Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D03107 Психология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Академиялық жазу

    Мақсаты: докторанттарда академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру және өзінің ғылыми идеяларын академиялық стильде жоғары рейтингті журналдарда ғылыми жарияланымдарды дайындау, Халықаралық ғылыми конференцияларда сөз сөйлеу, психология және нейронаука саласында докторлық диссертацияны жазу. Пән психологиялық ғылымдағы академиялық жазудың стилі мен құрылымының ерекшеліктерін түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Когнитивті процестер және ми

    Мақсаты: когнитивтік процестердің нейроғылым саласындағы зерттеулер бойынша мимен өзара байланысты когнитивтік процестердің негізгі теориялары мен ғылыми мәліметтерін сыни талдау қабілетін дамыту.Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: - мимен өзара байланысты когнитивтік процестер туралы негізгі теория мен ғылыми дәлелдердің қазіргі заманғы үрдістерін білу және түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психологияның өзекті мәселелері: отандық және шетелдік зерттеулерге салыстырмалы талдауы

    Мақсаты: докторанттардың әлемдік психологиядағы заманауи эксперименттік зерттеулер мен теорияларға сыни талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: психологиядағы жүйелік бағыт аймағындағы ғылыми ақпараттарды білу және түсіну; қазіргі психологиядағы ғылыми зерттеулерде этикалық стандарттарын түсіну; шетелдік және отандық психологияның әдіснамалық айырмашылықтарын, психологияның әдіснамалық диллемалары мен зерттеу мәселелерін сыни талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивті нейропсихология

    Мақсаты: әдістеме, міндеттер, әдістер, негізгі ұғымдар және т. б. туралы жүйелік теориялық, ғылыми және қолданбалы білімді қалыптастыру когнитивті нейропсихологияның негізгі тұжырымдамалары, негізгі әдістерді меңгеру және кейіннен қолдану үшін нейропсихологиялық зерттеу әдістерімен ғылыми қызмет. Курс когнитивті және когнитивті емес жүйке-психикалық бұзылулардың негізгі түрлерін және олардың арасындағы өзара байланысты зерттеуге бағытталған, перспективалы когнитивті нейропсихологиядағы зерттеу бағыттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өзара қатынастың гендерлік динамикасы

    Мақсаты: гендерлік психология ғылым аймағында және аралас білім аймағындағы тәжірбиені интерпритациялау және сыни талдау қабілетін дамыту. Докторанттар келесі қабілетті болады: гендерлік айырмашылық пен ұқсастықтарды түсіндіретін психологиялық теорияның методологияcын түсіну; гендерлік қарым-қатынас аймағындағы әлемдік және Қазақстандық ғылымның жетістігін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эмоциялар және денсаулық

    Мақсаты: эмоция психологиясындағы жаңа және ескі парадигмаларды синтездеу, зерттеу материалдары мен ғылыми пікірлерді жинау, критикалды талдау қабілетін дамыту. Курс келесі қабілеттерін дамытуға бағытталған: эмоция және денсаулық психологиясы аймағындағы зерттеу әдістерін таңдау логикасын түсіну; психологиядағы денсаулық және эмоциядағы әдістемелік мәселені жоспарлау дағдыларын пайдалану және тәжірибелік мәселелерді түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өзгеріс психологиясы және тұлғалық даму

    Мақсаты: адам психикасының физиологиялық процесстері мен танымдық өзгерістерінің зерттеу мәселелерінің орнын талдауды шешу мен тану қабілетін дамыту. Докторанттар негізгі физиологиялық процестер мен танымдық өзгерістердің әдіснамалық тұжырымдамаларының сыни талдау мен түсіну, физиологиялық процестердің негізінде жатқан танымдық процестердің өзгерістерін зерттеу әдістері мен эксперимент дизайнын анықтау шеңберінде кәсіби әдіснамалық білімдерді түсінуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нейроғылымдағы зерттеу әдістер

    Мақсаты: нейроғылым және психологиядағы жаңа және ескі парадигмаларды синтездеу, зерттеу материалдары мен ғылыми пікірлерді жинауды сыни талдау қабілетін дамыту. Пәнді арқылы докторанттар нейроғылым аймағындағы зерттеу әдістерін таңдау логикасын түсінеді; нейроғылымдағы әдіснамалық диллеманы шешу, зерттеу мәселелерін танид, нейроғылым аймағындағы жаңа зерттеу әдістері мен и қадамдарды біләп және сын талдайді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудін әдістері

    Мақсаты: докторанттардың зерттеу мәселесін құзыретті шешу үшін Психология және Нейронаука саласында ғылыми негізделген әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән әртүрлі зерттеу әдістерінің мақсаттары мен міндеттерін түсінуге және олардың психология мен нейроғылым саласындағы таңдау логикасына бағытталған; психология мен нейроғылымдағы әдістемелік дилеммаларды сыни тұрғыдан синтездеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Психология мен нейроғылымның әртүрлі салалары бойынша; теориялық және практикалық психология саласындағы тұжырымдамалар, парадигмалар мен тәсілдер бойынша іргелі білімді көрсету.
  • Денсаулық психологиясы, эмоция, гендерлік коммуникация психологиясы, когнитивті нейропсихология және нейроғылым салаларындағы теориялық және практикалық мәселелерді талдау.
  • Халықаралық ғылыми конференцияларда баяндамалар мен жоғары дәрежелі журналдарда жарияланымдарды дайындау үшін кәсіби қызығушылықтарыңызды синтездеу және ғылыми идеяларыңызды академиялық стильде білдірү.
  • Әлемдік психологиядағы заманауи эксперименттік зерттеулер мен теориялардың ерекшеліктерін; адам психикасындағы когнитивті өзгерістер мен физиологиялық процестердің негізгі әдіснамалық тұжырымдамаларды түсіну.
  • Когнитивті және когнитивті емес жүйке-психикалық бұзылулардың негізгі түрлерінің жіктелуін; нейропсихологиялық зерттеудің негізгі әдістері мен әдістемелерін меңгеру.
  • Халықаралық кәсіби стандарттарға сәйкес кешенді зерттеу әдістерін, аппараттық процедураларды, психологиялық модельдеудің заманауи компьютерлік технологияларын пайдалана отырып, ғылыми-психологиялық эксперименттер жүргізу.
  • Зерттеу мәселелерін анықтау және шешім қабылдау үшін, психология мен нейроғылымдағы әдіснамалық дилеммаларды шешу үшін психологиялық теорияларға, зерттеу әдістеріне, психологиялық зерттеулер жүргізу стандарттарына, қолданбалы статистикаға және эмпирикалық деректерге әдіснамалық талдау жүргізу.
  • Мимен байланыстағы когнитивті процестердің қазіргі тенденцияларын, негізгі теориялары мен ғылыми деректерін, когнитивті процестердің нейроғылымындағы зерттеу жолдарын сыни тұрғыдан талдау.
  • Психологиялық экспериментте сапалы және сандық тәсілдер көмегімен психологияның әртүрлі мәселелері бойынша ғылыми болжамдарды қалыптастыру.
  • Инновациялық технологиялар, авторлық әзірлемелер, диссертациялық зерттеу бойынша эксперименттік мәліметтер негізінде психологиялық пәндерді, мамандандырылған курстарды оқытудың әдіснамасы мен әдістемесін іске асыру.
  • Халықаралық этикалық стандарттарға сәйкес психологиялық эксперимент бағыттары бойынша ғылыми шешімдер түрінде оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ұсыну.
  • Әдістемелік мәселелерді, психология саласындағы зерттеу мәселелерін шешу мақсатында әртүрлі ғылыми қауымдастықтармен сындарлы байланыс орнату.
Top