6B02312 Орыс тілі шет тілі ретінде в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шет тілі ретінде орыс тілі саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға және көп мәдениетті ортада мәдениетаралық коммуникация, ұлтаралық тілдік қарым-қатынас, сөйлеу этикеті саласында жобалар әзірлеуге мүмкіндік беретін және жоғары академиялық стандарттарға сәйкес білім беру қызметтерін экспорттауға қабілетті қазіргі заманғы, пәндік, мәдениетаралық-коммуникативтік, цифрлық, зерттеу құзыреттіліктеріне ие жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ/Орыс тілі және Қазақ/Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
Мақсаты-адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің лексика-семантикалық курсы
Пәннің мақсаты – студенттерде орыс тілінің лексикалық жүйесінің негіздерін, лексикалық мағына теориясын, лексиканың шығу тегі мен тарихи өзгерістерін, лексикографияны, лексиканы талдау әдістемесін қалыптастыру. Курс студенттердің коммуникациялық қажеттіліктерді жүзеге асыру үшін идиоматикалық және ауызекі сөз тіркестерін қамтитын кең лексика туралы білім деңгейін арттыруға бағытталған; лексикалық бірліктердің коннотативтік мағыналарын ассимиляциялау; синонимдерді белсенді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әл-Фараби және қазіргі заман
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржы сауаттылығының негіздері
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абай ілімі
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің морфологиялық құрылымы
Пәннің мақсаты – студенттерге білім беру саласында теориялық және практикалық лингводидактикалық дайындықтың негіздерін қалыптастыру. Курс студенттердің грамматикалық дағдыларды (сөйлеудегі грамматикалық құрылымдарды түсіну, тану, таңдау және қолдану) қалыптастыру негізінде коммуникативтік құзыреттіліктердің қажетті деңгейін меңгеруге, сонымен қатар қолданылу формасын, мағынасын және ерекшеліктерін білуге бағытталған. орыс тілінің синтаксистік және морфологиялық бірліктерінің.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвоаймақтану
Пәннің мақсаты – студенттерде лингвоаймақтану пәнінің негіздерін қалыптастыру болып табылады. Курс терминологиясын, елдің әлеуметтік-мәдени өмірінің вербалды және бейвербалды мінез-құлық нормаларын қоса алғанда, ел туралы бастапқы білім жүйелерін, қосымша мағыналық жүктемелерді, мәлімдемелердің саяси, мәдени, тарихи коннотацияларын ескере отырып, сөйлеу қолдану ерекшеліктерін үйренуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орыс тілінің прагматикасы
Пәннің мақсаты – ауызша сөйлеу қабілетін қалыптастыру, сөйлеу әрекетінің бір түрден екінші түрге айналуын негіздеу, қарым-қатынас жағдайында сөйлеу әрекетінің бағдарламаларын жіктеу, белгілі бір мәселелерді шешу үшін әртүрлі ұйымдармен тиімді әлеуметтік өзара әрекеттесу және ынтымақтастық қабілетін қалыптастыру. Пән конверсиялық талдауды жүргізуге, ақыл-ой картасын құруға және коммуникация стратегиясын құруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
-
Мәтіннің лингвистика және прагматикасы
Пәннің мақсаты – лингвостилистикалық зерттеу объектісі ретінде мәтін туралы түсінік қалыптастыру; мәтіндердің типологиясымен, олардың құрамдас бөліктерімен, ұғымдарымен және категорияларымен таныстыру. Курс мәтіндерді және олардың құрамдас бөліктерін теориялық негізделген талдау дағдыларын, тұлғалық қасиеттерді дамытуға, сонымен қатар оқытудың осы саласына қойылатын талаптарға сәйкес жалпы мәдени, әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
-
Орыс тіліндегі сөйлемнің синтаксистік ұйымдастыруы
Пәннің мақсаты – синтаксистік ғылым саласындағы негізгі ережелер мен ұғымдар туралы білімдерін көрсете білуді қалыптастыру. Оқыту курсы синтаксистің негізгі бірліктерін пайдаланудың нормативтік сипаты тұрғысынан талдау және бағалау үшін оқудың теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Синтаксис студенттерге кез келген орыс мәтінін талдауға, оның грамматикалық құрылымын - синтаксистен мәтінге дейін анықтауға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Академиялық оқу және жазу
Пәннің мақсаты – ғылыми мәтіндерді адекватты түсіндіру және құрылымдау, филологиялық талдау жүргізу, мәтіндегі ақпаратты жан-жақты және сыни тұрғыдан түсіну қабілетін қалыптастыру; шолу-іздеу оқу кезінде жаңа ақпаратты шығарып алу. Курс академиялық жазудың ерекшеліктерін, ғылыми жұмысқа қойылатын жалпы талаптарды, оқу мәтіндерінің түрлерін, баяндау стильдерін, ғылыми мәтінді жазуға арналған практикалық ұсыныстарды үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 9
-
Тіл білімінің функционалдық-коммуникативтік парадигмасы
Пәннің мақсаты – орыс тілінің функционалдық-коммуникативтік грамматикасы саласында алған білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс тілдік құбылыстарға функционалдық көзқарастың мәнін, қазіргі функционалды орыстану ғылымының негізгі бағыттарын, орыс тілі грамматикасының лингводидактикалық сипаттамасындағы функционалды-коммуникативті аспектінің рөлін, тілді сипаттауға құрылымдық-семантикалық және функционалды-коммуникативті көзқарастардың ОШР грамматикасындағы өзара әрекеттесуді үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 9
-
Экскурсияларды дайындау және өткізу технологиялары
Пәннің мақсаты –студенттердің туристік өнімдердің бірі ретінде экскурсия жүргізу әдістемесі туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс тұтынушылық сұранысты ескере отырып, экскурсиялық өнімді құру кезінде кәсіби терминологияны, экскурсияны дайындау кезеңдерін, инновациялық технологияларды үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы
Пәннің мақсаты – студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынас теориясының негізгі ұғымдары, сонымен қатар терминдер мен категориялық концептуалды аппараты туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Курс мәдениетаралық коммуникацияның әртүрлі деңгейлерін, жаһандану мәселелерін, мәдениетаралық коммуникацияны зерттеуде релятивистік және диалогтық тәсілдерді біріктіру үшін қажетті басқа мәдениеттерді түсінудің маңыздылығын арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Еуропалық тіл портфолиосы: орыс тілін меңгеру деңгейлерін параметрлеу
Пәннің мақсаты – студенттердің шетел тілі ретінде орыс тілінен аттестаттау емтиханына дайындалу әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курс Еуропа Кеңесінің шкаласы бойынша шет тілін меңгеру деңгейлеріне сәйкес лингвистикалық білім және дағдыларды жетілдіру әдістерін әзірлеуді қарастырады. Дайындық емтиханның барлық кезеңдерін сәтті аяқтау үшін қажетті дағдыларды талдау және дамыту арқылы жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 9
-
Зерттелетін тіл елінің тарихы мен мәдениеті
Пәннің мақсаты – студенттердің елтанудың маңызды қағидалары, заңдылықтары, категориялары, оның негізгі мәселелері мен құндылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру; олардың аймақтық терминология мен концептуалды аппаратты меңгеруі, студенттер арасында аймақтық және мәдениетаралық құзіреттілікті, оның ішінде оқытылатын тілдің тарихы, географиясы, мемлекеттік басқару, мәдениеті, тұрмысы, дәстүрі, коммуникативті мінез-құлық ережелері бойынша білім жүйесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Орыс тілін шет тілі ретінде меңгерудің теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты – студенттердің орыс тілінің шет тілі ретіндегі заманауи әдістелері мен тәсілдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс сөйлеу әрекеті түрлерінің теориялық негіздерін, олардың өзара байланысты пайдалану технологияларын, сөйлеу қарым-қатынасының ережелерін, ынтымақтастық қарым-қатынас, конфликттік коммуникация ұғымдарын, байланыс орнату әдістерін, қарым-қатынас процесін жоспарлауды және жоспарды жүзеге асыруды, коммуникация стратегиялары мен тактикасын үйренуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 9
-
Орыс тілін меңгеру деңгейін сертификаттау техникалары мен әдістемесі
Пәннің мақсаты – студенттердің орыс тілін деңгейлік аттестациялаудың әдістемелерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс шет тілі ретінде орыс тілінен тест (ТРКИ) сертификаттау деңгейіне қойылатын талаптарды зерделеуге бағытталған; Бірыңғай еуропалық стандарттар деңгейлеріне сәйкес келетін бастапқы, базалық, сертификаттау деңгейлері бойынша мемлекеттік стандарттар жүйесіне сәйкес орыс тілі бойынша шет тілі ретінде тест тапсырмаларының құрамын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 9
-
Оқу экскурсиясы: тілдік және мәдени құзыреттілігін қалыптастыру
Пәннің мақсаты – орыс тілін меңгеру процесінде лингвомәдени құзыреттіліктің қалыптасу ерекшеліктерін зерттеу. Курс «лингвомәдени құзыреттілік» терминін ашуға және мәдени мазмұндағы мәтіндермен жұмыс істеу барысында қалыптасатын лингвомәдениеттану компонентінің сипатын анықтауға бағытталған; тілдік ұғымдарды қалыптастырудағы мәдениеттің рөлін анықтау; сөйлеуші мен тыңдаушының мәдени мағыналарды түсінуі және олардың сөйлеу стратегияларына әсері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Лингвомәдениеттану негіздері
Пәннің мақсаты – студенттерде мәдениеттің негізгі бөлігі, әлеуметтік-мәдени ақпаратты беру және әлемнің ұлттық суреттерін қалыптастыру тәсілі ретінде тіл туралы антропоцентристік бағыттағы идеяны қалыптастыру; лингвомәдениеттанудың пәнаралық ғылым ретіндегі негізгі бағыттарымен таныстыру, олардың студенттердің өз бетінше ғылыми-әдістемелік зерттеулері үшін өзектілігін анықтау; тілдегі мәдениетті бейнелеудің негізгі үлгілерін қарастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тарихи-мәдени нысандарды таныстыру дискурсы
Пәннің мақсаты – студенттердің тарих және мәдениет ескерткіштерін таныстыру үшін сөйлеу коммуникация үлгілері мен сөйлеу үлгілерін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Курс сөздік қорын, аймақтық дүниетанымын кеңейтуге ықпал етеді, эрудиция мен шығармашылық қабілеттерін дамытады, ана тілі мен орыс тіліндегі түрлі құбылыстарды параллельдермен салыстыруға үйретеді, еліміздің тілі мен мәдениетін үйренуге деген ынтасын арттырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Бейвербалды қарым-қатынас
Пәннің мақсаты – студенттердің бейвербалды қарым-қатынас теориясының негізгі ұғымдары, оның түрлері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс бейвербалды қарым-қатынастың этникалық ерекшеліктерін зерттеуге, әртүрлі мәдениет өкілдерінің коммуникативті мінез-құлқының бейвербалды көріністерін дұрыс түсіндіруге, сонымен қатар бейвербалды қарым-қатынастың әртүрлі көріністерін жүйелі талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Вербалды қарым-қатынас
Пәннің мақсаты – студенттердің қарым-қатынас теориясының негізгі ұғымдары мен категориялары, вербалды құралдары мен қарым-қатынас түрлері, іскерлік вербалды қарым-қатынас әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс орыс мәдениеттердегі вербалды қарым-қатынасты дұрыс түсіндіру, мәдениетаралық ортада тұлғааралық, топтық және ұйымдық коммуникацияларды жобалау, вербалды қарым-қатынас кедергілерін жеңу қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Аударма теориясы мен тәжірибесінің негіздері
Пәннің мақсаты – аударма теориясы мен сөйлеу әрекеті теориясының негіздерін қалыптастыру. Курс аудармалардың жіктелуін, тіларалық және мәдениетаралық қатынас түсінігін, аударманың адекваттылығы мен баламалылығын, екі тілдің лексикалық және грамматикалық категориялары мен жүйелеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды, екі тілдегі мәтіндердің жанрлық және стилистикалық түрлерін, аударма мәселелерінің табиғатын және оларды шешу әдістерін үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 9
-
Орыс тілінің фразеологиялық бірліктері және сөйлеу мәдениеті
Пәннің мақсаты – лингвомәдениеттану көкжиегін кеңейту үшін студенттердің орыс тілінің фразеологиялық бірліктерін сипаттау және мағынасын түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Курс фразеологиялық бірліктердің жіктелуін, фразеологиялық тіркестердің әртүрлі жағдаяттарда қолданылуын үйретуге бағытталған; қарым-қатынастың әртүрлі салаларында студенттердің коммуникативті құзыреттілігінің ең жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тұрақты комбинацияларды білу, барабар түсіну және дұрыс пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 9
-
Кәсіби саладағы әлеуметтік бейімделу
Пәннің мақсаты – көпмәдениетті ортада кәсіби сферасында табысты әлеуметтену үшін студенттердің негізгі дағдыларын қалыптастыру. Курс жаңа ұжымдағы тиімді өзара әрекеттесу жолдарын үйренуге, оңтайлы қарым-қатынасты ұйымдастыруға, кәсіби қызметте рефлексия мен кері байланысты дамытуға, жеке тұлғаның этномәдени оқшаулануын жеңудің формалары мен әдістерін қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Орыс тілін меңгерудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – студенттерде ОШР тиімді меңгеру әдістерінің бірі ретінде мультимедиялық білім беру тұжырымдамасын қалыптастыру. Курс орыс тілін ОШР меңгеру кезінде медиа ресурстарды, мультимедиялық бағдарламаларды, қолданбаларды (электрондық оқулықтар мен сөздіктер, грамматикалық және лексикалық симуляторлар, тестерлер, анықтамалықтар, подкасттар, бұлттық технологиялар және т.б.) пайдалана отырып, білім беру ортасын құрудың трендтік технологияларын, жасанды интеллекті оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Тұрмыстық және мәдени салалардағы әлеуметтік бейімделу
Пәннің мақсаты – студенттердің табысты әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-психологиялық, күнделікті бейімделуінің негізгі дағдыларын қалыптастыру. Курс жаңа қоршаған болмысының негізгі нормаларын, заңдылықтарын, құндылықтарын зерделеуге, көптілді, көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін және тиімді даму мен әлеуметтік мінез-құлықты қалыптастыруға мүмкіндік беретін бағдарламаларды әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 9
-
Көркем шығармалардың тілі халық мәдениетін таныту құралы ретінде
Пәннің мақсаты – студенттерде халықтың танымдық мәдениетін бейнелеу тәсілі ретінде көркем мәтінді зерттеу теориясының негіздерін қалыптастыру, сонымен қатар лингвистикалық талдау объектісі ретінде мәтін туралы түсінік қалыптастыру. Курс көркем мәтіннің құрылымдық-коммуникативтік ұйымдастырылуын, оның сөйлеу құрылымын және мәтін жасаудағы басым мәтіндік құралдардың рөлін үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 9
-
Тіл үйрету: интерактивті тілді меңгеру әдістері
Пәннің мақсаты –студенттердің сөйлеу әрекетін жандандыру мақсатында интерактивті әдістерді қолдану арқылы шетелдік кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру процесін күшейту және оңтайландыру қабілетін қалыптастыру. Курс сөйлеу әрекеті түрлерінің негіздерін зерделеуге және дайындалған және спонтанды сөйлеу практикасына бағытталған тілдік тренингтер кешенін іске асыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Мәтіндік практикум
Пәннің мақсаты – студенттердің мәтіннің ерекшеліктері мен оларды анықтаудың тілдік механизмдері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс мәтін құрудың негізгі әдістерін, әртүрлі бастапқы жанрдағы мәтіндерді талдау, қосалқы жанрдағы мәтіндерді генерациялау, мәтіндік мәліметтерді өңдеу және жүйелеуді үйренуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ауызша, жазбаша және виртуалды қарым-қатынас саласында синхрондық және диахрондық аспектілерде тіл қызметінің негізгі заңдылықтарын талдау.
- Тілдің даму динамикасын, филологиялық зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістерінің жүйесін түсіндіру.
- Тиісті тілдік орта бар және жоқ болған жағдайда шет тілі ретінде орыс тілі саласындағы қажетті лингвистикалық, лингво-дидактикалық, аймақтық білім қорына; кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және қолданбалы лингвистика, аударматану, лингводидактика және мәдениетаралық қарым-қатынас теориясының концептуалды аппаратына ие болу.
- Тілдік материалға, кіріспе фонетикалық және түзету курстарында орыс грамматикасы мен айтылуының ең қиын жағдайларына салыстырмалы талдау жүргізу.
- Семиотика, лексикалық семантика және мәдениеттану саласындағы теориялық білімдерін; дүниенің орыс ұлттық-мәдени және тілдік суретін саналы қабылдау негізінде орыс менталитетінің ерекшеліктерінің түсінігін; ұлттық-мәдени компоненттері бар мәтіндерді мағыналандыруда белгілі бір пікір айту дағдыларының болуын; мәдениетаралық коммуникацияның ерекшеліктерін шарлауын көрсету.
- Тілді меңгерудің түпнұсқалық теориялары мен модельдерін түсіндіру дағдыларын; модульдік екінші тілді меңгеру теориясын, алгоритмдік синтаксис теориясын, өзге тілін меңгерудің интегративті моделін және екінші тілдің предикатоцентристік теориясын меңгеру.
- Шетел тілі ретінде орыс тілінде білім сапасын бағалаудың заманауи әдістерін қолдану (тест және тест технологияларын қолдану) және т.б.
- Қарым-қатынастың әртүрлі салаларында; мәтіндердің барлық түрлерін жасауда, редакциялауда, абстракциялауда, жүйелеуде және түрлендіруде; келушілердің әртүрлі топтарына және әртүрлі уақыт ұзақтығына арналған экскурсияларға арналған мәтіндерді құрастыруда қабылданған қарым-қатынас стратегиялары мен тактикаларымен, риторикалық, стилистикалық және лингвистикалық нормалармен және әдістермен әрекет ету.
- Тілдік материалды, мәдени айырмашылықтарды, этникалық мәселелер бойынша қақтығыстар болуы мүмкін конфликттік жағдайларды ықтимал конфликті тұрғысынан бағалау.
- Цифрлық білім беру ортасының заманауи тенденцияларында, интерактивті білім беру электрондық ресурстарында, қашықтықтан тестілеу тәжірибесінде; интерактивті, ойын, қашықтан, мультимедиялық және басқа білім беру технологияларын пайдалануында еркін шарлау.
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін күнделікті, туристік және жалпы іскерлік салаларда тіларалық аударманы жүзеге асыру.
- Әл-Фараби мен Абай шығармаларының қазіргі маңыздылығы негізінде қалыптасқан дүниетанымын, әлеуметтік-этикалық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық санасы мен мінез-құлқын, өмірдің әртүрлі салаларындағы іскерлік және қаржылық сауаттылығының дағдыларын, экологиялық санасы мен өмір сүру мәдениетін, қауіпсіздік, цифрлық технологияларды білу, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік, сыни ойлау, шығармашылық бастама, топта жұмыс істей білуін білдіру.