7M03214 Қоғаммен байланыс в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Практикада іргелі және қолданбалы зерттеулер жүргізу әдістеріне ие магистрлерді заманауи коммуникациялардың жаңа бағыттарында және жаңа бағыттарында терең білімдермен дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M068 Қоғаммен байланыс
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
«Шет тілі (кәсіби)» курсының мақсаты тілдік емес мамандықтардың магистранттарына жоғары базалық стандарт (С1) деңгейіндегі шет тілдік білімді меңгерту үрдісінде мәдениаралық-коммуникативтік құзіреттілікті қалыптастыру. Курс академиялық жазудың нормаларын меңгерту, сыни талдаулардың дағдыларын дамыту, ғылыми шолулар дайындау, аннотациялар, зерттеу тақырыптары бойынша рефераттар және библиографиялар құрастыруды қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми ақпаратты іздеу және өңдеу
Ғылыми ақпаратты іздеу және жинау. Ақпаратты іздеу әдістері: кітапханалық каталогтармен, анықтамалық материалдармен, кітаптармен, мерзімді басылымдармен және ғаламдық ғылыми дерекқормен жұмыс жасау. Ақпарат алу және өңдеу жолдарын зерттеу. Мәтінді өңдеу түрлері (жоспар, тезистер, үзінділер, аннотация,рецензия).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курс ғылым тарихын, ғылыми танымның философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
PR-дағы ғылыми зерттеулер
Курстың шеңберінде PR саласында кәсіби зерттеулерге қойылатын әдістемелік талаптар қарастырылады. Зерттеу проблемаларын шешуде мониторингтің, талдаудың және жобалаудың ең тиімді әдістерін жүзеге асыруда PR науқандары; ғылыми зерттеу әдіснамасындағы байланыс саласындағы эмпирикалық зерттеулерді меңгеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Коммуникациялық қызметте бизнес проектілерді басқару
Бизнес-жоба және оның компоненттеріне қойылатын негізгі талаптарды зерделеу, коммуникация саласында жұмыс істейтін компаниялардың экономикалық көрсеткіштерін өңдеу дағдыларын дамыту, нарық сипаттамалары мен тенденцияларын анықтау, бизнес-жобаны дамытуды қолдау үшін бағдарламалық құралдарды пайдалану. Коммуникациялық кәсіпорындар қызметінде бизнес-дизайнды қолдануда практикалық дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиа зерттеу әдістері
Медиа саласының ғылыми зерттеулер объектісі ретінде қарастырылуы. Әдістеме және әдіснама. Медиа-зерттеулер саласындағы ғылыми бағыттар мен мектептер. Әртүрлі сегменттерінің медиа зерттеулерінің ерекшелігі (баспа, радио, теледидар, онлайн-медиа). Негізгі принциптер, әдістер, медиа кеңістігін талдау процедурасы және зерттеудің тиімділігін анықтау өлшемдері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұйымның әлеуметтік жауапкершілігі және демеушілік қызметі
Әлеуметтік маңызы бар міндеттерді шешу үшін мердігерлермен және серіктестермен құзыреттіліктерін қалыптастыру. Қайырымдылық ұйымдары мен демеушілермен жұмыс жасаудың технологиялары, әдістері, принциптері, кезеңдерін толық меңгеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммуникация агенттіктерінің экономикалық қызметі
Кәсіпорынға экономикалық талдау жасау; ағымдағы және ұзақ мерзімді жоспарлауды реттеу, коммуникациялық кәсіпорынның тиімділігін арттыру үшін қорларды анықтау және пайдалану. Оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау үшін материалды дайындау. Байланыс агенттіктерінің экономикалық даму ерекшеліктері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Саяси PR-дағы ықпал ету ерекшеліктері
Магистранттарға әлемдегі және Қазақстандағы әлеуметтік оқиғалар мен процестерді, ішкі саяси үдерістерді талдау мен бағалауға ықпал ететін білім беру. Негізгі саяси субъектілер мен объектілердің өзара байланысын модельдеу үшін теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыру, саяси технологиялардың мәнін және олардың электоратқа әсерінің тиімділігін талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік мекемелермен байланыс
мемлекеттің және мемлекеттік қызметтің басқару қызметінің теориялық және ғылыми-әдістемелік негіздері; мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет принциптері мен құқықтық негіздері; Қазақстан Республикасының мемлекеттік саясатының қалыптасуы мен жүзеге асырылуы; мемлекеттік қызмет туралы қолданыстағы заңнаманы талдау; Қазақстандағы мемлекеттік қызметтегі мәселелер және шетелдік мемлекеттік қызметтің даму бағыттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
PR науқандарды жоспарлау және жүзеге асыру
Дәстүрлі және қазіргі заманғы PR-жарнама аясында мәтіндік-графикалық, жұмыс және презентациялық материалдарды қоса, жарнамалық өнімдерді шығаруға, және тарату. Магистранттарды іс-шаралар жоспарлауға, коммуникациялық кампаниялар дайындау мен өткізуге қатысуға арналған білім беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Курс магистранттардың кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға, оқу және тәрбие процестерін ұйымдастыру қабілетіне, сондай-ақ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде сәтті ғылыми шығармашылыққа жан-жақты дайындыққа бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
«Басқару психологиясы» курсы магистранттың ұлттық біліктілік шеңберіндегі басқарушы мамандардың біліктілік анықтамалығына сәйкес кәсіби қызметімен айқындалған басқарушылық міндеттерді шешу контекстінде магистранттардың әлеуметтік және басқарушылық көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты- магистранттардың іс- әрекетінде одан әрі қолдану үшін басқару психологиясының әлеуметтік-психологиялық процестері, құбылыстары, қасиеттері және негізгі категориялары туралы білімді жүйелеу және тереңдету. Ол басқарушы тұлғасы, әлеуметтік құбылыс ретіндегі басқару және көшбасшылық ерекшеліктері, басқару қызметінің негізгі функциялары, басқару және көшбасшылық стильдері, басқару объектісі ретіндегі бағынушы тұлғасы, тұлғаның әлеуметтенуі, әлеуметтік құбылыс, бағыныштының ұйым жағдайына бейімделу процесінің ерекшеліктері, тұлғаның мінез-құлқы мен белсенділігін реттеу жүйесі, қарым-қатынас әлеуметтік құбылыс ретінде, басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктері және т.б. тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жаңа медиа
Интернет-компанияның стратегиялық және операциялық тиімділігін арттыру бойынша талдамалық құралдар; медиа-индустриядағы негізгі бизнес-модельдер; сандық медиа компания үшін стратегиялық база; редакторлық басқару ерекшеліктерін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми PR зерттеу әдістері
Магистранттардың PR-дағы ғылыми зерттеу әдістері, коммуникациялық ғылымда қолдану ерекшеліктері туралы ғылыми-тәжірибелік білімдерін дамыту, коммуникация және PR-дағы ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру құзыреттілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
PR мәтіндермен жұмыс
Мәтінді зерттеудегі әртүрлі тәсілдерді талдау; Мәтін құрылымы және оның ерекшеліктері; Мәтіннің деңгейлері және оның поэтикасы; Жарнамалық және PR мәтіндерінің ерекшеліктері; Жарнама және PR мәтіндерінің жанрлық парадигмасы; Жарнамалық және PR мәтіндерінің түрлі жанрларын талдау және жобалау. Анализ разных подходов к изучению текста;
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммуникациялық қоғам
Ақпараттандырудан диалогқа дейінгі әлеуметтік қарым-қатынас моделдері: Қоғамдағы интенционалды байланыс механизмдері. Коммуникативті қарым-қатынас механизмдері: белгі, мәні, мағынасы. Аудиторияға коммуникативті (түсіндірме) дағдыларды дифференцияциялау. Әртүрлі аудиториялардың «әлемдегі суреттергі» түсіндірмесі. Коммуникациялық процестерін әлеуметтік бағдарлы басқару проблемалары мен әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнама өнімін шығару
Жарнамалық өнімді жасау және өндеу процесінің кезеңдері; Жарнамалық шағымдарды қабылдау моделдері және тұтынушы психологиясының негіздері және тиімді жарнаманы дамыту үшін оларды пайдалану мүмкіндігі; шығармашылық үдерістерді ұйымдастыру модельдері және жарнамалық шығармашылық тұжырымдама идеяларын табу әдістері; баспа полиграфия материалдары, жарнамалық баспа өнімдерінің әртүрлі түрлерін басып шығару және өңдеу әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиамен қарым-қатынас
медиамен қарым-қатынас жасау бөлімінің жаңа бағыттары және бөлім үшін стратегиялық жұмыс жоспарларын әзірлеу және олардың тиімділігін бағалау механизмі; Жобаға қатысушылардың функцияларын анықтау және басқару принциптері; жарнамалық кампаниялар мен коммуникациялық бағдарламалар тұжырымдамаларын, жоспарларын, кестелерін және оларды дайындау кезінде аналитикалық және ұйымдастырушылық жұмыстарды орындау ережелерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- – сараптамалық және талдамалы жұмыстарды атқару кезінде гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдарда жинақталған білімді қолдана білуі;
- – ғылыми ақпарат бойынша ізденіс жүргізіп, ғылыми әдебиеттерді реттеп, библиография мен дерекқорлар базасын құрастыру; – педагогикалық жəне зерттеу тəжірибесі кезінде аталған нəтижелерді қолдану.
- – нарықтағы брендтерді құру, басқару, жылжыту, дамыту және қорғау бойынша стратегиялық тұжырымдамаларды әзірлеу.
- – жаңа мультимедиалық коммуникациялық стратегияларды әзірлеу және пайдалану;
- – кәсіби қызметінде, бизнесте әлеуметтік жауапкершілік принциптерін басшылыққа ала отырып іс жүргізе білуі;
- – стратегиялық жоспарлау, дайындық, шығармашылық дамуы мен байланыс бағдарламалары мен іс-шараларын жүзеге асыру, олардың сапасы мен тиімділігін қамтамасыз ету процестерін басқарады.
- – Жобалардың стратегиялық тұжырымдамалары мен бизнес-жоспарларын әзірлеу, оларды дамыту міндеттері; жобаның жетекші қызметі; жобалардың сапасы мен тиімділігін бағалау.
- Магистранттардың ғылыми зерттеу үдерісін жоспарлап, жүзеге асырып, ғылыми зерттеудің алгоритмін анықтап, фундаменталды жəне қолданбалы зерттеулерді жүргізуге қажетті əдістерді сұрыптап, ғылыми зерттеудің кешенді жүйесін жоспарлап, əзірлеп, жүзеге асырып, түзете алуы керек. – ғылыми жобалар мен зерттеулерге экспертиза жасау, жаңа жəне күрделі идеяларды сыни сараптап, бағалап, синтездеу қажет. - осы барлық құзыреттіліктерді диссертациялық жұмыс жəне ғылыми жұмыстарын жүргізу барысында қолдана білу керек.
- – ұйымның ішкі және сыртқы байланыс аудитін ұйымдастырады, стратегиялық және тактикалық жоспарларды, жарнама және қоғамдық қатынастар саласындағы бюджеттерді әзірлейді; – экономикалық талдау элементтерін тәжірибеде қолдану және жобалардың техникалық-экономикалық негіздемесін әзірлеу.