Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04224 Сот сараптамасы в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама ҚР-да сот-сараптама қызметін жүзеге асыруға, сараптама жүргізуге қабілетті маман қалыптастыруға; өз зерттеулерінің нәтижелеріне баға беруге; ғылымдардың жетістіктерін сараптамалық зерттеулер әдістемелеріне біріктіруге, сот сараптамасының нақты саласын дамыту үшін теориялық және қолданбалы сипаттағы ғылыми зерттеулерді дербес жүзеге асыруға; сынақтан өтуге және сараптамалық практикаға жаңа әдістемелерді енгізуге бағытталған; өз біліктілігін арттырудың жеке бағдарламасын құру және бакалавриат деңгейінде ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M079 Сот сараптамасы
  • Дайындық бағыты 7M042 Құқық

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Пәннің мақсаты – магистранттарды ғылыми зерттеулер, ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүргізуге, әлеуметтендіруге және жоғары оқу орындарының корпоративтік басқару жүйесіне қатысуын қалыптастыру. Пән ЖЖОКБҰ мүдделі тараптарымен өзара әрекеттесуге, дәстүрлі және жаңа медиа саласындағы ғылыми жобаларға қатысуға, зерттеу мәселесін тұжырымдауға, гипотеза құруға, талдау және нәтижелерді алу үшін деректерді жинауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР және шет елдерде сот ісін жүргізу

    ҚР-да сот төрелігін жүзеге асыру туралы теориялық білімді қалыптастырады, ҚР-да сот ісін жүргізу жүйесін, іс жүргізу қызметінің түрлерін, азаматтық, әкімшілік, қылмыстық процестің міндеттері мен функцияларын, азаматтық, әкімшілік, қылмыстық процестің көздерін, принциптерін, сот ісін жүргізудің айрықша ерекшеліктерін, қатысушыларды, олардың мәртебесін, сот ісін жүргізу кезеңдерін және т. б. көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ҚР-дағы қылмыстық құқық, оның міндеттері мен мәселелері

    қылмыстық құқық бұзушылықтар туралы, қылмыстық теріс қылықтар мен қылмыстарды саралау туралы теориялық білімді, қылмыстық заңды, қылмыстық жауаптылық ұғымын, қылмыстық жаза белгілерін, шараларын, қылмыстық жауаптылық үшін негіздерді, қылмыстық жауаптылықтан босату үшін негіздерді және т. б. қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының қылмыстық іс жүргізу заңнамасы, оның міндеттері мен мәселелері

    ҚР-да қылмыстық процесс туралы теориялық білімді қалыптастырады, қылмыстық процестің міндеттері мен функцияларын, қылмыстық процестің қайнар көздерін, принциптерін, қатысушыларды, судьяның, прокурордың, тергеушінің, анықтаушының және т. б. мәртебесін, қылмыстық сот ісін жүргізу кезеңдерін, іс жүргізу, тергеу әрекеттері ұғымдарын және т. б. көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР мен шет елдердегі құқық бұзушылық ұғымы

    ҚР Заңнамасы бойынша құқық бұзушылық ұғымы, оның түрлері туралы түсінік береді, құқық бұзушылық ұғымын, түрлерін: азаматтық, әкімшілік, қылмыстық, олардың айрықша белгілерін, құқық бұзушылық құрамын – құқық бұзушылықтың субъектісі, объектісі, субъективті, объективті жағы, құқықтық жауапкершілік түрлері, тарту үшін негіздер және т. б. зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәнің мақсаты – еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру, өйткені шет тілі арқылы болашақ магистрант академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізеді, болашақ магистранттың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР сот ісін жүргізуде арнайы білімді пайдаланудың іс жүргізу нысандары

    сот ісін жүргізудегі "арнайы білім" ұғымы, сот ісін жүргізу кезеңдерінде қолданудың іс жүргізу нысандары, тергеу іс-әрекеттерін жүргізуге маманның қатысуының айрықша белгілері, маманның, сот сарапшысының қорытындысы, тексеру, аудит жүргізу, құқықтары мен міндеттері, негіздері және т. б. қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сот сараптамасы және сот-сараптамалық зерттеулердің заманауи әдістемесі

    сот ісін жүргізудегі ғылыми және практикалық қызметтің нысаны ретінде сот сараптамасы ұғымы туралы, ҚР Сот-сараптама қызметінің түсінігі мен мазмұны туралы, ҚР ӘМ-нің CЭҚ -ті жүзеге асырудағы принциптері, өкілеттіктері, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің маңыздылығы, сараптаманы ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету, сарапшылардың мәртебесі туралы және т. б. теориялық білім береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қылмыстық құқық бұзушылықтарды тергеудегі криминалистикалық технологиялар

    криминалистикалық қызметтің мәні мен міндеттері, криминалистикалық техника салалары бойынша материалдық іздермен жұмыс істеу технологиялары, іздерді табу, бекіту, алып қою жөніндегі техникалық-криминалистикалық тәсілдердің кезектілігі, тексеру, тінту, жауап алу, тергеу эксперименті кезінде дайындық, жұмыс, қорытынды кезеңде жүргізу технологиялары және т.б. қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ҚР Сот-сараптама қызметі туралы заңнамасы

    сот-сараптама қызметі саласындағы ҚР заңнамасы туралы білімді қалыптастырады, нормативтік-құқықтық актілер жүйесі зерделенеді: сот-сараптама қызметі туралы Заң, ҚР ҚІЖК, ҚР АІЖК, ҚР АӨК тиісті тараулары, заңға тәуелді нормативтік-құқықтық актілер - сот сараптамаларын ұйымдастыру және жүргізу қағидалары, сот сараптамасы объектілерімен жұмыс істеу қағидалары,әзірлеу қағидалары, әдістемелерді сынақтан өткізу және енгізу және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    «Ғылым тарихы мен философиясы» курсы арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ҚР және шет елдердегі криминалистика

    ҚР және шет елдердегі криминалистика ғылымының пәнін, объектілерін, міндеттерін (Англия, АҚШ мысалында), жүйесін, жаратылыстану-техникалық, гуманитарлық ғылымдармен байланысын, дәлелдемелер жинау бойынша техникалық-криминалистикалық тәсілдерді, тергеу іс-қимылдарын жүргізу тәсілдерін, қылмыстардың криминалистикалық сипаттамасын және т. б. зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сот сараптамасын тағайындау ережелері

    Пәннің мақсаты - қандай жағдайда сараптама ондіріске қабылдауға болатындығын түсіну Зерттелетін болады: Нормативтік-құқықтық актілер мен ғылыми зерттеулер негізінде сарапшыдан бас тартуға қандай жағдайлар негіз болып табылатыны, криминалистік ұсынымдардағы қандай бұзушылықтар сараптама жүргізуден бас тартуға негіз болып табылатыны, өндіріске қабылдау кезінде іс жүргізу мерзімін тоқтата тұруға болатын қандай жағдайларда, сарапшы өтінішхатының нысаны қандай және т.б. зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сараптамалық зерттеудің кезеңдері және сараптамалық қорытынды жасау/

    Пәннің мақсаты - сот сараптамасын жүргізу процесін меңгеру. Мыналар зерделенетін болады: сот сарапшысының құзыреті, жіктеу, диагностикалық, ахуалдық міндеттерді шешу кезіндегі, сәйкестендіру міндеттерін шешу кезіндегі сараптамалық зерттеу сатылары. Сарапшы қорытындысының құрылымы: кіріспе, зерттеу бөлігі, синтездеуші бөлігі, сарапшы тұжырымдары Сарапшының қорытындысын тұжырымдау кезіндегі синтездеу бөлігінің мәні. ықтимал, категориялық оң, жауап беруге мүмкін болмады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сот-сараптама қызметін стандарттау және заттай дәлелдемелерді өңдеу ережелері

    Пәннің мақсаты – «стандарттар» және оларға қойылатын талаптар, «заттай дәлелдемелерді өңдеу ережелері» ұғымдарын түсіну. Зерттелетін болады: нормативтік құқықтық актілер негізінде, сараптамалық қызмет шеңберінде қандай стандарттар бар өндіріс (үй-жай, жабдықтар, құралдар, техникалық құралдар, бағдарламалық қамтамасыз ету және т.б.), терминдерді стандарттау; сараптамаға ұсынылатын материалдарға қандай талаптар қойылады (есірткі, қару, зергерлік бұйымдар, улар және т.б.)

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сот сараптамасының түрлері бойынша материалдарды дайындаудың ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты - материалдарды дайындау бойынша әдістемелік ұсынымдарды меңгеру. Мыналар зерделенеді: сараптама тағайындауға уәкілетті субъектілердің құзыреті, криминалист мамандардың және материалдарды дайындау жөніндегі мамандардың құзыреті; оқиға болған жерді тексеру, тінту жүргізуге сот сарапшыларын тарту негіздері, іздерді табу, тіркеу, алып қою, буып-түю жөніндегі ұсынымдар, тіркеу, алып қою, буып-түю үшін құралдарды, материалдарды іріктеудің мәні және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасында және одан тыс жерлерде сот-сараптама қызметінің ғылыми-техникалық жабдықтары

    Пәннің мақсаты - сараптамалық практикада қолданылатын әдістер кешенін меңгеру. Зерттелетін болады: Сот сараптамасындағы танымдық процестің ерекшелігі, заттай дәлелдемелерді зерттеудегі шектеулер, (морфологиялық талдау; сапалық, сандық талдаулар; құрылымдық талдау; бағалау әдістері, бағдарламалық қамтамасыз ету және т.б.). ҚР ӘМ ССО және дамыған елдердің техникалық жабдықтарын салыстырмалы талдау, жалға алу мүмкіндігі және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сот сараптамаларын өндіру

    Пәннің мақсаты - сараптамалық зерттеу құрылымын игеру. Зерттелетін болады: Нормативтiк-құқықтық актiлер мен ғылыми зерттеулер негiзiнде сараптама жүргiзу кезеңдерi талданады, олар қорытындыда қалай көрсетiледi, қандай әдiстер және қандай дәйектiлiкпен қолданылады, қорытындыда қалай көрсетiлуi тиiс, комиссиялық, кешендi, қайталама сараптамалар жүргiзу ерекшелiктерi, кешендi сараптама қандай дәйектiлiкпен жүргiзiлуi мүмкiн және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Криминалистикалық сәйкестендіру, диагностика теориялары, криминалистика мен сот сараптамасындағы ілім ретінде

    криминалистикалық сәйкестендіру теориясының ғылыми ережелерін, диагностикасын, осы жеке ілімдердің қалыптасу тарихын зерттейді, криминалистикалық сәйкестендіру объектілері, диагностика, субъектілердің мәртебесі, криминалистикалық сәйкестендіру мәні туралы криминалистика ғылымындағы пікірталастар, "сәйкестік", "жеке сәйкестілік" ұғымдары, сәйкестендіру белгілері, олардың жіктелуі, түрлері және объектілер бойынша ғылыми жіктелуі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дәлелдеу, дәлелдемелер ұғымдары, құқықтық бағалау

    дәлелдеу, дәлелдемелер, жіктеу, жазбаша дәлелдемелер, заттай дәлелдемелер ұғымдарын, жол беру, салыстырмалылық, сенімділік, жеткіліктілік ұғымдарының мәнін, дәлелдемелер жүйесіндегі сарапшының, маманның қорытындысының орнын, қорытындылардағы қорытындылардың нысандарын, сот сарапшысының, маманның қорытындысын сот дәлелдемесі ретінде бағалау қағидаларын және т. б. зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • философиялық ойдың өзін-өзі жетілдіру үшін тұлғаның зияткерлік және адамгершілік-эмоционалды қасиеттерімен байланысын түсіну, сот сарапшы кәсібінің жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіну, сот-сараптамалық қызметте кәсіби және ғылыми біліктілікті арттыру үшін ағылшын тілін қолдану, құқық бұзушылыққа қарсы күрестің отандық және шетелдік тәжірибесінің деңгейін түсіну және салыстыру;
  • кәсіби қызметте коммуникативтік стратегияны және қажетті метакомпетенцияларды іске асыру үшін психология, сондай-ақ педагогикалық әдістер бойынша білімді қолдану-мақсаттылық, креативтілік, адалдық, жауапкершілік, ерікті қасиеттерді дамыту, қақтығыстарды жеңу және практикалық қызметтегі басқа да қасиеттер; педагог мәртебесін түсіну;
  • ҚР ҚК-не сәйкес құқық бұзушылықтардың құрамын түсіндіру, қылмыстың субъектісі, объектісі, субъективті жағы, объективті жағы, кінә ұғымын, оның нысандары мен түрлерін түсіндіру, қылмыстық жазалау шараларының барабарлығын, қылмыстық жазаның түрлерін, мақсатын түсіну;
  • қылмыстық процестің міндеттерін, мақсаттарын, қағидаттарын, процеске қатысушылардың әрқайсысының – анықтау, тергеу, прокуратура және сот (судья) органдарының, маманның, сот сарапшысының, өзге де қатысушылардың рөлін түсіну, негізгі процестік функцияларды ажырату, сот сараптамасының мәнін арнайы білімді қолданудың процестік нысаны ретінде ашу, сот-сараптама қызметінің сот төрелігін іске асырудағы маңызын, сот сарапшысы мәртебесін түсіндіру;
  • ҚР ҚПК бойынша арнайы білімді қолданудың іс жүргізу нысандарын ашу, сот сараптамасының мәні мен айырмашылығын арнайы білімді қолдану нысаны ретінде және дәлелдеу құралы ретінде түсіндіру, сот сараптамаларын тағайындаудың нақты және іс жүргізу негіздерін, сот сараптамасын тағайындауға уәкілетті адамдардың, сот сарапшысының құқықтары мен міндеттерін көрсету және бакалавриат деңгейінде "Құқық қорғау қызметі" мамандығы үшін "Қылмыстық сот ісін жүргізудегі арнайы білім" пәнін оқытудың дидактикасын айқындау;
  • құқық бұзушылықтарды тергеу үшін криминалистика ғылымының маңыздылығын көрсету, криминалистика мен сот сараптамасының байланысын түсіндіру, дәлелдемелерді жинаудың, үлгілерді іріктеудің криминалистикалық тәсілдері, құқық бұзушылықты тергеудің жеке әдістемелеріндегі сот сараптамасының орны туралы түсінік алу; бакалавриат деңгейінде" құқық қорғау қызметі "мамандығы үшін" Тергеу әдістемесі " пәнін оқытудың дидактикасын айқындау;
  • дәлелдеу процесін, оның принциптерін, іс жүргізу, сот-медициналық, гносеологиялық аспектілерін, дәлелдеу процесінде дәлел ретінде сарапшы қорытындысының рөлін, тергеуде және сотта жауап алу кезінде зерттеу нәтижелерін негіздеуді түсіну;
  • сот төрелігін жүзеге асырудағы сот-сараптамалық қызметтің маңыздылығын түсіндіру, сот-сараптамалық қызметті реттейтін заңнамалық актілер жүйесін басшылыққа алу, стандарттаудың, валидация жүргізудің, әдістемелерді сынақтан өткізудің және әзірлеудің, заттай дәлелдемелермен жұмыс істеу ережелерін сақтаудың, өндіріс мерзімдерін, аттестаттау қажеттілігін және т.б. маңыздылығын түсіндіру;
  • сот сараптамасын жүргізудің жалпы әдіснамасын меңгеру, материалдарды тағайындау, дайындау қағидаларын білу, сараптамалық зерттеу кезеңдерін, жеке-дара, комиссиялық, кешенді сараптамалар қорытындысының құрылымын сақтау, сұрақтарды шешу кезінде қорытындылардың нысандарын негіздеу; барлық мамандықтар бойынша бакалавриат деңгейінде "Сот сараптамасы", "Сот медицинасы" пәндерін оқыту кезінде практикалық сабақтар өткізу үшін интерактивті метолдарды қолдану;
  • сот сараптамасының жалпы ғылыми ережелері, базалық білімге сәйкес жалпы әдістеме негізінде объектілерді сараптамалық зерттеуді өз бетінше игеру және жүргізу, мемлекеттік тізілімде бар әдістемелердің көмегімен жіктеу, диагностикалық, ситуациялық, сәйкестендіру міндеттерін шешу, қорытындыны ресімдеу және т. б.;
  • сот сараптамасын сот ісін жүргізудегі ғылыми қызмет нысаны ретінде дамыту, дәлелдемелерді жинау процесі, сот сараптамасын жүргізу, ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік қызмет нысандары арасындағы өзара байланысқа баға беру; жаратылыстану-техникалық ғылымдар мен сот сараптамасы ғылымынан ғылыми білімді сот сарапшысының практикалық қызметіне біріктірудің өзара байланысы мен рөлін көрсету; ғылыми мақалалар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар жазу әдістемесін түсіндіру;
  • психологиялық-педагогикалық принциптер негізінде педагогикалық іс-әрекеттің ОӘК әзірлеу үшін сот сараптамасы курсының мақсаттарына сәйкес оқу сабақтарының мазмұнын, әдістері мен құралдарын анықтау, тәрбиелік маңызы бар тақырыптарды анықтау .
Top