8D08613 Мелиорация және суғармалы егіншілік в Қазақ ұлттық су шаруашылығы және ирригация университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы инновациялық технологиялар негізінде суармалы аумақтың экологиялық-экономикалық жағдайлары мен ресурстық әлеуетін ескере отырып, су шаруашылығы жүйелерін жобалау мәселелерін шешуге қабілетті, теориялық және практикалық білімді қолдану дағдыларын меңгерген су және ауыл шаруашылығы үшін жоғары білікті РhD докторларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D137 Су ресурстары және суды пайдалану
-
Білім беру саласы 8D08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 8D086 Су ресурстары және суды пайдалану
Пәндер
-
Мелиорацияда қалдықсыз технологияларды ғылыми негіздеу
Цель дисциплины – обучить докторантов разрабатывать мероприятий по снижению отрицательного влияния на природное состояние водных ресурсов и мелиоративных систем; совершенствовать технические уровни строительства и эксплуатации мелиоративных систем, в том числе совершенствование подачи воды на орошение, применение капельного орошения и других более совершенных технологических методов. Будут изучаться: использование природных вод для водоснабжения и орошения; способы максимального снижения фильтрационных потерь на оросительных системах; мероприятия по снижению отрицательного влияния мелиоративных систем на природное состояние водных ресурсов; совершенствование распределения воды на оросительных системах; применение капельного полива и других безотходных технологии в мелиорации земель. В результате освоения дисциплины обучающиеся будут знать: экологический, глубоко нравственный подход к использованию природных вод для водоснабжения и технических целях, по охране, восстановлению и защите от отрицательных влияний, способы максимального снижения фильтрационных потерь, уменьшения оросительных норм. Уметь: разработать мероприятий по снижению отрицательного влияния на природное состояние водных ресурсов и мелиоративных систем; совершенствовать технические уровни строительства и эксплуатации мелиоративных систем, в том числе совершенствование подачи воды на орошение, применение капельного орошения и других более совершенных технологических методов.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Суғармалы егіншіліктің биологиялық және агротехникалық негіздері
Пәннің мақсаты-білім алушыларды суармалы егіншіліктің биологиялық және агротехникалық негіздеріне, өсімдік шаруашылығы, Су шаруашылығы және өнеркәсіп жүйесінде табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың ғылыми тәсілдеріне үйрету. Пәннің мақсаты-болашақ PhD докторларын сапалы және тұрақты мол өнім алу тұрғысынан қоршаған орта жағдайларына биологиялық және агротехникалық талаптармен ұштастыра отырып, топырақтың құнарлылығын арттыру және жерді ұтымды пайдалану жөніндегі шараларды білуге және өндірісте қолдануға үйрету. Егіншілік заңдары; топырақ құнарлылығын сақтау және арттыру әдістері; өсімдіктердің тіршілігіне қажетті факторлар және оларды оңтайландыру; суармалы егіншіліктің биологиялық және агротехникалық негіздері, өсімдік шаруашылығы жүйесінде табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың ғылыми тәсілдері, егістік, техникалық және жемшөп дақылдарын өсірудің қарқынды технологиялары зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар: суармалы егіншіліктің биологиялық және агротехникалық негіздерін, өсімдік шаруашылығы мен су шаруашылығы жүйесінде табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың ғылыми тәсілдерін білетін болады. Қолынан келетіні: топырақтың топырақ-экологиялық жай-күйін одан әрі бұзуды тежеудің тұрақты тәсілдерін негіздеу мақсатында суармалы жерлерге мониторинг жүргізу; Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің қарқынды технологиясын іске асыру бойынша агротехникалық қызметтердің қазіргі заманғы нысандарын енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бұзылған жерлерді мелиорациялаудың ғылыми негіздері
Пәннің мақсаты-мелиорацияның ғылыми негіздері және тозған жерлерді игерудің ғылыми шешімдері туралы білім беру. Мыналар: топырақтың тозу факторлары және жердің тозу себептері; тозған жерлердің мониторингі; су-жер ресурстарын ұтымды пайдалану және тозған жерлерді сапалы реставрациялау; тозудан қорғау әдістері; тозудың себептері мен салдарын жоюға және олардың бастапқы заттық-энергетикалық жай-күйін қалпына келтіруге байланысты тозған Топырақтардың құнарлылығын арттыру жолдары зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар тозудың себептері мен салдарын жоюға және олардың бастапқы заттай-энергетикалық жай-күйін қалпына келтіруге байланысты тозған топырақтың құнарлылығын арттыру жөніндегі іс-шараларды әзірлей алатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ақаба суларды оқшаулауды ғылыми негіздеу
Пәннің мақсаты-докторанттарды Ағынды суларды кәдеге жарату әдістерін ғылыми негіздеуге үйрету. Сарқынды сулардың әртүрлі түрлерінің шығу тегі, оларды тазарту, құрамын жақсарту әдістері; Ауыл шаруашылығы дақылдарын суару үшін сарқынды сулардың жарамдылығын белгілеу әдістері; сарқынды суларды суарудың топыраққа, жер асты суларына және өсімдіктерге әсері; сарқынды суларды оқшаулау әдістері; қалдықсыз және экологиялық қауіпсіз пайдалану зерттелетін болады.сарқынды суларды кәдеге жарату технологиялары. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар: сарқынды сулардың әртүрлі түрлерінің шығу тегі, оларды тазарту әдістері, құрамын жақсарту, жарамдылығы және олардың топырақ пен өсімдіктерге әсері туралы; сарқынды суларды оқшаулау әдістері туралы білетін болады. Қалдықсыз технологияларды және ағынды суларды кәдеге жаратудың экологиялық қауіпсіз технологияларын қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жайылымдар мен шабындықтарды ақаба сулармен суару
Пәннің мақсаты-докторанттарға жайылымдар мен шабындықтарды ағынды сулармен Суару туралы білім беру. Сарқынды сулар ресурстарының жай-күйін ескере отырып, жайылымдарды ұтымды пайдалану әдістері; шалғайдағы жайылымдарда мелиорациялық жүйелерді суландыру, оларға қызмет көрсету, пайдалану және қалпына келтіру схемалары; сарқынды суларды алу процесінің, су жинау құрылыстары мен жабдықтарын пайдалану жөніндегі техникалық жай-күйін тексеру жөніндегі жұмыстарды орындау тәсілдері; жайылымдар мен шабындықтарды суарудың суару нормалары, тәсілдері мен техникасы; жайылымдарды және шабындықтарды суару түрлері зерделенетін болады Ағынды суларды пайдаланатын суару желілері. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар: ағынды сулар ресурстарының жай-күйін және шалғайдағы жайылымдарда мелиорациялық жүйелерді суландыру, қызмет көрсету, пайдалану және қалпына келтіру схемасының негіздемесін ескере отырып, жайылымдарды ұтымды пайдалану әдістерін білетін болады. Білуі керек: техникалық жай-күйін, сарқынды суларды алу процесін, су жинау құрылыстары мен жабдықтарын пайдалану бойынша жұмыстарды орындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Фитомелиорацияны пайдалану арқылы тұзданған жерлерді жақсарту
Пәннің мақсаты-фитомелиорацияны қолдану арқылы тұзды жерлерді жақсартудың ғылыми шешімдері туралы білім беру. Фитомелиорация және оның қазіргі заманғы егіншілік үшін маңызы; гуманитарлық, интерьер, табиғатты қорғау, биопродукциялық, инженерлік фитомелиорация; жерді тұздау үшін қолданылатын өсімдіктер; қайталама тұзды топырақтарда жем өндіру үшін биомелиоранттарды қолдану; галофиттер, ауыл шаруашылығы жерлерін тұздау үшін галофиттерді қолдану; фитомелиорация кезінде агротехникалық және мелиорациялық тәсілдерді ұтымды пайдалану зерттелетін болады топырақ. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар міндетті түрде өсімін молайту кезінде топырақ құнарлылығын арттыру есебінен өсіп келе жатқан өнім алу үшін фитомелиорация әдістерін білетін болады. Білу: агротехникалық және мелиорациялық әдістерді ұтымды пайдалану; суармалы жерлерді тұздау үшін фитомелиорация әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты-білім алушылардың ой-өрісін кеңейту және су шаруашылығы мен жерді мелиорациялау саласындағы ғылыми зерттеу әдістерін білу. Зерделенетін болады: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу кезіндегі заңнамалық актілер, этикалық және құқықтық нормалар мен нормативтік материалдар; эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістері; су шаруашылығының ғылыми-зерттеу және кәсіптік проблемаларын шешудің қазіргі заманғы әдістемелері; эксперименттік зерттеулер туралы ғылымның қазіргі жай-күйі. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар: зерттеу міндеттерін шешу шеңберінде жекелеген тапсырмаларды орындауға қабілетті болады; зерттеу міндеттерін шешу үшін ақпараттық іздеу жүргізуге; жүргізілетін зерттеулер мен әзірлемелер тақырыбы бойынша ақпараттық ресурстарды, ғылыми, тәжірибелік-эксперименттік және аспаптық базаларды пайдалануға; зерттеу міндеттерін шешу барысында алынған нәтижелерді тұжырымдауға; зерттеу міндеттерін шешу әдістері мен тәсілдерін талдауға қабілетті болады; зерттеу міндеттерін тұжырымдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Топырақтың тұздану және тұздан арылу үдерістерін моделдеу
Пәннің мақсаты - докторанттарды топырақтың тұздануы мен тұздану процестерін модельдеуге үйрету. Суармалы жерлердің қайталама сортаңдану себептері; суармалы жерлердің су-тұз балансы; сортаңданған (тозған) жерлерді қалпына келтіру әдістері; топырақтың сортаңдануы мен сортаңдануы жөніндегі перспективалық бағыттар; сортаңдану және сортаңдану процестерін модельдеу жөніндегі міндеттерді шешу үшін ресурстық-ақпараттық базаны қалыптастыру; суару және коллекторлық-дренаждық желілердің өткізу қабілетін арттыру әдістері зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар мыналарды білетін болады: тозған жерлерді қалпына келтіру әдістері, топырақтың тұздануы мен тұздануының перспективалық бағыттары. Тұздану және тұздану процестерін модельдеу мәселелерін шешу үшін ресурстық-ақпараттық базаларды құра білу. Суару және коллекторлық-дренаждық желілердің өткізу қабілетін арттыру дағдыларына ие болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Суармалы жерлердің құнарлылығын арттыру әдістері
Пәннің мақсаты-оқытушыларға суармалы топырақтың топырақ құнарлылығын кеңейтілген молайту әдістері туралы білім беру. Мыналар: топырақ құнарлылығын молайтудың қазіргі заманғы әдістерінің мәні, топырақ құнарлылығын молайту тетіктері; суармалы топырақ құнарлылығын молайтудың қазіргі заманғы әдістері мен тетіктерін пайдалану, Топырақ зерттеулерін жүргізу, Топырақтың құрамы мен қасиетін, топырақ құнарлылығының көрсеткіштерін айқындау; топырақ, агрохимиялық және агроэкологиялық зерттеулер жүргізу әдістері зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар: топырақ құнарлылығын молайтудың қазіргі заманғы әдістерінің мәнін, топырақ құнарлылығын молайту тетіктерін; суармалы топырақ құнарлылығын молайтудың қазіргі заманғы әдістері мен тетіктерін пайдалануды білетін болады. Білуі керек: топыраққа зерттеу жүргізу; Топырақтың құрамы мен қасиеттерін, топырақ құнарлылығының көрсеткіштерін анықтау; топырақ, агрохимиялық және агроэкологиялық зерттеулер жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Пәннің мақсаты-докторанттардың өз идеяларын құрылымдық түрде ұсыну дағдыларын, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі типтегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді құра білу дағдыларын қалыптастыру. Академиялық жазудың негізгі жанрлары; ғылыми дерекқорлар; электрондық каталогтар; библиографиялық сипаттамалар; Аннотация баспа немесе қолжазба жұмысының мазмұнын қысқаша сипаттау ретінде, Аннотация құрылымы; рецензия, рецензияның түрлері мен құрылымы; талдамалық шолу; ғылыми хабарлама; редакциялық редакциялау, ғылыми басылымдағы редакциялау ерекшеліктері зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар ақпаратты қабылдау, талдау, жалпылау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілетіне; ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістеріне, тәсілдері мен құралдарына ие болады. білім алушылар ГОСТ және қабылданған баспа практикасына сәйкес баспа басылымдары мен олардың бөліктерінің библиографиялық сипаттамаларын, сондай-ақ оларға библиографиялық сілтемелер жасау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби саладағы заманауи ғылыми жетістіктер туралы білімдерін, зерттеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру қабілетін көрсету. Ғылыми қоғамдастыққа зерттеу нәтижелерін ұсыну және жазбаша ғылыми коммуникация дағдыларын меңгеру.
- Зерттеу міндеттерін шешу шеңберінде жекелеген тапсырмаларды орындауға қабілетті болу; зерттеу міндеттерін шешу үшін ақпараттық ізденіс жүргізу; жүргізілетін зерттеулер мен әзірлемелер тақырыбы бойынша ақпараттық ресурстарды, ғылыми, тәжірибелік-эксперименттік және аспаптық базаны пайдалану; зерттеу міндеттерін шешу барысында алынған нәтижелерді тұжырымдау; зерттеу міндеттерін шешу әдістері мен тәсілдерін талдау; зерттеу міндеттерін тұжырымдау. Жүргізілетін зерттеулер мен әзірлемелер тақырыбы бойынша зерттеу міндеттерін шешу әдістері мен тәсілдерін; жүргізілетін зерттеулер мен әзірлемелер тақырыбы бойынша ақпараттық ресурстарды, ғылыми, тәжірибелік-эксперименттік және аспаптық база объектілерін пайдалануға қойылатын нормативтік және техникалық талаптарды білу және қолдану.
- Егіншілік жүйесінің аймақтық айырмашылықтарын талдау және бағалау және оларды аумақтардың жылу және ылғалмен қамтамасыз етілуіне байланысты тұрақтандыру; баламалы егіншіліктің ауыспалы егістерін құру және қолдану; мелиорациялық жұмыстарды жүргізу кезінде қалдықсыз технологияларды іске асыру бойынша экологиялық қызметтердің қазіргі заманғы нысандарын енгізу.
- Бүлінген топырақтарға мониторинг жүргізу және оларды анықтау; екінші рет тұздалған топырақта жемшөп өндіру үшін биомелиоранттарды қолдану; сарқынды суларды кәдеге жаратудың қалдықсыз және экологиялық қауіпсіз технологияларын қолдану; топырақтың құнарлылығын арттыру жөнінде ғылыми ұсынымдар әзірлеу.