7M02201 Философия в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыруға қабілетті магистр-философтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M050 Философия және этика
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
"Жақсы Қазақ" идеясы және философиясы
Пән «Жақсы қазақ» феноменінің мәні мен мазмұны, тәуелсіз елдің азат азаматының бейнесі туралы тұрақты білім мен түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты: «Жақсы қазақ», «Мәңгілік ел», «Дәулет», «Береке», «Құт» ұғымдарына әлеуметтік-философиялық талдау жасау, сонымен қатар әлеуметтік-философиялық мәселелерді өз бетінше шарлау қабілетін дамыту. Пән тәуелсіздік пен мәдени дәстүрлерді, қазақ халқының саяси және этникалық бірлігін, ұлттық болмысын, ұлттық рух пен өркениеттік сананы сақтаудың жаңа концепцияларын қарастырады.
Несиелер - 5
-
Аналитикалық философия
Пән логикалық талдау және сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – аналитикалық философияның негізгі ұғымдары мен әдістерін оқу. Пән тілдің, логиканың, ғылымның және сананың философиялық мәселелерін, сонымен қатар философиялық талдау, дәлелдеу және сыни талқылау әдістерін қарастырады. Пән сонымен қатар көптеген бағыттарды: логикалық позитивизмді, сөйлеу актілерінің теориясын және лингвистикалық талдауды біріктіретін ХХ ғасырдағы ағылшын тілді интеллектуалдық дәстүрдегі философиялық ойдың басым бағытын тарихи-философиялық талдауды қарастырады.
Несиелер - 5
-
Зерттеудің сапалық әдістері
Пән ғылыми зерттеулерде сапалы әдістерді қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – сапалы мәліметтерді жинау мен талдаудың негізгі тәсілдері мен әдістерін зерттеу. Пән сұхбат, бақылау, фокус-топтар, контент-талдау әдістерін, сонымен қатар деректерді түсіндіру принциптерін және сапалы зерттеудің этикалық аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кеңістік пен уақыттың мифтік және поэтикалық негіздері
Пән дүниенің архаикалық үлгісіндегі кеңістік пен уақыттың мифтік-поэтикалық негіздерін зерттеуге, қазақ мифологиясы құбылысының мәні мен табиғатын зерделеуге, оның ұлттық мәдениеттегі дүниетаным мен құндылықтар жүйесін қалыптастырудағы рөлін анықтауға бағытталған. Пәннің мақсаты: уақыт пен кеңістіктің мифологиялық негіздерін талдау, қазіргі кездегі кеңістік пен уақытты зерттеу тәсілдерін зерделеу. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар ғылыми білім динамикасын бағалау және философиялық талдау жасау, мифтік-поэтикалық бағыттың негізгі ережелерін еркін түсіндіру, гуманитарлық талдаудың логикасын және жаңа зерттеу әдістерін меңгеру құзыреттілігіне ие болады. Бұл пән магистранттарға дүниенің мифологиялық және ғылыми бейнелерін салыстырмалы талдау арқылы қазіргі миф философиясы саласындағы білімдерін кеңейтуге, қазіргі ғылымның дамуындағы жаңа тенденцияларды меңгеру үшін қажетті кәсіби құзіреттіліктерді дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ориентализм және постколониалды сын
Пән шығыстану және постколониализм саласында білім алуға бағытталған. Пәннің мақсаты – студенттердің қазіргі постколониалдық зерттеулер тарихи-мәдени құбылыс ретіндегі түсініктерін қалыптастыру. Пән постколониалдық зерттеулер мысалында күрделі мәдени объектілерді зерттеуді, мәдени құбылыстарды талдаудың негізгі тәсілдері мен әдістерін, постколониалдық қоғамдардағы процестер мен тәжірибелерді, отарлық тәжірибенің заманауи сыни теорияларын, күнделікті мәдени коммуникацияның әртүрлі формаларын; өзінің тарихи тәжірибесіне ой жүгірту үшін Қазақстан Республикасындағы қазіргі мәдени формалар мен процестер.бөліп көрсетуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Социогуманитарлық білім: әдістемелік аспектілері
Пән әлеуметтік-гуманитарлық білімнің әдістемелік аспектілері туралы түсінікті дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты сыни талдау және зерттеуде әдістемелік тәсілдерді қолдану дағдыларын дамыту. Пән әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың іргелі әдістері мен әдіснамасын, соның ішінде сапалық және сандық зерттеулерді, интерпретациялық және сыни көзқарастарды зерттейді. Магистранттар әдіснаманың теориясы мен тәжірибесін, зерттеудің этикалық аспектілерін және әлеуметтік және мәдени құбылыстарды талдауда әртүрлі әдістемелік құралдарды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Философиядағы зерттеу дизайны
Пән әртүрлі жанрлардағы (эссе, ғылыми жоба, мақала, диссертация және т.б.) ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуге және ұсынуға қойылатын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптары туралы, отандық ғылымдағы жобалау тәжірибесі туралы білім алуға бағытталған. зерттеу жобасын таңдау және онымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Пәннің мақсаты – философиядағы зерттеу дизайнының ерекшеліктері туралы білімдерін, зерттеу дизайнын таңдау дағдыларын, академиялық жазу дағдыларын, аналитикалық және сыни ойлау қабілеттерін арттыру. Пән аясында студенттер оқуды жоспарлауды, әдебиеттерге шолумен жұмыс істеуді, зерттеу үшін философиялық дүниетанымды анықтауды, зерттеу әдістерін таңдауды, зерттеу дизайнын таңдау критерийлерімен танысады; философиялық мәтіндерге шолу жасау және философиялық мәселелерді дәлелді талқылау дағдыларын меңгереді. Зерттеуді жобалауда білім мен әртүрлі дағдыларды алу студенттерге оны магистрлік диссертация зерттеуінде қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Күнделіктілік философиясы
Пән күнделікті өмірдің философиялық аспектілері туралы түсінікті дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты - күнделікті шындық пен тәжірибемен байланысты негізгі философиялық түсініктерді зерттеу. Пән күнделікті құбылыстарды түсіндіретін теориялар мен идеяларды зерттейді, күнделікті өмірдің мәдени және әлеуметтік аспектілерін талдайды және күнделікті тәжірибеге философиялық және сыни тұрғыдан қарау жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Бұл пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғарифолла Есім: ғұламанама
Пән Ғарифолла Есімнің философиялық шығармалары мен идеяларын терең түсінуге бағытталған. Пәннің мақсаты – оның еңбектерінде берілген негізгі ұғымдарды, сонымен қатар олардың қазіргі философия мен мәдениет үшін маңызын зерттеу және талдау. Пән Есімнің негізгі философиялық мәтіндерін, олардың тарихи және мәдени контекстін, қазіргі қазақ философиясының дамуына ықпалын және қазіргі ғылыми және мәдени пікірталастар үшін өзектілігін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Бұл пәннің мақсаты білім алушыларды басқару жұмысының психикалық құрамдас бөлігінің рөлі мен көп өлшемді мазмұны туралы озық идеялармен таныстырады, сондай-ақ ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын басқарудың практикалық дағдыларына ие болады, олар өздерінің болашақ кәсіпқойларында қолдана алады. жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік-гуманитарлық білімдегі пәнаралық зерттеулердің әдістері мен принциптері
Пән әлеуметтік-гуманитарлық білімнің әдістемелік аспектілері туралы түсінікті дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты сыни талдау және зерттеуде әдістемелік тәсілдерді қолдану дағдыларын дамыту. Пән әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың іргелі әдістері мен әдіснамасын, соның ішінде сапалық және сандық зерттеулерді, интерпретациялық және сыни көзқарастарды зерттейді. Магистранттар әдіснаманың теориясы мен тәжірибесін, зерттеудің этикалық аспектілерін және әлеуметтік және мәдени құбылыстарды талдауда әртүрлі әдістемелік құралдарды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қоғамдар және ақпараттық технологиялар
Пән ақпараттық технологиялардың қазіргі қоғамдағы рөлі туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты – ақпараттық технологиялардың әлеуметтік құрылымдарға, мәдениет пен экономикаға әсерін зерттеу. Пән ақпараттық қоғам ұғымдарын, ақпараттық технологиялардың дамуы мен қолданылуын, сондай-ақ олардың коммуникация, білім беру және жұмыс процестеріне әсерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдың маргиналдық эпистемологиясы
Пән білім өндірісі процестерінің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері туралы түсінікті дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – магистранттарды мәдениетаралық, пәнаралық байланыстарды түсінуге үйрету. Пән пайда болған кездегі шекті мәртебеге ие болған, бірақ кейіннен әлемдік философиялық ойдың, гуманитарлық ғылымдардың және өнердің әртүрлі салаларының дамуына елеулі әсер еткен философиялық теорияларды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Бұл пәннің мақсаты білім алушыларды кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға, оқу және тәрбие процестерін ұйымдастыру қабілетіне, сондай-ақ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде сәтті ғылыми шығармашылыққа жан-жақты дайындыққа бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әл-Фараби пәлсапасы және қазіргі заман
Пән әл-Фарабидің философиялық идеяларын және олардың қазіргі әлемдегі өзектілігін түсінуді дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – әл-Фарабидің негізгі ұғымдарын және олардың қазіргі философиялық және әлеуметтік мәселелерге қолданылуын зерттеу. Пән әл-Фарабидің негізгі еңбектері мен идеяларын, олардың философияның дамуына ықпалын, сондай-ақ осы идеяларды заманауи мәселелер мен сын-қатерлер контекстінде біріктіру жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнегелік антропологиясы
Пән адам мәдениеті мен мінез-құлқының этикалық аспектілері туралы түсінікті дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты әртүрлі қоғамдардың моральдық нормалары мен құндылықтарын және олардың антропологиялық негіздерін зерттеу. Пән мораль теорияларын, моральдық жүйелерді салыстырмалы талдауды, сондай-ақ этикалық нормалар мен мінез-құлықтың қалыптасуына әсер ететін мәдени және әлеуметтік факторларды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент және басқару философиясы
Пән басқару мен басқарудың философиялық негіздері мен принциптерін терең түсінуді дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – басқару тәжірибесіне әсер ететін негізгі ұғымдарды, теорияларды және этикалық мәселелерді зерттеу. Пән көшбасшылыққа, шешім қабылдауға, ұйымдық мәдениетке, менеджмент пен басқарудағы ағымдағы үрдістер мен инновацияларға философиялық көзқарастарды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аналитикалық философия
Пән логикалық талдау және сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – аналитикалық философияның негізгі ұғымдары мен әдістерін оқу. Пән тілдің, логиканың, ғылымның және сананың философиялық мәселелерін, сонымен қатар философиялық талдау, дәлелдеу және сыни талқылау әдістерін қарастырады. Пән сонымен қатар көптеген бағыттарды: логикалық позитивизмді, сөйлеу актілерінің теориясын және лингвистикалық талдауды біріктіретін ХХ ғасырдағы ағылшын тілді интеллектуалдық дәстүрдегі философиялық ойдың басым бағытын тарихи-философиялық талдауды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академик Әбділдин: диалектика тарихы
Пән академик Әбділдиннің еңбектері арқылы диалектикалық философияның дамуы туралы білімді дамытуға бағытталған. Пәннің мақсаты – қазіргі диалектиканың тұжырымдамаларын, заңдылықтарын, категориялық аппараттарын және даму принциптерін талдау. Қазақстан диалектикалық мектебінің негізін салушы Ж.М.Абдильдиннің диалектикалық ілімдерін зерттей отырып. Әбділдин. Пән диалектиканың негізгі ұғымдарын, академик Әбділдиннің негізгі еңбектерін, олардың философия ғылымына ықпалын және қазіргі философиялық және ғылыми мәселелерді түсінудегі маңызын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазірігі еңбек және басқару этикасы
Пән тарихи және заманауи аспектілерде еңбек және менеджмент саласының рухани-адамгершілік негіздерін теориялық тұрғыдан түсінуге, магистранттарды экономиканың, саясаттың, әлеуметтік саланың және мәдениеттің әртүрлі салаларындағы кәсіби қызметке дайындауға бағытталған. Пәннің мақсаты – еңбек және басқару мәдениетінің ерекшеліктері туралы жалпы түсінік беру. Пән аясында студенттер экономикалық тиімділік пен басқарудың негізінде жатқан құндылық және этикалық жүйелердің бірегейлігімен, әртүрлі елдер мен халықтардың өркениеттік серпілісімен танысады; корпоративтік этика мен кәсіби мәдениеттің қалыптасу ерекшеліктерін зерттейтін болады. Курс аясында халқымыздың әлеуметтік-мәдени тәжірибесін ескере отырып, Қазақстандағы ұлттық еңбек және басқару мәдениетін зерттеу мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Философияны оқытудың инновациялық технологиялары
Пән философияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты – философиялық пәндерді тиімді оқытуға ықпал ететін заманауи әдістер мен құралдарды зерттеу. Пән сандық платформаларды, оқытудың интерактивті әдістерін, мультимедиялық ресурстар мен онлайн құралдарды пайдалануды, сондай-ақ технологияны білім беру үдерісіне интеграциялау тәсілдерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін шет тілінде кәсіби қызметті жүзеге асыру; шетелдік ғылыми әдебиеттерді өзбетімен оқу; академиялық салада ғылыми және зерттеу жұмыстарын жазу барысында жазба қарым-қатынасы дағдыларын қолдану
- білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыру;әлемдік философиялық ойдың және ғылым философиясының тұжырымдамаларын (оқу, түсініктеме, талдау мәтіндерін) баяндайтын ең маңызды жұмыстармен өзіндік жұмыс дағдысына ие болу;әлеуметтік-гуманитарлық білім теориясы мен әдіснамасының негіздерін білу; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды / шығармашылық жобаларды орындауға қатысу; оқу сабақтарын жоспарлауда, ұйымдастыруда және өткізуде мамандық ерекшелігін (жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің даярлау бағыты бойынша) ескеру
- ғылыми білім динамикасын бағалау және философиялық талдаужасау;мәдениеттің постколониалды кұбылыстарының ерекшеліктерін анықтау; мифопоэтикалық бағыттың негізгі ережелерін еркін түсіндіру; әлеуметтік және гуманитарлық талдаудың логикасын және әдіснамасын меңгеру; деректерді жинау үшін негізгі сапалы әдістерін таңдау және қолдану; алынған нәтижелерді түсіндіру; қажетті әлеуметтік ақпаратты жинақтауды жоспарлау және ұйымдастыру
- логикалық қателіктер мен дұрыс емес пайымдауларды анықтау; күрделі мәселелерді оларды жақсы түсіну үшін қарапайым компоненттерге бөлу; ақпаратты талдау және синтездеу; өз ойлары мен идеяларын нақты және нақты тұжырымдай білу; сенімді дәлелдер құра білу және өз ұстанымдарын негіздеу; мәтіндер мен тұжырымдарды талдау және түсіндіру; абстрактілі ұғымдар мен модельдермен жұмыс істей білу; аналитикалық әр түрлі пәндердегі тәсілдер; кешенді мәселелерді шешу үшін әр түрлі саладағы білімді біріктіру
- өзекті мәселелерді шешу үшін инновациялық ойлауды қолдану;өнердің түрлі салаларының және әлемдік философиялық ойдың, гуманитарлық ғылымның дамуына әсер еткен маргиналды статусына ие болған философиялық теорияларды анықтау; ұлы философ Әл-Фараби мен Абайдың қазіргі заманғы контекстіндегі негізгі ғылыми және философиялық көзқарасын қарастыру; пәнаралық зерттеу әдістерін, сондай-ақ олар ғылыми зерттеулер барысында қолданылған әдіснамалық мәселелерді анықтау; Ғарифолла Есім мен Ж.Абдильдиннің философиялық көзқарастарын салыстыра алу және олардың еңбектерін сааралау
- әр түрлі әлеуметтік және кәсіби құбылыстар мен процестерді бағалау үшін кәсіби этиканың принциптері мен әдістерін қолдану;басқарудың негізгі функцияларын (шешім қабылдау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау) жүзеге асыру әдістерін меңгеру;ақпараттық қоғамның қалыптасуын зерттеудегі заманауи теориялық көзқарастарда бағдарлы болу