Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B02138 Арт-дизайн в Қазақ ұлттық өнер университеті

Пәндер

  • Инженерлік графика

    Пән сызу геометриясының негіздерін және техникалық сызудың арнайы түрін зерделеуге бағытталған. Ол жазықтықта кеңістіктік нысандарды бейнелеу заңдылықтарын қарастырады және кеңістіктік есептерді инженерлік-графикалық әдістермен шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Композиция негіздері

    Пән тепе-теңдік, пропорция, гармония және тепе-теңдік сияқты композицияның негізгі принциптерін зерттеуге және тәжірибеде қолдануға бағытталған. Композициядағы статика және динамика ұғымдарын талдау. Композиция құрудағы ырғақ пен метрдің рөлін, олардың шығарма элементтерінің динамикасы мен ұйымдасуына әсерін зерттеу. Симметрия және асимметрия принциптерін меңгеру, олардың жұмыстың тепе-теңдігіне және визуалды қабылдауына әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық сурет I

    Пән графикалық сауаттылық негіздерін теориялық тұрғыдан игеруге және үш өлшемді заттар мен қоршаған шындық құбылыстарын графика арқылы бейнелеудің практикалық дағдыларын игеруге бағытталған. Пәннің міндеті: академиялық суреттің бейнелі тілінің әдіс-тәсілдерін меңгеру; құрылым, дизайн негіздерін және перспектива заңдылықтарын, пластикалық анатомияны зерделеу арқылы объективті дүние объектілерін, кеңістікті және адам бейнесін бейнелеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық кескіндеме

    Пән әртүрлі кескіндеме әдістері мен материалдарын қолдана отырып, нақты объектілерді, табиғатты және адамдарды өмірмен суреттеуді үйрену мен тәжірибеден тұрады. Студенттер композиция, түс, перспектива және хиароскюро негіздерін үйренеді, олардың көркемдік дағдылары мен эстетикалық қабылдауын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық кескіндеме І

    Пән классикалық академиялық кескіндеменің негізінде жатқан негізгі принциптер мен ережелерді зерттеуге бағытталған. Жұмсақ ауысулар мен реңктерді жасау үшін жұқа, мөлдір қабаттарда бояуларды қолдану әдісін меңгеру. Академиялық әдістерді қолдана отырып, ішінара немесе толық жалаңаш тұлғалардың портреттері мен бейнесін жасау жұмыстарының ретін меңгеру. Табиғаттың жеке қасиеттерін беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Композиция негіздері I

    Пән жабық және ашық композицияларды құру принциптерін, сәндік композицияларды жасаудың негізінде жатқан негізгі принциптер мен заңдылықтарды зерттеуге бағытталған. Геометриялық, абстрактілі, символдық және реалистік сияқты стильдеулердің әртүрлі түрлерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық сурет І

    Пән жанды модельден сурет салу, оның ішінде қолмен ұзақ уақыт бойы портрет салу, фигураның сызықты-конструктивті эскиздері, жалаңаш модельді драпермен ұзақ мерзімді контрпостпен салу және ұзақ мерзімді сурет салу дағдыларын дамытуға бағытталған. күрделі қозғалыстағы жалаңаш кескін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқықтық мәдениет негіздері

    Құқықтық мәдениеттің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқықтық мәдениеттің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клаузура

    Пән студенттердің шығармашылық ойлауын және тұжырымдамалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Осы пәннің аясында студенттер өздерінің шығармашылық әлеуетін анықтауға және дамытуға бағытталған жаттығуларды орындай отырып, болашақ жобаларының оқу эскиздерін жасайды. Негізгі екпін абстрактілі ойлауға, инновациялық шешімдерді табуға және концептуалды кедергілерді жеңе білуге аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бейнелеу өнерінің тарихы І

    Пән қайта өрлеу дәуірінен 20 ғасырдағы өнерге дейінгі өнер тарихын зерттеуге бағытталған. Ол келесі кезеңдерді қамтиды: Қайта өрлеу өнері, прото-ренессанс, ерте ренессанс, жоғары ренессанс, 17 ғасыр еуропалық өнер, 18 ғасыр еуропалық өнер, 19 ғасыр өнер стильдері, 20 ғасыр өнері, модернизм, модернизм, постмодернизм.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Түс теориясы

    Пән реңк, қанықтылық және жарықтық сияқты түстің негізгі қасиеттерін, сонымен қатар түс модельдерін зерттеуге бағытталған. Курс барысында студенттер түстерді араластыру, түс үйлесімін жасау, дизайн мен өнердегі түстерді таңдау, кеңістікті, пішінді және көңіл-күйді қабылдауға түстің әсерін зерттеу әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макеттеу

    Пән сызбалар негізінде көрнекі және көлемді композицияны пайдалана отырып, жұмыс, эскиздік және демонстрациялық модельдерді құруды үйретуге бағытталған. Ол мыналарды қамтиды: масштабты, өлшемді, пропорцияларды, пластикалық және түс құрылымын сақтау; толық өлшемдегі, сондай-ақ әртүрлі арақатынастары бар кішірейтілген өлшемдегі модельдерді масштабтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби сурет

    Пән дизайнерлер арасында сурет салудың кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Ол студенттерге қарындаштармен, маркерлермен және сандық құралдармен жұмыс істеуді қоса алғанда, түрлі техникаларды қолдануды үйрету арқылы композицияның, жарық көлеңкесінің, перспективалар мен текстураның негізгі аспектілерін зерделейді. Нәтижесінде студенттер дизайнерлік практика аясында сапалы және эстетикалық тартымды суреттер жасау қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы сурет

    Пән сәндік бұйымдардың конструкцияларын жасау әдістері мен тәсілдерін меңгеруге бағытталған. Студенттер әртүрлі беттерде, мысалы, металл, тоқыма, керамика және т.б. түпнұсқа және тартымды өрнектер мен сәндік элементтерді жасау үшін сызық, нүкте, штрих және т.б. сияқты көркем элементтерді пайдалану принциптерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Эргономика және антропометрия

    Пән студенттердің адамның қоршаған ортамен және техникалық жүйелермен әрекеттесуі туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Ол адамдар үшін ыңғайлы, қауіпсіз және тиімді өнімдерді, жұмыс станцияларын және жүйелерді жобалау үшін эргономика және антропометрия принциптерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән студенттерде табиғат пен қоғамның орнықты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға; әртүрлі елдер мен Қазақстан Республикасында орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыруға; студенттерде экологияның, қоршаған ортаны қорғаудың және орнықты дамудың неғұрлым өткір және күрделі мәселелерін талқылауға кең кешенді, объективті және шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материалдық мәдениет және дизайн тарихы

    Пән индустрияға дейінгі өркениеттерден XX ғасырдың соңына дейінгі кезеңді қамтитын материалдық мәдениет пен дизайн тарихын зерделеуге бағытталған. Бағдарламаға мынадай тақырыптар енгізілген: Ежелгі әлемнің материалдық мәдениеті мен дизайны тарихы: Ежелгі Египет, Ежелгі Грекия, Ежелгі Рим, ортағасырлық Шығыс; Батыс Еуропа мен Ресей елдерінің материалдық мәдениеті мен дизайнының тарихы: орта ғасырдан XIX-XX ғасырларға дейін; Батыс Еуропа, АҚШ, Жапония, Ресей елдерінде дизайнның қалыптасуы мен дамуы: XX ғасыр, XXI ғасырдың басы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері

    Пән қауіпсіз ойлауды, қауіпсіз типтегі тұлғаны тәрбиелеуге және табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға;тіршілік қауіпсіздігі құқықтық нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін білуге; жарақаттар, шұғыл жағдайлар және жіті аурулар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетудің қажетті әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Репрезентация дизайны әдіснамасы (Минор 2)

    Бұл пән репрезентация арқылы дизайндағы авторлық бірегей визуалды бейнені жасауға бағытталған. Бейнелеу үшін семантикалық өнер (дизайн) нысандарын белгілеңіз. Жүйелік тәсілді және семиотикалық талдау әдісін қолдануды үйрену. Көрнекі бейнені бейнелеудің жаңа идеясын әзірлеу. Белгі теориясы туралы ілім (Ф.де Соссюр), семантикалық-семиологиялық тәжірибелер. Өкілдік нысаны мәтін ретінде, белгі ретінде, символ ретінде. Мәдени есте сақтау практикасы (Р. Барт) жаңа идеяларды ұсыну арқылы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы кескіндеме

    Пән студенттерде арнайы кескіндеме саласында терең түсінік пен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Олар фрескалық кескіндемеден бастап мата мен шыны кескіндемеге дейін осы салада қолданылатын әртүрлі әдістер мен материалдарды зерттейді. Студенттер әртүрлі беттермен және материалдармен жұмыс істеу ерекшеліктерін игереді, белгілі бір мақсат пен шарттарға арналған өнер туындыларын жасау ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бейнелеу өнерінің тарихы II

    Алғашқы қауымдық қоғам өнері. Ежелгі әлем өнері Алдыңғы Азия Өнері. Антикалық өнер. Ежелгі Греция Өнері. Ежелгі Рим өнері. Орта ғасырлар өнері. Византия Өнері. Батыс Еуропа елдерінің ортағасырлық өнері. Қайта өрлеу дәуірінің өнері. Батыс Еуропа өнері XVII – XVIII ғғ. Барокко. Италия, Нидерланды Классицизм: Франция өнері XYII в. Батыс Еуропа өнері XIX - XX ғасырлар.Батыс Еуропа және XX ғасырдың АҚШ өнері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Металды көркемдік өңдеу (Минор 3)

    Пән дизайнның бірегей және көркемдік элементтерін жасау мақсатында металды өңдеу әдістері мен техникасын зерделеуге бағытталады. Қол және машина техникаларын зерделеуді, металмен жұмыстың көркемдік әдістерін игеруді, сондай-ақ металл элементтерін пайдалана отырып, дизайн-жобаларды жобалауды және жасауды қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Перспектива

    Пән перспективалық бейнелерді құру ережелері мен тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Ол студенттерде перспективаның желілік, кері және әуе жүйелерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Көру физиологиялық қасиеттерін ескере отырып, көрінетін әлемді жазықтықта бейнелеу заңдылықтары, сондай-ақ ортогональды проекциялар мен аксонометрияны құру қағидаттары зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ұсақ пластика (Минор 1)

    «Ұсақ пластика» пәні шағын формадағы мүсіндерді, оның тарихын, материалдары мен орындау техникасын зерделейді. Студенттер сәндік композицияларды жасау принциптерін меңгереді, түрлі материалдармен және ұсақ пластика техникаларымен жұмыс істеуді үйренеді, мысалы, мүсіндеу, гипсте құю.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн теориясы

    Дизайндың теориялық және тұжырымдамалық негіздерін зерттейтін пән. Ол дизайнды практикалық қызмет ретінде ғана емес, сонымен қатар өз заңдары, принциптері мен әдістемесі бар білім саласы ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Скэтчинг

    Пән студенттерді маркерлерді, қарындаштарды және акварельді пайдалана отырып, скетчинг техникасында объектілер мен дизайн-жобалар идеяларының эскиздері мен нобайларын жасауға үйретуге бағытталған. Студенттер композиция негіздерін, перспективалар мен жарық ойындарын пропорция мен стилистика сезімін дамыта отырып зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика I

    Пән компьютерлік графиканың негізгі ұғымдары мен терминдерін береді. Компьютерлік графиканың түрлері. Монитор жазықтығында кескіндерді сақтау және көрсету әдісі. Өнеркәсіп өнімдерін жобалау кезінде PhotoShop және 3D-Max компьютерлік бағдарламаларын қолдану дағдылары мен дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көлемді формалардың тектоникасы

    Пән құрылымдық-кеңістіктік композицияларды құру принциптері мен әдістерін зерттеуге назар аудара отырып, көлемді нысандардың тектоникасын зерделеуге бағытталған. Курс шеңберінде материалдардың өзара іс-қимылы, құрастыру технологиялары және орнықты және көркемдік маңызы бар сәулет нысандарын жасауға бағытталған сындарлы шешімдер зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жобаның аудиовизуалдық актив дизайны (Минор 2)

    Аудиовизуалды түрде жұмыс істеу. Материалдық емес дизайн идеялары мен шешімдері, құралдары. Жобаның стилі мен жанрлық сипаттамалары. Соңғы экзистенциалды тәжірибе мен жобаны әзірлеу және алу. Активтің символдық мазмұны жоба дизайны. Кескіндерді жобалау кезіндегі әдіснамалық негіздер. Тұжырымдаманы әзірлеу, жобалау, нәтижелі нәтиже-аяқтау. Жобалық ойлауды жетілдіру. Дизайндағы рәміздер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын және үлкен пішіндердің мүсіні (Минор 1)

    «Шағын және үлкен пішіндердің мүсіні» пәні студенттердің шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал етеді және оларға мүсін өнерінің негіздерін меңгеруге көмектеседі. Студенттердің шығармашылық ойлау қабілеті мен кеңістіктік қиялын дамытуға бағытталған. Мүсін өнерінің негіздерін және материалдармен жұмыс істеудің түрлі техникаларын үйрету. Студенттерге материалдармен және құралдармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеруге көмектесу. Пішін, композиция және эстетикалық қабылдау сезімін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пластикалық модельдеу

    Пән студенттерде форма мен кеңістіктің өзара әрекеттесуін ескере отырып, үйлесімді және функционалды объектілерді құру қабілетін дамытады. Студенттер пластикалық көру мен үш өлшемді ойлауды дамытады, функционалдық жабдықтан бастап бұйым элементтеріне дейін модельдеу арқылы композициялық идеяларды еркін және сауатты жүзеге асыруға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика II

    Пән графикалық бейнелердің әртүрлі: растрлық, векторлық, үш өлшемдік және фракталдық түрлерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Ол сондай-ақ сәулеттік жобалауда графикалық үлгілерді жасау және редакциялау үшін Autodesk VIZ және ArchiCAD компьютерлік бағдарламаларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем тоқыма (Минор 3)

    Пән бірегей көркемдік көрінісі бар тоқыма бұйымдарын жасау және дизайн саласындағы дағдылар мен білімді дамытуға бағытталған. Курс тоқыма өнерінің түрлі техникаларын, түсті үйлесімділікті және текстураны пайдалануды зерделеуді қамтиды. Студенттер тоқыма дизайнының тарихи және заманауи үрдістерін талдайды, сондай-ақ өздерінің шығармашылық әлеуеті мен кәсіби дағдыларын дамыту үшін практикалық сабақтар мен жобалар өткізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн ортасындағы құрастыру

    Пән дизайн-ортада конструкциялауды зерделеуге және практикалық меңгеруге бағытталған. Функционалдық және эстетикалық тартымды объектілерді құру қағидаттары мен әдістерін зерделеуді, қазіргі заманғы технологиялар мен материалдарды пайдалануды, сондай-ақ пайдаланушылық қажеттіліктер мен қазіргі заманғы нарық талаптарын ескере отырып, жобаларды әзірлеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы шрифт

    Пән шрифт мәдениетінің негізгі түсініктерін, шрифт формаларының эволюциясын және олардың полиграфиялық технологиялармен байланысын енгізуге бағытталған. Шрифттің анатомиясын, морфологиясын және эстетикасын, стиль түсінігін, қазіргі шрифттердің классификациясын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын сәулет нысандарының дизайн жобаларын әзірлеу

    Пән шағын сәулет нысандарының дизайн-жобаларын зерделеуге, жобалауға және әзірлеуге бағытталған. Негізгі назар қалалық ортаның орындықтар, шамдар, беседкалар және басқа да нысандар сияқты функционалдық және эстетикалық тартымды элементтерін жасауға аударылады. Оқу процесінде студенттер әртүрлі материалдарды, дайындау технологияларын, сондай-ақ осы нысандарды сәулет композициялары мен ландшафтық ансамбльдерге біріктіру қағидаттарын зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сәулет және дизайн материалтану

    Пән материалдардың қасиеттерін, сипаттамаларын және сәулет пен дизайнда қолданылуын зерделеуге бағытталған. Материалдардың физикалық, химиялық және эстетикалық қасиеттерін, олардың қоршаған ортаға әсерін талдауға, сондай-ақ орнықты, функционалдық және эстетикалық тартымды сәулет және дизайн шешімдерін жасау үшін оңтайлы материалдарды таңдауға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дизайндағы стильдердің тарихы

    Пән әр дәуірдің эстетикалық идеалдарының қалыптасуына әсер еткен тарихи, мәдени, әлеуметтік және технологиялық факторларды көрсететін дизайндағы әртүрлі стильдердің қалыптасу және даму тарихын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көлемді формаларды көркемдік безендіру

    Пән көлемді нысандарды көркем жобалауды зерделеуге және практикалық игеруге бағытталған. Студенттер әртүрлі материалдар мен техникаларды пайдалана отырып, бірегей үш өлшемді нысандар жасауды үйренеді. Негізгі назар тұжырымдамаларды әзірлеуге, кеңістіктік композицияларды талдауға, визуализациялауға және қоршаған ортамен өзара іс-қимыл жасауға және көрермендердің эмоциялық реакциясын тудыруға қабілетті көркемдік мәнерлі арт-объектілерді жасауға аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дизайндағы мультимедиялық технологиялар

    Пән дизайндағы мультимедиялық технологияларды зерделеуге және қолдануға бағытталған. Басты назар бағдарламалық қамтамасыз етуді игеруге, интерактивті және көрнекі контенттерді жасауға, сондай-ақ аудиторияға тиімді әсер ету үшін әртүрлі медиаформаттарды ықпалдастыруға аударылады. Курс анимацияны, аудио және бейне өңдеуді, веб-дизайнды және сандық презентацияларды жасауды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мүсіндік - пластикалық модельдеу (Минор 1)

    «Мүсіндік-пластикалық модельдеу» пәні мүсін саласындағы шынайы өнерді және пластикалық ойлауды қалыптастыруды зерделейді. Ол көлемдік-кеңістіктік ойлауды, пішін сезімін, мүсіндеу әдістемесін және пластикалық анатомияны білуді дамытады. Мүсіншінің қарапайым кәсіби дағдыларын меңгеру, мүсіндеудегі көркемдік бейне туралы түсінікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қалалық кеңістіктердің архитектуралық-көркемдік ортасы

    Пән қалалық кеңістіктің сәулеттік-көркемдік ортасын құру дағдыларын зерделеуге, қалыптастыруға және қолдануға бағытталған. Қоғамдық аймақтарды талдауды және жобалауды, эстетикалық, функционалдық және мәдени аспектілерді есепке алуды, сондай-ақ қалалық ортаны үйлесімді дамыту үшін шешімдер әзірлеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаны жобалау

    Пән дизайн-ортаны жобалау дағдыларын зерделеуге, қалыптастыруға және қолдануға бағытталған. Үйлесімді және функционалдық кеңістіктерді әзірлеуді, әлеуметтік, мәдени және экологиялық аспектілерді есепке алуды, сондай-ақ жайлы және эстетикалық тартымды объектілерді құру үшін қазіргі заманғы технологиялар мен материалдарды қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн жобасының презентациясы (Минор 2)

    Өнер семиотикасы (М.Ю. Лотман). Кодтар феериясы (Ж.Бодрийяр). Дизайн жобасының презентациясының таңғажайып табиғаты. Қоғамдық презентациялардың ерекшеліктері мен формалары. Презентация арқылы дизайн жобасындағы семантикалық байланыс. Мәселені теориялық зерттеу. Жобалық жағдайды әзірлеу. Нарықтық қатынастар мен жасанды интеллект жағдайындағы дизайн жобасының өзектілігі. Жаңа сын-тегеуріндер мен технологиялық мүмкіндіктерді ескере отырып, авторлық дизайн тұжырымдамасын жасау (GPT чаты және т.б.). Дизайнерлік ойлау және идеология дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экстерьер дизайны

    Пән экстерьер дизайны дағдыларын зерделеуге, қалыптастыруға және қолдануға бағытталған. Ғимараттарды сыртқы безендіру, ландшафтық дизайн, жарықтандыру жоспарларын әзірлеуді, функционалдық, эстетикалық және экологиялық аспектілерді ескере отырып, материалдар мен сәулет элементтерін пайдалануды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интерьердегі панно (Минор 3)

    Пән интерьерге арналған көркем композицияларды жасаудың материалдарын, техникасын және тарихи контекстерін зерделеуді қамтиды. Студенттер түрлі стильдер мен бағыттарды талдайды, әртүрлі материалдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады, визуалды коммуникация және дизайн-жобалар жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика III

    Пән озық компьютерлік графикадағы білім мен дағдыларды тереңдетуге бағытталған. Курс шеңберінде студенттер жоғары сапалы визуалды материалдарды жасау үшін мамандандырылған бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, модельдеу, анимациялау, жарықтандыру және текстуралаудың күрделі әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Футуродизайн

    Пән студенттердің фантастикалық және футуристік дизайн саласындағы құзыреттерін дамытады. Олар болашақты қалыптастыратын тенденцияларды, концепциялар мен технологияларды зерттеп, ертеңгі әлемнің көзқарасын көрсететін концептуалды дизайн жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи дизайндағы медиа құралдар

    Пән студенттердің дизайнерлік жобаларды ілгерілету және дизайнердің жеке брендін құру үшін медиа құралдарын пайдалану құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Олар заманауи медиа платформаларды, визуалды мазмұн әдістерін, жарнамалық стратегияларды зерттейді және дизайнерлік мансабында табысқа жету үшін медианы тиімді пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика IV

    Пән графикалық ақпаратты сақтау және өңдеу ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер компьютерлік геометрия әдістерін үйренеді, сондай-ақ растрлық, векторлық және үш өлшемді графикамен жұмыс істеу техникаларын меңгереді. Ойын индустриясы мен деректерді визуализациялауды қоса алғанда, түрлі салаларда графиканы қолдануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы компьютерлік бағдарламалар

    Пән интерьер дизайнында қолданылатын негізгі бағдарламаларды зерделеуге бағытталған. 2D және 3D үлгілерін жасау үшін графикалық редакторлармен және бағдарламалармен жұмыс істеудің базалық дағдыларын қалыптастырады. Дизайнерлік жобаларды визуализациялау және ұсыну негіздерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қала ортасының дизайн жобаларын әзірлеу

    Пән қалалық ортаның дизайн-жобаларын зерделеуге, әзірлеуге және іске асыруға бағытталған. Негiзгi назар функционалдық және эстетикалық жағынан жағымды қалалық кеңiстiктер құруға аударылады. Қалалық инфрақұрылымды талдауды, әлеуметтік-мәдени қажеттіліктер мен экологиялық аспектілерді есепке алуды, сондай-ақ қала тұрғындарының өмір сүру сапасын жақсарту үшін инновациялық тәсілдер мен технологияларды қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арт объектілер

    Пән көркемдік өрнек ретінде арт-объектілерді зерделеуге, жасауға және талдауға бағытталған. Әртүрлі техникалар мен материалдарды зерделеуді, бірегей туындылар жасауда инновациялық тәсілдерді пайдалануды және арт-объектілердің әлеуметтік-мәдени ортаға әсерін талдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи стилдік бағыттар

    Пән XX ғасырдың соңы мен XXI ғасырлардағы бейнелеу, сәндік-қолданбалы өнер мен дизайнның стильдік бағыттары, оның ішінде модернизм, модернизм және постмодернизм туралы білімді меңгеруге бағытталған. Студенттер заманауи өнер мен дизайнның әртүрлі стильдерін, қозғалыстарын, тұжырымдамалары мен философияларын зерттейді. Олар сондай-ақ тұрақты даму және экологиялық сән үрдістерімен байланысты заманауи дизайн стильдерімен таныстырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарық кескіндемесі

    Пән көркемдік бейнелерді жасаудағы негізгі құрал ретінде жарықты пайдаланудың ерекшеліктері мен техникасын зерделеуге және практикалық меңгеруге бағытталған. Студенттер жарықты бақылау шеберлігін, жарық композициялары арқылы әсерлер мен атмосфераны жасауды үйренеді, сондай-ақ жарықты көріністің негізгі элементі ретінде пайдалана отырып, бірегей бейнелер мен кеңістіктік инсталляциялар жасау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы жарық әсерлері

    Пән бірегей визуалды әсерлерді жасау мақсатында жарық композициясының қағидаттары мен техникасын зерделеуге бағытталған. Оқу барысында студенттер қазіргі заманғы технологиялар мен жарық жабдықтарын пайдалана отырып, статикалық та, динамикалық та сипаттағы түрлі объектілерге түрлі арнайы жарық эффектілері мен көп түсті бейнелерді проекциялау әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көрме алаңдарының дизайн жобаларын әзірлеу

    Пән көрме кеңістіктерінің дизайн-жобаларын зерделеуге, әзірлеуге және іске асыруға бағытталған. Көрме мақсаттарын талдауды, экспозиция тұжырымдамаларын жасауды, тиімді визуализация және аудиторияға әсер ету үшін материалдарды, жарықтандыру мен декорацияларды таңдауды қамтиды. Курс сондай-ақ кеңістікті жоспарлау мен ұйымдастыруды, көрме қызметінің функционалдық талаптары мен техникалық аспектілерін есепке алуды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бау-бақ ландшафтысының дизайн жобаларын әзірлеу

    Пән бау-саябақ ландшафтының дизайн-жобаларын зерделеуге, әзірлеуге және іске асыруға бағытталған. Табиғи жағдайларды талдауды, функционалдық және эстетикалық талаптарды, өсімдіктер мен сәулет элементтерін таңдауды, демалыс пен рекреация үшін бірегей кеңістіктер құруды, сондай-ақ ландшафтық дизайнда қазіргі заманғы әдістер мен технологияларды қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жарық дизайны

    Пән жарықты дизайнда зерделеуге және практикалық қолдануға бағытталған. Негiзгi назар сәулет және интерьер кеңiстiктерi үшiн тиiмдi жарықтандыру шешiмдерiн жасауға аударылады. Оқу процесінде студенттер жарықтың техникалық аспектілерін, жарықтың үй-жайларды қабылдау мен атмосфераға әсерін, сондай-ақ жарықты бақылау және дизайнның жалпы тұжырымдамасына кіріктіру технологияларын зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы компьютерлік бағдарламалар І

    Пән интерьер дизайнерлері үшін бағдарламалық технологияларды тереңдетіп меңгеруге бағытталған. Медиа технологияларды, аудиовизуалдық активтерді пайдалану және бейнография жасау дағдыларын қалыптастырады. Жобаларды ілгерілету үшін веб-сайттарды, бейнероликтерді әзірлеуді, сондай-ақ интернет-кеңістікті және әлеуметтік желілерді тиімді пайдалануды зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономикалық сауатты адам болуды, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінікке ие болуды; қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалануды, жинақтарды сақтау және көбейтуді, бюджетті дұрыс жоспарлауды, салықтарды есептеуді, төлеуді және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алуды, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерді шарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Revit жобалау

    Пән жобалау үшін Revit бағдарламалық жасақтамасын зерделеуге және қолдануға бағытталған. Ол жобалық жұмыстардың дәлдігін, тиімділігін және үйлестірілуін жақсартатын жобаның барлық элементтерінің бірыңғай цифрлық ортада интеграциялануын қамтамасыз ете отырып, сәулеттік және инженерлік модельдер жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • BIM жобалау

    Пән ғимараттарды ақпараттық модельдеу әдістері мен технологияларын меңгеруге бағытталған. Цифрлық үлгілерді жасау және басқару үшін бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Ғимараттың өмірлік циклінің барлық сатыларында деректерді интеграциялау, жобалық шешімдерді үйлестіру және процестерді оңтайландыру қағидаттарын зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобалау дизайны теориясы мен әдістемесі

    Пән дизайнерлік қызметтің теориялық және әдіснамалық негіздерін зерделейді. Ол дизайнның негізгі ұғымдары мен санаттарын, дизайн-жобаны әзірлеу процесі мен кезеңдерін түсінуді қалыптастырады. Студенттер жобалық тұжырымдаманы іске асыру әдістемелерін, дизайн-жобалау әдістері мен құралдарын, ұқсас және тұжырымдамалық жобалаудың ерекшеліктерін, сондай-ақ дизайндағы шығармашылық шешімдерді бағалау критерийлерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн тұжырымдамалары мен дизайн жобаларын құру

    Дизайн тұжырымдамасы белгілі бір объект ұғымын семантикалық (идеялық және тақырыптық) бейнелеудің жан-жақты, арнайы жасалған идеясы ретінде түсініледі. Концепцияны дамыту нысаны кез-келген сыртқы сипаттамаларға ие кез-келген объект бола алады, мысалы, автомобиль, веб-сайт, компания логотипі және т.б.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеудің әдістемелік құралдары

    Пән ғылыми зерттеулер жүргізу үшін әдістемелік құралдарды зерделеуге және қалыптастыруға бағытталған. Ол студенттерге әртүрлі әдіснамалық тәсілдер, деректерді талдау құралдары, зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру туралы білімді қамтамасыз етеді, бұл әртүрлі ғылыми пәндерде зерттеу жобаларының тиімді орындалуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми талдау әдістемесінің семиотикасы

    Ғылыми талдау әдістемесінде семиотикалық құралдарды қолдану. Ғылыми әдебиеттерді, мәтіндерді, ғылыми мерзімді басылымдарды, ғылыми басылымдарды зерттеу әдістемесінде семиотиканы қолдану. Семиотиканың көмегімен көркем шығармалардың, өнер туралы мәтіндердің әдістемесін талдаңыз. Семиотикалық талдаудың ғылыми аппаратына ие болу, ғылыми материалдарды талдауда қолдану.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы заманауи технологиялар

    Пән дизайндағы заманауи технологияларды зерделеуге бағытталған. Ол студенттерде дизайн-тұжырымдамаларды жасау және визуализациялау үшін соңғы инновациялық құралдар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Виртуалды шынайылықты, 3D моделдеуді зерделеуді, сондай-ақ өндірістің жаңа материалдары мен технологияларын қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән ғылыми зерттеу және оның әдістері туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Ол студенттерді ғылыми зерттеулердің негізгі тәсілдерімен, құрылымымен және ғылыми жұмыстарды жазумен таныстырады, бұл ғылыми зерттеулерді тиімді орындау және талдау үшін негізгі дағдыларды игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЭКСПО маркетинг және эксподизайн

    Пән экспо-маркетинг және эксподизайн қағидаттарын зерделеуге және қолдануға бағытталған. Көрме іс-шараларын талдау мен стратегиялық жоспарлауға, келушілердің назарын аудару және ұстап тұру үшін инновациялық дизайн-тұжырымдамаларды әзірлеуге, сондай-ақ компанияның маркетингтік мақсаттарына қол жеткізу үшін кеңістік пен көрнекі құралдарды тиімді пайдалануға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ивент дизайны

    Пән ивент-дизайнды зерделеуге және практикалық игеруге бағытталған. Ол ивенттердің тұжырымдамаларын талдауды, тақырыптық идеяларды әзірлеуді, кеңістікті ұйымдастыруды, декорация мен жарықтандыруды таңдауды, түрлі ауқымдағы және типтегі іс-шаралар үшін түстік схемаларды басқаруды және атмосфераны құруды қамтиды.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы концепцияларды түрлендіру

    Пән дизайндағы тұжырымдамалық идеяларды өзгерту процестерін зерделеуге бағытталған. Инновациялық және бірегей дизайн-шешімдер жасау мақсатында қолданыстағы тұжырымдамаларды талдауды және қайта өңдеуді қамтиды. Курс тұжырымдамаларды функционалдық және эстетикалық тартымды жобаларға айналдыру әдістемелерін, сондай-ақ дизайн саласындағы креативті тәсілдер мен іскерліктерді дамытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мультимедиялық қондырғыларды жобалау

    Пән мультимедиялық инсталляцияларды зерделеуге, жобалауға және құруға бағытталған. Тұжырымдамалық жобалауды игеруді, бірегей және әсерлі кеңістіктік арт-объектілерді жасау үшін мультимедиялық технологияларды, аудио және бейне эффектілерді, интерактивті элементтер мен жарықтандыруды таңдауды және интеграциялауды қамтиды. Курс сондай-ақ көрермендерге заманауи медиаформаттарды пайдалану арқылы визуалды коммуникация мен әсерді талдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 3D дизайн және үлгілеу

    Пән заманауи компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, объектілерді әзірлеуге және моделдеуге бағытталған. Курс аясында студенттер 3D-дизайн, рендинг, визуализация және анимация жасау әдістерін үйренеді. Олар сондай-ақ физикалық модельдер мен прототиптерді жасауға мүмкіндік беретін 3D принтерлер үшін CAD модельдеу және файлдарды жасау техникасын игереді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнердегі менеджмент

    Пән өнер саласындағы менеджменттің принциптері мен тәжірибесін зерттейді, оны іскерлік және ұйымдастырушылық қызметтің белгілі бір түрі ретінде қарастырады. Бұл шығармашылық жобаларды, ресурстарды және командаларды қалай тиімді басқару керектігін түсінуге, сондай-ақ көркемдік процестің әртүрлі қатысушыларымен өзара әрекеттесуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық жоба

    Пән дипломдық жұмысты жазуға алдын ала дайындықты қалыптастыруға, оның ішінде бастапқы ақпаратты құрастырудың аналогтық үлгілерін талдауға бағытталған. Сондай-ақ, ол студенттер идеяларды генерациялау әдістерін, әртүрлі салалардағы шығармашылық бастамаларды концептуализациялау және жүзеге асыру процестерін, сыни тұрғыдан ойлау, тәжірибе жасау және инновациялық және тұрақты жобаларды құру үшін топтық жұмыс жасау дағдыларын меңгеретін шығармашылық жобаларды дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Материалдағы эксперименттік жұмыс І

    Пән материалтануда эксперименттік зерттеулерді орындау дағдыларын зерделеуге және қалыптастыруға бағытталған. Ол студенттерді жаңа технологияларды әзірлеу, материалдардың қасиеттерін жақсарту және өнеркәсіптік өндірістің түрлі салаларында инновациялық шешімдер жасау мақсатында материалдарды талдау және сынау әдістеріне оқытады. Дипломдық жобаның эксперименттік бөлігін материалда дайындау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістемесі

    Пән зерттеу бағытын таңдауды қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын меңгеруге бағытталған. Теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу. Ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, ғылыми жұмыс нәтижелерін анықтау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми мәтіннің құрылымы мен стилі

    Пән қайталама және бастапқы ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастырады, ғылыми жұмыстарды ресімдеу дағдыларын жақсартады және тілдік және стилистикалық дағдыларды дамытады. Ол ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға, ғылыми әдебиетпен, электрондық ресурстармен және сөздіктермен жұмыс істеуге, сондай-ақ эссе, ғылыми мақалалар дайындауға және ғылыми конференцияларға қатысуға үйретеді, бұл шешендік қабілеттердің дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми мәтін мен стильдің әдіснамасы

    Пән ғылыми жазба және ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға, риторика, шешендік, ғылыми стильдің тілдік құралдарын меңгеруге, өзіндік ғылыми мәтіндерді (тезистер, мақала, бітіру біліктілік жұмысы, диссертациялық зерттеу) жасау және ресімдеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Диплом алдындағы талдау

    Пән студенттерді дипломдық жұмысты сәтті қорғауға дайындауға бағытталған. Олар оны жүзеге асыру кезеңдерін, ресімдеу ережелерін, түсіндірме жазбаның құрылымын зерттейді, сонымен қатар өнердің тиісті саласының заманауи жетістіктерімен танысады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын қолдану және қолдау, адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу. Мәдениет саласын басқару және бизнес жүргізу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімге ие болу.
  • Академиялық бейнелеу сауаттылығы бойынша терең білім, дағдыларын, техникасын меңгеру
  • Әлеуметтік, гуманитарлық пәндер, материалдық мәдениеттің тарихы, бейнелеу өнері мен стильдер, дизайн теориясы, білімнің кең көзқарасы бар шығармашылық тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін негізгі білімге ие болу.
  • Арнайы компьютерлік бағдарламаларды қолдана білу және кәсіби қызмет саласында негізгі ақпараттық технологияларды білу.
  • Менеджмент, маркетинг, кәсіпкерлік негіздері, кәсіптік этика ережелері бойынша білімді игеру
  • Көрме кеңістігі мен сыртқы ортасының дизайн - тұжырымдамалары мен жобалық жобаларын жасауда шығармашылық ойлау қабілетіне ие болу.
  • Көрмені жобалау, модельдеу, аймақтарға бөлу әдістерін білу және меңгеру, сондай-ақ мұражай және галерея кеңістігіне арналған жабдықтарды әзірлеу. Өз жұмыстарында стильдерді біледі және қолданады.
  • Қалалық ортаны безендіру және ландшафтық дизайн саласында қазіргі заманғы құралдарды игеру. Экспо- маркетинг және эксподизайн саласында білімді игеру.
  • Көркем дизайндағы ғылыми негіздер мен заманауи технологиялар.
  • Үш өлшемді объектілерді түсіну және өзара әрекеттесу. Пішіннің дизайн ерекшеліктерін анықтай алады. Түрлі материалдармен жұмыс істей білу.
  • Дизайн және көрнекі коммуникация саласындағы заманауи талаптар мен қиындықтарды ескере отырып, түпнұсқа және сапалы дизайн жобаларын жасай алады, сонымен қатар дизайн жобасын дәлелдермен қорғай алады.
  • Сәндік-қолданбалы өнер объектілерінің дизайнын әзірлеу саласындағы шығармашылық және кәсіби қызметке дайын. Заманауи талаптар мен нарық қажеттіліктеріне жауап беретін инновациялық және функционалды шешімдерді жасауға қабілетті.
Top