Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01538 Цифрлық педагогика (IP) в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Ақпараттық қауіпсіздік негіздері

    Ақпараттың құндылығы. Ақпараттық қауіпсіздіктің тұжырымдамалық моделі. Ақпараттың сандық және сапалық көрсеткіштері. Ақпараттық процестер мен технологиялардың эволюциясы. Ақпараттық өнімдер мен қызметтер нарығы. Бұқаралық және құпия ақпарат. Құпиялардың түрлері. Меншік құқығы объектісі ретінде құжатталған ақпарат. Ақпараттық қақтығыс. Ақпараттық соғыстар және ақпараттық қару. ЗИ нысаны ретінде компьютерлік жүйе. Ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қатерлер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық модельдеудегі компьютерлік есептеу технологиялары

    Математикалық модельдеудің негізгі ұғымдары мен принциптері. Модельдерді құру кезеңдері және оларды жүзеге асыру әдістері. нақты физикалық процестерді математикалық модельдеу есептерінің мысалдары. Математикалық модельдеудегі есептеу құралдары. Аспаптық математикалық пакеттер. Дифференциалдық теңдеулермен сипатталатын физикалық құбылыстар мен процестердің кейбір математикалық модельдері. Оларды іске асырудың компьютерлік технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық білім беру ресурстарын жобалау және әзірлеу

    Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу әдістемесі. Сандық білім беру ресурстарының архитектурасының негіздері. Сандық білім беру ресурстарын құру кезектілігі. Мазмұнды іріктеу және цифрлық білім беру ресурстарының мазмұны бойынша әдістемелік мақсатқа сай навигацияны қалыптастыру. Сандық білім беру ресурстарын мазмұнды толтыруға қойылатын талаптар. Сандық білім беру ресурстарының мазмұнды мазмұнын ұсыну тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау

    Ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау құрылымы. Ақпаратты қорғау құралдары. Вирусқа қарсы бағдарламалар. Брандмауэрлер. Криптоқорғау құралдары. Қол жеткізуді басқару құралдары. Тұтастықты бақылау. Аутентификация құралдары. Виртуалды жеке желілер (VPN). Интрузияны анықтау және алдын алу жүйелері (IDS/IPS). Ақпаратты қорғаудың интеллектуалды технологиялары. Нейрондық желілер. Ақпараттық жүйелер қауіпсіздігін басқару модельдері ақпараттық-коммуникациялық технологиялар сегменті ретінде ISO/IEC TR 13335. Ақпараттық қауіпсіздік оқиғаларын басқару (SIEM).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі Steam тәсілдері

    Оқытудағы STEM тәсілінің негізгі мәні. STEM – білім беру. Қазіргі білім беру ортасында STEAM білім беру. Білім берудегі STEAM тәсілі. Робототехника қолданбалы ғылым ретінде. Робототехника және білім беру. Робототехниканың жалпы принциптері. Робототехниканы оқытудағы жобалар әдісі. Жоба жұмысын ұйымдастыру. Жалпы білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі робототехника бөлімінің мазмұны. Робототехниканы зерттеуге арналған құрал-жабдықтар. Роботтық жинақтар: Lego WeDo, LegoMindstorms NXT, Lego Mindstorms EV3, Tetrix, Matrix, Fischertechnic, Arduino, онлайн жинақтар және т.б. Робот жинағының электрондық және құрылымдық құрамдас бөліктері. Роботтық құрылғыларды жобалау негіздері. Робот құрастырушыларға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету. Роботтық құрылғыларды бағдарламалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердегі цифрлық технологиялар

    Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерде және халықаралық интернет-ресурстардан ғылыми ақпаратты іздеуде қолданылатын цифрлық технологиялардың негізгі құралдарын зерттейді. Олар ғылыми мәтінді дайындаудың негізгі ережелері, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін өңдеудің негізгі құралдары мен әдістері туралы біледі. Магистранттар ғылыми ақпаратпен (Web of science, Scopus және т.б.) жұмыс істеу, ақпараттық-білім беру кеңістігінде жұмыс істеу, диссертациялық зерттеулер дайындау және нәтижелерді өңдеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Game Design-ға кіріспе

    Ойын дизайнының негіздері. Ойынның дамуы: сюжеті, кейіпкерлері, механикасы. Ойын тепе-теңдігін орнату: қиындықтар мен марапаттар жүйесін теңестіру, ойыншының қызығушылығын басқару. Ойыншының әрекетін талдаңыз және болашақ жаңартуларда ойынды жақсарту үшін деректерді пайдаланыңыз. Ойынды жүзеге асыру үшін әртүрлі цифрлық технологиялар. Ойын қозғалтқыштарына шолу. Unity Engine туралы негізгі түсініктер. Ойын жүйесін бағдарламалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері

    Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Теориялық және эксперименттік зерттеулер. Эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Магистрлік диссертацияның түсінігі мен құрылымы. Ғылыми ұжымды ұйымдастыру. Ғылыми қызметтің ерекшеліктері. Қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқыту кезінде цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу және пайдалану

    Сандық білім беру және Интернет-ресурстардың мәні мен ерекшелігі. ЦОР түрлері және жіктелуі. Сандық білім беру және интернет ресурстарына қойылатын талаптар жүйесі. Қашықтықтан білім беру жүйесіндегі білім деңгейін бақылау және бағалау әдістемесі. Сандық білім беру ресурстарын ақпараттық қамтамасыз етуге қойылатын талаптар. Қашықтықтан оқыту кезінде білім алушыларды даярлау процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Функционалды бағдарламалау

    Бағдарламалау тілдерінің ұрпақтары. Бағдарламалаудың императивті, объектіге бағытталған, логикалық және функционалды тәсілдері-артықшылықтары, кемшіліктері және негізгі сипаттамалары. Функционалды бағдарламалау парадигмасына кіріспе. Функционалды бағдарламалаудың математикалық негіздері. Ламбда есептеулері. Функционалды бағдарламалаудың дәйекті тілдері. Функционалды бағдарламалау тілдеріндегі Параллелизм.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруді зерттеу этикасы (Академиялық жазу)

    Курс барысында магистранттар білім беру мен Әлеуметтік зерттеулердегі этиканы оларға қатысқандарға зиян келтірмейтін немесе қауіп төндірмейтін зерттеулер жүргізудің жетекші принципі ретінде қарастырады. Білім беруді зерттеу этикасы олардың дамуы мен моральдық ойларының шекараларын итермелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Виртуалды және аралас оқыту

    Курс барысында магистранттар виртуалды және аралас оқыту технологиялары бойынша білімдері мен дағдыларын тереңдетеді және оларды қолдану негізінде оқыту әдістерін өзгертеді. Олар виртуалды және аралас оқыту туралы түсініктерін академиялық білім алу үшін ғана емес, сонымен қатар ХХІ ғасырдың құзыреттілігін қалыптастыру және когнитивті, эмоционалды және әлеуметтік дағдыларды дамыту үшін жұмыс істейтін прогрессивті білім беру технологиясы ретінде қалыптастырады. Бұл курстың мақсаты - "виртуалды және аралас оқыту" технологиясын игеру және оны қолдану негізінде Мұғалімнің тәжірибесін өзгерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты есептеу

    Data science, жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты технологиялар. Табиғи тілді өңдеу, деректерді терең талдау, когнитивті есептеу, классификация және регрессия мәселелерін шешу үшін мұғаліммен Машиналық оқыту, кластерлеу мәселелерін шешу үшін мұғалімсіз Машиналық оқыту, нейрондық желілерге негізделген терең оқыту, "Заттар интернеті"

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Роботтарды жобалау және бағдарламалау

    Роботтардың механикалық дизайны. Роботтардың механикалық конструкцияларын жобалау әдістері. Роботтардың механикалық бөлшектерін басқаруды автоматтандыру әдістері. Роботтарды Компьютерлік жобалау негіздері. Роботтарды компьютерлік модельдеу негіздері. Электр қозғалтқыштарының жұмыс принциптері туралы түсінік. Қосымша датчиктер және оларды Робот дизайнында қолдану мүмкіндігі. Офлайн бағдарламалау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Онлайн білім берудегі машиналық оқыту

    Курс барысында магистранттар машиналық оқытудың негізгі тұжырымдамаларымен, машиналық оқытудың негізгі алгоритмдерімен және оларды қолдану ерекшеліктерімен танысады. Магистранттар Машиналық оқыту теориясы мен түйсігі бойынша жан-жақты нұсқаулық жасайды. Олар Python-да әзірленген Машиналық оқыту жобаларын тұжырымдамалар мен алгоритмдердің практикалық презентациясы түрінде бөліседі және түсіндіреді, сонымен қатар оларды нақты есептерде қолдану тәсілдерін көрсетеді. Магистранттар пән бойынша білімдерінің сандық ізін қалдырады және басқаларды өз салаларында машиналық оқытуды үйренуге және қолдануға шабыттандырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық білім беру ортасындағы педагогикалық дизайн

    Курс барысында магистранттар академиялық бағдарламаларды, курстар мен тренингтік сессияларды жобалау мен құрудың тиімді инновациялық әдістері мен тәсілдері туралы түсінік алады. Курс сонымен қатар магистранттардың дизайн және технология дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар педагогикалық дизайнның мәнін, рөлін, орнын, міндеттерін түсінуді және кәсіби қызметте педагогикалық дизайнды іске асыру үшін жалпы принциптерді, тетіктер мен нысандарды қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруді цифрландыру жағдайында информатиканы оқыту әдістемесі

    Информатика саласындағы мектеп білімінің мазмұнын дамыту. Оқушылардың есептеу ойлауы және цифрлық құзыреттілігі. Мектептегі информатика курсына арналған сандық мазмұн. Информатиканы оқыту әдістемесіндегі дәстүрлер мен инновациялар. Негізгі мектептегі заманауи информатика сабақтары. Оқушылардың информатика және АКТ саласындағы зерттеу және жобалау қызметі. Білім беруді цифрландыру жағдайындағы информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың оқу жетістіктерінің цифрлық аналитикасы

    Оқушылардың оқудағы жетістіктері. Тесттік бақылау оқушылардың оқу жетістіктерінің сапасын өлшеу құралы ретінде. AI қолданбалары мен қызметтерінің классификациясы. АИ негізінде оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау-өлшеу материалдарын әзірлеу әдістері. Сандық аналитика. Оқушылардың жетістіктерін диагностикалауға арналған цифрлық қызметтер. Прокуратура. Оқушылардың оқу жетістіктерін талдауға арналған сандық іздер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық менеджмент және цифрлық маркетинг

    Курс барысында магистранттар өздерінің теориялық және әдіснамалық білімдерін кеңейтіп, шетелдік және қазақстандық тәжірибені ескере отырып, цифрлық маркетинг саласындағы кәсіби дағдыларын бекіте отырып, тақырып туралы тұтас түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім беру мазмұнын дамытудың сандық құралдары

    Тиімді білім беру мазмұнын құрудың негізгі принциптері мен әдістері. Білім беру мазмұнының тиімділігін бағалау әдістері. Электрондық білім беру кеңістігіндегі педагогтың ақпараттық қауіпсіздігі. Интерактивті сабақтар мен тапсырмаларды жасау үшін әртүрлі сандық құралдар мен қызметтерді пайдалану. Қашықтықтан оқыту жүйесінде білім беру мазмұнын әзірлеу. Білім беру мазмұнын құру үшін бағдарламалау тілдерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Информатиканы оқытудағы қашықтықтан білім беру технологиялары

    Қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологиялар. Сандық білім беру ресурстарының негізгі түрлері. Дейін процесті жүзеге асыруға арналған бағдарламалық жасақтама. Информатиканы оқытуды ұйымдастыруда ДО және ЦОР технологиясын қолдану ерекшеліктері. Қашықтықтан білім беру кезінде бақылауды ұйымдастыру. Do ұйымына арналған сандық ресурстар мен қызметтер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • оқу процесінің тиімділігін жақсартуға қабілетті, теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын қолдана алатын, зерттеу және практикалық мәселелерді шешу үшін мамандық бойынша білімді және пәнаралық білімді синтездейтін әртүрлі цифрлық құралдар, бағдарламалық платформалар мен технологиялар туралы түсіну
  • зерттелетін саладағы ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру білім беруді ақпараттандыру және информатиканы оқыту әдістемесі бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу, өз бетінше және ғылыми ұжым құрамында жаңа ғылыми және қолданбалы нәтижелер алу, цифрлық педагогика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын қолдану, бұл оларға білім беруді дамытуға үлес қосуға мүмкіндік береді
  • әртүрлі ақпарат көздерінен ақпаратты талдау, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті қорытындыларды сауатты тұжырымдау және академиялық жазу дағдыларын қолдану
  • білім беру қызметінде озық технологияларды пайдалану және өзінің кәсіби қызметінде информатика және білім беруді цифрландыру саласында терең білімді қолдану, цифрлық технологияларды, интерактивті қосымшаларды, виртуалды және толықтырылған шындықты пайдаланатын оқытудың инновациялық әдістемелерін әзірлеу және енгізу
  • білім беру жүйесінде информатиканы оқыту әдістемесін бейімдеумен қолдану, психология және педагогика негіздерін пайдалану, оқыту және тәрбие қызметін жүзеге асыру, оқу жұмысының жаңа әдістемелері мен инновациялық нысандарын әзірлеу, пайдалану дағдыларын көрсету
  • оқытуды даралау және даралау құралдарын әзірлеу және пайдалану, цифрлық сервистер мен құралдарды пайдалана отырып, білім беру жобаларын құру және іске асыру, цифрлық құралдарды оқу бағдарламаларына біріктіру, цифрлық білім беру ресурстары мен оқу материалдарын жасау
  • ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет дағдыларын өзгерту, ұжымда өз бетінше жұмыс істеу және кәсіби қызметтің ұйымдастырушылық-құқықтық негіздерін пайдалану
  • кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы білімді құрылымдау және интеграциялау және оларды кәсіби міндеттерді шешу барысында шығармашылықпен қолданады және дамытады, жеке білім беру материалдарын, онлайн курстар мен ресурстарды әзірлеу
  • цифрлық деректермен жұмыс істеу, оқытудың тиімділігін бағалауды жүзеге асыру, оқу аналитикасы негізінде оқу процесін ұйымдастыру бойынша шешімдер қабылдау, заманауи цифрлық контент құру, цифрлық білім беру ортасында педагогикалық жобалау мен педагогикалық дизайнды жүзеге асыру
Top