Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03218 Цифрлы медиакоммуникациялар(СПбМУ) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Коммуникация теориясы

    Пәннің мақсаты – магистранттардың әлеуметтік статусы аясында кәсіби орта мен қоғамда сәтті жұмыс істей алу қабілетін қалыптастыру, ақпарат алмасудың табиғи, әлеуметтік және техникалық жүйелеріндегі ерекшеліктерді анықтау, әлеуметтік коммуникация заңдылықтары мен қоғамдағы ақпарат алмасудың универсалды механизмдеріне ерекше назар аудара отырып, коммуникативтік процестің универсалды моделін құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты – жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, педагогикалық құзіреттілігін дамыту, болашақ мұғалімдерді жоғары оқу орындары педагогикасының жалпы мәселелерімен, әдістемелік және теориялық негіздерімен, қазіргі заманғы талдау, жоспарлау және ұйымдастыру технологияларымен таныстыру. оқыту мен тәрбиелеу, университеттің оқу үдерісінде оқытушы мен студенттердің субъекті-субъектілік өзара әрекетінің коммуникативті технологиялары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интерактивті медиа жобалар дизайны

    Пәннің мақсаты - магистранттардың көптеген әдеби және аудиовизуалды материалдарды біріктіре отырып, мультимедиялық өнімді жүйелеу қабілеттерін қалыптастыру, мультимедиялық жобаны құрайтын адам санасына эстетикалық әсер ету параметрлерін анықтау, формаларын анықтау мультимедианың қазіргі қоғамдағы әлеуметтік таралуы, кодтар мен өнер нышандары арқылы анықталатын мультимедиялық жобалардың демонстрациялық эстетикасының принциптерін тұжырымдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік басқарудағы медиакоммуникациялар

    Пәннің мақсаты-магистранттарда мемлекеттік басқару мен саясаттағы медиакоммуникация қағидаттары мен тетіктерін қалыптастыру, базалық ұғымдық аппаратпен жұмыс істей білу, мемлекеттік билік және басқару органдарындағы ақпараттық процестерді қабылдау және ұғыну қабілетін қалыптастыру, мемлекеттік қызметшінің кәсіби қызметі саласындағы білімді тереңдетуге ерекше назар аудару: медиакоммуникация саласындағы ұйымды тиімді басқаруды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Пәннің мақсаты - зерттеу әдіснамасын әзірлеуді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру. Оқу курсы медианы зерттеудің әртүрлі парадигмалары шеңберінде медиалық тәжірибені талдауға және сыни бағалауға, эмпирикалық зерттеуде деректерді жинау әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиакоммуникациялардағы трансформациялық құбылыстар

    Пәннің мақсаты – магистранттардың медиа және коммуникациялардағы айқын көрінген трансформациялық құбылыстарды, сондай-ақ медиа саласы проблематикасының негізгі элементтерін талдау қабілетін қалыптастыру, медианы трансформациялаудың теориялық және практикалық проблемалары арасында ішкі бөлшектенуді айқындайтын технологиялық, контенттік және мультимедиалық топтарды бөліп көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәнің мақсаты – еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру, өйткені шет тілі арқылы болашақ магистрант академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізеді, болашақ магистранттың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық қатынастардағы медиакоммуникациялар

    Пәннің мақсаты – магистранттардың халықаралық журналистика саласында күрделілігі жоғары, оның ішінде инновациялық сипаттағы міндеттерді қою мен шешуге байланысты тиісті жұмыс түрлерін жоғары кәсіби деңгейде орындау қабілетін қалыптастыру, мемлекеттік құрылымдардың сыртқы саяси қызметіне коммуникациялық қолдауды қамтамасыз ету және мемлекеттік тілдің, мәдениеттің және елдің халықаралық аренадағы мүдделерінің таралуына ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Digital-коммуникациялар

    Пәннің мақсаты-магистранттардың өз аудиториясымен интернет арқылы қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру; әлеуметтік желілермен (SMM) жұмыс істеу; интернеттегі беделін басқару; корпоративтік сайттар құру және оларды ілгерілету; интернетте PR-жобаларды әзірлеу және іске асыру; пайдаланушыларды интернет-коммуникацияға тарту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас тәжірибесінің этикасы

    Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпараттық-коммуникациялық саланы реттейтін стратегиялық коммуникациялар саласында этикалық нормативтерді қалыптастыру және жетілдіру, оларды қолданудың нақты жағдайларында этикалық реттеу нормаларын оқшаулау; ақпараттық салада этикалық нормаларды пайдалану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты басқару психологиясының іргелі түсініктерін түсіндіру, кәсіби тұрақтану процесінде басқару аймағының аспектілерін теориялық және тәжірибелік қолдану алғышарттарын анықтау қабілеттілігін қалыптастыру. Оқу курсы топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы бойынша заманауи көзқарастарды түсінуді қалыптастырады. Пән келесі мәселелерді оқытуға бағытталған: басқару психологиясының, басқару қарым-қатынастағы жеке тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Медиа кеңістік: зерттеудің негізгі бағыттары

    Пәннің мақсаты – магистранттардың медиа кеңістік мәселелерін анықтау қабілетін қалыптастыру, оны барлық медиа мәтіндердің жиынтығы, "дискурсивті" кеңістік ретінде қарастыру. Институционалды салаға, бұқаралық ақпарат құралдарының жүйесіне және медиа кеңістікті медиа нарық ретінде және адам қызметінің барлық салаларына енетін ғаламдық тіршілік ету ортасы ретінде сипаттауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік коммуникация және қоғам

    Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпаратты талдау және синтездеу әдістерін жүйелі қолдану қабілетін қалыптастыру; социологиялық зерттеу жүргізудің әдіснамасы мен әдістемесіне ерекше назар аудара отырып, қазіргі қоғамның проблемаларына байланысты ақпаратты синтездеу; әлеуметтік-гуманитарлық саладағы неғұрлым маңызды фактілерді, құбылыстарды, процестерді зерттеу, коммуникациялық өнімді жасау кезінде қазіргі заманғы цифрлық құрылғылар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: магистранттардың рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Қарастырылады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Медиакоммуникациядағы фундаментальды лингвистика

    Пән медиадискурсты және оның баяндау, стилистикалық және жанрлық компоненттерін зерттеуге бағытталған. Бұқаралық және тұлғааралық қарым-қатынасты үйлестірудегі медиа дискурстың рөліне ерекше назар аударылады. Пәннің мақсаты - қоғам мен индустрия талаптарына сай медиа және коммуникациялық өнімдерді әзірлеуде жетекші коммуникативтік стратегияларды және шығармашылық коммуникативтік қызметтің интерактивті әдістерін игеру саналады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік және брендтік коммуникациялар

    Пәннің мақсаты – магистранттарда корпоративтік және бренд-коммуникациялар бағытындағы жұмыстың ерекшеліктері мен ерекшелігін түсіну, компания жұмысының түрлі сатыларында аудиторияның түрлі нысаналы топтарымен өзара іс-қимыл ерекшеліктерін ашу және бизнестің әртүрлі мақсаттарын ескере отырып, медиаменеджмент пен медиапартнерлікті айқындау үшін әртүрлі арналар мен жұмыс құралдарын табу қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Медиакоммуникацияның лингвистикалық ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты – магистранттарда қоғам мен индустрия талап ететін медиа өнімдер мен коммуникациялық өнімдерді жасау кезінде медиадискурста қолданылуы қажет шығармашылық коммуникативтік қызметтің жетекші коммуникативтік стратегиялары мен интерактивті әдістерін талдау, бұқаралық ақпарат мәтіндерінің лингвистикалық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін түсіну қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Онлайн-промоушн: стратегиялар мен тактика

    Пәннің мақсаты – магистранттардың шығармашылық ойлау қабілетін және онлайн-промоушнды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты қалыптастыру, желіде жылжытудың стратегиясы мен тактикасын жүйелі түрде түсіну, жұмыста ерекше назар аудара отырып, шығармашылық тәсілдерді қолдану желілік жылжыту саласындағы жұмысқа шығармашылық көзқарасты ынталандыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық коммуникациядағы заманауи зерттеулер

    Пәннің мақсаты – магистранттар арасында адамның қарым-қатынас ортасындағы процестердің күрделілігін, зерттеу әдістерін, көшбасшылықты, қарым-қатынастың қолданыстағы және пайда болатын құралдарын түсіну, сондай-ақ сыни мәселелердің қоғамда және нақты ұйымдастырушылық жағдайда қалай дамып, анықталғанын талдау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Коммуникация теориясы мен тұжырымдамасын қолдана отырып, коммуникативтік процестің универсалды моделін құру.
  • Медиакоммуникацияның мемлекеттік басқару жүйелерімен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін айқындау және мемлекеттік құрылымдардың сыртқы саяси қызметіне коммуникациялық қолдау көрсетуді қамтамасыз ету.
  • Екі жылдық магистрлік қос диплом бағдарламасы аясында отандық және шетелдік медианарықтың даму үрдістерін қадағалау және осы үрдістерді кәсіби қызметте пайдалану.
  • Қазіргі заманғы хабар тарату технологияларының ерекшеліктерін білу негізінде digital өнімдерді жасауда техникалық және шығармашылық дағдыларды пайдалану.
  • Интерактивті контент индустриясының құралдарын (интернет-порталдар, бейне, аудио контент дерекқорлары, бағдарламалық өнімдер) қолдана отырып, мультимедиялық өнім әзірлеу.
  • Байланыстың жаңа технологияларын, сондай-ақ этикалық нормаларды негізге алып, түрлі коммуникацияларды қолдана отырып, медиакомпаниядағы түрлі құрылымдардың жұмысын үйлестіру.
  • Әлеуметтік, гуманитарлық және экономикалық ғылымдардың тілі мен аппаратын қолдана отырып, медиа құбылыстарды зерттеу және сипаттау, сондай-ақ медиакомпаниялар мен жобаларды талдауда түрлі әдістерді қолдану.
  • Медиа және коммуникациялық өнімдерді әзірлеуде медиа дискурста қолданылатын бұқаралық ақпарат құралдарының лингвистикалық ерекшеліктерін, шығармашылық коммуникативті қызметтегі интерактивті әдістерді талдау.
  • Коммуникациялық қызметтің дәстүрлі формаларына қатысты стратегиялық коммуникацияның негізгі компоненттерін, параметрлерін, ерекшеліктерін анықтау; коммуникациялық стратегиялар әзірленетін коммуникациялық модельдердің эволюциясын талдау.
  • Маркетингтік стратегияны әзірлеу, оның тиімділігін бағалау, тұтынушылық сұраныстарды, ағымдағы жағдайды және нарық сегментіндегі бәсекелестік позицияны ескере отырып, онлайн-жылжыту.
  • Корпоративтік және бренд-коммуникациялар бағытындағы жұмыстың ерекшелігін айқындау; медиа-менеджерлермен жұмысты тиімді реттеу және медиа-бизнес корпорацияның және/немесе брендтің бизнесіне қалай әсер ететінін түсіну.
  • Цифрлы медиакоммуникациялар стратегиясын жүзеге асыруға арналған ғылыми-педагогикалық жоспар құру және шынайы жағдайға бейімдеп, нәтижелі орындау.
Top