Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06107 Медиа технологиялар в Astana IT University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық және отандық компанияларда, қоғамдық, ғылыми-зерттеу ұйымдарында өзінің кәсіби және педагогикалық білімін, дағдылары мен қабілеттерін іске асыруға қабілетті медиатехнологиялар мен креативті қызмет саласындағы жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрлар мен сарапшылар даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • ЖОО атауы Astana IT University
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Курстың мазмұны магистранттардың мәдени-кәсіби қарым-қатынас мақсатында халықаралық кәсіби ортаға енуіне мүмкіндік беретін кәсіби-бағытталған коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Курстың мазмұны басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық заңдылықтары, менеджер іс-әрекетінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді қолдану ерекшеліктері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыруға және тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курстың мазмұны педагогикалық теорияның және педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері туралы білімді алуға, жоғары оқу орындарында оқыту үшін оқу үдерісін басқаруға, педагогиканың негізгі категориялары, жоғары білім беру педагогикасының орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыруға, қазіргі заманғы педагогиканың негізгі принциптерін түсінуге және жоғары оқу орындарының педагогикалық мәселелерін шешудің әдістемелік тәсілдеріне бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Медиа, мәдениет технологиясы

    Курс технологиялар мен технологиялық өзгерістерді зерттеуге бағытталған, мәдени, экономикалық және әлеуметтік процестерді адамның зияткерлік іс-әрекетінің салдары ретінде қарастырады. Зерттелетін процестер тарих, мәдениеттану, әлеуметтану, саясаттану және экономика сияқты ғылым бағыттарындағы пәнаралық көзқарас пен теориялық құралдар призмасы арқылы талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аудиовизуалды медиа контентті өндіру және өндіру процестері

    Курс магистранттарды аудиовизуалды контент өндірісінің негіздерімен таныстырады және қазіргі индустрияда сапалы контентті шығаруға қажетті практикалық дағдыларды береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ойын дизайнының теориясы

    Курс ойынды дамытудың негізгі принциптерін, тұжырымдамаларын және әдістерін, соның ішінде олардың механикасын, ойын ойнауын, интерфейсін және пайдаланушы тәжірибесін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курс магистранттың ғылыми қасиеттері және оның тарихи дамуындағы әлеуметтік-мәдени феномені туралы білім алуына; оның тарихи дамуы мен кұбылатын әлеуметтік-мәдени контекстегі ғылыми білімнің жалпы заңдылықтары туралы жүйелік көзқарас қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдіснамасы

    Пән магистранттардың зерттеу әдіснамасын, ғылыми әдебиеттерді сыни тұрғыдан оқу және зерттеу құралдарын әзірлеу дағдыларын кеңінен түсінуін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес-аналитика

    Пән шеңберінде магистранттар әртүрлі аналитикалық әдістерді, соның ішінде деректерді өндіру, болжамды модельдеу және оңтайландыруды зерттейді және статистикалық бағдарламалық қамтамасыз ету мен бағдарламалау тілдерін меңгереді. Олар нақты бизнес мәселелерін зерттейді, үлгілерді анықтайды және деректерге негізделген ұсыныстар арқылы бизнес тиімділігін арттыру стратегияларын әзірлейді. Оқу бағдарламасы деректерді жинау және алдын-ала өңдеу, деректерді зерттеу, статистикалық әдістер, болжамды және рецептивті аналитика, Машиналық оқыту, үлкен деректерді талдау, іскерлік интеллект және этикалық ойлар сияқты тақырыптарды қамтиды. Бағдарламаның соңында студенттер күрделі деректерді түсінуге, статистикалық әдістерді қолдануға, болжамды модельдер құруға, оңтайландыру әдістерін қолдануға және бизнес контекстінде этикалық және құқықтық мәселелерді шешуге қабілетті бизнес-аналитика саласында берік білімге ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Оқытудың әдістері мен стратегиялары

    Пән аясында магистранттарға интерактивті және ынталандырушы оқу ортасын құру үшін әртүрлі стратегиялар мен құралдар ұсынылады. Курс барысында студенттер топтық жобалар, рөлдік ойындар, кері байланыс және пікірталастар, интерактивті оқыту үшін технологиялар мен құралдарды пайдалану және оларды IT пәндерінің ерекшеліктеріне бейімдеу және практикалық тапсырмалар мен жобаларды оқу процесіне біріктіру жолдары сияқты әртүрлі белсенді әдістерді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • БАҚ-тағы жасанды интеллект

    Магистранттар медиа индустрияда қолданылатын жасанды интеллект технологиялары мен әдістерімен танысады. Машиналық оқыту алгоритмдерін, нейрондық желілерді және басқа жасанды интеллект әдістерін зерттеу медиа-контентті өндіруді, таратуды және тұтынуды жақсартуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік процестерінің аудиті

    Пән АТ-инфрақұрылымындағы әлсіздіктер мен осалдықтарды анықтау, қауіпсіздік құралдарын тексеру, нормативтік талаптарға сәйкестігін қамтамасыз ету үшін кәсіпорынның ақпараттық қауіпсіздік жүйесін жан-жақты тексеру және бағалау принциптерін игеруге арналған. Пәндер магистранттарға осалдықтарды сканерлеу, енуге тестілеу, желіні бағалау сияқты тәжірибиелік дағдыларды алуға мүмкіндік береді, бұл АТ-инфрақұрылымына осалдықтарды анықтауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жобаны басқару контексті мен процестері

    Курс жобаның көлемі мен бюджетін анықтауға, әзірлеуге, жоспарлауға және басқаруға, соның ішінде интеграция, құны, жоба ауқымы және контекст сияқты сараптама салаларынан таңдалған процестерге бағытталған. Бұл курс жоба идеяларын дамытуға, контекстті басқарудың заманауи жүйесіне, жоба құнын бағалауға және жобаның негізгі бюджеттік жоспарына бағытталған. Жобаның өмірлік цикліне және оның фазаларына ерекше назар аударылады. Ол сондай-ақ алынған құнды басқаруды пайдалана отырып, ауытқуларды талдауды және түзету әрекетін қолдайтын шығыс профилін дайындауды қамтиды. Теорияға негізделген дәрістер мен практикалық жаттығулардың комбинациясын пайдалана отырып, студенттер жоба контекстін және негізгі бюджетті әзірлеу және бақылау дағдыларының тиімді жиынтығын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Өнімді басқару

    Курс өнімді тиімді басқару және оны нарыққа шығару үшін қажетті принциптерге, стратегияларға және дағдыларға жан-жақты шолу жасайды. Сондай-ақ, бұл курс тұтынушыларға бағдарлану мен өнімді басқарудағы пайдаланушы тәжірибесінің маңыздылығын талдайды, соның ішінде пайдаланушылардың пікірлерін жинау әдістерін зерттеу, зерттеу жүргізу және өнім туралы шешімдерді ақпараттандыру және үздіксіз жақсарту үшін деректер аналитикасын пайдалану. Бұл курс қатысушыларға идея мен дамудан бастап өнімді іске қосқаннан кейін іске қосу мен ілгерілеуге дейінгі өнімнің бүкіл өмірлік циклін ойдағыдай өту үшін қажетті білім мен құралдарды ұсынуға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму және медиа технологиялар

    Курс медиатехнология мен тұрақты даму арасындағы өзара байланысты зерттеуге бағытталған. Магистранттар тұрақты даму мен экологиялылықтың негізгі терминдері мен ұғымдарын зерделейді; БАҚ саласындағы ағымдағы жағдайды және қоғамның тұрақты дамуы тұрғысынан ақпараттық-коммуникациялық технологияларға (АКТ) БАҚ әсерін талдау білігін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жетілдірілген графика және өзара әрекеттесу

    Курстың мақсаты магистранттарға компьютерлік графиканың заманауи технологияларын және пайдаланушы интерфейсін жобалауды, сондай-ақ графикалық интерфейстермен, соның ішінде ойындар мен анимацияны, 3D және VR технологияларымен қолданушылардың өзара әрекеттесу негіздерін үйрету болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Медиа-жобаларға арналған тереңдетілген сценарий жазу

    Медиа-жобаларға сценарий жазуға кіріспе, Әртүрлі медиа форматтары үшін сценарий жазу ерекшеліктері, Түпнұсқа жоба идеясын құру, Кейіпкерлер мен олардың динамикасын дамыту, Сценарий құрылымы мен композициясының негіздері, Медиа-жобалардағы жанрлар, Сценарийлерді әзірлеу. сюжет пен кейіпкерлер, жобаның форматы мен жанрын таңдау, жобаны монетизациялау және жылжыту, нарықты және бәсекелестерді бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ақпараттық қауіпсіздікті басқару

    Пән тәуекелдерді басқаруды, ақпараттық қауіпсіздік саясаттары мен рәсімдерін әзірлеуді, қолжетімділікті басқаруды, заңнама талаптарына сәйкестікті қамтамасыз етуді, бизнес-континуитетті және оқиғалар болған жағдайда іс-қимыл жоспарларын әзірлеуді қоса алғанда, ақпараттық қауіпсіздік саласындағы менеджменттің әдістері мен рәсімдерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • IT жобаларды басқару

    Бұл өнімнің өмірлік циклі бойына стратегиялық жоспарлауға, дамытуға және сәтті орындалуына бағытталған пән. Ол тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын және бизнес мақсаттарына жауап беретін құнды және сатылатын өнімдерді жасауға бағытталған қызмет пен жауапкершіліктің кең ауқымын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • БАҚ-тағы процестер мен тәуекелдерді басқару

    Тәуекелдерді ескере отырып, медиа-жобаның уақытын, құнын және ресурстық талаптарын жоспарлаудың заманауи әдістері, сондай-ақ тиісті практикалық дағдыларды қалыптастыру; тәуекелдерді уақтылы тану және оларды анықтау; тәуекелдерді өлшеу, сондай-ақ олардың туындау ықтималдығы мен ықтимал салдарларын есептеу; тәуекел факторлары және тәуекелге әрекет ету стратегиясын әзірлеу; қабылданған шаралардың тиімділігін бағалау; медиажобаны жүзеге асыру кезінде тәуекелдерді басқару; өкілеттіктерді беру және тәуекелдерді аутсорсингтеу, жоба қауіпсіздігін басқару дағдылары; тәуекелді талдаудың психологиялық аспектілері; тәуекелдерді модельдеу, нөлдік емес тәуекелдері бар процестердің салдарын және нөлдік емес тәуекелдері бар оқиғалардың ықтималдығын бағалау; медиажобадағы тәуекелдерді талдау және басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жетілдірілген ақпаратты визуализациялау

    Курс магистранттарды деректер мен ақпаратты визуализациялаудың озық технологияларымен және әдістерімен таныстырады. магистранттар түсіну мен шешім қабылдауды жақсарту үшін күрделі деректер жиынының тиімді және тартымды көрнекі көріністерін жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бизнес-үдерістерді талдау

    Пән студенттерді сыни талдау және бизнес-процестерді оңтайландыру үшін қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз етуге бағытталған. Студенттер әртүрлі ұйымдастырушылық процестерді жақсарту үшін тиімсіздікті, қиындықтарды және мүмкіндіктерді анықтау әдістемелері мен әдістерін үйренеді. Оқу бағдарламасы процесті модельдеу, деректерге негізделген талдау, өнімділікті өлшеу және процесті қайта құру сияқты тақырыптарды қамтиды. Практикалық мысалдар мен практикалық жобалар арқылы студенттер процестерді картаға түсіру, деректерді талдау және бизнес-процестерді басқару құралдарын пайдалану дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи тәсілдер мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, медиаконтентті өндіру міндеттерін орындау үшін креативті және техникалық өнімдерді модельдейді.
  • Халықаралық деңгейдегі толыққанды ауқымды медиажобаларды жасау негіздерін меңгерген.
  • Медиажобаларды бағалайды және продюсерлік қызмет атқарады.
  • Медиаконтентті өндірудің құралдары мен әдістерін, түсірілім процесін ұйымдастыру, жобаның сметасын жасау және әзірлеу, медиажобаның уақыты мен құнын басқару, жобаның іске асырылу барысын бақылау, жобаның графигі мен түсірілім кестесін есептеу рәсімдерін басқарады.
  • Медиажобаларды өндіру және басқарудың креативті дағдыларын меңгерген.
  • Қазіргі қоғамдағы тарихи-философиялық және рухани үдерістер туралы білімді және ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын мәселелерді шешудің тәсілдерін қолданады.
  • Медиатехнологиялар, іскерлік кездесулер мен келіссөздер, ұлттық және халықаралық деңгейде креативті жобалар жүргізу саласындағы арнайы мақсаттар үшін жалпы, іскерлік және кәсіптік лексиканы пайдалана отырып, кәсіби ақпарат алу үшін қажетті академиялық деңгейде шетел тілін және тұлғааралық қарым-қатынас үшін жеткілікті коммуникативтік дағдыларды қолданады.
  • Пәнаралық және проблемалық-бағдарланған оқытуға негізделген қазіргі заманғы білім беру мен коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, ЖОО-дағы педагогикалық үдерісті жобалайды және ұйымдастырады, негізгі ережелерді, әдістеме мен дидактиканы қолданады
  • Әртүрлі бағыттағы сапалы жобаларды іске асыру мақсатымен медиаөнімдерді креативті ойлау, зерттеу және талдау құралдарын қолданады.
  • Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу кезінде топты басқара алады.
  • Креативті жобалар мен контентті заманауи басқарудың әдістерін, қағидаттары мен мәдениетін; медиадағы техникалық және теориялық шешімдердің икемді тәсілдері мен құралдарын; креативті жобаларды басқару үдерісінде ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер мен ұйымдастырушылық түрлендіру тәсілдерін таңдайды.
  • Бағдарламалық қамтамасыз ету жүйесінің архитектурасын әзірлеп, жүйенің қауіпсіздігі мен сенімділігін қамтамасыз етеді.
  • Медиа саласындағы басқару қызметінің психологиялық заңдылықтарының негізгі ережелерін, контентті өндіру және креативті жобаларды жүргізу негізіндегі әлеуметтік-психологиялық білімді пайдаланып, әлеуметтік-психологиялық қағидаттарды талдау ерекшеліктерін меңгерген.
Top