6B02306 Филология (орыс) в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты орыс тілі мен әдебиеті саласында жүйелі білімі бар, сыни ойлауы бар және ғылым мен білімнің талаптарына сәйкес қазіргі орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында зерттеулер жүргізуге қабілетті мамандарды қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ/Орыс тілі және Қазақ/Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Мәтін лингвистикасы
Курс студенттерді тіл білімінің категориялық және концептуалды аппаратымен, лингвистикалық мәтінді талдаудың әдістері мен тәсілдерімен, лингвистикалық ғылыми пәндердің заманауи парадигмасымен таныстыруға арналған. Тіл білімінің терминологиялық корпусы және қазіргі кезеңдегі әлемдік және отандық тіл білімінің негізгі даму тенденциялары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Курс орыс тілінің дыбыстық құрылымын, фонетикалық және фонологиялық жүйенің ұғымдарын білуге арналған. Ол сөйлеу формаларының заңдылықтарын біле отырып, тілді практикалық қолдану дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Дыбыстық деңгейдің басқа тілдік деңгейлермен өзара әрекеттесу белгілерін анықтау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыстың ауызша халық шығармашылығы
Ауызша сөз, оның ұжымдық санамен және болмыстың сыртқы ортасымен байланыстары зерттелуде. Фольклор шығармаларының ұжымдық-көркемдік сипаты, салт-дәстүр мен фольклор арасындағы байланыс, сөз өнерінің генезисі, орыс фольклорының өзіндік ерекшелігі, орыс фольклорының шығу тегі туралы ғылыми ой-пікірлердің полемикалық сипаты мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тіл білімінің негіздері
Теориялық грамматика, лексикологии және фонетиканың негізгі ұғымдары. Сөз таптарының жіктемесі. Фрнетика пәні. Сөйлеу дыбысын үйренудің аспектісі: акустикалық, биологиялық, функционалды. Морфемика және сөзжасам. Лексикология және семасиология. Морфология. Тілдердің тарихи даму заңдылықтары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәжірибелік ақындар
Пән келесі мәселелерді қарастырады: «поэтика» ұғымының тарихы мен қолданылу аясы; ежелгі ойшылдардың көзқарастарындағы «поэтика» және «риторика». Классицизм эстетикасындағы нормативті поэтика талданады. В.Г.-ның әдеби-сыни мұрасындағы поэтиканың негізгі категориялары. Белинский.М.М еңбектеріндегі «автор» ұғымы. Бахтин.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХІ-ХVIIІ ғасырлардағы орыс әдебиетінің тарихы
Әдебиеттің даму заңдылықтары игерілді, көне орыс әдебиетінің эстетикалық мәні ашылады, оның реформалану процестері зерттеледі, жазушылар есімдерінің, тағдырларының, шығармаларының сан алуандығы туралы білімдері қалыптасады, көркемдік шеберлік мәні айқындалады, шеберліктері айқындалады. көркем шығарманы тарихи-мәдени тұрғыда талдауды игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиеттану негіздері
Пән көркем әдебиеттің өнер түрі ретіндегі білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Әдеби шығарманың мазмұны мен формасы, мазмұн категориялары, көркемдік форма категориялары, әдеби пәннің типологиясы қарастырылады. Ол көркемдік кеңістік пен көркем уақыт мәселелерін, әдебиеттің жалпы белгілері мен әдеби процестің кезеңдерін түсінуге үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Поляк тілі
Оқушылардың жалпы лингвистикалық дайындығын кеңейту, славян тілдерінің туыстық қатынасы және құрылымының бірегейлігі туралы түсініктерін байыту мақсатында оқытылады; тарихи байланыстар мен орыс тілінің славян емес туыстас тілдер ортасындағы орны, оның типологиялық ерекшеліктері мен өзіндік ерекшеліктері туралы білімдерін тереңдету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Славян филологиясына кіріспе
Курс славян этногенезінің мәселелері, славян халықтарының, тілдері мен әдебиеттерінің тарихи өткені мен қазіргі жағдайы туралы білімдерін дамыту мақсатында оқытылады; славян тілдерінің жіктелу принциптері; славян жазба мәдениетінің тарихы (глаголит, кириллица); славян филологиясының тарихы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс диалектологиясы
Курс орыс диалектологиясын тіл білімінің бір бөлімі ретінде зерттеуге арналған. Курс аясында бөлімдер оқытылады: фонетикалық жүйе, лексикалық жүйе, диалект лексикографиясы, орыс халық диалектілерінің морфологиясы, синтаксис, орыс халық диалектілерінің диалектілік бөлімі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің жалпы белгілері мен сипаттамалары игеріледі, зерттелген кезеңдегі ақындар мен жазушылардың рухани және шығармашылық даму жолдары анықталады, орыс романының типологиясы жасалады, дәуірдің тарихи және әдеби контексті қарастырылады, зерттелген кезеңдегі орыс әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығының ерекшелігі туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем әдебиетінің тарихы (Антика - XVIII ғасыр)
Антикалық мәдениет құбылыстарының ерекшеліктерін және антикалық әдебиеттің түр алуандығын зерттеу. Әдеби жанрлардың – эпос, лирика және драматургияның қалыптасу мәселелері, драматургия мен театрдың пайда болуы мәселелері, ежелгі грек және ежелгі рим әдебиетінің негізгі өкілдерінің шығармашылығы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
Курс орыс тілінің қазіргі лексикалық жүйесі туралы білімді қалыптастыруға арналған, лексиканы жұмыс істейтін жүйе ретінде концептуалды қабылдауды қамтамасыз етеді. Қазіргі орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдерінің мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Күрделі емле мен пунктуация мәселелері
Пән емле мен пунктуацияны тану қабілетін дамытады, анықтамалық материалмен жұмыс істеуге үйретеді, әдеби тілдің жазбаша түрінде еркін сөйлеу дағдыларын жетілдіреді, мәтінге құрылымдық-семантикалық, лингвистикалық талдау жасау қабілетін дамытады. мәтінді қабылдауға байланысты жазбаша сөйлеудің тыныс белгілерінің ең қолайлы нұсқаларын таңдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Латын тілі
Пән студенттердің фармацевтикалық терминологияны және тұжырымдауды меңгеруіне, фармацевтикалық мазмұндағы теориялық және практикалық пәндер бойынша ғылыми ұғымдарды білдіруге қажетті латын тілінің лексикалық қорының негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән химиялық элементтер мен қосылыстардың, фармакогностикалық объектілердің және дәрілік заттардың номенклатурасындағы сөзжасам тәсілдері мен атаулардың типтік құрылымдарымен таныстырып, терминологиялық сауатты маман дайындауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет және мәдениет
Пән сөз мәдениетінің қалыптасу бастауларын, зайырлы мәдениеттің дамуын және оның әдебиетке әсерін зерттеуге бағытталған. Әдебиет пен мәдениеттің өзара байланысы мен өзара ықпалы мәселелері, мәдениет пен әдебиеттің өзара байланысын, мәдениет пен әдебиеттің байланысын, әдеби процестің мәдениет ерекшелігі бойынша шарттылығын зерттеу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ескі славян тілі
Көне славян тілінің фонетикалық жүйесі зерттелуде, дифтонгтардың монофтонгизациясының кейінгі дыбыстық процестері анықталды, дауыссыз дыбыстардың палатализациясы және тілдің лексикалық қорының дамуы туралы түсінік қалыптасуда, ескі славян тілінің синтаксисінің негізгі ерекшеліктері зерттелуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел әдебиетіндегі стиль тенденциялары
Курс Батыс Еуропа елдерінің қоғамдық-саяси өміріндегі тарихи шындық пен жаңа тенденциялардың байланыстары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады; жазушылардың философиялық ізденістері; өзіндік өнер және эстетикалық мектептер мен ағымдар туралы түсініктерін қалыптастыру. Өнердегі жаңа бағыттардың пайда болу мәселелері, жазушылардың эстетикалық ұстанымдары, т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Курс әдебиет теориясы мен көркем әдебиет туралы ғылыми ұғымдар жүйесін білім алушыларға түсіндіре отырып, олардың ойлау жүйесін дамытуды көздейді. Білім алушылар әдебиет теориясы пәнінің мазмұны мен формасының ерекшеліктерін, шығармашылықтың басқа түрлерімен және басқа ғылымдармен байланысын анықтай отырып, көркем шығарманы талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теориялық поэтика
Қазіргі әдебиеттану ғылымының негізгі ұғымдарын меңгеру туралы зерттеу. Қазіргі әдебиеттанушы ғалымдардың еңбектері зерттеледі; қазіргі «Русский литература», «Вопросы литературы», «Новая литературный обзор», «Литературная газета» әдеби журналдарында берілген ұғымдар. Курс әдеби құбылыстарды әдістемелік талдаудың принциптерін түсінуге, жүйелі ойлауды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
XIX ғасырдағы әлем әдебиетінің тарихы
Батыс Еуропадағы романтизмнің көркемдік әдіс және әдеби бағыт ретінде зерттелуі. 19 ғасырдағы Батыс Еуропа реализмінің мәселелері қарастырылады; Г.Флобердің дүниетанымы мен эстетикасы; Чарльз Диккенс шығармаларындағы реализм концепциясы мен көркемдік өрнектелуі; А.Стендальдің әлеуметтік-саяси, философиялық және эстетикалық көзқарастары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
Қазіргі орыс тілінің сөздік-морфологиялық деңгейіне тән ерекшеліктері бар әмбебап белгі жүйесі ретінде тілдің мәні туралы білімді қалыптастырады. Пәнді зерттеу тілдік формалардың мазмұнын мазмұнымен байланыстыруға, сөздерді морфемдік және сөздік-талдау талдауларын орындау үшін алынған білімдерді пайдалануға мүмкіндік береді; туынды сөз формальды-семантикалық құрылғы ерекшеліктері туралы пікір қалыптастыру, яғни. сөздің морфемдік құрылымы, сөзжасамдық, морфемиялық талдау жүргізу әдістері туралы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
ХIХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің жалпы белгілері мен сипаттамалары игеріледі, зерттелген кезеңдегі ақындар мен жазушылардың рухани және шығармашылық даму жолдары анықталады, орыс романының типологиясы жасалады, дәуірдің тарихи және әдеби контексті қарастырылады, зерттелген кезеңдегі орыс әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығының ерекшелігі туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Білім алушылардың құқықтық тәрбие, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқықтық сана бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс қазіргі заманғы құқықтың негізгі салаларын оқуға, ҚР заңнамасын түсінуге, сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдауға және осы құбылысқа қатысты өзінің азаматтық ұстанымын әзірлеуге арналған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
Курс ХХ ғасырдың басындағы әдеби қозғалыс туралы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады. Орыс реализмінің, неореализмнің тағдыры туралы сұрақтар қарастырылады; символизм, футуризм, акмеизм модернистік әдеби бағыт ретінде, олардың эстетикалық және көркемдік ерекшелігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдеби шығармашылық психологиясы
Пән шығармашылық категориясының философиялық, мәдени және психологиялық аспектілерін қарастырады. Келесі сұрақтар қарастырылады: әдебиет көркем шығармашылықтың бір түрі ретінде; гуманитарлық ғылымдар тарихындағы шығармашылық психологиясының мәселелері. А.Потебня, З.Фрейд және К.-Г еңбектеріндегі шығармашылық психологиясының мәселелері. Юнг, И.Д. Ермаков және А.Эткинд. 20 ғасырдың басындағы орыс мәдениетіндегі шығармашылық психологиясы мен философиясы. Жазушы тұлғасының мәселесі. Жазушының шығармашылық мінез-құлық психологиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері туралы білім мен идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың теориялық заңдары мен заманауи тәсілдері қарастырылады. Курс төтенше жағдайлардағы мінез-құлық ережелерін зерттеуге, антропогендік әрекеттің жағымсыз әсерлерінің дамуын болжауға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық және қолданбалы лингвистика
Курс теориялық және қолданбалы тіл білімінің негіздерін, тілдің әлеуметтік құбылыс ретіндегі мәселелерін, қазіргі психолингвистика мәселелерін, математикалық лингвистиканың негіздерін, паралингвистиканың когнитивтік-функционалдық принциптерін зерттеуге арналған. Прагмалингвистиканың дербес пән ретіндегі, салыстырмалы тіл білімінің мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі тіл біліміндегі дискурстық зерттеулер
Пән қазіргі тіл біліміндегі дискурсты түсінудің ғылыми тәсілдері туралы теориялық идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады: коммуникативті-сөйлеу және құрылымдық-мәтіндік; «дискурс», «сөйлеу», «мәтін» ұғымдарының мазмұны, сонымен қатар «сөйлеу – сөйлеу әрекеті – коммуникативті жағдаят» ұғымдарының сабақтастығының шекаралары қарастырылады; «Мәтін – экстралингвистикалық факторлар».
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тіліндегі жай сөйлем синтаксисі
Тақырыбы мен объектісі зерттеледі, сөз тіркесінің синтаксистің предикативті емес бірлігі ретінде қалыптасу тарихы анықталды, синтаксистің монопредикативтік бірлігі ретіндегі сөйлем туралы түсінік және сөйлемнің құрылымдық схемасы қалыптасады. сөйлемнің мағыналық құрылымы мен оның коммуникативті ұйымдасуы туралы түсінік қалыптасады, синтаксистік дәстүрдегі сөйлемдерді жіктеу принциптері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдағы әлем әдебиетінің тарихы
ХХ ғасырдағы әлемдік өнердің дамуының негізгі тенденциялары мен бағыттары туралы ғылыми түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. ХХ ғасырдағы әлем әдебиетінің проблемалық-тақырыптық көркемдік, эстетикалық және ұлттық ерекшелігіне байланысты мәселелер қарастырылады. Көркем мәтінді талдаудың принциптері форма мен мазмұнның өзара байланысында дамыды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы бизнес және қаржылық сауаттылық негіздері
Берілген пән бизнесті құру мен жүргізудің экономикалық негіздерін, нарықты зерттеуді, дайын стартап-жобаның презентациясын, бюджеттеуді, инвестициялауды, салықтарды, несиені және жеке қаржыны басқаруды қоса алғанда, қаржыны басқарудың негізгі принциптерін қарастыратын қолданбалы бизнес және қаржылық сауаттылық саласындағы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетелдегі заманауи әдебиет
Синхроникалық және диахроникалық секцияда белгілі бір өнер туындысының көрінісін қалыптастырады, ондағы типологиялық ерекшеліктерді оқшаулау. Талдаған мәтінді сол автордың басқа туындыларымен, сол немесе басқа көркемдік әдіс шеңберінде басқа жазушылармен бірге байланыстыру; тарихи-әдеби процесте талданатын құбылыстың орнын түсіну. Көркемдік бірлікте өнер туындысының мәтінін талдай білу, автордың әдеби контекстін және шығармашылық өзіндік ерекшеліктерін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдеби шығармашылық
Жазушы шығармашылығының жалпы заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Әдеби шығарманы құру мен қабылдаудың жалпы және жеке принциптері мәселелері қарастырылады. Шығармашылық процестің және оқырман қабылдауының негізгі түрлері мен кезеңдері. Жанрсыз шығармашылық жұмыстарда теориялық білімдерін тиянақтау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың теориясы мен практикасы
Пән студенттерді әдістеменің ғылым ретіндегі даму тенденцияларымен және қазіргі жағдайымен таныстыруға, орыс тілі мұғалімінің шет тілі ретіндегі іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етуге арналған; студенттер арасында олардың болашақ кәсіби қызметінің негізі ретінде кең теориялық базаны қалыптастыру; ғылыми-әдістемелік әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесі саласында зерттеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
Орыс тілінде оқытылмайтын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерін меңгеру, орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің дидактикалық негіздерін білу және қолдану. Оқушылардың сөйлеу тілін дамыту әдістемесінде еркін сөйлеу. Білімді игеруді, тілдік және сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды бақылау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің тарихи грамматикасы
Ол тіл жүйесінің әртүрлі деңгейлерінің трансформациясының жалпы заңдылықтары мен тенденциялары туралы тұтас, жан-жақты түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Ежелгі дәуірден қазіргі заманғы орыс тілін оқыту және дамыту мәселелері қарастырылады. Қазіргі орыс тілінің құбылыстарына тарихи көзқарас жүзеге асырылуда.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тіліндегі күрделі сөйлем синтаксисі
Курс синтаксис бірліктері мен синтаксистік бірліктердің компоненттері туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады; сөз тіркесі синтаксис бірлігі ретінде; сөйлем синтаксистің негізгі предикативті және коммуникативті бірлігі ретінде. Курста сөйлемнің коммуникативті ұйымдасуы, мәтін синтаксисі туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі орыстану ғылымының өзекті мәселелері
Қазіргі лингвистикалық білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Қазіргі орыстанудағы негізгі бағыттар туралы сұрақтар қарастырылады. Қазіргі отандық тіл білімінің негізгі бағыттары сипатталады. Курс орыстану саласындағы ағымдағы зерттеулердің әдістемесін әзірлеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
XX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
Зерттелетін кезең әдебиетінің жанрлық, стильдік өзіндік ерекшелігі зерттеледі. Поэзиядағы, прозадағы және драматургиядағы жанрлық-түрлік процестер. Әдебиеттің даму концепциясын дәуірдің күрделі тарихи-мәдени материалына, жазушылар мен шығармалар тағдырының күрделілігін тарихи парадигмалардың өзгеруіне сіңіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдың аяғы - ХХІ ғасырдың басындағы орыс әдебиетінің тарихы
Курс әртүрлі әдеби процесті меңгеруге арналған. «Бұқаралық әдебиеттің», желі әдебиетінің, компьютерлік прозаның жанрлық ерекшелігі мәселелері қарастырылады. «Жаңа толқын» прозасы мен модернистік басым әдебиеттің типологиялық және спецификалық ерекшеліктерін анықтау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінді өңдеу
Пән студенттерге мәтіннің құрылымы және оны өңдеу әдістері туралы негізгі мәліметтерді беруге, авторлық мәтін бойынша редактор жұмысының негізгі әдістерімен таныстыруға, әртүрлі стилистикалық бағыттағы мәтіндерді редакциялық талдаудың бастапқы дағдыларын дамытуға арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтіннің прагматикасы
Пән мәтінді талдау барысында автордың ой-пікірін жүзеге асыру процесінде теориялық білімді, коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту мақсатында оқытылады. Курс кез келген функционалдық стильдегі мәтіндермен жұмыс істеуде прагматикалық дағдыларды қалыптастыру мен дамытудың дискурсивті және қолданбалы аспектілерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтін теориясы
Көне заманнан бүгінгі күнге дейін әдебиеттануда қызмет етіп келе жатқан көркем мәтін теориясын меңгеру туралы оқу қабілеттерін дамыту; мәтіннің қалыптасу заңдылықтары; кез келген стильдік сәйкестіктегі мәтіндерді құру процестері Түрлі типтегі мәтіндерді, соның ішінде көркем әдебиетті өңдеудің теориялық негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спичрайтинг және копирайтинг негіздері
Түрлі белгі жүйелерін пайдалана отырып, белгілі бір жанрларда, форматтарда жарнамалық мәтіндер мен PR мәтіндерін құру құзыреттіліктерін дамыту мақсатында оқытылады; кәсіби қызмет салаларымен қарым-қатынасында спичрайтингтің принциптері мен әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу және стиль мәдениеті
Айтылым нормаларын, теориялық стилистиканың принциптерін және ауызша және жазбаша мәтіндерді стилистикалық талдау тәжірибесін зерттеу. Тілдің бейтарап және стильдік бояу құралдарын өзін-өзі тану дағдылары, сөйлеу мәдениетінің негіздері қалыптасады. Теориялық стилистиканың принциптерін меңгеру және ауызша және жазбаша мәтіндерді стилистикалық талдау тәжірибесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы тіл білімі
Курстың мазмұны келесі сұрақтарды қарастырады: «Жалпы тіл білімі» пәнінің объектісі мен пәні; тіл философиясындағы натуралистік бағыт. Салыстырмалы тіл біліміндегі неограмматикалық кезең. Прага функционалдық лингвистика мектебі. Курста американдық структурализмді, психолингвистиканы, тіл мен қоғам арасындағы байланыс мәселесін, әлеуметтік лингвистиканы зерттеу сұрақтары бар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік лингвистика
Социолингвистика ғылым ретінде білім қабілеттерін дамыту. Социолингвистиканың объектісі мен пәні туралы мәліметтерді анықтау. Социолингвистиканың бастауы. Әлеуметтік тілдердің типологиясын зерттеу. Этносаралық қатынас тілдерді зерттеу. Халықаралық және әлемдік тілдер туралы оқу. Табиғи және жасанды тілдер туралы ақпаратты білу және танысу. Әлеуметтік факторлардың тілдік дамуға әсерін талдау. Ұлттық тіл. Әдеби тіл. Билингвизм және диглоссия. Билингвизмнің әлеуметтік аспектілері. Тілдік жағдайлардың типологиясы. Тіл саясаты. Тіл саясатының түрлері. Тіл және мәдениет. Әлемдік мәдениет контекстіндегі тілдер. Тіл және дін. Социолингвистика әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдеби тілінің тарихы
Орыс тілінің қазіргі синтаксистік жүйесінің фонетикалық жүйесінің, сөздік пен сөзжасамның негізгі даму заңдылықтары, сөйлеу мүшелерінің жасалу тарихы, формалары, даму және қатпарлану процестері туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. , тіл дамуының негізгі тенденциялары; қазіргі орыс тілінің құбылыстарына тарихи түсініктеме.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
БАҚ пен интернеттің тілі мен стилі
Соңғы онжылдықтарда орыс тілінде болған өзгерістер туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыру мақсатында оқытылады; лингвистикалық және экстралингвистикалық факторлардың өзара әрекеттесу аймағы ретінде БАҚ және Интернет тілінің әдеттегі стильдік сипаттамаларын меңгеру; осы коммуникация салаларындағы тілдік бірліктерді таңдау және қызмет ету ерекшеліктері туралы білім алу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінге филологиялық талдау жасау
Курс көркем мәтінді лингвистикалық талдау туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Көркем мәтін лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде. Көркем мәтінді лингвистикалық талдау әдістемесі. Лингвистикалық талдау әдісі. Көркем мәтінді түсіну стратегиялары. Драмалық шығарманы талдау. Эпикалық мәтінді талдау. Лирикалық мәтінді талдау. Эстетикалық формалар мен көркем тілдердің өзгеруі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық сараптама
Филолог-практиктің аналитикалық-сараптамалық іс-әрекетін, сыбайлас жемқорлық істеріне қатысты мәтіндерге лингвистикалық сараптама жасау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады; заңды және жеке тұлғалардың ар-намысына, қадір-қасиетіне және іскерлік беделіне қарсы сөйлеу қылмыстарын талдау; даулы мәтіндегі фактілік және бағалаушы ақпаратты саралау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл білімінің тарихы
Курс ежелгі уақытта тілдер туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. 16-17 ғасырлардағы еуропалық лингвистика. Пор-Рояль Грамматикасы. 18-19 ғасырлардағы Еуропадағы тілдік жағдай.салыстырмалы тарихи тіл білімінің қалыптасуы мен дамуы. А. Шлейхердің лингвистикалық идеялары. Тіл үйренуге психологиялық көзқарас. Х. Штейнталь, А. А. Потебни Тұжырымдамалары. К. Фосслердің эстетикалық идеализм мектебі. Структурализм дағдарысы және лингвистиканы дамытудың жаңа жолдарын іздеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Лингвистикалық конфликтология
Курс конфликтологиялық идеялардың даму тарихын зерттеуге арналған; қазақ және орыс ғалымдарының еңбектеріндегі қақтығыстарды зерттеу. Конфликтогендер қақтығыстың пайда болуына және дамуына ықпал ететін факторлар ретінде қарастырылады. Тілдік деңгей бірліктерінің конфликттік потенциалы, сөйлеу стратегиялары мен тактикасы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің коммуникативтік грамматикасы
Пән ауызша және жазбаша сөйлеуде коммуникативтік дағдыларды дамыту үшін тіл деңгейлері арасындағы грамматикалық байланыстарды зерттеу мақсатымен оқытылады. Курс филология мамандығы бойынша студенттер арасында жүйелі кәсіби білім, білік және дағдыларды дамытуға арналған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Салыстырмалы тарихи тұрғыдан тілге ғылыми сипаттама береді; лингвистикалық зерттеудің салыстырмалы-тарихи әдісін меңгереді, мәтіндерге тарихи түсініктеме береді. Тіл біліміндегі қазіргі ғылыми ағымдарға сәйкес тілдік материалды жүйелей алады.
- Әр түрлі көлемдегі сөйлеу өнімдерін лингвистикалық талдаудың жалпы және ерекше әдістерін қолдануға дайындалған кәсіби қарым-қатынасты үйлестіру мақсатында тілдің лингвистикалық конфликтологиялық әлеуетінің негіздері мен лингвистикалық қақтығыстың көрінісін біледі.
- Кәсіби қарым-қатынас дағдыларына ие; сөйлеу тәжірибесінде әртүрлі типтегі синтаксистік бірліктерді құрастырады. Жазбаша сөйлеудің орфографиялық және пунктуациялық техникасын меңгереді; түрлі жанрдағы іскерлік құжаттаманы құрастырады. Зерттеу әдістерін және академиялық жазуды жақсы меңгерген.
- Көркем мәтінді әр түрлі әдеби және лингвистикалық тәсілдер тұрғысынан талдап, түсіндіреді; әртүрлі стильдер мен функциялардағы мәтіндермен жұмыс істейді.
- Жүйелі лингвистикалық білімді, оның ішінде тіл қызметінің негізгі деңгейлерін меңгереді. Ол әлеуметтік лингвистикалық факторларды ескере отырып, синхрондық және диахрондық аспектілерде сөзді, сөйлемді, мәтінді білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларына ие.
- Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін еркін меңгерген; Қазақстандағы білім беруді модернизациялаудың негізгі стратегиялық идеялары туралы білімді қолданады; өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті жаңа білім беру форматтарында пайдалануға дайындалған.
- Әдебиет теориясы, қазіргі әдебиеттану әдіснамасы саласындағы дәстүрлі және соңғы ұғымдарды пайдаланады; теориялық әдеби сынның терминологиялық корпусын иеленеді; нақты әдеби шығармаларды талдауда теориялық ұғымдарды шебер қолданады; әдеби шығарманы жүйелі-тұтас бірлік ретінде зерттейді.
- Көркем шығармаларды мәдениет контекстінде түсіндіреді, теориялық стилистиканың қағидаларына және ауызша және жазбаша мәтіндерді стильдік талдау тәжірибесіне ие болады. Берілген тақырып бойынша жанрсыз шығармашылық жұмыстар жасауда теориялық білімдері бар, әдеби шеберліктегі қарапайым кәсіби дағдыларды меңгерген.
- Өзінің кәсіби қызметін бәсекеге қабілеттілік, өзара түсіністік, толеранттылық, қазіргі қоғамның демократиялық құндылықтарын дамыту қажеттілігі басымдылығына негізделген жаһандық азаматтық негізінде ұйымдастырады.
- Автордың ой-пікірін түсіну үшін мәтінді тілдік ұйымдастыру құралдарын талдаудың әдіс-тәсілдерін, тәсілдерін, тәсілдерін оңай қолдана білу дағдыларын меңгереді. Мәтінді форма мен мазмұн бірлігіндегі филологиялық талдау негіздеріне, әдеби зерттеудің қазіргі әдістемесіне иелік етеді.
- Басқа адамдардың және өздерінің эмоцияларын, ниеттерін, мотивациялары мен тілектерін таниды. Қақтығыстар мен проблемалық жағдайларды талдайды, олардың алдын алу қабілетін көрсетеді. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
- Әдеби процестің мәнін, оның дәуірдің әлеуметтік-тарихи және мәдени мазмұнымен байланысын анықтайды; автордың әдеби контексті мен шығармашылық ерекшелігін анықтайды; көркем шығармаға нақты тарихи және контексттік талдау жүргізеді; әдеби шығармаларды толығымен талдау үшін теориялық білімдерін қолданады.
- Теориялық лингвистика және оны қолданбалы қолдану саласында білімі бар. Коммуникативтік контекст ерекшеліктеріне сәйкес мәлімдеменің коммуникативтік мақсаттарын жүзеге асырудың негізгі дискурсивті жолдарын тәжірибеде қолданады; түрлі тілдік құралдарды пайдалана отырып, өз ойын адекватты жеткізе алады.
- Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, құқықтық, жаратылыстану пәндері бойынша білімдерін көрсетеді. Кәсіпкерлік қызметтің экономикалық және әлеуметтік жағдайлары туралы білімдерін қолданады.