Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02309 Шетел филологиясы в Орталық Қазақстан академиясы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде қолданыңыз және іскерлік қарым-қатынас этикасына және мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдеріндегі іскерлік хат алмасу ережелеріне сәйкес сауатты ауызша және жазбаша қарым-қатынас нысандарын жүзеге асыратын сөйлеу қызметінің барлық түрлерін меңгеріңіз.
  • Әңгімелесушілердің әртүрлі топтарына, соның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдарға сындарлы қарым-қатынас жасау және ақпарат беру қабілетін көрсету.
  • Тіл білімінің тарихы, бағыттары, мектептері, теориялық мәселелері бойынша білімдерін кәсіби қызметке біріктіру; классикалық шетел жазушыларының шығармашылығы мен өмірбаяндарын, олардың әлемдік әдебиетке қосқан үлесін талдау.
  • Өлкетану, тарихи-мәдени лингвостилистикалық және әдеби шындықтардың жиынтығы ретінде мәтінді бағалау дағдыларын меңгеру.
  • Лексикалық, грамматикалық, фонетикалық, синтаксистік және стилистикалық эквиваленттілік нормаларын сақтай отырып, диалог арқылы қарым-қатынас жасау.
  • Филологиялық зерттеулерді лингвистикалық және әдеби талдау әдістерін қолдана отырып, тарихи-мәдени дәуірге, әдеби бағытқа, ағымға қатыстылығы тұрғысынан диагностикалау.
  • Шет тілін үйренушілердің психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оны үйренудің әдістемелік мәселелерін зерттеу дағдыларын меңгеру.
  • Экономикалық, құқықтық, мәдени, экологиялық өзін-өзі қамтамасыз ету бағытында республиканы жаңғырту кезеңінде қазақстандық даму моделін қалыптастыруда алған икемді дағдыларын қолдану; мемлекеттік, орыс, ағылшын, латын графикасын пайдалана отырып, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер дағдыларын, кәсіби мәселелерді шешу.
  • Коммуникациялық стратегиялар мен тактикаларды, риторикалық, стилистикалық және тілдік нормалар мен әдістерді әзірлеу, оларды бұқаралық ақпарат құралдарында жаңалықтарды өңдеу, журналдар мен мерзімді басылымдарға материалдар дайындау процесінде пайдалану; көпмәдениетті көпконфессиялы қоғамда сындарлы қарым-қатынас дағдыларын қолдану.
Top