8D04111 Маркетинг в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты - заманауи маркетингтік теория мен тәжірибе талаптарын ескере отырып, ақпараттық және сандық технологияларды, инновациялық және интеграциялық бастаманы пайдалану көмегімен жаңа іргелі және қолданбалы білімді құру негізінде ғылыми-зерттеу, сараптамалық, басқарушылық және педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыра алатын отандық және халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары білікті маркетолог, зияткерлік және кәсіби элитаны сапалы дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Академиялық жазу
Пәннің мақсаты: отандық және халықаралық стандарттар негізінде зерттеу, жобалау, педагогикалық қызметте бірегей ғылыми өнімдерді жасау үшін академиялық жазудың әдістемелік құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттардың қабілетін қалыптастыру: - ғылыми мақалаларды, зерттеулерге өтінімдерді, зерттеу есептері мен шолуларды, сын-пікірлерді, сараптамалық қорытындыларды, оқу-әдістемелік кешендерді жазуға қатысты академиялық жазудың ерекшеліктерін баяндаудың ғылыми стиліне сәйкес анықтау; - бірыңғай тұжырымдама аясында ғылыми жазудың базалық моделін әзірлеу: мәселені қою, гипотезаны негіздеу, тезисті тұжырымдау, мәтінді құрастыру, нәтижелер мен қорытындыларды дәлелдеу; - ғылыми жазуға интеллекталды әрекеттерді қолдану: ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау, ғылыми терминологияны, ғылыми пікірталасты, мәліметтерді верификацияланушылығын, жалпы білім мен жеке үлесінің арасындағы тепе-теңдікті сақтау; дәйексөз келтірудің дұрыстылығы; - тәуелсіз сараптама, рецензиялау жүргізу және дәйексөз келтіру мен импакт-факторлары жоғары деңгейдегі халықаралық деректер базасына ақпаратты енгізу үшін ғылыми цифрлы кітапханалармен, цифрлық және ақпараттық ресурстармен, компьютерлік технологиялармен, онлайн-сервистермен жұмыс жасау ережелерін қолдану; - ғылыми коммуникацияның заманауи технологиялары негізінде академиялық жазудың нәтижелерін ұсына отырып, академиялық этика қағидаларын сақтау.Пәнді оқу кезінде докторанттар: ғылыми жазудың стиль құраушы элементтерін; академиялық жазу құрылымын: ғылыми мәселелер, шешім гипотезасы, зерттеу нысаны, зерттеу пәні, эмпирикалық мәліметтер, қорытындылар; мәтінді мағыналық талдау әдістерін; дәйексөз келтірудің ережелерін; сілтемелік аппарат пен менталдық карталардың технологиялары мен онлайн-сервистерін; аннотациялау, қорытындылау ережелерін; академиялық жазудың нәтижелерін ұсыну нысандарын; ішкі және халықаралық мәліметтер базасының талаптарын зерттейтін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Пәннің мақсаты: зерттеу нысаны шеңберіндегі маңызды және инновациялық бағыттарын айқындау арқылы толық циклдің ғылыми жобаларын тиімді жүзеге асыру үшін іргелі және қолданбалы зерттеулер жүргізу әдістерінің кешенін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторанттардың келесі қабілетін қалыптастыру: - нақты тақырыптарға қатысты мақсаттарды, міндеттерді, нысанын, тақырыпты, гипотезалар мен зерттеу құралдарын тұжырымдау арқылы ғылыми зерттеуді ұйымдастыру жоспарын және оны жүргізу алгоритмін әзірлеу; - мәселені зерттеуге байланысты тәжірибелік жұмысты жоспарлау мен ұйымдастыруды қамтитын теориялық, іргелі және қолданбалы сипаттағы ғылыми зерттеулердің қажетті әдістер кешенін анықтау; - зерттеу объектісінің параметрлерін, жүйелері мен процестерін зерттеуде пәнаралық, сандық-сапалық әдістерді, сонымен қатар модельдеу және болжау әдістерін қолдану мүмкіндіктерін анықтау; - ғылыми ақпаратты жинаудың және талдаудың сандық, сапалық, статистикалық, математикалық процедураларының банкін құру негізінде аналитикалық жүйені әзірлеу; - ғылыми қоғамдастыққа өз бетінше немесе шығармашылық ұжымдардың құрамында нәтижелерді ұсыну үшін мақалалар, есептер, жобалар, сараптамалық қорытындылар түрінде қолданбалы білімнің инновациялық бағыттарын қамтитын ғылыми өнімдер жасау.Пәнді оқу кезінде докторанттар: ғылыми таным үрдісін: эмпирикалық, теориялық, эксперименталды кезеңдерді жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру; ғылыми таным әдістері мен тәсілдерін: логикалық-мағыналық модельдеу әдісі, дедукция, индукция, синтез, экстраполяция, құрылымдық-функционалдық әдіс; жалпы ғылыми теориялық әдістерді: математикалық, статистикалық, болжамдық; арнайы әдістерді: жеке ғылыми және тәртіптік; сапалық, сандық, пәнаралық әдістерді; зерттеу нәтижелерінің аналитикалық жүйесін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Нарықты бәсекелік бағалау және бәсекеге қабілеттілікті басқару
Пәннің мақсаты: әртүрлі деңгейлерде бәсекеге қабілеттілікті тиімді басқару үшін бәсекелестік даму стратегияларын әзірлей отырып, нарықтық ортаны стратегиялық бағалау бойынша қабілеттер мен дағдыларды қалыптастыру, бәсекелестердің стратегиялық топтарын бағалау негізінде бәсекелестердің қызметін талдау моделін құру, резервтер мен инновациялық шешімдерді енгізе отырып, бәсекеге қабілеттілік мақсатына жетудің балама нұсқаларын әзірлеу, зерттеу объектісін дамытудың инновациялық және бәсекеге қабілетті бағыттарын жобалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік жобаларды басқару
Пәннің мақсаты: маркетингтік жобаларды басқарудың толық циклінің бағдарламасын әзірлеу үшін қабілеттерді қалыптастыру: инициализация, жоспарлау, орындау, мониторинг, болжау, бақылау, аяқтау, Жобалау қызметін басқарудың кіші жүйелерін қалыптастыру - мақсат қою, мазмұны, ұзақтығы, өзгерістері, ресурстары, құны, Сапасы және бәсекеге қабілеттілігі, ақылды қызмет әдістері, заманауи бағдарламалық қамтамасыз ету негізінде жобалау қызметін жүзеге асыру жобалардың техникалық-экономикалық негіздемесін, экономикалық тиімділігі мен іске асырылуын талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетинг ғылымының әдіснамасы
Пәннің мақсаты: ғылыми теориялардың, маркетинг мектептерінің дамуын сыни тұрғыдан бағалау, маркетинг ғылымының заңдылықтары мен тенденцияларын дамытудың басым бағыттарын құрылымдау, маркетингтік зерттеулердің әзірленген тұжырымдамасы негізінде проблемаларды зерттеудің пәні мен міндеттеріне барабар ғылыми әдістердің, техникалардың, технологиялардың қажетті кешенін қолдану, нарықтың қолданбалы зерттеулерінің деректерін талдау, алынған білімнің өз зерттеулері үшін маңыздылығын бағалау қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингті стратегиялық басқару
Пәннің мақсаты: нарықтық және маркетингтік қызметті талдаудың стратегиялық құралдары негізінде кәсіпорынның перспективалық дамуының тиімді басқару шешімдерін әзірлеу, стратегиялық өзара байланысты қолдану қабілетін қалыптастыру: жоспар, мақсаттар, басқару саясаты, ұйымның маркетингтік қызметіндегі талдау, қызмет және бақылау, заманауи аналитикалық (логикалық тізбектер, себеп-салдарлық байланыстар, матрицалық әдіс) пайдалану негізінде аналитикалық қызметті жүзеге асыру және ақпараттық технологиялар
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салалық қызметті маркетингтік талдау
Пәннің мақсаты:SMART қызметі шеңберіндегі ROI, ROMI және басқа да тәсілдерді пайдалана отырып маркетинг қызметінің тиімділігін талдау критерийлері мен көрсеткіштерін және олардың кәсіпорынның табыстылығына әсерін анықтау қабілетін дамыту; дәйекті мақсат қоюға, фактчекингке, стратегиялық олқылықтарды іздеу мен анықтауға, сондай-ақ әртүрлі деңгейлер мен қызмет түрлері шеңберінде сыртқы ортаның дамуын болжау нәтижелеріне сәйкес SMART әдістемесі негізінде маркетингтік стратегияларды іске асыру циклін әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті маркетинг
Пәннің мақсаты:маркетинг мәселелерін шешудің стандартты емес тәсілдеріне негізделген шығармашылық маркетингтік стратегияларды әзірлеу үшін соңғы креативті технологияларды, әдістерді, тәсілдер мен тенденцияларды қолдану қабілетін дамыту, тұтынушылар психологиясының негіздерін және тұтынушылық сананы қабылдау механизмдерін пайдалана отырып, шығармашылық жобаларды құру; , бұл сізге дәлірек және тиімді шығармашылық шешімдерді жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Маркетингтің іргелі және қолданбалы мектебінің ғылыми әлеуетін арттыруға өз үлесін құру мақсатында зерттеу нәтижелерін, заманауи әдіснаманы, тәсілдерді және олардың даму тенденцияларын пайдалану негізінде маркетинг саласындағы ғылыми теорияларды, білімдер мен идеяларды бағалау және синтездеу;
- Маркетингтің заманауи аналитикалық жүйесін терең түсінуді көрсету (логикалық тізбектерді құру, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау, факт-чекинг, ақпараттың үлкен массивтерін талдау), компанияның әлеуеті мен нарықтық үлесін, бәсекелестік ортаны, тұтынушылардың дәл және уақтылы деректерге қол жеткізу мақсатында мінез-құлқын бағалау үшін деректерді талдау дағдыларын игеру, сондай-ақ іскерлік ортадағы өзгерістерге жедел назар аударту;
- Clarivate Analytics, Scopus және т. б. деректер базасына кіретін ұлттық және халықаралық рецензияланатын басылымдардың пікірталастары мен басылымдарында талқылау үшін қолданыстағы білім аясын кеңейтетін, олардың нәтижелерін дәлелді және негізді түрде ұсына отырып, пәнаралық, аралас әдістемелерді қолдана отырып, кешенді зерттеу процесін жоспарлау және іске асыру негізінде бірегей ғылыми өнімдерді жасау;
- Бизнес-процестерді автоматтандыру және жобаны іске асыру мақсатында компания, сала деңгейінде деректерді жинау, сақтау, өңдеу және талдау үшін мамандандырылған бағдарламалар мен цифрлық технологияларды пайдалана отырып, оларды тиімді басқару жүйесін құру негізінде маркетингтік жобалардың техникалық-экономикалық, қаржылық негіздемесін, сараптамасын және оларды коммерцияландыруды жүзеге асыру;
- Сараптамалық-жобалық талдау негізінде баламалы маркетингтік стратегиялардың портфелін құру, өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттыруға, кәсіпорынның макро -микроортасын жақсартуға, тұтынушыларға дербестендірілген, шығармашылық көзқарасқа бағытталған өнімді өткізу нарығын ұлғайтуға ықпал ететін компанияның тиімді коммуникациялық саясатын әзірлеу үшін жобалық басқару құралдарын қолдану;
- Заманауи оқыту технологияларын қолдана отырып, академиялық, ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік қызметті жүзеге асыру және ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны әлеуметтендіруді қалыптастыруға бағытталған тәрбие процесін құру;
- Креативті шешімдердің тиімділігін және олардың компанияның нәтижелеріне әсерін сыни тұрғыдан бағалау, жүйелік әдістер мен тәсілдерді компанияның күнделікті маркетингтік қызметіне біріктіру, маркетингтік мәселелерді шешу және брендтің бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін топтық жұмыс дағдыларын қолдану.
- Заманауи маркетингтік технологиялар мен платформаларды (әлеуметтік желілер, контекстік жарнама, SEO, email-маркетинг және т.б.) пайдалана отырып, Smart marketing қағидаттары негізінде маркетингтік стратегияларды әзірлеуге жүйелік тәсілді қолдану, жүйелік ойлауды, креативтілікті, бастамашылықты, қабылданған шешімдер үшін жауапкершілікті көрсету.