7M01703 Шет тілі: екі шет тілі в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әр түрлі әлеуметтік және білім беру ортасында Қазақстан Республикасының білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, Білім беру магистрлерін Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде, оның ішінде жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі және қосымша кәсіптік білім берудегі ғылыми -педагогикалық қызметке дайындау. Бағдарлама шет тілін меңгеру сапасының халықаралық стандарттарына сәйкес, тілдерді оқытуда инновациялық технологияларды қолдану дағдылары бар және әдістемелік қызмет өнімдерін кейіннен коммерцияландырумен өз бетінше ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті мамандарды дайындауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ағылшын тілін оқыту әдістемесінің негізі ретінде тіл теориясының негізгі парадигмалары
Курс қазіргі заманғы лингвистикалық теорияларды олардың мүмкіндіктері тұрғысынан зерделеуге бағытталған, оқыту әдістемесінде жаңа тәсілдер мен тәсілдерді құру үшін әдістемелік модельдің негізі болады Курс Қазақстанда және шетелде ағылшын тілін оқытуда әдістемелік зерттеулердің базасы ретінде тіл білімі, социолингвистика, психолингвистика, когнитивті және антропологиялық парадигмалардың жетістіктерін қамтиды. Когнитивті және антропологиялық парадигмалар Қазақстанда және шетелде ағылшын тілін оқыту кезінде шет тілдік құзыреттіліктерді дамытудың алуан түрлі салаларындағы әдістемелік зерттеулердің базасы ретінде қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электронды білім беру қорын құру
Магистранттарды қазақ, орыс, ағылшын және неміс тілдерін қолдана отырып электронды білім беру ресурстарын құруға үйрету. Магистранттар электронды білім беру ресурстарының әртүрлі түрлерімен танысады – пәннің оқу-әдістемелік кешенін, әдістемелік құралдарды, әдістемелік ұсыныстарды, зертханалық жұмыстарды және т. б. оқу құралдарын құрастыру. Курс аяқталғаннан кейін магистранттардың одан әрі жеке жұмысы ғылыми-әдістемелік зерттеудің тікелей тақырыбымен байланысты және олар сынақтан өткізген ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелері тұрғысынан практикалық цифрлық ресурсты дайындауды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердегі ақпараттандыру және компьютерлендіру
Зерттеу қызметін ақпараттандыру пәнінің мақсаты ғылыми жұмыстардың барлық кезеңдерінде ҰАТ қолдану арқылы табиғаттағы, техникадағы және қоғамдағы құбылыстар мен заңдылықтар туралы ғылыми білімдерді алу мен тереңдетуге бағытталған. Перспективалы бағдарламалық және аппараттық құралдар бойынша зерттеулер жүргізу. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай тудыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (Кәсіби)
Курстың мақсаты: сөйлеу әрекетінің әр түрлі аспектілерін үйрету: оқу дағдыларын жетілдіру, монологтық және диалогтік сөйлеу, дыбысты сөйлеуді тыңдау арқылы түсіну. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әр түрлі электронды сөздіктермен және анықтамалықтармен жұмыс жасауды үйренеді. Оқыту процесінде коммуникативті, интерактивті әдістер, жеке және топтық жұмыс түрлері қолданылады, интернет -ресурстар белсенді қолданылады. Материалдар мен дереккөздер әр түрлі мамандықтардың ерекшеліктерін ескере отырып таңдалады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеуді жоспарлау мен ұйымдастыру
Бұл курстың мақсаты ғылыми зерттеу әдістерімен толық танысу, сондай-ақ тілдік материалдарды талдау барысында оларды практикалық қолдану болып табылады. Қысқаша мазмұны-лингвистикалық зерттеу әдістерін зерттеу әртүрлі тілдік мәселелерді талдау, атап айтқанда салыстырмалы-салыстырмалы және типологиялық тіл білімі тұрғысынан.Магистранттар әртүрлі тілдік мәселелерді, атап айтқанда, салыстырмалы-салыстырмалы және типологиялық тіл білімі тұрғысынан талдау дағдыларын игереді. Лингвистикалық ғылымның тарихы мен қазіргі заманғы үрдістеріне және отандық және шетелдік мектептерде шет тілдерін оқыту әдістемесіне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Екінші шетел тілінің оқыту әдістемесі
Курс бірінші шет тіліндегі коммуникативті дағдыларға, сондай-ақ бұрын қалыптасқан жалпы білім беру және арнайы дағдыларға негізделген Екінші шет тілінде кәсіби-әдістемелік және коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Бұл дағдылар сөйлеу әрекетінің төрт түрі – сөйлеу ,оқу, жазу және есту арқылы сөйлеуді қабылдау тұрғысынан қарастырылады. Магистранттар екінші тілді оқытудың мақсаттары мен міндеттерін коммуникативті және кәсіби-әдістемелік құзіреттілікті қалыптастырумен байланыстыру қабілетін дамыту керек деп болжанады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
TKT (Teaching Knowledge Test) және CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults) халықаралық емтихандарына дайындықтың әдістемелік курсы
Бұлкурсағылшынтіліоқытушыларыноқытуәдістемелері, практикалықдағдыларжәнекерібайланыстуралытереңтеориялықтүсінікберуарқылы TKT (Teaching Knowledge Test) және Celta (Certificate in English Language Teaching to Adults) халықаралықемтихандарынсәттітапсыруғажан-жақтыдайындаудыкөздейді. Магистранттартілбілімін, сабақтыжоспарлауды, ресурстардыпайдаланудыжәнеоқытудыбасқарудықамтитынмодульдерарқылыөтеді. Практикалықсабақтарғақазіргібілімберуортасыныңқиындықтарынадайындалуүшіннақтыоқыту, керібайланысжәнерефлексиясессияларыкіреді. Магистранттаркурстыағылшынтіліноқытудыңтеориялықаспектілерінтереңтүсінумен, оқупроцесінтиімдібасқарудыңпрактикалықдағдыларыменжәне TKT және CELTA емтихандарынсәттітапсыруқабілетінесенімділікпенаяқтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
TESOL оқытушыларын даярлау: Екінші шет тілін үйрену. (TESOL Teacher Training: Second Language Acquisition)
Осы курс аясында магистранттар оқытудың әртүрлі теориялары туралы біледі, әр теорияға байланысты ықтимал проблемаларды талдайды және бұл теориялар студенттерді жоспарлау, оқыту және басқару кезінде қандай пайда әкелетінін талқылайды. Курс магистранттарға балалар мен ересектерде оқытудың қалай жүретіні туралы көбірек білуге көмектесуге бағытталған; білім алушылар шет тілін қалай меңгереді, оқытуды қалай жоспарлау керек және мақсаттарды әзірлеу керек, шет тілі студенттеріне арналған оқу модулін қалай әзірлеу керек, шет тілі студенттерінің қажеттіліктеріне сәйкес сабақ жоспарларын қалай құру керек, студенттердің дағдыларын қалай оқыту және бағалау керек тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу саласында. Магистранттар сонымен қатар шет тілі оқыту әдістерінің уақыт өте келе қалай өзгергенін және дамығанын және шет тілі студенттеріне пайда әкелу үшін технологияны оқытуға қалай біріктіру керектігін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінді сахналық интерпретациялау әдістемесі (неміс тілінде)
Бұл курс көркем жанрдың түпнұсқа мәтіндерін интерпретациялаудың сахналық талдау әдістерін ұсынады. Көркем мәтінді талдау магистранттарда автордың негізгі идеясын, оның кейіпкерлерінің авторының сипаттамасын және олардың бір – бірімен қарым-қатынасын түсіну қабілетін қалыптастырады деп болжанады. Болашақта магистрант көркем шығарманы кең аспект бойынша-шет тілдерін оқытуда әдістемемен дидактиканың міндетті компонентіретінде студенттің субъективті пікірімен рөліне ену принципі негізінде ұсына алады деп болжанады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқу-әдістемелік материалдардың (ағылшын тіліндегі) сапасы мен тиімділігін бағалау
Оқу материалдарының сапасы мен тиімділігін талдау және бағалау қазіргі заманғы оқыту тәжірибесінде ерекше маңызға ие. "Оқу материалдарының сапасы мен тиімділігін талдау және бағалау" курсы магистратура бағдарламасы бойынша білім алушыларда оқу материалдарын талдау мен бағалаудың жеке критерийлерін қалыптастыруға бағытталатын болады. Курс білім алушыларды оқытудың әртүрлі деңгейлері мен оқу орындарының әртүрлі түрлеріне арналған оқулықтармен, оқу құралдарымен, ОӘК-мен таныстырады. Курс оқу-әдістемелік тапсырмаларды бірізді орындауда құрылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәтінді филологиялық талдау негізінде сыни және креативті ойлауға үйрету
Курстың мақсаты-сыни және креативті ойлауды дамыту әдістемесі негізінде лингвомәдени құзіреттілікті қалыптастыру. Оқушылардың көркем мәтінді талдау әдістемелерді меңгеруге, көркем шығарманы оқу және талқылау барысында студенттердің сыни және креативті ойлауын қалыптастыруға бағытталған.Әдістемелік модельдерді әзірлеу үшін материал ретінде Орта және жоғары мектептердегі жас оқырманға қызықты заманауи ағылшын тілді авторлардың танымал шығармалары қолданылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы көптілді білім беру: ұйымдастыру, мәселелері мен келешегі
Курс көптілді білім берудің заманауи әдіснамасының пәндік-мамандандырылған құзыретін қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі заманғы шет тілі-білім беру процесін зерттей отырып, студенттер орта және жоғары мектептерде оқу, ғылыми және тәрбие жұмысын басқару және ұйымдастыру дағдыларын игереді. Оқытудың заманауи әдіснамалық технологиялары дағдыларының маңызы зор. Пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік байланыстар жүйесін білу, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану біліктері мен дағдылары Қазақстан Республикасының Білім беру ортасындағы нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып қалыптасады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі (ағылшын тілінде)
Пән магистранттардың лингвистикалық және кәсіби құзыреттілігіне баулуды көздейді және әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің тілдік ерекшеліктерін анықтауд ағдыларын дамытады. Магистранттар шет тіліндегі сөйлеу әрекетінің ғылыми-публицистикалық стилімен танысуға және зерттеуге бағытталған. Сөйлеудің осы стилінің жанрлары практикалық ғылыми мәселелерді шешумен және ғылыми-зерттеу саласындағы аналитикалық сөйлеу шығармаларымен, мысалы, ғылыми жұмысты техникалық және тілдік тұрғыдан жобалау және сыни талдаумен дәлелдеу әдістерімен байланысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тілдер типологиясының негізгі мәселелері (ағылшын тілінде)
Курс магистранттарды анна тілімен шет тілдерін типологиялық зерттеу әдістемесімен таныстырады. Студенттер әдіснамалық зерттеулердің лингвистикалық базасынана тілі мен оқытылатын тілдердің фонетикасы, грамматикалық құрылымымен сөздік құрамы бойынша барлық деректерді қажетті жалпылау арқылы, тілдердің өзара байланысымен өзарашарттылығындағы неғұрлым жалпы құрылымдық ерекшеліктерін салыстыру және анықтау тұрғысынан зерттейді .Тілдерді салыстыру дағдылары студенттерге зерттеудің практикалық материалын модельдеуде тілдік материалды дұрыс пайдалануға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
Бұл курста білім беру жүйесінің барлық деңгейлеріндегі оқу орындарында мамандар даярлау процесіне белсенді оқыту әдістерінің әсер ету мүмкіндігі қарастырылады. Курстың міндеттеріне белсенді оқыту әдістерінің жіктелуін зерделеу, ЖОО-да шет тілдерін оқытудың белсенді әдістерін пайдалана отырып оқытуды ұйымдастыру нысанын қарау, осы оқыту әдістерінің қолда бар төрт сөйлеу іс-әрекетінде қолданылуына талдау жүргізу, магистранттарда интерактивті жұмыс әдістері саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы
Курс магистранттардың мәдениаралыққарым-қатынастың теориялық мәселелері мен қолданбалы міндеттерін зерттеу қабілетін дамытуға бағытталған. Тіл білімінің бұл саласы әдіснамалық зерттеулер үшін негіз болыпта былады және өзекті әрі сұранысқа ие теориялық және қолданбалы ғылыми бағыт болып табылады. Ол лингвистика, мәдениеттану, коммуникативті лингвистика және лингводидактиканың түйіскен жерінде орналасқан. Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясын зерттеу студенттерде кәсіби әдіснамалық қызметте практикалық лингвистикалық дағдыларды қолдану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілдеріне оқытуда инклюзивті білім беруді жүзеге асыру
Пән білім алушылардың толеранттылығын дамытуға, магистрантты инклюзивті білім берудің базалық принциптерімен таныстыруға бағытталған. Курстың қысқаша мазмұны - "инклюзивті білім беру" ұғымын зерделеу, шетелде инклюзивті білім берудің (әлемдік тәжірибе) маңыздылығы мен даму тарихын, Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың жай-күйі мен перспективаларын, инклюзивті білім беру процесін құру ерекшеліктерін түсіну.Бұл мәселелер шет тілдерін инклюзивті оқыту саласындағы жеке әдістемелік зерттеулермен тығыз байланысты қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық мақсатқа арналған екінші шетел тілі
Курс кәсіби міндеттерді жүзеге асыру үшін қажетті жазбаша, ауызша, экстралингвистикалық, сөйлеу іс-әрекетінің түрлі нысандары мен тәсілдерін қолдана білуді дамытуға бағытталған.Курстың негізгі мақсаты-ғылыми және әдістемелік мазмұндағы ақпаратты түсіну және беру мақсатында студенттердің шет тілдерін икемді және тиімді пайдалану дағдыларын, дағдылары мен қабілеттерін дамыту, атап айтқанда, ғылыми мақала, жобаны негіздеу немесе зерттеу тақырыбы сияқты ауызша презентациялар мен жазбаша жұмыстар үшін өзіндік ғылыми әдістемелік материалдарды дайындау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- үш тілде –қазақ, орыс және ағылшын тілінде кәсіби және ғылыми тақырыптарға ашық түрде пікірлерді тұжырымдау, дәлелдеу, түсіндіру және бағалау.
- алған білімдерін талдау және алған ақпаратты өңдеу, Педагогика және психология саласындағы білімді қолдану және мәселелерді шешу; әріптестермен жағымды қарым-қатынасты көрсету, олардың көзқарасын құрметтей отырып, командада жұмыс істеу дағдысы мен көшбасшылық қасиеттерге ие болу, коммуникативтік мәдениетті меңгеру.
- жалпыадамзаттық құндылықтар жүйесінің призмасы арқылы, қазақстандық социумдағы әртүрлі әлеуметтік, ұлттық, діни, кәсіби қауымдастықтар мен топтарда коммуникативті стратегияларды практикада таңдау және жүзеге асыру.
- ғылыми-әдістемелік әзірлемелерді, жобаларды құру және алынған зерттеу нәтижелерін ұсыну үшін сандық және мультимедиялық ресурстармен жұмыс істеу дағдысын көрсету.
- кәсіби есептерді шешу үшін философияның, теориялық және қолданбалы лингвистиканың, оқытудың әртүрлі деңгейлерінде шет тілдерін оқыту әдістемесінің, лингводидактиканың және мәдениетаралық коммуникация теориясының ұғымдық аппаратын қолдану
- өзінің кәсіби қызметіне қатысты Еңбек және жұмыспен қамту нарығында бағдарлану, әріптестермен жағымды қарым-қатынас қалыптастыру.
- ғылыми-әдістемелік өнімдерді жасау бойынша практикалық есептерді шығару және шешу үшін ШТ оқытудың әртүрлі әдістері мен технологияларын талдау және синтездеу
- инклюзивті білім беру нысандарын және басқа да ғылыми және ғылыми-өндірістік қызмет пен инновациялық кәсіби қызмет бейіндерін қоса алғанда, шет тілдерін оқытудағы зерттеудің жаңа әдістерін іс жүзінде пайдалану және әзірлеу.
Ұқсас БББ
7M01703 Екінші шет тілі ретінде ағылшын тілін оқыту
Астана халықаралық университеті
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01703 Шет тілі: екі шет тілі
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)