштер тізілімін, 3D-модельдерді, интерактивті карталар, фотогалереялар, оларды қалпына келтіру туралы өтініштер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Виртуалды тарих зертханасы: мазмұн, технология және оқыту әдістері
Мақсаты: виртуалды зертханада оның жұмыс мүмкіндіктерін кеңейту үшін тарихшы-педагогтың құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: виртуалды тарих зертханасы: негізгі ұғымдардың сипаттамасы. Виртуалды зертхана инновациялық компьютерленген Оқу материалдары мен оларды игеру әдістемелерінің жүйесі ретінде. Виртуалды зертхана моделін құрудың теориялық негіздері және оларды жүзеге асыру технологиясы. Тарихи пәндер үшін инновациялық дидактиканың оқу-әдістемелік материалдарының түрлері. Кәсіби мәселелерді шешуде цифрлық құралдарды қолдануға дайындық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарих ғылымындағы пәнаралық көзқарас
Мақсаты: қазіргі әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулердегі пәнаралық құбылыспен, тарихи зерттеулерде "сабақтас" Әлеуметтік және гуманитарлық пәндер әдістерін қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Мазмұны: әлеуметтік және гуманитарлық пәндердегі жалпы және әртүрлі пәнаралық зерттеудің әдіснамалық негізі. Гуманитарлық және әлеуметтік пәндердің пәнаралық өзара іс-қимылының даму тарихы. Постмодернизм жағдайы және әлеуметтік және гуманитарлық пәндер құрылымындағы институционалдық өзгерістер. Тарихи зерттеудегі Әлеуметтік антропология әдістері, семиотикалық әдістер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық мұрағаттар мен кітапханалардың модельдері: отандық және шетелдік тәжірибе
Мақсаты: цифрлық мұрағаттар мен кітапханалардың ерекшеліктерін, жұмыс алгоритмін және цифрлық ресурстарды – карталарды, табылған артефактілерді және басқа да дерекқорларды құрудың практикалық тәжірибесін зерттеу. Мазмұны: карталармен, виртуалды қоймалармен жұмыс істеу кезінде цифрлық мұрағаттармен және кітапханалармен жұмысты Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету . Сандық мұрағаттарды құрудың заманауи технологиялары. Сандық кітапханалар және оларды білім беруде пайдалану мүмкіндіктері. Кітапхананың заманауи моделі және әртүрлі ақпарат көздерімен және үлкен көлемдегі ақпараттық деректермен жұмыс жасауда электрондық құжаттарды талдаудың қалыптасқан дағдылары. ҚР және шет елдердің цифрлық мұрағаттары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи ғылыми зерттеулердегі ақпараттық технологиялар
Мақсаты: ғылыми зерттеулерде одан әрі өңдеу және олармен жұмыс істеу үшін тарихтың өзекті мәселелері бойынша желілік ресурстарды іздеуді, талдауды және бағалауды ұйымдастыру, ОТ қолдану қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: тарих ғылымын ақпараттандыру тарихы, мультимедиялық технологияларды дамыту. АКТ көмегімен тарихи дереккөздерді талдау, географиялық ақпараттық жүйелер арқылы тарихи дамудың кеңістіктік аспектілерін зерттеу. Заманауи ақпараттық технологияларды игеру, стандартты және мамандандырылған бағдарламалық жасақтамамен жұмыс жасау практикумы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауызша тарих: тарихи зерттеудің әдістері және бағыттары
Мақсаты: логикалық ойлауды дамыту, ауызша материалдарды жинау және түсіндіру бойынша зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Мазмұны: ауызша тарихтың әдіснамалық негіздері. Ауызша тарих жаңа дереккөзді құру әдісі ретінде. Батыс Еуропа мен АҚШ елдерінде ауызша тарихтың қалыптасуы мен дамуы. Ауызша тарихты және оның контекстінде Отандық тарих ғылымын көрсетеді. Тарихи сұхбат жүргізу әдістемелері, ақпаратты аудио және бейне - тіркеу және мұрағаттау тәсілдері. Ауызша тарих материалдарын сақтауды, қол жеткізуді және олармен жұмыс істеуді ұйымдастыру, сұхбат материалдарын жариялау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі заманғы тарихи-антропологиялық зерттеулер
Мақсаты: тарихи антропологияның қазіргі заманғы бағыттары: жаңа мәдени тарих, Британдық Тарихи антропология, микро тарих туралы білімдерін тереңдету. Мазмұны: магистранттар микро тарихты, аймақтық, макро тарихты және жаһандық Мета тарихты ажырату сызығы туралы білімді жүйелейді, Тарихи антропологияны қалыптастырудағы пәнаралық тәсілдің әсеріне назар аударады. Жоғарыда аталған бағыттар өкілдерінің қазіргі ғылыми жетістіктерін талдайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- тарихтың, тарихи танымның және ғылым философиясының тұжырымдамалық ережелерін, сондай-ақ география ғылымының құрылымын кәсіби деңгейде қолдану.
- кәсіби қызмет саласында және ғылыми жұмыстарды жазу кезінде шет тілдерін білудің тиісті деңгейіне ие болу.
- топ мүшелерімен командалық өзара әрекеттесу кезінде ғылыми-педагогикалық және зерттеу жұмыстарын сәтті ұйымдастыру үшін жоғары мектеп педагогикасы мен басқару психологиясының әдістерін меңгеру
- зерттелетін процестердің себеп-салдарлық байланыстарын анықтау, географиялық карталарды, статистикалық деректерді пайдалана отырып қорытынды жасау және нәтижелерді экономикалық-географиялық аудандастыру кезінде, өзінің ғылыми зерттеулерінде қолдану.
- білім беру процесінде және тарихи-географиялық зерттеулерде заманауи ақпараттық және ГАЖ технологияларын қолдану, жаратылыстану-ғылыми пәндерді дамытудың жаңа тұжырымдамаларын дамыту.
- ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру, зерттеу нәтижелерін бағалау, түсіндіру және пәнаралық тәсілді қолдана отырып, жұмыс барысында алынған нәтижелерді алу қабілетіне ие болу.
- дүниежүзілік және отандық, ауызша және қасиетті тарихтың проблемалық мәселелерінде әдістемелік принциптер мен әдіснамалық ережелерді, күнделікті өмір тұжырымдамаларын, педагогикалық, географиялық, жаратылыстану-ғылыми зерттеу әдістерін жіктеудегі заманауи тәсілдерді қолдану
- педагогикалық және жаратылыстану ғылымдарын оқытудың тиімділігін, кәсіби дамуды жетілдіруді, оқу процесіне инновациялық білім беру технологияларын практикалық енгізу деңгейін бағалау және одан әрі дамуды болжау.