Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01720 Шетел тілі: екі шетел тілі(неміс тілі) в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Практикалық грамматика

    Мақсаты- неміс тілінің грамматикалық құрылымын, грамматикалық формаларын, мағыналарын білуді ескере отырып, грамматикалық материал бойынша практикалық білімді бекіту, кеңейту және жетілдіру және оқытылатын тілдің грамматикалық формалары мен конструкцияларын ауызша және жазбаша сөйлеуде сауатты қолдану. , оқытылатын тілде тыңдау, оқу және сөйлеуге арналған грамматикалық дағдыларды меңгеру және бұл дағдыларды әртүрлі жағдайларда жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Герман филологиясына кіріспе

    Мақсаты- Ағылшын және неміс тілдерінің негізгі бөлімдерінің қалыптасу кезеңдері бойынша білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, ежелгі немістердің тарихы, неміс филологиясының тарихы туралы негізгі мәліметтерді меңгеру және негізгі салыстырмалы тарихи әдіс принциптері, герман тілдерінің фонетикасының, грамматикасы мен лексикасының даму тарихы бойынша алған білімдерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Мақсаты - бірінші курс студенттерін тіл ғылымының негізгі мәселелерімен, тілдің ерекше таңбалық жүйе ретіндегі ең жалпы және маңызды белгілерімен, тіл білімінің фонетикалық, лексикалық, тіл білімін түсінуге қажетті негізгі ұғымдары мен терминдерімен таныстыру. лингвистикалық пәндер бойынша оқу жұмысының дағдысын қалыптастыратын тілдің морфологиялық, синтаксистік жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі ШТ (А1-А2 деңгей)

    Шет тілі (А1-А2) базалық шет тілі ретінде неміс тілінің қарапайым деңгейінің фонетика, лексика және грамматика негіздерін береді. Нәтижесінде білім алушы нақты міндеттерді орындау үшін қажетті таныс сөз тіркестері мен сөйлемдерді түсіне және қолдана алады, егер әңгімелесуші баяу және анық сөйлесе, өткен лексикалық тақырыптар бойынша монолог жүргізуге қабілетті болса, күрделі емес сөйлесуге қатыса алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    «Педагогика» пәнін оқу барысында педагогика ғылымының іргелі және қолданбалы негіздері теориялары және технологиялары жаңа білім беру тұғырлар негізінде меңгертіледі. Педагогиканың теориялық негіздері үдері-сінде инновациялық әдістер және педагогикалық іс-әрекеттің практикамен интеграциясы жүзеге асырылады. Болашақ мұғалімдер оқыту мен тәрбиенің принциптерімен, заңдылықтарымен, сонымен қатар, жалпы білім беретін мектептегі оқу-тәрбие үдерісінің жаңа технологияларымен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: білім алушыларға адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу әдістері, қоршаған орта қауіпсіздігі, қоршаған орта факторлары мен қоршаған орта сапасының жаһандық өзгеруі және олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, әуе бассейні, жер ресурстарының деградациясы, экологиялық тәуекелдер, азық-түлік қауіпсіздігі, адамның қызметімен байланысты табиғи - техногендік апаттар және олардан қорғану тәсілдері туралы білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі

    Мақсаты – студенттерді мүмкіндігі шектеулі балаларды инклюзивті білім беруге оқытудың негізгі әдістерімен, мүмкіндігі шектеулі балаларды интеграциялау үлгілерімен, осы тұлғалардың білім беру интеграциясы мен әлеуметтік бейімделуінің мәселелері мен перспективаларымен таныстыру, қолданудың практикалық аспектілерін меңгеру; инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық технологиясын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен түзету-дамыту жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын; оқу орнында психологиялық-педагогикалық технологияларды іс жүзінде қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А2-1 деңгейі) (француз)

    Мақсаты- А1-А2 деңгейінде екінші шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру: неміс тілінің фонетикалық жүйесін, оның ішінде интонацияның негізгі түрлерін меңгеру; күшті дыбыстау дағдыларын дамыту; сөздік қорын белсенді меңгеру; графика мен орфографияны, лексикалық бірліктерді жазу ережелерін меңгеру; қажетті грамматикалық материалды меңгеру; ауызша монологтық және диалогтік сөйлеуді дамыту; жазбаша сөйлеуді дамыту; зерттелетін тіл елдері туралы өлкетану, мәдениеттану, әлеуметтік-саяси және экономикалық сипаттағы фактілік білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пәннің мақсаты: мемлекет және құқық сияқты категорияларды ашып көрсету, құқықтың ұлттық салалары туралы студенттерге қажетті жалпы ұсыныстар беру, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық нормаларымен, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының басқа салаларындағы нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі ШТ (А2 деңгей)

    Курс студенттер арасында шетелдік құзыреттілікті қалыптастыруды көздейді - екінші шет тіліндегі А2 деңгейінде тиімді қарым-қатынас, білімділік, дағдылар және дағдылар жүйесі, табысты араласу, мәдениетаралық, күнделікті қарым-қатынас және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіпкерлік және бизнес

    "Кәсіпкерлік және бизнес" оқу пәнін оқытудың мақсаты: теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы студенттердің өз ісін құруға, кәсіпкерлік қызметке қатысуға дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу

    Мақсаты – студенттерді мүмкіндігі шектеулі студенттерге арналған білім беру бағдарламаларымен, ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің мүмкіндіктерін ескере отырып, бағдарлама мазмұнын бейімдеу мәселелерімен, оқу ұзақтығын арттыруға байланысты білім беру бағдарламаларының ерекшеліктерімен, түзету жұмыстарының бағдарламасымен таныстыру, арнайы пропедевтикалық бөлімдер, бастауыш немесе негізгі жалпы білім берудің негізгі білім беру бағдарламасын жүзеге асыру үшін арнайы материалдық-техникалық шарттармен таныстыру; әлеуметтік маңызды мәселелер мен процестерді талдау, кәсіби қызмет барысында туындайтын мәселелердің мәнін анықтау дағдыларын қалыптастыру. Мақсаты – студенттерді мүмкіндігі шектеулі студенттерге арналған білім беру бағдарламаларымен, ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің мүмкіндіктерін ескере отырып, бағдарлама мазмұнын бейімдеу мәселелерімен, оқу ұзақтығын арттыруға байланысты білім беру бағдарламаларының ерекшеліктерімен, түзету жұмыстарының бағдарламасымен таныстыру, арнайы пропедевтикалық бөлімдер, бастауыш немесе негізгі жалпы білім берудің негізгі білім беру бағдарламасын жүзеге асыру үшін арнайы материалдық-техникалық шарттармен таныстыру; әлеуметтік маңызды мәселелер мен процестерді талдау, кәсіби қызмет барысында туындайтын мәселелердің мәнін анықтау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А2-1 деңгейі) (ағылшын)

    Мақсаты- А1-А2 деңгейінде екінші шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру: неміс тілінің фонетикалық жүйесін, оның ішінде интонацияның негізгі түрлерін меңгеру; күшті дыбыстау дағдыларын дамыту; сөздік қорын белсенді меңгеру; графика мен орфографияны, лексикалық бірліктерді жазу ережелерін меңгеру; қажетті грамматикалық материалды меңгеру; ауызша монологтық және диалогтік сөйлеуді дамыту; жазбаша сөйлеуді дамыту; зерттелетін тіл елдері туралы өлкетану, мәдениеттану, әлеуметтік-саяси және экономикалық сипаттағы фактілік білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аналитикалық оқу

    Бұл пән студенттердің аналитикалық және түсіндіру қабілеттерін қалыптастыруға, сөздік қорын байытуға, сондай-ақ оқытылатын тіл елінің көркем әдебиетімен таныстырады. Бағытталған курс көркем мәтіннің негізгі категорияларымен, мәтінді түсіндірудің негізгі тәсілдерімен, көркем мәтіннің лингвистикалық және композициялық компоненттерін ұйымдастыру әдістерімен, танысуды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудегі АКТ

    Мақсаты – студенттердің ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеуде шет тілі мұғалімдерінің кәсіби іс-әрекетінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану негіздерін меңгерту; оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мақсаттарын жүзеге асыруға бағытталған АКТ құралдарын құру және пайдаланудың теориясы мен тәжірибесі саласындағы білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру; ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, дамуында ауытқуы бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Бұл оқу пәнінің мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу әрекетіндегі дағдыларын дамыту; студенттерді ғылыми біліммен таныстыру, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілетін арттыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фразеология

    Мақсаты- неміс тілінің фразеологизмдері, неміс тілінің фразеологиялық бірліктерінің жіктелуі мен сипаттамалары туралы алған білімдер негізінде кәсіби қарым-қатынаста неміс тілінің фразеологиялық жүйесінің құралдарын барабар пайдалана білу қабілетін дамыту. оқытылатын және ана тілдерінің фразеологиялық жүйесінің ұқсастықтары мен айырмашылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А2-2 деңгейі) (француз)

    Мақсаты - А2-А2 деңгейінде екінші шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру: неміс тілінің фонетикалық жүйесін, оның ішінде интонацияның негізгі түрлерін меңгеру; күшті дыбыстау дағдыларын дамыту; сөздік қорын белсенді меңгеру; графика мен орфографияны, лексикалық бірліктерді жазу ережелерін меңгеру; қажетті грамматикалық материалды меңгеру; ауызша монологтық және диалогтік сөйлеуді дамыту; жазбаша сөйлеуді дамыту; зерттелетін тіл елдері туралы өлкетану, мәдениеттану, әлеуметтік-саяси және экономикалық сипаттағы фактілік білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Мақсаты: болашақ мамандардың педагогикалық шындықты сауатты талдауға және педагогикалық психологияның негізгі ғылыми тұжырымдамалары туралы теориялық идеяларды кәсіби қызметтің практикалық аспектілерімен жеткілікті түрде байланыстыруға мүмкіндік беретін нақты психологиялық білім жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Негізгі ШТ (В1деңгей )

    Курс студенттер арасында шетелдік құзыреттілікті қалыптастыруды көздейді - негізгі шет тіліндегі В1 деңгейінде тиімді қарым-қатынас, білімділік, дағдылар және дағдылар жүйесі, табысты араласу, мәдениетаралық, күнделікті қарым-қатынас және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лексикология

    Мақсаты - Неміс тілінің сөздік құрамының жалпы сипаттамасы негізінде оның спецификалық ерекшеліктерін, құрылымдық-семантикалық үлгілерін анықтай отырып, өнімді және өнімсіз әдістерді зерттеу негізінде студенттерде неміс тілінің лексикалық жүйесі туралы іргелі білімдерін дамыту. қазіргі неміс тіліндегі сөзжасам және лексикографиямен таныстыру, бұл сөздік қорды ауызша және жазбаша қарым-қатынаста қолдануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А2-2 деңгейі) (ағылшын)

    Мақсаты - А2-А2 деңгейінде екінші шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру: неміс тілінің фонетикалық жүйесін, оның ішінде интонацияның негізгі түрлерін меңгеру; күшті дыбыстау дағдыларын дамыту; сөздік қорын белсенді меңгеру; графика мен орфографияны, лексикалық бірліктерді жазу ережелерін меңгеру; қажетті грамматикалық материалды меңгеру; ауызша монологтық және диалогтік сөйлеуді дамыту; жазбаша сөйлеуді дамыту; зерттелетін тіл елдері туралы өлкетану, мәдениеттану, әлеуметтік-саяси және экономикалық сипаттағы фактілік білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еуропа және Азия елдерінің әдебиеті

    Мақсаты – студенттерді шет тілдерін оқыту әдістемесінің теориялық негіздерімен, жалпы білім беретін мектепте шет тілдерін оқыту жүйесімен, шет тілін оқытудың мақсаттарымен, мазмұнымен, принциптерімен, әдістерімен және құралдарымен таныстыру; білім беру ұйымындағы пән бойынша оқу процесін талдау дағдыларын дамыту; ғылыми-әдістемелік ойдың соңғы жетістіктерін басшылыққа ала отырып, сабақтың әр түрін жоспарлау, күнтізбелік және сабақ жоспарларын құрастыру, шет тілін оқытудың тиімді жолдары мен әдістерін әзірлеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Неміс әдебиетінің тарихы

    Мақсаты - студенттердің негізгі әдеби ұғымдарын қалыптастыру, мәдени сезімталдықты дамыту, көркемдік талғамын қалыптастыру, неміс әдебиетінің тарихымен, оның неміс тілді мәдени кеңістіктегі рөлімен және неміс жазушыларының ең тән шығармаларымен таныстыру. неміс әдебиетінің еуропалық және әлемдік мәдениетке әсерімен таныс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Полилингвалды білім және мәдени-аралық қарым-қатынас

    Мақсаты - жаңа типті көптілді тұлғаны тәрбиелеу, мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын дамыту, студенттердің қарым-қатынас теориясы туралы түсініктерін қалыптастыру; мәдениетаралық құзіреттіліктің негізгі ұғымдарын, формаларының түрлерін, үлгілерін зерттеу егізінде студенттердің мәдениетаралық құзыреттілігін дамыту; мәдени сезімталдықты, коммуникативті мінез-құлықтың әртүрлі түрлерін дұрыс түсіндіре білуді дамыту; тіл мен мәдениетті қалыптастыратын процестерді білу саласында зерттеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Арнайы ШТ 1 -жалпы-кәсіптік (В1-В2деңгей)

    Мақсаты – студенттердің шет тілдік құзыреттілігін шет тілдік ортада табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті білім мен дағдылар жүйесін дамыту; кәсіби коммуникация салаларында ауызша және жазбаша сөйлеудің ерекшеліктерін қолдану, салыстыру және салғастыру дағдыларын дамыту; В1-В2 деңгейінде кәсіби коммуникациялық жағдаяттардағы мәселелерді шешу арқылы коммуникативті мәдениетаралық құзыреттілікті одан әрі жетілдіру және кәсіби бағдарланған дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Теоретикалық грамматика

    Курстың мақсаты - француз тілінің грамматикалық құрылымын бірыңғай және интегралдық жүйе ретінде меңгеру. Курс қазіргі заманғы француз тілінің грамматикалық құрылымын қалыптастыратын бірліктер мен құралдардың формалды және семантикалық құрылымын студенттердің ғылыми түсініктерін қалыптастыруды қамтиды. Нәтижесінде студент француз тілінің грамматикалық категориялары туралы бірліктер мен құралдардың формалды және семантикалық құрылымы туралы түсінік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілі (B1 бастапқы деңгейі) (француз)

    Мақсаты - А2-А2 деңгейінде екінші шет тілдегі коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру: неміс тілінің фонетикалық жүйесін, оның ішінде интонацияның негізгі түрлерін меңгеру; күшті дыбыстау дағдыларын дамыту; сөздік қорын белсенді меңгеру; графика мен орфографияны, лексикалық бірліктерді жазу ережелерін меңгеру; қажетті грамматикалық материалды меңгеру; ауызша монологтық және диалогтік сөйлеуді дамыту; жазбаша сөйлеуді дамыту; зерттелетін тіл елдері туралы өлкетану, мәдениеттану, әлеуметтік-саяси және экономикалық сипаттағы фактілік білім беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (B1 бастапқы деңгейі) (ағылшын)

    Мақсаты - А2-А2 деңгейінде екінші шет тілдегі коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру: неміс тілінің фонетикалық жүйесін, оның ішінде интонацияның негізгі түрлерін меңгеру; күшті дыбыстау дағдыларын дамыту; сөздік қорын белсенді меңгеру; графика мен орфографияны, лексикалық бірліктерді жазу ережелерін меңгеру; қажетті грамматикалық материалды меңгеру; ауызша монологтық және диалогтік сөйлеуді дамыту; жазбаша сөйлеуді дамыту; зерттелетін тіл елдері туралы өлкетану, мәдениеттану, әлеуметтік-саяси және экономикалық сипаттағы фактілік білім беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Курсының бағдарламасы болашақ мұғалімдердің оқушылармен тәрбие жұмыстарын өткізуге және ұйымдастыруға теориялық-әдістемелік даярлығы ескеріледі. Білім беру мен тәрбиенің гуманистік парадигмаларын жүзеге асыруға бағытталған тәрбиелік іс-әрекеттің теориялық және практикалық негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Іскерлік неміс тілі

    Мақсаты – студенттерге ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынас негіздерін үйрету, кәсіби қарым-қатынас саласында студенттердің шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін, ресми және бейресми саладағы іскерлік қарым-қатынаста қабылданған негізгі нормалар туралы білімін дамытады; әңгімелесу барысында өз ойын еркін және адекватты жеткізу, әңгімелесушінің шет тілінде сөйлеуін түсіну; шет тілінде жазбаша қатынас жүргізу, іскерлік хаттар жазу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Неміс тілін оқытудағы компьютерлік технологиялар

    Мақсаты – шет тілін оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану және тиімді кіріктіру саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, нәтижесінде оқушы білім беру мақсатында интернеттен ақпаратты дұрыс іздеп, таңдауды үйренеді; , тілдерді оқытуға арналған білім беру интернет ресурстарын әзірлеу және шет тілін оқытуда ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану, шет тілінің әртүрлі аспектілерін оқыту үшін мультимедиялық презентацияларды пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандандырылған кәсіби шет тілі (В2 деңгейі)

    Мақсаты – студенттердің қәсіби шет тілдік құзыреттілігін: шет тілдік ортада табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті білім мен дағдылар жүйесін дамыту; кәсіби, ғылыми, қоғамдық-саяси коммуникация салаларында ауызша және жазбаша сөйлеудің ерекшеліктерін, қолдану, салыстыру және салғастыру дағдыларын; В2 деңгейінде кәсіби коммуникациялық жағдаяттардағы мәселелерді шешу арқылы коммуникативті мәдениетаралық құзыреттілікті одан әрі жетілдіру және кәсіби бағдарланған дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (B1 жалғастыру деңгейі)

    Курс студенттер арасында шетелдік құзыреттілікті қалыптастыруды көздейді - екінші шет тіліндегі В1 деңгейінде тиімді қарым-қатынас, білімділік, дағдылар және дағдылар жүйесі, табысты араласу, мәдениетаралық, күнделікті қарым-қатынас және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (B1 жалғастыру деңгейі) (француз)

    Курс студенттер арасында шетелдік құзыреттілікті қалыптастыруды көздейді - екінші шет тіліндегі В1 деңгейінде тиімді қарым-қатынас, білімділік, дағдылар және дағдылар жүйесі, табысты араласу, мәдениетаралық, күнделікті қарым-қатынас және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілін оқыту әдістемесі

    Бұл пәнде шет тілдерін оқытудың жалпы принциптері, коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру технологиясы, сабақты ұйымдастыру, студенттердің сабақтан тыс және тәуелсіз қызметі, білім деңгейі, дағдылары мен қабілеттерін бақылау мәселелері талқыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектеп құжаттарын жүргізу

    Мектеп құжаттамасын жүргізу туралы жалпы түсінік беру. Мектеп құжаттамасын жүргізудің заманауи бағыттарына тән ерекшелігін, оны игеру мен дамыту жолдарын саралау. Мектеп құжаттамасын қазіргі заман талабында жүргізудің жаңашыл әдістерін теориялық және практикалық тұрғыдан анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми мақалаларды жазу принциптері және жолдары

    Мақсаты - студенттерді оқу-зерттеу іс-әрекетіне дайындау, өз бетінше шығармашылық ойлау және ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша мәселені жазбаша баяндау дағдыларын дамыту, студенттерге ғылыми мәтінді жазу және пішімдеу стандарттарын меңгеру, сонымен қатар қорытынды біліктілік жұмыстарын жазу шеңберінде ғылыми талдау дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Неміс тілі стилистикасы

    Мақсаты - студентті неміс тілі стилистикасының мәселелерінің ауқымымен таныстыру, студентті стилистиканың негізгі бағыттары мен мектептерімен, тілдің стильдік құралдарымен, стильдің функционалдық сорттарымен таныстыру, мәтінді стилистикалық талдауда практикалық дағдыларды қалыптастыру, студенттердің неміс тілінің практикасы мен теориясынан бұрын алған білімдеріне сүйене отырып, белгілі бір тілдік-көркемдік құралдар жиынтығы арқылы көркем мәтіннің мазмұнын аша білу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Арнайы ШТ (B2-C1деңгей жалғастырмалы)

    Мақсаты – студенттердің шет тілдік құзыреттілігін: шет тілдік ортада табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті білім мен дағдылар жүйесін дамыту; кәсіби, ғылыми, қоғамдық-саяси коммуникация салаларында ауызша және жазбаша сөйлеудің ерекшеліктерін, қолдану, салыстыру және салғастыру дағдыларын; В2-С1 деңгейінде кәсіби коммуникациялық жағдаяттардағы мәселелерді шешу арқылы коммуникативті мәдениетаралық құзыреттілікті одан әрі жетілдіру және кәсіби бағдарланған дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі

    Бұл пәнде шет тілдерін оқытудың жалпы принциптері, коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру технологиясы, сабақты ұйымдастыру, студенттердің сабақтан тыс және тәуелсіз қызметі, білім деңгейі, дағдылары мен қабілеттерін бақылау мәселелері талқыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілі (B2 бастапқы деңгейі) (француз)

    Мақсаты – екінші деңгейлі тілдік тұлғаның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, күшті дыбыстау дағдыларын дамыту, сөздік қорды, қажетті грамматикалық материалды белсенді меңгеру, В2 шекті деңгейде ауызша монологтық және диалогтық сөйлеуді және жазбаша сөйлеуді дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Көркем мәтіннің интерпретациясы

    Мақсаты – лингвистика және мәтін стилистикасы туралы теориялық білім алу, мәтінді түсіндірудің табиғаты мен негізгі құрылымын зерттеу, тілдік және стилистикалық құралдарды іздестіру және жүйелеу, олардың көркем мәтіндегі коммуникативтік және эстетикалық қызметін анықтауда практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Екінші шетел тілі (B2 бастапқы деңгейі) ( ағылшын)

    Мақсаты – екінші деңгейлі тілдік тұлғаның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, күшті дыбыстау дағдыларын дамыту, сөздік қорды, қажетті грамматикалық материалды белсенді меңгеру, В2 шекті деңгейде ауызша монологтық және диалогтық сөйлеуді және жазбаша сөйлеуді дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Ғылыми неміс тілі

    Мақсаты – студенттердің неміс ғылыми тілінде арнайы коммуникативтік дағдыларын нығайту, немістанудағы негізгі ғылыми терминологияны меңгеру, ғылыми мәтіндердің мазмұнын оқу және жеткізу, неміс тілінде қысқаша аннотациялар мен рефераттар жазу дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту. шығармашылық ойлау және ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша есептерді жазбаша баяндау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
  • Қаржылық тәуекелдердің, дағдарыстардың, алаяқтықтың әсерін бағалау негізінде меншікті ақша бюджетін басқару, жеке бюджетті жоспарлау, қаржы өнімдері мен инвестициялау құралдарын қолдану бойынша талдамалық қабілеттерін дамыту; қаржы заңдары мен ережелерін, цифрлық және қаржылық технологияларды, оның ішінде мобильді қосымшаларды қолдану негізінде ұтымды қаржылық мінез-құлыққа кепілдік беретін қазіргі заманғы қаржы құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастыру; салықтарды есептей және оңтайландыра білу, міндетті зейнетақы жарналары мен басқа да төлемдерді есептеу дағдыларын қолдану, сақтандыру өнімдерін пайдалану.
  • дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу.
  • құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
  • шет тілін оқытудың жалпы педагогикалық және психологиялық білімдерін, aрнайы білім беру технологияларын, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін меңгеру, шет тілін оқыту процесін жүзеге асыра білу, педагогикалық тәжірибелік қызметте инновациялық технологияларды пайдалану.
  • өздерінің болашақ мамандықтарының әлеуметтік маңызын жүзеге асыру, кәсіптік қызметті жүзеге асыруға жоғары ынталандыру; өз кәсіби қызметінің нәтижесі үшін жауапты бола білу, білім беру, зерттеу және кәсіби міндеттерді шешу үшін шет тілінің ақпаратын өңдеу;
  • шет тілін оқытудың арнайы педагогикалық және психологиялық білімдерін пайдалану, ақпараттық және цифрлық технологияларды шет тілін оқытуында пайдалану.
  • арнайы жалпы кәсіби, академиялық және іскерлік қарым-қатынас деңгейлеріндегі шет тілін игеру, сөйлеу қызметінің негізгі түрлерінің идеяларын кешенді дамыту- оқу, тыңдау, сөйлеу жəне жазу;
  • сөйлеу қызметінің барлық түрлерін пайдалану арқылы екінші тілді өз грамматика, фонетикалық, лексикалық білім (тыңдау жəне сөйлеу, оқу, жазу), мəдениетаралық жəне кəсіби филология бағдар дайындығын тереңдету, коммуникативті құзырлықтарды жұмыс істейді;
  • мәдениетаралық қарым-қатынас деңгейінде шет тілдерін білу, көп мәдениетті тұлғаны қалыптастыру дағдыларын игеру;
  • герман филологиясының теориялық негіздері, неміс тілдерінің тарихы және герман тіліндегі лингвистика бөлімдерін білу; заманауи теориялық лингвистика құралдарымен еркін жұмыс жасау.
  • неміс тілі теориясының негіздерін, ғылыми мәтіндерді жазудың принциптері мен тәсілдерін меңгеру;
Top