Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01562 Химия-Биология в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Химия және биология ғылымдары бойынша педагогика саласында базалық білімқоры жеткілікті, химияны және биологияны оқытудың қазіргі педагогикалық технологияларын және мектептегі эксперимент техникасын меңгерген; зерттеушілік және коммуникативтік дағдысы бар, сыни тұрғыдан ойлауға; цифрлық білім беру технологиясын қолдана алатын, химиялық және биологиялық зерттеулерді жүргізуге қабілетті химия және биология мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 254
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жалпы химия
Бейорганикалық химия
Химияға кіріспе
Түрік тілі (А1)
Цитология, гистология және эмбриология
Түрік тілі ( А2)
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Атом құрылысы және периодтылық
-
2 Оқу жылы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Аналитикалық химия
Түркі мемлекеттер тарихы
Өсімдік ағзасының құрылымы мен қызметі
Ататүрік принциптері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Ғылыми зерттеулер әдістері
Жануарлардың құрылымы мен қызметі
Академиялық жазылым
Ясауитану
Педагогикалық зерттеулер
Оқытудың әдістері мен технологиялары
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
Биоорганикалық химия
Бағалау және дамыту
Физикалық химия
Көміртек және оның қосылыстарының химиясы
Адам анатомиясы
Биохимия
Адам биологиясы
Биологиялық білім берудегі зерттеу және жобалау қызметі
Мектепте химияның құрылымдық-мазмұндық бөлімдерін оқыту
Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары
Биологиялық зерттеулерді жүргізу әдістемесі
Генетика және селекция негіздері
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Химиядан есептер шығару
-
4 Оқу жылы
Қолданбалы биология топырақтану негіздерімен
Жаратылыстанудың ғылыми негіздері
Зерттеулер, даму және инновациялар
Химия бойынша оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру
Химиялық синтездеу өнері
Биофизика және биоинформатика
Молекулярлық биология
Микробиология биотехнология негіздерімен
Биологиядағы STEM-білім
Химия зертханасы және тәуекелдерді басқару
STEM оқытуды жобалау
Биологиядағы цифрлық технологиялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қоршаған орта шынайылығын қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми-философиялық білім әдістерімен ғылыми түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философиялық таным арқылы, Қазақстанның тарихи және экономикалық дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және ерекшеліктерін терең түсіну мен талдауды ескере отырып, бағалау
- Білім алушыға бағытталған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті көзқарас және салауатты өмір салтын қолдауға бағдарлану қағидаттарын ескере отырып, білім беру ортасының әртүрлі түрлерінде педагогика және психология бойынша білімдерді қолдану
- Өзінің педагогикалық және кәсіби қызметіне, педагогикалық дамуы мен кәсіби әл-ауқатына қажетті кәсіби қарым-қатынастарды конструктивті түрде құру
- ақпарат пен зерттеу нәтижелерін алу, өңдеу және ұсыну үшін тілдік құзыреттерді, цифрлық ресурстарды, озық инновациялық тәжірибені пайдалана отырып, педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және химиялық/биологиялық экспериментті құру кезінде ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдану
- Заттардың өзгеру заңдары мен заңдылықтарын жаратылыстану тұрғысынан негіздеу үшін химияның/биологияның негізгі бөлімдерінің теориясы мен жалпы теориялық ережелері туралы концептуалды білім мен түсінікті көрсету
- Эксперименттік зерттеулер мен ғылыми, зертханалық және оқу-әдістемелік сипаттағы әртүрлі тәжірибеге бағытталған тапсырмалардың нәтижелерін талдау және бағалау кезінде пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру
- Білім алушының жеке дамуын түзету үшін педагогикалық зерттеулерде, оқу үрдісіндегі білім алу, практикалық және кәсіби мәселелерді шешуде практикалық білік, дағдыларын қолдану
- Күнделікті кәсіптік іс-әрекетке және оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға қажетті сабақтас ғылымдар бойынша білімдерін синтездеу