7M03132 Білім саясаты в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты халықаралық академиялық стандарттарға, саяси ғылымның және аралас ғылыми салалардың жаңа жетістіктеріне сәйкес білім беру саласындағы саясат, жоғары оқу орындарындағы ғылыми-зерттеу және білім беру іс-әрекеті үшін бәсекеге қабілетті мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M063 Саясаттану және конфликтология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика, қаржыландыру саясаты, білім берудегі экономикалық бағалау әдістері
Мақсаты: білім беру саясатының экономикалық сипаттамаларының динамикасын зерттеу, білім беру саласындағы экономикалық және қаржылық саясатты дәлелді түсіндіру дағдыларын қалыптастыру.Нарықтық қатынастар жағдайында білім беру ұйымдарының жұмыс істеуі; жан басына шаққандағы қаржыландыру; шығындарды басқару және экономикалық қауіпсіздік; білім беру саясатын түсіндіру үшін статистикалық және экономикалық құжаттаманы талдау; білім беруде эконометрикалық талдауды орындау үшін бастапқы мәліметтерді дайындау технологиялары зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі халықаралық қатынастар және жаһандық даму
Пәннің мақсаты: тәуелсіз сыни ойлау, белгілі бір халықаралық саяси оқиғалар мен құбылыстарды бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс халықаралық қатынастарды, жаһандық және аймақтық жүйелерді зерттеу теориясы мен әдіснамасын дамытуды, жаһандану процестерін және қазіргі заманның жаһандық сын-қатерлерін, соның ішінде білім беру алдындағы мәселелерді қарастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл саясаты және ұлттық бірегейлік мәселелері
Мақсаты: Қазіргі тіл саясатының негізгі тенденцияларын зерттеу және тиісті теориялық тұжырымдамаларды, сондай-ақ бірегейлікті құру тәжірибесін талдау. Пәнді оқу барысында көпэтносты мемлекеттердегі ұлттық - тіл саясаты, ҚР-да тіл саясатын қалыптастыру қағидаттары, бірегейлікті құрастыру модельдері, әлеуметтік шындықты талдау әдістері мен тәсілдері, ұлттық бірегейлік және жаһандану сын-тегеуріндері қаралатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру саясатын құқықтық қамтамасыз ету
Мақсаты: магистранттардың білім беру саласындағы мемлекет саясатын іске асырудың әлеуметтік-құқықтық негіздерін түсінуі. Курс барысында магистранттар: индустриалды дамыған елдерде білім беру саясатын іске асыруды заңнамалық қамтамасыз етудің даму тарихын; білім беруді басқару органдарының жүйесін; білім беру саласындағы коммерциялық емес ұйымдарды және олардың іс-әрекетін заңнамалық-нормативтік қамтамасыз етуді; білім беру сапасын өлшеудің ұйымдық-құқықтық негіздерін; білім беру мазмұнын жобалау кезіндегі мемлекеттік басымдықтарды зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік саясат
Пәннің мақсаты- магистранттарда өмірдің барлық өзара байланысты салаларында қоғамға мақсатты ықпал ретінде мемлекеттік саясат туралы, Мемлекеттік саясат және мемлекеттік басқару саласы туралы жүйелі ғылыми білімді қалыптастыру. Курс мемлекеттік саясаттың мәні мен негізгі компоненттерін; мемлекеттік саясатты әзірлеу тетіктерін; мемлекеттік аймақтық, экономикалық, әлеуметтік, жастар және т.б. саясаттарға шолу жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім беру саласындағы саясат философиясы
Мақсаты: қазіргі білім беру саясатының философиясын түсінудің ғылыми-практикалық негіздерімен танысу. Мақсаты: қазіргі білім беру саясатының философиясын түсінудің ғылыми-практикалық негіздерімен таныстыру. Білім беру жүйесі мен білім беру іс-әрекетінің стратегиялық, құндылық-мақсатты және мазмұнды басымдықтары; білім беру жүйелерінің интегративті өзара іс-қимылын дамытуда және бірыңғай әлемдік білім беру кеңістігін құруда эстетика, этика, әлеуметтік және саяси философияның, сондай-ақ ғылымның эпистемологиясы мен философиясының рөлі мен орны зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру әлеуметтануы және әлеуметтік саясат
Мақсаты: білім беру әлеуметтануындағы және әлеуметтік саясаттағы негізгі теориялық тәсілдер, білім мен ғылым мәселелерін зерттеуде әртүрлі социологиялық әдістерді қолдану дағдылары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курс барысында білім алушылар: білім мен қоғам арасындағы байланысты; білім беру әлеуметтануын білімнің жеке саласы ретінде өзектендіруді; білім беру стратификациясын; әлеуметтік күштердің рөлін және олардың білім беру процестеріне әсерін оқитын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру саясаты: талдау практикасы
Пәннің мақсаты: білім беру және мектеп саясатын талдау, мектеп саясатын үлгілеу және құжаттарды жобалау, мектептегі ұйымдастырушылық және инновациялық жобаларды басқару тәжірибесінде талдау құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс саясат пен шешім қабылдау үлгілерін зерттеуге бағытталған; білім берудегі реформаларды талдау, мектеп саясатын талдау құралдарын, тәсілдерді, критерийлерді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Саяси зерттеу дизайны
Мақсаты: білім беру саясатын зерттеу дизайнын құру және негіздеу қабілетін қалыптастыру. Курс барысында магистранттар: білім беру саясатын зерттеудің жалпы ғылыми, нақты-спецификалық және әртараптандырылған әдістерін қолдану негіздерін; зерттеу дизайнының сапалық және сандық, аралас, бойлық, тілімдік, панельдік және когорттық түрлерін қолдану ерекшеліктерін зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектепті басқару және мектеп реформасының саясаты
Мақсаты: республикадағы мектеп реформалары динамикасының әлеуметтік-саяси және әлеуметтік-мәдени алғышарттары туралы тұтас түсінік қалыптастыру.Мектеп жүйелерін реформалаудың қазақстандық және шетелдік тәжірибесі, жаңартылған мазмұн мәселелері; цифрландыру және мейірімді білім беру ортасын құру; оқушылардың психикалық денсаулығын қолдау; мектептегі білім берудегі инклюзиялар мен эксклюзиялар зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тұрақты дамуды басқару
Мақсаты: білім беру жүйесінің ғылыми-техникалық және әлеуметтік-экономикалық әлеуетін талдау үшін Environmental, Social and Governance (ESG) қағидаттарын түсінуді қалыптастыру. Курс орнықты дамудың теориялық-әдіснамалық негіздері мен тұжырымдамаларымен, ESG-трансформацияны талдау тәжірибелерімен, орнықты дамуды басқару құралдарымен, білім беруді басқарудағы адами капиталды есепке алу ерекшеліктерімен, әлеуметтік-экологиялық инвестициялармен және ESG тәуекелдерін басқарумен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім беру сапасын өлшеу және мониторингілеу
Мақсаты: білім беру сапасын өлшеу және мониторинг жүргізу үшін магистранттарда ұйымдастырушылық-басқарушылық, ақпараттық-талдамалық және әлеуметтік құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курс білім беру сапасын тәуелсіз бағалау принциптерін, көрсеткіштерін, білім берудегі статистикалық көрсеткіштермен жұмыс ерекшеліктерін, басқарушылық шешімдер қабылдау үшін сандық және сапалық талдау жүргізе отырып, педагогикалық өлшемдер жүйесі арқылы білім беру сапасын басқару негіздерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім: саясат және практика
Мақсаты: білім беру, билік және қоғамдық игілік арасындағы байланысқа қатысты әлеуметтік әділеттілік мәселелерін ашу үшін инклюзивті білім беру саясатын сыни талдау дағдыларын қалыптастыру. Курс инклюзивті білім берудің теориялық және әдіснамалық тәсілдерін, Қазақстандағы инклюзивті білім берудің даму тарихын, инклюзивті қоғамды дамыту контекстіндегі өзгерістерді іске асырудың практикалық негіздерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі өзгерістерді әлеуметтік жобалау
Мақсаты: білім беру жүйесін өзгерту және дамыту құралы ретінде білім беру саласында "жобалық практиканы" пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Білім берудегі "әлеуметтік жобалаудың" мәні, мазмұны мен түрлері; жобалаудың басқарушылық практикамен байланысының сипаты мен сипаты; білім беру ұйымының ұйымдық мәдениетінің өзгерістерін жобалау әдістемесі мен технологиясы; білім беру саласындағы өзгерістердің дербес жобасын әзірлеу зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өзгерістерді басқару және білім берудегі көшбасшылық саясаты
Мақсаты: магистранттарда өзгерістерді басқару туралы жүйелі идеяларды және ұйымдастырушылық мақсаттарға жету, жеке көшбасшылық қасиеттерді дамыту үшін әртүрлі билік пен ықпал көздерін тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Курстың мазмұнында: жобаларды қалыптастырудың және басқарылатын өзгерістерді қолдаудың тактикалық кеңістігін құрудың теориялық-практикалық негіздері; білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасы; жеке және мансаптық өсуді жоспарлау технологиялары және білім беру ұйымының даму стратегиясын іске асыру қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұғалімдер және оқыту саясаты
Мақсаты: магистранттарда мұғалімдерді оқыту нәтижелерінің және оқу бағдарламасының мазмұнының білім беру процесінің сапасына әсерін талдау дағдыларын қалыптастыру.Республикада педагог кадрларды даярлау саласындағы саясатты талдаудың тұжырымдамалық-практикалық негіздері; оқу өзара іс-қимылын жобалау ерекшеліктері; оқу бағдарламаларының өзектілігі мен тартымдылығын болжау технологиялары; оқытуда цифрлық контент технологияларын әзірлеу және пайдалану зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Саяси ғылымдағы компаративистік талдау
Мақсаты: саяси ғылымдағы зерттеу әдісі ретінде компаративистік талдауды зерттеу. Мыналар қарастырылады: әлемде және Қазақстанда компаративистиканың даму бастаулары; саясаттанудағы компаративистік талдау; компаративистика әдіснамасы; әртүрлі елдердегі азаматтық қоғамның қазіргі заманғы басқару нысандарын, Конституциялары мен режимдерін, құрылымдарын және саяси құбылыстарды салыстырмалы талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- халықаралық, мемлекеттік және өңірлік білім беру саясатының ерекшеліктерін, әлеуметтік-саяси пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған стратегиялар мен инновацияларды салыстырады;
- білім беру саясаты мәселелері бойынша зерттеу бағдарламаларын, есептерді, талдамалық жазбаларды, шолулар мен брифингтерді анық, түсінікті және эмпирикалық негізделген тілде, оның ішінде шет тілінде жасайды;
- білім алушылардың азаматтық ұстанымын дамытуға және әлеуметтендіруге бағытталған білім беру саясатын зерделеу кезінде әдіснамалық, тұжырымдамалық және технологиялық құралдарды қолданады;
- білім беру саясаттың философиялық, әлеуметтанулық және экономикалық аспектілерін және білім беру саясаты субъектілерінің мүдделерін үйлестіру тұжырымдамаларын жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын талдайды;
- білім беру саясаты саласындағы стратегиялық және тактикалық сипаттағы саяси-құқықтық құжаттарға, жастар саясаты саласындағы жоспарлар мен жобаларға, азаматтық белсенділікті дамыту жөніндегі бағдарламаларды іске асырудың ықтимал тәуекелдеріне баға береді;
- білім беру саясатының үлгілерін олардың аз қамтылған немесе маргиналданған халықтарға әлеуетті әсері тұрғысынан зерттейді;
- білім берумен айналысатын үкіметтік ұйымдарға, заң шығарушы органдарға, әкімдіктерге, талдау орталықтарына және коммерциялық емес ұйымдарға ғылыми хәне іс жүзінде негізделген ұсынымдарды құрастырады;
- проблемаларды теориялық және әдіснамалық талдау, квалиметриялық тәсілді қолдану, білім беру саясатындағы үздік отандық және шетелдік тәжірибелерді жалпылау бойынша жүйелі пәнаралық білім мен дағдылар негізінде ұлттық білім беру жүйесінің сапасына сараптама жүргізеді;
- ақпаратты өңдеудің компаративистік, әлеуметтанулық, саясаттанулық әдістерін, білім беру саясатын талдаудың арнайы тәжірибелерін пайдалана отырып, білім беру жүйесінің сапасын арттыру үшін білім берудегі өзгерістерді үлгілейді;
- әлеуметтік-саяси пәндерді оқытудың классикалық және инновациялық әдістері негізінде жоғары мектепте білім беру іс-әрекетін жүзеге асырады;