Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01515 Биология (IP) в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметінде инновациялық технологияларды, оның ішінде STEM-, CLIL-, IT-технологияларын қолдана алатын, тұжырымдамалық және теориялық білім саласында, ғылыми зерттеулер жүргізуде және ғылымда оларды қолдануда педагогикалық және пәндік құзыреттіліктерге ие білікті биология мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Тірі ағзалардың жеке дамуы
Цитология, гистология және эмбриология
Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
Қаржылық сауаттылық
Дінтану
Құқық негіздері
Өмір қауіпсіздігінің негіздері
Кәсіпкерлік негіздері
Өсімдік ағзасының құрылымы мен қызметі
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Қоршаған орта химиясы
Өсімдік ағзаларының әртүрлілігі
Педагогикалық зерттеулер
Жануарлардың құрылымы мен қызметі 1
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Биологиялық білім берудегі зерттеу және жобалау қызметі
Академиялық жазылым
Биологиядағы пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту
Биологиялық экспериментті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері
Биоорганикалық химия
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Жануарлардың құрылымы мен қызметі 2
Биологиялық зерттеулерді жүргізу әдістемесі
Биохимия
-
3 Оқу жылы
Биогеоценология
Адам биологиясы
Инклюзивті білім беру ортасы
Бағалау және дамыту
Өсімдіктер, жануарлар және адам экологиясы
Адам анатомиясы
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Өсімдіктер физиологиясы
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Әлемнің флорасы мен фаунасы
Қазақстанның биоресурстары
Генетика және селекция негіздері
Адам және жануарлар физиологиясы
Биометрия
Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары
Эксперименттік биология
-
4 Оқу жылы
Биологиядағы STEM-білім
Биологиядағы цифрлық технологиялар
Зерттеулер, даму және инновациялар
STEM оқытуды жобалау
Қолданбалы биология топырақтану негіздерімен
Микробиология биотехнология негіздерімен
Биологияны тұжырымдамалық оқыту
Эволюциялық ілім
Тірі ағзалардың салыстырмалы анатомиясы және эволюциясы
Молекулярлық биология
Жаратылыстанудың ғылыми негіздері
Биофизика және биоинформатика
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени-құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін пайдалана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсете отырып өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту
- тілдік құзыреттіліктерді дамыту үшін аналитикалық және сыни ойлауды пайдалана отырып, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау
- ғылыми-педагогикалық зерттеулер саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін, ақпаратты өңдеу мен синтездеудің заманауи әдістерін қолдану
- қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, толыққанды әлеуметтік және кәсіби іс-әрекетті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу
- жеке тұлғаға бағытталғанған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, білім беру ортасының әртүрлі түрлерінде оқыту, тәрбиелеу, бағалау әдістерін әзірлеу және қолдану
- зертханалық және далалық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, деректерді жинау және өңдеу үшін әдістеме таңдау мен талдауды жүзеге асыру
- сындарлы педагогикалық және әлеуметтік қызмет, өзінің педагогикалық дамуы мен әл-ақуалы үшін кәсіби қарым-қатынастарды құру
- күнделікті кәсіби іс-әрекетке және білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға қажетті сабақтас ғылымдар бойынша білімдерін интеграциялау
- табиғаттағы заңдылықтарды, құбылыстар мен процестерді түсіндіру, дүниенің жаратылыстану-ғылыми бейнесі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру үшін жаратылыстану пәндерінің тұжырымдамалық теориялары мен заңдарын пайдалану
- биологияның іргелі негіздерін және оның дамуының қазіргі тенденцияларын, биологиялық жүйелердің әртүрлілігі мен қызметі, олардың көптүрлілігі мен эволюциясы туралы білімдерін пайдалану
- тірі табиғаттың деңгейлік ұйымдасуын, адамның биологиялық табиғаты мен әлеуметтік мәнін талдау, ғылыми дүниетанымын, экологиялық және генетикалық сауаттылығын көрсету
- стандартты емес мәселелердің шешімдерін жасау және ұсыну, академиялық жазылым дағдыларын, академиялық адалдық қағидаларын пайдалана отырып, биологиялық және педагогикалық зерттеулерді жүргізу және модельдеу