7M06120 IT саласындағы бизнес-аналитика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "IT саласындағы бизнес-аналитика" білім беру бағдарламасының мақсаты ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асыратын және бизнес-талдау саласында жаңа қолданбалы білім қалыптастыратын, бизнес-процестерді және АТ-жобалардың талаптарын басқаруды жүзеге асыратын, алынған статистикалық көрсеткіштер негізінде ұйымда бизнестің қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында басқарушылық бизнес-шешімдерді қабылдауды қолдау үшін деректерді зияткерлік өңдеудің заманауи аналитикалық құралдары мен әдістерін меңгерген магистрлерді даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Басқару психологиясы
«Басқару психологиясы» пәні магистранттың ұлттық біліктілік шеңберіндегі басқарушы мамандардың біліктілік анықтамалығына сәйкес кәсіби қызметімен айқындалған басқарушылық міндеттерді шешу контекстінде магистранттардың әлеуметтік және басқарушылық көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты- магистранттардың іс- әрекетінде одан әрі қолдану үшін басқару психологиясының әлеуметтік-психологиялық процестері, құбылыстары, қасиеттері және негізгі категориялары туралы білімді жүйелеу және тереңдету. Ол басқарушы тұлғасы, әлеуметтік құбылыс ретіндегі басқару және көшбасшылық ерекшеліктері, басқару қызметінің негізгі функциялары, басқару және көшбасшылық стильдері, басқару объектісі ретіндегі бағынушы тұлғасы, тұлғаның әлеуметтенуі, әлеуметтік құбылыс, бағыныштының ұйым жағдайына бейімделу процесінің ерекшеліктері, тұлғаның мінез-құлқы мен белсенділігін реттеу жүйесі, қарым-қатынас әлеуметтік құбылыс ретінде, басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктері және т.б. тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
«Жоғары мектептің педагогикасы» пәні педагогикалық ғылымның парадигмасын, тенденциясын, жоғары мектеп дидактикасын және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты - магистранттарда педагогикалық іс-әрекеттегі кәсіби, әдістемелік құзыреттілігін және педагогикалық мәдениетін қалыптастыру. Бұл пән магистранттардың педагогикалық ұстанымын дамытуды қамтамасыз ететін педагогикалық жағдайлар жасауға, кәсіби білім беру жүйесінде оқытушы тұлғасының субъектілік сипатының қалыптасуына мүмкіндік туғызады. Пәннің мазмұнында жоғары мектеп педагогикасының нысаны мен пәні, міндеттері, қызметтері, педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны; жоғары білім құбылыстары мен процестерінің мәні, оның негізгі даму тенденциялары; қазіргі заманғы білім беру парадигмалары; жоғары мектептегі білім беру мазмұны; жоғары мектептің педагогикалық үдерісінің құрылымы; жоғары мектеп дидактикасы мен оқыту технологиялары, әдістері мен формалары; жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнес талаптарды құру әдістері
Пәннің мақсаты – сыртқы және ішкі ортаның көптеген және үнемі өзгеріп отыратын жағдайларын ескере отырып, таяу және ұзақ мерзімді перспективада бизнесті перспективалық модельдеудің ғылыми-қолданбалы аппаратын қалыптастыра отырып бизнес-талаптарды құрастыру, сондай-ақ стратегиялық жоспарлау, болжау сияқты ғылыми тәсілдер мен сабақтас пәндер құралдары арқылы бизнес-жоспарлаудың қолданбалы міндеттерін іске асыруға болашақ мамандарды даярлауға арналған, инвестициялық және қаржылық жоспарлау сұрақтарын қарастыру болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін магистрант өз қызметінде бизнес-жоспарларды әзірлеу кезінде нормативтік құқықтық құжаттарды пайдалана білуі, бизнес-талаптарды әзірлеу үшін заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана білуі, әлеуметтік-экономикалық тиімділік өлшемдерін, тәуекелдерді және ықтимал әлеуметтік-экономикалық салдарларды ескере отырып, оларды жетілдіру жөніндегі ұсыныстарды әзірлей және негіздей білуі, отандық технологияларды пайдалана білуі тиіс, бизнес талаптарын әзірлеу үшін қажетті деректерді жинауға арналған шетелдік ақпарат көздері, оларды талдап, ақпараттық шолу мен аналитикалық есеп дайындау дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістемесі
Пәннің мақсаты – отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі теориялық принциптері, технологиялары, операциялары, практикалық әдістері мен әдіснамалары бойынша білім алуға және ғылыми зерттеу, ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік беру, сонымен қатар ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, зерттеу, талдау, тәжірибе жасау, мәліметтерді өңдеуге негізделген тиімді шешімдерді алуға бағытталған. Курсқа мыналар кіреді: ғылым және ғылыми зерттеу тұжырымдамасы, ғылыми зерттеу әдістері мен әдіснамасы, ғылыми деректерді жинау және өңдеу әдістері, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру принциптері, қазіргі ғылымның әдіснамалық ерекшеліктері (дифференциация, интеграция, жүйелік тәсіл, абстракциялау, нақтылау, синергетикалық парадигма, эволюционизм , логика, аспаптық талдау және т.б.), ғылым мен ғылыми зерттеулердің даму жолдары, қазіргі ғылымдағы техника ғылымдарының, информатика мен инженерлік зерттеулердің рөлі, техникалық ғылымдардың құрылымы, жалпы ғылыми, теория мен практикадағы ғылыми зерттеулердің философиялық және арнайы әдістері (соның ішінде маркетинг пен инвестиция).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер туралы ғылым және бизнес-аналитиканың экономикалық негіздері
Пәннің мақсаты – бизнес–процестер жүйесі түріндегі ұйымдардың қызметін сипаттау әдістерін, осы процестердің орындалуын сипаттайтын көрсеткіштер жүйесін қалыптастыруды және осы модельдерді басқарушылық міндеттерді шешу үшін, атап айтқанда, осы ұйымдарды қайта құру жобаларын басқару, олардың қызметін стратегиялық жоспарлау, сондай-ақ олардың өнімдері мен қызметтерінің құнын бағалау әдістерін зерттеуге мүмкіндік беру. Пән деректерді жинау және талдау дағдыларын, мәліметтерден білімді жалпыланған түрде алуды, сондай-ақ оларды негізделген шешімдер қабылдау, басқарудың нақты міндеттеріне бейімделу арқылы экономикалық, қаржылық және ұйымдастырушылық-басқарушылық модельдер құру мақсатында мүдделі тараптардың өңдеуі үшін жарамды түрде ресімдеуді, шешімдерді іске асыру үшін қажетті ресурстарды бағалай білуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерде зерттеу жүргізу процесін ұйымдастыру
Пәннің мақсаты – АЖ-да зерттеу жүргізу процесін ұйымдастыру және ғылыми зерттеулерді жоспарлау мәселелерін қарастыру. Пәнді оқу нәтижелері бойынша магистрант ақпараттық жүйелер мен технологияларда ғылыми әдіснаманы қолдану қабілеті мен дайындығын көрсетуі, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін білуі, қолданбалы бағдарламалардың заманауи пакеттерінде эксперимент нәтижелерін өңдей білуі, ақпараттық жүйелерде моделдеу әдістерін меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес-аналитиканы жоспарлау және талдаудың экономикалық модельдері мен әдістері
Пәннің мақсаты – бизнесті басқару үшін бизнес-аналитиканы жоспарлау және талдаудың экономикалық модельдері мен әдістерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу іскерлік аналитика және басқарушылық талдау және жоспарлау саласындағы іргелі және практикалық білімді жүйелі түрде қарастыруға негізделген. Экономикалық теорияның, басқарушылық аналитиканың және жасанды интеллект тәжірибесінің негізгі ғылыми ережелеріне сүйене отырып, пән білім алушыларда экономикалық сипаттағы қол жетімді мәліметтерді анықтауға, жүйелеуге және аналитикалық өңдеуге мүмкіндік беретін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады, нәтижесінде осы талдау объектісіне қатысты қабылданған басқарушылық шешімдерге қол жеткізуге негіз болатын ұсыныстар беріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес-аналитиканың қаржылық менеджментінің модельдері мен әдістері
Пәннің мақсаты – қазіргі шаруашылық жағдайында кәсіпорынды қаржылық басқарудың негізгі мәселелері қарастырылады, қаржылық менеджменттің мәні, мақсаты мен функциялары, әдістемелік жүйелер мен әдістемелік құралдар тұжырымдалады. Курс қаржылық стратегиялық басқару тұжырымдамасы, стратегиялық мүмкіндіктерді бағалау және кәсіпорындар мен кәсіпкерлікте қаржылық-шаруашылық қызметті жүргізу процесінде стратегияларды әзірлеу арқылы ұзақ мерзімді перспективада фирманың тұрақты дамуы мен бәсекеге қабілеттілігін сақтау негіздері бойынша білім алуға мүмкіндік береді. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы ақпаратты анықтау, жинау, құрылымдау және бизнес-талдау негізінде мүмкін болатын басқару шешімдерін қалыптастыруға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
АТ қолданбалы статистика
Пәннің мақсаты – қолданбалы статистиканың негізгі әдістері мен әдістемелеріне, сандық шамаларды статистикалық талдауға, көпөлшемді статистикалық талдауға, уақыт қатарларына, сандық емес және интервалдық деректер статистикасына, эксперименттік деректерді ұсынудың, өңдеудің және талдаудың графикалық әдістеріне, деректерді талдау құралдарын қолдана отырып деректерді өңдеуге арналған қолданбалы бағдарламалардың заманауи математикалық пакеттерін қолдануға арналған, олардың бірі статистикалық деректерді өңдеудің бағдарламалау тілі R болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
"Ғылым тарихы мен философиясы" пәні ғылым тарихын, ғылыми білімнің философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты-магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуын, сондай-ақ әдістемелік және педагогикалық құзыреттілікті тұтас түсінуді қалыптастыру. Пән ғылым мен философияның қарым-қатынас тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық мәселелермен, сондай-ақ олардың қазіргі жағдайындағы нақты ғылымдардың философиялық мәселелерімен таныстырады. Пән заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға, ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді. Оқу процесінде магистранттар ғылымның нақты салаларында негізгі философиялық, әдіснамалық, білім беру стратегияларын меңгереді; оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыра алады, әдістемелік құзыреттілікті дамытады; педагогикалық құндылықтар мен оқытудың инновациялық технологияларын, әр түрлі жағдайларды талдау арқылы тиісті кәсіптің құндылық қатынастарының ерекшеліктерін игереді, академиялық және кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын, ғылыми-зерттеу жұмысының мәдениетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бизнес-процестерді модельдеу және оңтайландыру
Пәннің мақсаты – бизнес-процестерді модельдеу әдістемесінің теориялық негіздерін, бизнес-процестерді модельдеудің аспаптық жүйелерін меңгеруге, бизнес-процестерді талдау әдістерімен танысуға, сондай-ақ бизнес-процестерді тиімді басқару саласында білім алуға, оның ішінде білімді қалыптастыру болып табылады. Бұл курста бизнес-процестерді басқару және оңтайландыру үшін қолданылатын заманауи технологиялар, әдістер мен құралдар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнестегі басқару шешімдерін қолдау жүйелері
Пәннің мақсаты – білімгерлердің бизнестегі басқару шешімдерін қолдау жүйелерінің жұмысын және басқару шешімдерін қабылдауды дамыту әдістері туралы тәжірибеге бағытталған білімдерін дамытуға арналған. Пәнді меңгерудің негізгі міндеттеріне мыналар жатады: басқару шешімдерін әзірлеу мен қабылдаудың теориясы мен тәжірибесі саласында жүйелі білім алу, басқару шешімдерін қабылдаудағы тиімді ұйымдардың тәжірибесін зерттеу, басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау механизмдерін түсіну, басқарушылық шешімдерді әзірлеу және қабылдау дағдыларын меңгеру. стандартты емес басқару мәселелерінің шешімін табу, жұмысты басқару шешімдерін қолдау жүйелерінің механизмдерін, оның құрылымын түсіну, бәсекелестік ортадағы өзгерістерді ескере отырып, оңтайлы басқару шешімдерін қолдау жүйелерін жобалау және әзірлеу қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес-процестер инженериясы және талдау әдістері
Пәннің мақсаты – бизнес-процестерді модельдеу, талдау және оңтайландыру әдістемесін меңгеруге, сондай-ақ бизнес-процестерді тиімді басқару, оңтайландыру саласында білім алуға, оның ішінде қазіргі заманғы технологиялар, қолданылатын әдістер мен құралдар туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: Ұйымды басқарудың функционалдық және процесстік тәсілдері. Процесті басқарудың теориялық негіздері. Бизнесті модельдеуге арналған құралдар жүйесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау және шешім қабылдаудың бұлдыр модельдері
Пәннің мақсаты – білім алушыларға деректерді талдаумен тікелей байланысты, сондай-ақ бизнес-процесс пен әлеуметтік дамуда деректерді талдау мен шешім қабылдауды пайдалана отырып, бұлыңғыр модельдер мен желілер теориясы бойынша теориялық білім, академиялық қабілет пен практикалық дағдыларды алу болып табылады. Білім беру курсы бұлдыр жиындар теориясының бұлдыр қатынастар, бұлдыр сандар, бұлдыр логикалық қорытынды сияқты негізгі бөлімдерін, сондай-ақ деректерді талдауда бұлдыр математиканы қолдануға байланысты: бұлдыр регрессия, бұлдыр кластерлеу, бұлдыр сыныптау қолданбалы бөлімдерді, сондай-ақ шешім қабылдау теориясының бұлдыр оңтайландыру, бұлдыр деректермен көп критериалды шешім қабылдау әдістері, бұлдыр мәліметтердің рейтингі, бұлдыр модельдеу бөлімдерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректерді интеллектуалды талдау және визуализация
Пәннің мақсаты – үлкен деректер жиындарында жасырын үлгілерді анықтау мәселелерін шешу кезінде деректерді өңдеу және визуализациялау әдістері мен алгоритмдерін қолдану қабілетін дамыту. Пән келесі аспектілерді қамтиды: Деректерді өндірудің жалпы түсініктері. Мәліметтерді өндірудегі үлгіні анықтаудың тұжырымдамалары, әдістері және қолданбалары. Классификация әдістері. Мәліметтерді өндіру және талдаудың негізгі әдістері. Негізгі тау-кен алгоритмдері және олардың әлеуетті қолданбалары. Кластерлік талдаудың негізгі түсініктері. Кластерлеу әдістемесі. Кластерлеуді растау және кластерлеу сапасын бағалау әдістері. Пайдаланушы интерфейсінің дизайны. Қолданбаны және платформаны әзірлеуді басқарудағы негізгі нүктелер. Интерфейс прототиптерін құру және деректерді визуализациялау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Бұл пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Big Data технологиялары
Пәннің мақсаты – білімгерлерді математика және жаратылыстану ғылымдары, бағдарламалау және ақпараттық технологиялар бойынша іргелі білімдерін көрсетуді үйрену. Олар үлкен деректерді өңдеу және талдау мәселелерін шешу әдістерін, өнімділігі жоғары есептеу жүйелерінің мүмкіндіктерін, бөлінген есептеу технологияларын, Data Mining әдістері мен модельдерін меңгереді. Үлкен деректерді талдаудың қолданбалы мәселелерінің тұжырымдамалық және теориялық үлгілерін әзірлеуді және талдауды, үлкен деректерді өңдеу және талдау саласындағы терең білімді пайдалану және қолдануды, деректерді талдау және өңдеу мәселелерін шешу үшін уақыт пен қажетті аппараттық ресурстарды бағалауды үйренеді. Студенттер Data Mining модельдері арқылы үлкен көлемдегі деректерді талдау және өңдеу алгоритмдерін құру жұмысын меңгереді. Сондай-ақ олар үлкен деректерді талдауға арналған бағдарламалық жүйелерді пайдалану дағдыларын меңгереді. Алған дағдыларын практикада қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үлкен деректерді талдауға арналған бұлттық технологиялар
Пәннің мақсаты – үлкен деректерді өңдеу үшін бұлтты технологияларды пайдалану мүмкіндіктерін зерттеуге, бұлтты технологияларға қойылатын талаптарды анықтауға бағытталған, оларды енгізу үлкен деректерді талдау үшін оларды тиімдірек пайдалануға мүмкіндік береді. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: Бұлтты технологиялардың негізгі түсініктері. SAP Hana Enterprise Cloud Service, Oracle Analytics Cloud Platform, Azure Cloud, Google Cloud, Amazon (AWS) Бұлттық шешімдердің тиімділігін бағалау. Бұлтта деректерді сақтау қауіпсіздігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Искусственный интеллект и методы машинного обучения
Пәннің мақсаты – білімгерлердің кәсіптік саласында жүйелі ғылыми білімді қалыптастыру, ақпарат теориясының негізгі ұғымдары туралы білімдерін, оларды заманауи интеллектуалды технологияларда қолдану дағдыларын, теориялық негіздерін білу мен машиналық оқытуды оңтайландыру мен автоматтандырудың заманауи әдістерін қолдану дағдыларын, білімдерін қалыптастырады, жалпы жасанды интеллект саласындағы заманауи тәсілдер мен үлгілерін қолдануды үйрену болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Деректерді басқару және машиналық оқыту
Пәннің мақсаты – білімгерлерді деректерді өңдеудің негіздерін, соның ішінде деректерді түрлендіру және тазалау, жетіспейтін мәндермен жұмыс істеу, деректерді визуализациялаудың негізгі әдістерін (гистограммалар, тығыздық диаграммалары, шашырау сызбалары, қорапшалар және т.б.), корреляциялық талдауды меңгеру болып табылады. Мүмкіндіктерді таңдаудың әртүрлі әдістерін үйренеді. Олар мәліметтердің өлшемділігін азайту, кластерлеу, жіктеу, регрессияның әртүрлі есептерін шешуді үйренеді. Білімгерлер деректерді визуализациялау және талдау үшін арнайы бағдарламалық кітапханалармен жұмыс істеуді игереді және алған білімдерін практикалық есептерді шешу үшін қолдануды, соның ішінде әртүрлі форматтарда сақталған деректерді жүктеуді, белгіленген критерийлер бойынша қажетті жазбаларды таңдауды және топтауды, болжамдық модельдерді құруды және оларды бағалауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ақпараттық жүйелер архитектурасын жобалау
Пәннің мақсаты – қазіргі ақпараттық жүйелердің архитектурасы саласындағы теориялық білімді меңгеру және жүйелеу, студенттердің ақпараттық ашық жүйелер архитектурасын құру принциптерін, олардың модельдері мен ресурстарын, АЖ негізгі құрылымдық элементтерін зерттеу, жалпы жүйе үшін принципті маңызы бар, ақпараттық жүйе архитектурасының нұсқалары, АЖ жобалау, АЖ-ға талаптарды қою, АЖ жобалауға техникалық спецификацияларды әзірлеу, АЖ архитектурасын жобалау әдістемесі болып табылады. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттың архитектуралық спецификацияға сәйкес АЖ деректер базасының құрылымын әзірлеу, АЖ бағдарламалық кодының құрылымын әзірлеу, АЖ архитектурасына қатысты және тұтынушылардың АЖ-ға қойылатын талаптарына сәйкес АЖ бағдарлама кодының құрылымын тексеру дағдылары болуы керек және анықталған сәйкессіздіктерді жою.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ақпараттық жүйелерді модельдеу және жобалау
Пәннің мақсаты – магистранттарды ақпараттық жүйелерді модельдеу және жобалаудың заманауи әдістерімен таныстырады. Магистранттар талаптарды қалыптастыру, концептуалды жобалау, қолданбалы спецификация, АЖ моделін жасау, интеграциялау және тестілеу бойынша білім алады. Пәнді оқу құрылымдық жүйені талдау және жобалау әдістемесі туралы білімді, әртүрлі пәндік салалардағы технологиялар, стандарттар және АЖ жобалау құралдары, АЖ деректер үлгілері туралы білім береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Agile әдістемесі бойынша жобаларды басқару
Пәннің мақсаты – жобаларды икемді басқару әдіснамасын зерттеуге арналған, курс жобаларды басқарудың қолданыстағы стандарттарын қолдану негіздерімен, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу жобаларын басқару және басқару саласындағы жаңа тәжірибелермен таныстырады. Курстың соңында магистрлерде бағдарламалық жасақтаманы басқару мен әзірлеуге, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуде жобалық басқаруды қолдануға, жобаларды икемді әзірлеудің жаңа әдістемелерімен және тәжірибелерімен танысуға және заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып жобаларды басқарудың қолайлы әдіснамасын таңдауға байланысты мәселелерді сауатты бағдарлауға мүмкіндік беретін теориялық және практикалық дағдылар қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады
- Заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыны игере білу, ғылыми зерттеулер жүргізу, ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүзеге асыру, студенттік ортада әлеуметтік құндылықтарды ілгерілету дағдыларын меңгеру
- Кәсіби білімді дамыту, стандартты емес мәселелерді шешу үшін қолданбалы статистика әдістерін, ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдістемесін қолдану, ақпараттық жүйелерде зерттеу процестерін ұйымдастыра білу. Кәсіптік қызмет объектілерін теориялық және эксперименттік зерттеу дағдыларын, оның ішінде жаңа немесе бейтаныс ортада және пәнаралық контексте кәсіптік міндеттерді шешу үшін зерттеудің жаңа ғылыми принциптері мен әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру
- Мүдделі тұлғалар тобын анықтау, жүйеге бизнес-талаптарды жинау мен талдауды ұйымдастыру, автоматтандыру объектісін талдау, модельдер құру, ақпараттық жүйеге қойылатын талаптарды қалыптастыру, бизнестің тиімділігін басқару үшін қазіргі заманғы АКТ пайдаланудың негізгі бағыттарын анықтау және болжау, экономикалық талдау және бизнес-аналитиканы жоспарлау әдістерін білу, экономикалық-математикалық әдістер мен бизнес-аналитиканың қаржылық менеджментінің моделдерін басқару шешімдерін қабылдауды негіздеу үшін қолдану, АТ-шешімдеріне бизнес-талаптарды әзірлей білу.
- Бизнес-процестердің тиімділігін талдау, компанияның бизнес-процестерін сипаттау, модельдеу және оңтайландыру, бизнес-процестердің тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар қалыптастыру, АТ-жобаларын басқару, жобалық және процестік қызметті басқарудың практикалық әдістемелерін меңгеру, жоба ресурстарын басқару, АЖ құрудың технологияларына қойылатын талаптарға сәйкес әртүрлі интеграцияланған орта мен технологияларын пайдалану дағдыларын меңгеру.
- Машиналық оқыту үшін әзірленген технологияларды қолдану және деректерді интеллектуалды талдау, өңдеу және визуализациялау үшін бағдарламалық құралдарды әзірлеу, машиналық оқыту жүйелерінің модельдерін және стратегиялық бағалау, жасанды интеллекттегі деректерді басқару модельдерін құру, үлкен деректерді өңдеу және талдау үшін бұлттық технологияларды қолдану, деректерді интеллектуалды талдау ұүралдарын және машиналық оқыту мәселелерін шешу құралдарын меңгеру, машиналық оқыту жүйесімен жұмыс істеу ерекшеліктерін білу, деректерді талдауға және машиналық оқыту мәселелерін шешуге арналған Python бағдарламалау тілінің мамандандырылған бағдарламалық кітапханаларын қолдана білу. Қаржылық шешімдер мен жоспарлаудың тиімділігін арттыру үшін Big Data технологияларын қолдану. Басқару шешімдерін қабылдауды негіздеу үшін экономикалық-математикалық модельдерді әзірлеу және қолдану, олардың ықтимал салдарын бағалау және олар үшін жауапкершілік алу.
- Бизнес-талаптарды талдау негізінде ақпараттық жүйелерді моделдей және жобалай білу, ұйымның пәндік саласын моделдеу мен талдаудың заманауи тәсілдерін білу, ақпараттық жүйелерді жобалау саласындағы стандарттарды, білім жиынтықтарын, корпоративтік әдістемелерді білу және қолдану, АТ-жобаның ерекшеліктеріне сәйкес жобалау әдістемесі мен технологиясын таңдай білу, мамандандырылған ресімделген тілдерді және модельдерді сипаттауға арналған нотациялар, оларға қойылатын талаптарды әзірлеу, заманауи құралдарды пайдалану дағдыларына ие болу, ақпараттық жүйелердің архитектурасын талдау мен жобалаудың әртүрлі кезеңдерінде қолдану.