7M02203 Тарих в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстандық еңбек нарығында сұранысқа ие болатын және бәсекеге қабілетті, жоғары білім беру жүйесі мен ғылыми-зерттеу секторында жұмыс жасайтын гуманитарлық ғылымдар магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M053 Тарих
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курс ғылым тарихын, ғылыми танымның философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Отан тарихының іргелі мәселелеріне қазіргі кезеңдегі теориялық - әдістемелік көзқарас
Пәннің мақсаты – ұлт тарихының өзекті мәселелерін зерттеуде заманауи теориялық және әдістемелік тәсілдерді қолдану бойынша практикалық білім және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны келесі бөлімдерді қамтиды: философиялық және жалпы ғылыми әдістер; тарихи құрылымдар мен тарихи құбылыстар мен процестердің даму логикасының ерекшеліктерін талдау; тарихи процестің логикасы мен кезеңдері; нақты материалды таңдау мен түсіндіруді реттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан тарихы бойынша қытай деректемелері
Пәннің мақсаты - Қазақстан тарихы мен мәдениетіне қатысты қытай жазба деректерін, қытай және манчжур тілдеріндегі жүйелілік мәліметтерді және оларды оқу әдістемесін талдауда практикалық білім және дағдыларды қалыптастыру, деректерді талдау. Мазмұнында Қазақстан тарихын оқытуда қытай тіліндегі тарихи ескерткіштер мен жазба деректерге, сондай-ақ, қазақ хандығымен саяси-экономикалық қарым-қатынастар барысында жазылған Маньчжурияның тарихи құжаттарына, Қытай жылнамаларында қазақ халқын құраған тайпалар туралы жазылған Цин патшалығы және олар туралы тарихи-құжаттық зерттеулер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи зерттеулердегі сыни ойлау
Пәннің мақсаты – ғылыми мәдениетте практикалық білім және дағдыны дамыту. Мазмұнында өзіндік ақыл-ой әрекетіндегі рефлексия дағдылары, талдау әрекетін дамыту, ұғымдар және пайымдаулар, қорытындылар, сұрақтармен жұмыс жасау, бағалай білу қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Жаңа деректер және Қазақстан тарихын ұғыну
Пәннің мақсаты – жаңа дереккөздерді талдау кезінде тарихи әдістерді қолдану арқылы практикалық білім мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Мазмұны: кезең бойынша авторлардың еңбектері мен олардың тарихи еңбектерін қарастыру, орта ғасырлардағы және жаңа замандағы еуропалық авторлардың зертттеулерін талдау, парсы авторларының және араб тарихшыларының еңбектерін оқу, қытай деректері, түркі авторларының еңбектерімен салыстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ хандығы және оның жазба мұралары
Пәннің мақсаты – тарихи дереккөздер кешені және олардың ақпараттық әлеуеті туралы ғылыми ақпарат беру. Мазмұнында Қазақ хандығы кезінде жазылған тарихи материалдар, қазақ хан-сұлтандарының ресми іс қағаздары сияқты құнды жазбалар, Қадырғали Жалайырдың «Жылнамалар жинағы», Әбілғазы Баһадүр ханның «Түрік шежіресі», Өтеміс қажының «Шыңғыс-намасы» сынды тарихи жазба деректер мен XVIII ғасырдың алғашқы жартысынан кейін молынан жазылған қазақтың дипломатиялық хаттарының түпнұсқаларын оқу арқылы тарихи зерттеулер жасау, қазақ тарихы мен мәдениетін төл жазба мұраларымыздың сараптау, түпнұсқа бойынша оқуды меңгерту қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты - еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Мазмұны бойынша оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға, қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дүниежүзі тарихы мәселелерін зерттеуде жаңа ілімдік-әдістемелік ұстанымдар.
Пәннің мақсаты – дүниежүзі тарихы мәселелерін зерделеуде заманауи тәсілдерді қолдануда практикалық білім, білік және дағдыларды дамыту. Мазмұны: тарих пен тарихи парадигмалардың теориялық білімінің мүмкіндігі мәселесін зерттеу мен талдау. Тарих ғылымының әдіснамалық негіздерінің трансформациясы. Әдістеменің мәселелері. Тарихтың теориялық мәселелерін зерттеу. Тарихты кезеңге бөлу мәселесі. Жаһандық тарих контекстіндегі модернизация теорияларының формациялық және өркениеттік-мәдени көзқарастары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Мақсаты: магистранттардың кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгерту. Мазмұны: жоғары мектеп педагогикасы: пәні, міндеттері, қызметтері, педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны. Жоғары білім құбылыстары мен процестерінің мәні, оның негізгі даму тенденциялары. Жоғары мектептің педагогикалық үдерісінің құрылымы. Студенттерді оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың технологиялары, әдістері мен формалары. Жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өркениеттердің салыстырмалы ілімі
Пәннің мақсаты – өркениеттердің салыстырмалы теориясы туралы білімді және талдау қабілетін қалыптастыруға, сонымен қатар, өркениеттік парадигманың терминологиясын және әдіснамасын меңгеруге бағытталған. Мазмұны бойынша Өркениеттер теориясының сызықтық нұсқалары. В. Мирабо (аға), Н.А. Буланже, Вольтер (Ф. М. А. Аруэ), А. Фергюссон, М. Ж. А. Кондорсе, Ф. Гизо, г. Т.Бокль және басқа да жергілікті өркениеттер теорияларының еңбектеріндегі теорияның сызықтық-стадиалдық нұсқалары. Өркениеттердің қазіргі биологиялық теориялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тарихнамасындағы Қазақстан тарихы (XIX-XXIғғ.)
Пәннің мақсаты – оқыту барысында тарихнамалық мазмұндағы ғылыми-зерттеулік білім мен машықтарды қалыптастырудың бір тұтас жүйесін зерттеуді және Қазақстан тарихын шетел тарихнамасы бойынша қарастыру ұсынылады. Мазмұнында Қазіргі Қазақстан тарихының тарихнамалық базасы. Қазақстан бүкіл Орталық Азия өңірінің дамуы аясында. Збигнев Бжезинский, Линда Бенсон және ИнгварСванберг, Кэтрин Пужоль, Мари Карин фон Гумпенберг, Роберт Легволд, Ариэль Коэн, Бхавна Дэйв (Деви) туралы қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
"Басқару психологиясы" курсы ұлттық біліктілік шеңберіндегі магистрдің кәсіби қызметімен және басшылар мен мамандардың біліктілігін анықталған басқару міндеттерін шешу контекстінде магистранттардың әлеуметтік-басқарушылық дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты-магистрлердің басқару қызметінде одан әрі қолдану үшін басқару психологиясының әлеуметтік-психологиялық процестері, құбылыстары, қасиеттері мен негізгі категориялары туралы білімді жүйелеу және тереңдету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орталық Азия тарихындағы мемлекет және діндер
Пәннің мақсаты – Орталық Азия елдеріндегі мемлекеттер мен діни институттардың өзара әрекеттесу үдерісін көрсететін мемлекеттіліктің даму кезеңдерін, негізгі тарихи фактілерді, оқиғаларды зерттеу бойынша практикалық білім және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұнында модульдер діни институттарды зерттеуге қатысты зерттеу мәселелерін талдау, мемлекеттік органдар мен діни институттардың өзара қарым-қатынасын зерттеудің соңғы теориялық және әдістемелік тәсілдерін пайдалануға арналған бөлімдер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Шығыс өнерінің даму тарихы
Пәннің мақсаты – Еуропа өнерінің ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі тарихын зерттеу. Үндістан мен Қиыр Шығыс елдерінің (Қытай, Корея, Жапония), сондай‑ақ Оңтүстік-Шығыс және Орталық Азия өнері. Араб елдеріндегі, Ирандағы, Түркиядағы Таяу және Орта Шығыс өнері. Сәулет. Кітап миниатюрасы және сәндік-қолданбалы өнер. Шығыс өнері-әлемдік мәдениеттің ажырамас бөлігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстандағы жаңғыру үдерістері
Пәннің мақсаты – Қазақстандағы XX ғасырдан бүгінгі күнге дейінгі модернизациялық өзгерістердің барлық алуан түрлілігін зерттеуге бағытталған. Мазмұны: модернизация факторларын зерттеу; дәстүрлі және модернизацияланған қоғамдардың ерекшеліктер; Дәстүрлі құрылымдарды, проблемалар мен әдістерді жаңғырту; Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік дамуының мақсаттары мен стратегиясы; Сыртқы саяси қатынастарды жаңғырту; Президенттік институттың Қазақстан Республикасындағы жаңғырту процестеріне әсерінің саяси заңдылықтары мен ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Еуропалық өнер тарихы: Ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейін
Пәннің мақсаты – Еуропа өнерінің ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі тарихын зерттеу. Мазмұны: Дәуірлердің дүниетанымдық концепцияларын зерттеу және көркем-бейнелі ойлаудың тарихи-өзгермелі формаларын түсіну. Батыс өнерінің кезеңдері. Ежелгі өнер. Эгей өркениеті. Ежелгі Греция. Ежелгі Рим. Орта ғасырлар. Византия.. Ерте Орта Ғасырлар. Романика. Готика. Проторенессанс. Қайта өрлеу. Кейінгі қайта өрлеу (манеризм). Модернизм.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тарихи мәтінтану
Пәннің мақсаты – тарихшының сөздік мәтіндермен жұмыс істеу ерекшеліктерін, категориялық аппараты мен әдіснамалық принциптерін, мәтіндік материалдың пәндік өрісін, танымдық және әлеуметтік функцияларын ашу. Мазмұны: Тарихи текстологияның негізгі ұғымдарын білу; Тарихи текстологияны зерттеудің объектісі мен тақырыбын анықтау; Мәтінді тарихи дереккөздердің қатарына жатқызу және жатқызу критерийлері; Тарихи дереккөздерде шындықты көрсету принциптері; Текстологияның арнайы терминдері; Жұмыстың ерекше мәтіндік әдістері; Тарихи дереккөз мәтінінің тарихын зерттеу принциптері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи феноменология
Пәннің мақсаты – тарихи зерттеулердегі феноменологиялық тәсілді және қазіргі тарих ғылымындағы феноменологияның орнын зерттеу және талдау. Мазмұны: Сана мен тарих ғылымы туралы феноменологиялық рефлексияның байланысы. Феноменологиялық ұғымдарды талдау," ниет "және"өмір әлемі". Бағыт ретінде тарихи феноменологияның қалыптасуы. Әдіснамалық делдалдық принципі. Дереккөз объективті шындық ретінде. Мифтің сипаттамасы және оның бастапқы семантикалық қабықтағы себеп-салдарлық байланыстарын қайта құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан және сыртқы әлем: геосаяси перспективалар
Пәннің мақсаты – аналитикалық дағдыларды және халықаралық саяси салада Қазақстанның саяси болашағын болжау қабілетін дамыту. Мазмұны: Көпвекторлылық, тепе-теңдік, прагматизм, өзара тиімділік принципі. Ұлттық мүдделер мен аймақтық басымдықтарды қорғау. Ресеймен және Қытаймен ынтымақтастықты нығайту. Орталық Азия мемлекеттерімен қарым-қатынасы. АҚШ-пен және Еуропалық Одақ елдерімен қарым-қатынас инвестициялық және экономикалық ынтымақтастық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі тарих ғылымындағы пәнаралық ұстанымдар
Пәннің мақсаты – ғылыми-зерттеу міндеттерді шешу барысында пәнаралық өзара байланыс жасау қабілеті сияқты кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Мазмұны: Пәнаралық зерттеулер саласы. Гуманитарлық, әлеуметтік, нақты және тіпті жаратылыстану ғылымдарының теориялық және практикалық жетістіктері. Тарих интегралдық ғылым ретінде. Пәнаралық тәсіл-тарихи зерттеудің парадигмасы. Пәндердің интеграция дәрежесі. Тарихи зерттеулерге қатысты пәнаралық ынтымақтастықтың қолданыстағы нысандарын талдау. Тарихтың әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану пәндерімен өзара әрекеттесуінің әлеуеті мен шектеулері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- негізгі дүниетанымдық және методологиялық мәселелерді, оның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдаужәне кәсіби қызметте пайдалану.
- орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттары түсіну; - практикада бағытталған оқыту әдістері мен технологияларын игеру; - психологиялық-педагогикалық және пәндік (арнайы) білімді интеграциялау тетіктері мен қағидаттары және заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) оқыту технологияларын игеру; - педагогикалық менеджмент және жас ерекшелік психологиясы,педагогикалық аксиология, жастар ортасында және қоғамда жаһандық және ұлттық құндылықтарды ілгерілету тұжырымдамаларын, стратегиялары мен тетіктерін меңгеру; -Орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу; - білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере келе, оқытылатын пәндер бойынша семинар, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; - цифрлық технологияларды пайдалана отырып, бакалавриат білім алушыларымен кері байланыс орнату; - оқу-әдістемелік жұмысты жүргізу және әдістемелік құзыреттілікті дамыту; кәсіби біліктілікті арттыру; бакалавриаттың семинар/ практикалық сабақтарын өткізу кезінде пәндік саладағы білім мен психологиялық-педагогикалық білім интеграциясын қамтамасыз ету; - оқытудың заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларын қолдану; - білім алушылардың таңдаған мамандығына тұрақты қызығушылығын қалыптастыру; - сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет қағидаттарын сақтау; - академиялық және кәсіби ортадағы коммуникация стратегиялары мен тетіктерін игеру; - білім алушыларды қоғамдық жастар қозғалыстары мен ұйымдарына тарту.
- ғылыми зерттеулер әдіснамасын игере отырып, ғылыми зерттеулер жүргізу кезіндегі этикалық нормалар арқылы ғылым саласындағы нормативтік құқықтық актілерді реттеу - зерттеу жұмысының, ғылыми мәтінді құрылымдау дағдыларын меңгере отырып, өз көзқарасын қисынды және дәлелді түрде баяндауға үйрету; -ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстар /шығармашылық жобаларды орындауға қатысуды ұйымдастыру,ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттыру; -білім алушылардың ғылыми іздену ерекшелігі және ғылыми зерттеулерде/ шығармашылық жобаларда магистранттардың ынтасы мен белсенділігін арттыру стратегияларын дамыту; - білім алушылардың зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізу; - магистранттардың ғылыми-зерттеу/ғылыми-шығармашылық қызметі мен жарияланымдық белсенділігін арттыру және қолдау стратегияларын жүзеге асыру; - білім алушылардың ғылыми іздену ерекшелігін аңғару; - ғылыми зерттеулерде/ шығармашылық жобаларда білім алушылардың ынтасы мен белсенділігін арттыру стратегияларын дамыту.
- ғылыми мәтінді сыни талдау және интерпретациялау қабілетін арттыру; - тарихи үдерістердің бірлігі мен алуан түрлілігін түсіндіретін тарихи құжаттарды, ғылыми тұжырымдамаларды сыни талдау дағдыларын меңгерте отырып, мәселеге күмәнсіз сипатта қарау және пайымдау.
- отандық және дүниежүзілік тарих мәселелері бойынша зерттеу мәселелерін зерттеу әдістерін қолдана отырып шешу; - тарихи зерттеудің заманауи методологиялық принциптері мен методологиялық тәсілдерін меңгеру; - Отандық тарих ғылымының өзекті мәселелерін қарастыру; - Түрлі тарихи теорияларды талдау; - болашақ мамандарды даярлауға жұмыс берушілерді тарту; - түрлі деңгейдегі бұқаралық ақпарат құралдарында әлеуметтік желілерде мақалалар жариялау.
- ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде пәнаралық тәсілді қолдануға қабілеттілікті арттыру; -нақты тарихи мәселелерді талдауда жалпы ғылыми принциптер мен таным әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру.
- әлемдік тарих ғылымындағы қазіргі заман ағымдары туралы теориялық білімді меңгеру; зерттеуді ғылыми-тарихи зерттеулердің жаңа бағыттары арнасында жүргізу; - зерттеу жұмысында әдіснамалық жаңалықтарды қолдану.
- тарихи фактілерді, оқиғаларды түсіну және әртүрлі тарихи және тарихнамалық деректерді ғылыми талдау, сынау дағдыларын меңгеру; - Қазақстандық және әлемдік тарих ғылымының тарихнамасын талдау және оны өз зерттеулеріне қолдануға қабілеттілікті шыңдау, Қазақстан туралы шетелдік зерттеулер жайлы теориялық біім қалыптастыру - іс-әрекетті жоспарлау және басқару дағдыларын қолдану; - өнімділікті бақылау әдістерін қолдану - кәсіби мақсатта мәтіндерді құру және өңдеу - ғылыми анықтамалық материалдарды пайдалану - зерттеу мәселелерін шешу үшін арнайы білімді қолдану - мекеменің құрылымдық бөлімшелерімен іскерлік қарым-қатынас және өзара әрекеттесу дағдыларын меңгеру.
- мемлекеттің саяси-әлеуметтік дамуын қалыптастырудың негізгі кезеңдерін анықтау.