Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11190 Travel Management and Data Analysis в AlmaU

Пәндер

  • Программалау және алгоритмдер принциптері

    Пән бағдарламалаудың негізгі дағдыларын қалыптастырады, алгоритмдік ойлауды дамытады, алгоритмдерді талдауға үйретеді. Объектіге бағытталған бағдарламалау тілін қолдану арқылы проблемаларды шешу тұжырымдамалары, алгоритмдерді әзірлеу, құрылымдық бағдарламалау, іргелі алгоритмдер мен әдістер зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стартап 1 (идея/валидациялау)

    Курстың мақсаты идеяны қалыптастыру процесін құру үшін практикалық білім алу - мәселені іздеу, оны шешуге гипотеза құру, құндылық ұсынысты әзірлеу, әділетсіз артықшылықты - бірегей артықшылықты анықтау. Келесі кезекте студенттер барлық гипотезаларды растау және тәжірибеде алынған нәтижелерді талдау процесінен өтеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан туризмі

    Бұл курс іс жүзінде тамақ өнімдері мен сусындармен жұмыс жасау кезінде қонақтарға кәсіби қызмет көрсету процестерін, принциптері мен әдістерін түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер алған теориялық білімдерін зерделейді және қолданады, түрлі іс-шараларды өткізу кезінде қонақтарға қызмет көрсету дағдыларын пысықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық ойлау

    Курстың мақсаты – аналитикалық және жүйелік тәсіл негізінде инновацияларды енгізу бойынша жобаларды әзірлеуде аналитикалық ойлауды қолдану қабілетін дамыту. Нәтижесінде курс тыңдаушылары кәсіби ақпаратты талдау және құрылымдау принциптерін, әдістері мен құралдарын, әзірленген аналитикалық есептер, бақылау тақталары, бақылау тақталары және әңгімелеу негізінде ықтимал шешімдерді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық ойлау

    Курстың мақсаты - жаңа идеяларды тудыру қабілетін дамыту, сонымен қатар мәселелерді шешудің өзіндік тәсілдерін табу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Контент құру

    Курстың мақсаты әртүрлі типтегі мәтіндік материалдарды – жаңалықтар репортаждарын, шолуларды, аналитикалық мақалаларды, сұхбаттарды, көркем әңгіме форматындағы мақалаларды дайындау бойынша білім мен дағдыларды меңгеру болып табылады. Олар тақырыпты әзірлеуден бастап спикерлермен сөйлесуге, мәтінді өңдеуге және оны жариялауға дейін мақаламен жұмыс істеу әдістемесін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы математика 1

    Курс тыңдаушылары қолданбалы есептерді шешуде, соның ішінде олардың мәнін терең талдауды қажет ететін стандартты емес есептерді шешуде математиканың негізгі заңдары мен әдістерін меңгереді. Сызықтық алгебра есептерін шешу әдістерін, математикалық талдау мен дифференциалдық теңдеулерді, Дискретті математика әдістерімен қолданбалы есептерді модельдеуді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыни ойлау

    Курстың мақсаты - өз бетінше ойлау қабілетін қалыптастыру, кез келген күрделі ақпаратты талдау және бағалау қабілетін дамытуға мүмкіндік беру; коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, шешім қабылдау үдерісінің тиімділігін арттыру үшін ақпаратты сыни талдау әдістерін қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қолданбалы статистика негіздері

    Курстың мақсаты – статистикалық талдаудың негізгі әдістерін меңгере отырып, қолданбалы статистика саласында жүйелі білім алу. Оқыту нәтижесінде студенттер ізденімпаздық деректер талдауын жүргізу (басқа сипаттамалық статистиканың орташа мәнін, медианасын, стандартты ауытқуын табу), деректерді графикалық түрде ұсыну, жалпы жиынтық пен іріктеме арасындағы айырмашылықтарды түсіну дағдыларын игереді. Олар қолданбалы статистиканың дәстүрлі есептерін құрастыру және шешу әдістерін меңгереді: параметрлерді бағалау, гипотезаны статистикалық тексеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Стартап 2 (MVP, CustDev, PoC)

    Курстың мақсаты – сіздің идеяларыңызды растағаннан кейін веб-қызметтерге негізделген жобаларды іске қосу, мұнда толыққанды жұмыс прототиптері – MVP – жасалады, олар осы кезеңнен кейін пилоттық кезеңнен өтеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Excel бағдарламасындағы деректерді талдау

    Пән әртүрлі пәндік салаларға – экономика, қаржы, логистика, маркетинг және т.б. үшін модельдеу мәселелерін шешу дағдыларын алуға мүмкіндік береді. Студенттер ақпаратты құрылымдау, классикалық әдістер негізінде деректер талдауын жүргізу, қорытындылар жасау және болжам жасау дағдыларын жетілдіреді. тарихи деректер бойынша

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Backend қосымшаларын құру

    Пән серверлік технологиялармен танысуға мүмкіндік береді, дерекқормен өзара әрекеттесуге, тапсырмаларды автоматтандыру үшін серверде сценарийлер жазуға назар аударады, іске асырылатын серверлік логикаға назар аударады, деректерді өңдейді, клиенттен нені көрсету керектігін және нені жасыру керектігін түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Product Market Fit

    Курстың мақсаты – тауарыңыздың нарықтық орнын табу дағдыларын алу. Өнімнің нарығын табу өнім менеджерлері үшін негізгі дағдылардың бірі болғандықтан, бұл курс олар үшін өте маңызды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • PMS Opera: Sales & Catering

    Кәсіпорынды басқару жүйесі (PMS) Opera: сату және тамақтандыру" пәні студенттерге "Opera" бағдарламалық жүйесі бойынша білім беруге бағытталған, мұнда студенттер қонақүйлерді брондауды, тарифтерді, түгендеуді, қонақ профильдерін, есепшоттарды және есептілікті басқаруды үйренуге мүмкіндік беретін бұлтқа негізделген кәсіпорынды басқару жүйесі (PMS) бойынша білім ала алады. "Opera" қоғамдық тамақтандыру қызметтерін сату жұмысын және PMS интеграцияланған модульдерді түсінуге көмектеседі, студенттерге қонақүйдің жұмысын түсінуге және кез келген көлемдегі іс-шараларды сәтті өткізуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стартап 3 (Веб-жобаны іске қосу)

    Курстың мақсаты – жобаңыздың сәйкес бизнес үлгісін анықтаудың негізгі тәсілдерін үйрену, сонымен қатар тұтынушыны дамыту процесін қалай құру керек – CustDev? пилоттық және итерацияларды енгізу бөлігі ретінде пайдаланушылардан кері байланыс алу - осы кері байланыс негізінде жобаға өзгертулер енгізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • UX/UI: Өнімнің цифрлық дизайны

    Курстың мақсаты - UX/UI дизайнерлеріне арналған негізгі құралды меңгеру, Figma. Олар пайдаланушы интерфейсінің не екенін және оның қандай элементтерден тұратынын біледі, олар композиция негіздерін және торды құру принциптерін зерттейді; Олар ыңғайлы және түсінікті интерфейсті жобалау үшін белгішелермен, суреттермен, мәтінмен және қаріптермен жұмыс істеуді үйренеді. Олар дизайн жүйесін құрастыруды, қарапайым және күрделі компоненттерді, прототиптерді және анимацияны жасауды үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Өнімді сату/маркетинг

    Курстың мақсаты студенттерге өнімді өткізу және маркетинг процесін құруға, маркетингті жылжытуға және сату жүйесін құруға үйрету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Sustainable Tourism

    Бұл туризмнің жағымсыз салдарын барынша азайта отырып, оның оң экономикалық, әлеуметтік және экологиялық әсерін барынша арттыратындай етіп туризмді дамытуға бағытталған пән. Бұл ұзақ мерзімді перспективада туризмнің тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін туристердің қажеттіліктері мен жергілікті қауымдастықтар мен табиғи ортаның қажеттіліктері арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дизайн-ойлау

    Курстың мақсаты – пайдаланушы тәжірибесін модельдеу арқылы жаңа шешімдерді табу әдістерін үйрету. Атап айтқанда, эмпатияны дамыту арқылы өзіңізді пайдаланушының орнына қойып, мәселелерді дұрыс тұжырымдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Цифрлық экожүйелер ішінде өнімді жасау

    Курстың мақсаты студенттердің ірі цифрлық экожүйелерде өнімдерді әзірлеу және сынау дағдыларын дамыту болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стартап 4 (Бизнес-модельдер және баға белгілеу, бөлімше экономикасы)

    Курстың мақсаты бизнес-модельдер мен тұтынушыларды дамытуда практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады. Студенттер іс жүзінде мобильді қосымша форматында өз жобаларын жасайды және оны MVP түрінде іске қосады, содан кейін осы жобаларды пилоттық түрде жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық модельдеу және статистика

    Бұл курста студенттер кәсіби қызмет мәселелерін шешудің негізгі математикалық модельдері мен әдістерін үйренеді. Басқару шешімдерін қабылдау кезінде талдау әдістері мен модельдерін қолдану, олардың барабарлығын талдау, модельдерді нақты практикалық міндеттерге бейімдеу дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық және туризм саласындағы сату және маркетингті басқару

    Пән студенттерді қонақжайлылық пен туризмдегі маркетинг пен сатудың принциптерімен, функционалдық міндеттерімен және стратегияларымен таныстыруға, сондай-ақ студенттерді аталған салаларда маркетингтік технологияларды қолдану бойынша нақты шешімдер қабылдауға үйретуге бағытталған. Курстың тақырыптары қонақжайлылық пен туристік индустриядағы сату технологияларын, қызмет көрсету және сату процесінің мазмұнын, клиенттердің әртүрлі санаттарымен қарым-қатынастардың құжаттық дизайнын зерттеуді ашады. Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

  • Деректерді талдау және визуализация үшін Python

    Курс студенттерге деректерді өңдеу, талдау және визуализациялау дағдыларын алуға мүмкіндік береді және үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын нығайтады. Студенттер өндірістік, қаржылық және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларында кеңінен қолданылатын ең маңызды және кең таралған кітапханаларды зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі үлкен деректерді талдау

    Курс машиналық оқыту қолданбаларын, үлкен деректерге арналған деректерді және мәтінді өңдеуді, Hadoop, бұлттық шешімдерді, үлкен деректерді бағдарламалау негіздерін, әлеуметтік желілер мен үлкен деректерді, NoSQL, GIS, бизнес жағдайларын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақүй бизнесінің адами ресурстарын басқару

    Пәнді оқу персоналды басқару жүйесінің жұмыс істеуін қалыптастыру, кадрлық жұмысты жоспарлау, персоналды басқару технологиясы, оның дамуы, персоналдың жұмысы мен нәтижелерін қонақжайлылық пен жанжалдарды басқаруда бағалау бойынша теориялық және әдіснамалық білім мен жұмыс дағдыларының негіздерін беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнімді масштабтау

    Курстың мақсаты студенттерге валидацияланған өнімді ірі нарық тауашаларына масштабтау негіздері мен принциптерін үйрету болып табылады. Тар тауашалық идеядан үлкен нарықтық вертикалға дейін масштабтау процесін құруды үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Машиналық оқыту және жасанды интеллект

    Бұл курста студенттер деректерді өңдеу және талдау мәселелерінде деректерді өндіру және машиналық оқытудың модельдері мен әдістерін меңгереді, сонымен қатар деректерді зерттеуші және математикалық модельдерді, әдістерді және деректерді талдау алгоритмдерін жасаушы дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жетілдірілген машиналық оқыту курсы

    Бұл курста студенттер жасанды интеллект туралы білімдерін жетілдіре отырып, машиналық оқытудың озық әдістерін, соның ішінде бақыланатын және бақылаусыз оқытуды және практикалық модельдеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаһандық ойлау

    Курстың мақсаты – әлемдік экономиканың қалай жұмыс істейтінін, тауарлар мен қызметтердің алмасуы қалай жүретінін және осы жаһандық құн тізбегінде өз орнын қалай табуға болатынын түсіндіре отырып, студенттерді әлемдік нарықта жұмыс істеуге дайындау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стартап 5 (Өнімнің нарыққа сәйкестігі, стартаптың бизнес көрсеткіштері)

    Курстың мақсаты – ірі корпорациялардағы бизнес-бөлімшелердің тапсырмалары бойынша ішкі корпоративтік жобаларды/стартаптарды іске қосудың заманауи тәсілдерін зерделеуде тәжірибелік дағдыларды алу. Ірі корпоративтік құрылымдарда жобаларды іске қосудың нюанстарын іс жүзінде үйреніңіз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқиғалық туризм

    Пән студенттерді шағын және ірі (МЕГА іс-шараларды қоса) арнайы іс-шараларды басқарудың стратегиялары мен әдістерімен таныстырады. Негізгі тақырыптарға демеушілік, маркетинг, кадрлық қамтамасыз ету, өндіріс және осындай іс-шараларды бюджеттеу кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Турбизнесті басқару

    Пән Қазақстандағы туристік бизнес менеджментінің негізгі аспектілерін жүйелейді және отандық нарықта туризм кәсіпорындарын басқарудың озық шетелдік тәжірибесін пайдалану мүмкіндіктерін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы математика 2

    Бұл пән кәсіби және күнделікті есептерді шешуге қажетті математикалық ойлау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Курста сызықтық алгебра, математикалық анализ, қарапайым және дербес дифференциалдық теңдеулерді шешу, дискретті математика және сандық әдістердің жетілдірілген әдістері қарастырылады. Студенттер әртүрлі кәсіптік салалардағы өмірлік есептерге қолданылатын математиканың күрделі заңдары мен әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Стартап 6 (Мобильді қосымшаның жобасын іске қосу)

    Курстың мақсаты – ірі корпорациялардағы бизнес-бөлімшелердің тапсырмалары бойынша ішкі корпоративтік жобаларды/стартаптарды іске қосудың заманауи тәсілдерін зерделеуде тәжірибелік дағдыларды алу. Ірі корпоративтік құрылымдарда жобаларды іске қосудың нюанстарын іс жүзінде үйреніңіз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Hospitality & retail systems

    пән HoReCa (қонақүйлер, мейрамханалар мен кафелер) контекстінде қонақжайлылық индустриясын зерттеуге бағытталған, мұнда сатып алушылар, тұтынушылар мен қонақтар қызмет көрсету қызметін таңдауда шешуші рөл атқарады. Қонақжайлылық индустриясы жүйесіндегі бөлшек сауда туризм және қонақжайлылық индустриясындағы ең танымал және дамып келе жатқан бизнес түрлерінің бірі болып табылады. Бөлшек сауда индустриясының дамуымен және елдер арасындағы сауда алмасуымен қатар, сатып алушылар, тұтынушылар мен қонақтар қызмет сапасына жоғары талаптар қояды. Студенттер бөлшек сауданы басқару принциптерін, баға белгілеу және сауда, сегменттеу, сату тенденциялары, маркетинг және қонақжайлылық қызметтерін сатудағы заманауи технологияларды түсіне алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорынның мәліметтер базасының жүйелерін әзірлеу

    Бұл курс SQL тақырыптарын, сақталатын процедураларды және деректер қоймасының архитектурасын қамтиды; деректер қоймасының талаптарын анықтау, жобалау және талдау; ақпарат негізінде бизнес-модельдерді құру кезеңдерін шолу; python көмегімен деректерді өңдеу және аналитикадағы деректер қоймаларының рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыртқы нарыққа шығу

    Курстың мақсаты – сыртқы нарыққа шығу, сұраныс талдауын жүргізу, жұмсақ қонуға кіру арналары, серіктестіктерді дамыту және басқа да ерекшеліктері бар нарықтардағы гипотезаларды сынау дағдыларын үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жетілдірілген терең оқыту және компьютерлік көру

    Бұл бағдарлама студенттердің нақты дүниедегі компьютерлік көру қолданбаларымен, генеративті қарсылас желілермен (GANs), графикалық процессорлармен бөлінген параллельді есептеулермен және бұлтта терең оқыту үлгілерін қолданумен жұмыс істеу дағдыларын арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық нысандарын басқару және жобалау

    Пәнді оқу барысында студенттер ұйымның инфрақұрылымын басқару қағидаттарына қойылатын талаптарды зерттейді, фасилити-менеджмент саласындағы негізгі мәліметтер жиынтығын және қонақжайлылық саласындағы дизайн негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Конференцияларға қызмет көрсету

    Курс конференциялардың, банкеттердің және іс-шаралардың әртүрлі түрлерін сату және тиімді қызмет көрсету әдістері туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курс іс-шаралар маркетингімен, қызмет көрсетушілермен жұмысты ұйымдастырумен, сатуды автоматтандыру процестерін басқарумен, баға белгілеу мәселелерімен және т. б. байланысты тақырыптарды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стартап 7 (заң мәселелері, бухгалтерлік есеп, қаржыландыру)

    Курстың мақсаты – ірі корпорациялардағы бизнес-бөлімшелердің тапсырмалары бойынша ішкі корпоративтік жобаларды/стартаптарды іске қосудың заманауи тәсілдерін зерделеуде тәжірибелік дағдыларды алу. Ірі корпоративтік құрылымдарда жобаларды іске қосудың нюанстарын іс жүзінде үйреніңіз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық, туризм және ивент саласындағы қаржылық менеджмент

    Кәсіпорынның қаржысын басқаруда шешімдерді дайындау мен қабылдаудың негізгі әдістері мен принциптері баяндалады, сондай-ақ қонақжайлылық, туризм және іс-шаралар индустриясына қолданылатын қаржылық менеджменттің нақты практикалық міндеттері қарастырылады. Қаржыны басқарудың әртүрлі аспектілері бойынша нақты міндеттерді шешуде қолданылатын принциптердің, әдістердің және ақпараттық базаның органикалық бірлігі көрсетіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • NFTs және Web 3.0

    Курстың мақсаты - Web 3.0 саласындағы негізгі білімді меңгеру, атап айтқанда блокчейн технологияларын пайдалану және NFTs жобаларын іске қосу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Іскерлік деректер қоймалары және көп өлшемді модельдеу

    Бұл курс SQL тақырыптарын, сақталатын процедураларды және деректер қоймасының архитектурасын қамтиды; деректер қоймасының талаптарын анықтау, жобалау және талдау; ақпарат негізінде бизнес-модельдерді құру кезеңдерін шолу; деректер қоймасының деректерді өндіру және талдаудағы рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғи тілді өңдеу және сөйлеуді тану

    Бұл курста студенттер NLP тұжырымдамаларын, табиғи тілді генерациялауды, функциялық инженерияны, сөйлеуді автоматты түрде тануды, мәтіннен сөйлеуге, сөйлеуден мәтінге және дауыстық көмек құрылғыларын түсінуді және олармен жұмыс істеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық туризм

    Бұл курс тұрақты туризмді дамыту және басқару сияқты жаһандық мәселелерге, сондай-ақ халықаралық туризмді басқарудың кейбір өзекті мәселелеріне, соның ішінде жаңа технологиялардың саяхатқа, туризмге және ұтқырлыққа, туризмнің экологиялық, экономикалық және әлеуметтік салдарына әсерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Метаверстерге арналған сандық мазмұн

    Курстың мақсаты - әртүрлі салаларға арналған метавселеннаяның рөлі мен болашағын түсіну, оларда жұмыс істей білу және осы платформалар үшін танымал мазмұнды жасай алу үшін ең танымал метавселеннаялар үшін нақты мазмұнды құруды үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • MICE менеджмент

    Бұл курс оқиғаларды, конференцияларды, кездесулерді, ынталандыру және мотивациялық турларды, фестивальдерді және басқа да осындай арнайы іс-шараларды тұжырымдамалау, жоспарлау, басқару және бағалау принциптерін зерттейді. Сонымен қатар студенттер іс-шараларды жоспарлауды, жобаларды бюджеттеуді, күнтізбелік іс-шараларды және басқа құжаттаманы рәсімдеуді, мобильді іс-шараларды қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стартап 8 (DS/ML жобасын іске қосу)

    Курстың мақсаты – деректерді талдау негізінде стартап идеяларын әзірлеуде практикалық дағдыларды дамыту, Data Science және Machine Learning технологияларын қолдана отырып, жұмыс прототипін тексеру және іске қосу, содан кейін олар осы жобаларды пилоттық етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін гуманитарлық және әлеуметтік-саяси ғылымдардың іргелі білімдерін меңгеру, экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін біледі.
  • Алынған ақпаратты сыни тұрғыдан түсініп, оның кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы тілдерді білуін талдай білу.Ғылыми зерттеу әдістерін біледі.
  • Мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде жазбаша және ауызша қарым-қатынас жасау, кәсіби қызметтің түрлі салаларында тілдерді білуді қолдануға қабілеті бар.
  • Сұрақтарды дұрыс қою және жаңа шешімдерді табудың негізгі мәселелерін анықтау мүмкіндігі бар.
  • Өз жобалары немесе кәсіби құзыреттіліктері үшін перспективалы тауашаларды анықтау үшін жаһандық трендтерді талдай біледі.
  • Негізгі зерттеу әдістері мен құралдарын сипаттау және қолдану, академиялық адалдықтың маңыздылығын, принциптері мен мәдениетін түсінеді.
  • Ақпаратты құрылымдау, классикалық әдістер негізінде деректерді талдау, қорытынды жасау және субъектінің қазіргі жағдайын ескере отырып болжам жасай алады.
  • Ірі маркетплейстерде, түрлі платформаларда перспективалары бар немесе дербес коммерциялық стартапқа масштабтау әлеуеті бар инвестициялық жобаларды құра біледі.
  • Ақпаратты құрылымдау, математикалық, инженерлік, техникалық және ғылыми тапсырмаларды шешудің классикалық әдістеріне негізделген деректерді талдау, бағдарламалау есептерін шешудің алгоритмдерін жүзеге асыру, күрделі деректер құрылымдарын құра біледі.
  • Шығармашылық науқандар арқылы медиа-брендті жылжыту, медиа-жоспар құру, медиа-жобаларды ілгерілету үшін стратегия мен коммуникация арналарының тиімділігін бағалау, сондай-ақ заманауи әдістерді білу мақсатты аудиториялар мен креативтерді тестілеу, конверсия және трафик деңгейінде медиа-жобалардың жарнамалық нәтижелерін талдай алады
  • Персоналды басқару мәселелерінде, қаржылық-экономикалық талдау, туризм индустриясындағы есеп әдістерінде білімге ие болу, сондай-ақ алынған ақпаратты ескере отырып, басқарушылық шешімдер қабылдауға қабілетті.
  • Тамақтандыруды ұйымдастырудың технологиялық процестерін, туризмдегі қызмет көрсету стандарттары мен бағдарламаларын, туристік мекемелер қызметін ұйымдастыру принциптерін, сату арналарын, көлікпен қамтамасыз етуді, Қызмет тұтынушыларының мінез-құлық ерекшеліктерін біледі және түсінеді.
  • Туристік индустрия және іс-шараларды басқару кәсіпорындарында тәжірибеден өту және дуальды оқыту арқылы практикалық дағдыларды және кәсіби құзыреттерді дамытады.
  • Медиа-контент түрінде қолданылатын күрделі құрылымдарды жасау үшін алгоритмдерді жүзеге асыру және болжамдарды жасай алады.
  • Жүйелік және пәнаралық тәсіл негізінде практикалық мәселелерді шешу үшін, сондай-ақ әр түрлі кәсіби салаларда өзін-өзі дамыту үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне байланысты негізгі тұжырымдамалар мен құралдарды біледі және түсінеді.
  • Зерттеу контекстіндегі идеяларды әзірлеу кезінде осы саланың алдыңғы қатарлы біліміне негізделген зерттелетін жобаны әзірлеу саласы туралы дамып келе жатқан білім мен түсінікті көрсете алады.
Top