7M10106 Медициналық-профилактикалық іс (Бейінді бағыт) в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М10106 "Медициналық-профилактикалық іс" магистратурасының білім беру бағдарламасының мақсаты санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету, халықтың денсаулығын сақтау және нығайту саласындағы міндеттерді кешенді түрде шешуге қабілетті білікті мамандарды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Менеджмент
Пәнді оқығаннан кейін түлектер басқарудың негізгі функциялары: жоспарлау, ұйымдастыру, уәждеме және бақылау, сондай-ақ басқару процесінің қағидаттары мен элементтері және шешім қабылдау алгоритмі туралы білімдерін білетін және қолданатын болады. Пән тиімді басқарушылық шешімдер қабылдау, жанжалдарды шешу және адам ресурстарын басқару дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Шет тілі (кәсіптік)
Пәнді оқу барысында мамандық бойынша мәтіндерді кіріспе, іздеу, оқу және оқу дағдыларын қалыптастыру сияқты мәселелер қарастырылады; диалогтік, монологтық сөйлеу, қорытындылау дағдыларын дамыту. Пәннің соңында магистранттар мамандық бойынша әңгіме жүргізе алады; ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқып-үйрену кезінде білім алушылар кадрлық мотивация теориясы, ұйымдағы күйзеліс, эмоциялық күйзеліс, басқарушылық шешім қабылдаудың психологиялық негіздері, ұйымның тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігі туралы білім алады. Пән басшының әлеуметтік жауапкершілігі, деңгейлерге сәйкес кәсіби бейімделу және коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Қолданбалы биостатистика
Пәнді меңгергеннен кейін білім алушылар биомедициналық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу үшін статистикалық бағдарламаларды пайдалана алады, корреляциялық талдау, регрессия, дисперсияны талдау әдістерін меңгере алады. Ғылыми жетекшінің бақылауымен олар ғылыми мақалаларды жариялауға дайындап, ғылыми зерттеулерді жоспарлай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Статистикалық бағдарламаларда жұмыс
Пән статистикалық ықтималдық деректердің таралуы мен жиынтығы, статистикалық байқау түрлері туралы білімді қалыптастырады, салыстырудың параметрлік және параметрлік емес әдістерінің дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эпидемиологиялық ауруларды бақылаудың негіздері
Жұқпалы және жұқпалы емес ауруларды бақылау. Эпидемиологиялық диагностика. Эпидемиологиялық зерттеулердегі аналитикалық зерттеулер. Көп факторлы талдау және логистикалық регрессия арқылы вспетті тергеу. АИТВ / ЖИТС эпидемиологиясы. АҚТҚ / ЖҚТБ-ны бақылау. Гепатит эпидемиологиясы. Аэрозольді берілу механизмі бар аурулардың эпидемиологиясы. Ішек инфекцияларының эпидемиологиясы. Трансмиссивті және байланыс берілу механизмдері бар инфекциялардың эпидемиологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан Республикасының санитарлық-эпидемиологиялық қызметінің ұйымдық-құқықтық негіздері
Пәнді оқығаннан кейін білім алушылар алдын алу іс-шараларын басқару, санитарлық-эпидемиологиялық бақылау, стратегиялық жоспарлау және әр түрлі деңгейдегі жедел басқару субъектілерінің жұмыс істеуін бақылау және жұмыс істеу бойынша нормативтік құқықтық базаны білуге мүмкіндік алады. Пән санитариялық-эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шараларды ұйымдастыру, адам ортасының жай-күйін бағалау, әлеуметтік-гигиеналық мониторинг және санитариялық-эпидемиологиялық сараптама жүйесін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі нутрициологияның әлеуметтік-медициналық аспектілері
Пән диетология туралы түсініктерді, қазіргі диетологияның міндеттерін және тамақтанудың әртүрлі теорияларын және олардың ағзаға әсерін қамтиды. Пәнді аяқтағаннан кейін магистранттар әртүрлі тағамдық концепцияларға гигиеналық бағалау жүргізеді (емдік ащығу, бөлек тамақтану, вегетариандық, қытайлық диета терапиясы, макробиотиктер, салмақ жоғалту диеталары, тамақтанудың бұзылуы және т.б.).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қоршаған орта мен жұмыс ортасының гигиеналық факторларының қауіптілігін бағалау әдістемесінің негіздері
Магистранттар денсаулыққа қауіп-қатер, оларды бағалау, ағзаға түсетін зиянды заттардың дозасын есептеу алгоритмдері сияқты ұғымдар туралы білім алады; сонымен қатар қоршаған ортаның сапасын бағалауда практикалық дағдыларды меңгереді; адамды қоршаған ортаның қолайсыз факторлары мен денсаулық көрсеткіштері арасындағы себепті байланыстарды орнату; қоршаған ортаның ластануының халық денсаулығына тигізетін әсерлерін болжау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Еңбек гигиенасы және физиологиясы
Пән өндірістік ортадағы және еңбек процесіндегі зиянды және қауіпті факторлар туралы негізгі түсініктерді қамтиды: микроклимат, жарықтандыру, өндірістік шаң, өндірістік уланулар, діріл, шу, электромагниттік өрістер, иондаушы сәулелер, биологиялық факторлар. Пәнді аяқтағаннан кейін магистранттар жарақаттану қауіпсіздігі бойынша еңбек жағдайларын және өндірістік ортадағы және еңбек процесіндегі факторлардың зияндылық және қауіптілік дәрежесі бойынша еңбек жағдайларының кластарын жіктеуді жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биологиялық қауіпсіздік негіздері
Пән әлеуетті биологиялық қауіптер туралы түсініктерді, биологиялық қауіпсіздік және биоқауіпсіздік негіздерін, халықтың денсаулығын сақтау саласындағы биоқауіптердің алдын алу шаралары туралы білім мен дағдыларды және ЖОҚ эпидемиологиялық қадағалау принциптерін қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аса қауіпті инфекциялардың эпидемиологиясы және алдын алу
Білім алушылар аса қауiптi инфекцияларды (АҚИ) эпидемиологиялық қадағалау принциптерi, аумақты жұқпалы ауруларды енгiзуден санитарлық қорғау принциптерi, АҚИ -нiң негiзгi нозологиялық нысандарының эпидемиологиялық процесiнiң сипаттамасы туралы бiлiмдер алады. Пән АҚИ клиникалық, эпидемиологиялық және зертханалық диагностика және ошақтық карантиндік іс-шаралар дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Еңбек медицинасының негіздері
Пән еңбек медицинасы туралы түсінікті, міндеттері мен зерттеу әдістерін; жұмыскерлердің жекелеген санаттарының еңбегін реттеу ерекшеліктерін, денсаулыққа қауіп-қатерді бағалауды қамтиды. Пәнді оқуды аяқтағаннан кейін магистрант кәсіптік аурулар бойынша медициналық еңбек сараптамасын, өндірістегі жұмыс орындарын аттестациялауды, еңбек процестерінің ауырлығы мен қарқындылығын бағалауды және өндірістегі жұмысшылардың денсаулық жағдайын талдауды біледі және жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халықтың жекелеген топтарының тамақтануы
Пән халықтың әртүрлі топтарының тамақтану жағдайын зерттеуді және оны бағалауды қамтиды. Пән балалар мен жасөспірімдердің тамақтану ерекшеліктерін, егде жастағы және қарт адамдардың тамақтануын, жүкті және бала емізетін әйелдердің тамақтануын қамтиды. Пәнді аяқтағаннан кейін магистранттар жасына, денсаулық жағдайына және қызмет сипатына байланысты халықтың тамақтануын гигиеналық бағалауда алған білімдерін қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- Шет тілін білуге негізделген денсаулық сақтауды басқарудың негізгі принциптері мен модельдерін қолдануға қабілетті.
- Қазақстан Республикасының санитарлық-эпидемиологиялық қызметінің қазіргі құрылымын түсінеді
- Халықтың әл-ауқатының санитарлық-эпидемиологиялық саламаттылығын қамтамасыз етудегі проблемаларды анықтауға қабілетті.
- Жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың алдын алу бойынша ғылыми жобаларды әзірлеу дағдыларына ие.
- Халықтың әл-ауқатының санитарлық-эпидемиологиялық саламаттылығын қамтамасыз ету саласындағы профилактикалық бағдарламаларды әзірлеу және бағалау дағдыларын көрсетеді.
- Жобаларды, соның ішінде шет тілінде таныстыру дағдыларын көрсетеді.
- Кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынасты көрсете біледі.
- Ауруларды санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды ұйымдастыру саласындағы дағдыларды көрсетеді.
- Эпидемиологиялық жағдайдың асқынуы мен төтенше жағдай кезіндегі ағымды жағдайды бағалайды.
- Халықтың денсаулығын кешенді бағалау дағдыларын көрсетеді