Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03205 Кітапханалық ақпараттық жүйелер в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Мақсаты-адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапхана ісінің тарихы

    Курстың мақсаты ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі әлемдік өркениеттердің және әлем кітапханаларының адамзаттық құндылықтардың қалыптасуына тигізген ықпалын сараптауға бағытталған. Алға қойылған мақсатқа қол жеткізу үшін студент қабілетті: - локалдық өркениет, ұлттық мәдениет терминдерінің мәнін түсінуге, - әлем кітапханаларының қалыптасуы мен дамуын сараптауға, - адамзат тарихындағы түрлі тәсілдердің мәнін, олардың ғылыми әдіснамасын талдауға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан библиографиясы

    Курс мақсаты: студенттерді Қазақстандық библиографияның жалпы теориялық, ұйымдастырушылық, әдістемелік және тарихи аспектілерімен таныстыруға бағытталған. Курсты оқу барысында студент қабілетті: - Қазақстандағы библиографияның қалыптасу және даму кезеңдерін, мемлекетаралық білімдер мен библиографиялық байланыстардың негізін қалыптастыруға, - ұлттық библиографияның қазіргі жай-күйі және даму перспективаларын негіздеуге, - библиографиялық басылымдардың жүйесін құруға, - ұлттық ақпараттық ресурстарды құрудағы мәселелерді шешу үшін дағдыларды қолдануға, - мемлекет ішінде және халықаралық деңгейде ұлттық библиографияға деген қазіргі заманғы көзқарастар жүйесін талдауға, - библиографиялық басылымдардың жүйесін құруға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кітапханатану

    Курстың мақсаты: кітапханатанудың теориясын, кітапханатанудың ғылым ретіндегі дамуының принциптерін теориялық-әдіснамалық негізде үйрету, кітапхана ісінің жаңа бағыттарын қалыптастыру. Кітапханатану кітапхана ісін төрт аспекті бойынша қарастырады: 1. Кітапхана ісінің теориясын (кітапхана жүйелері мен кітапханалардың қалыптасу принциптерін зерттейді). 2. Тарихы (кітапханалардың қалыптасу заңдылықтарын зерттейді). 3. Ұйымдастыру және технология (КС басқару). 4. Әдісін ( КІ әдістерді, тәсілдерді әзірлейді).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық каталог

    Курстың мақсаты: кітапхананың маңызды функциялардың бірі – каталогизацияландыру негіздерінің, каталог құрудың жалпы теориясын, ұймдастырылуын, әдістемелік ерекшелігін анықтау. 1. әр түрлі каталогты құруда, мемлекетаралық каталогизация туралы стандартта білімін қалыптастыруға, 2. отандық кітапханада каталогтаудың қазіргі жай-күйін және даму перспективаларын негіздеуге, 3. Алфавиттік каталог. Жүйелі каталог. Пәндік каталог. Алфавиттік-пәндік көрсеткіштерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Алгоритмизация және программалау негіздері

    Алгоритмнің негізгі қасиеттері. Алгоритмдерді құрудың жалпы принциптері. Алгоритмдердің классификациясы. Бағдарламалау тілдерінің деңгейлері. Компиляторлар мен интерпретаторлар. С тілінің алфавиті. С тілінің элементарлық конструкциялары. Деректер түрлері. Бағдарлама құрылымы. Амалдар мен өрнектер. Басқару операторлары. Функциялар. Шартты және циклдік конструкциялар. Көрсеткіштер және деректер массивтері. Объектіге бағытталған программалау негіздері. Инкапсуляция және мұрагерлік. Жоғары деңгейлі бағдарламалау элементтері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Салалық кітапханалар

    Курстың мақсаты: студенттерді кітапхана жүйесінің маңызды салаларын; балалар кітапханасының, оқу мекемелері мен ғылыми-техникалық кітапханаларда жұмысты ұйымдастыру әдістерін меңгеру; - салалық кітапханалар қорларын құру ерекшеліктері мен құрамын, құрылымын қалыптастыруға, - пайдаланушылардың сауалдарына сай ақпараттық ресурстарды ұйымдастыруға, - ақпараттық ресурстарды іздеу, - түрлі саладағы кәсіби қызметті сүйемелдеудің ақпараттық әдісін бағалауға қабілетін арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Құжат пен кітаптың жалпы теориясы

    Курстың мақсаты: құжаттанудың, кітаптанудың, кітаптың және құжаттың типологиясын, сонымен қатар жүйелеудің негізіне жалпы теориялық білім беру және құжат және кітаптардың ерекшеліктерін функцияларын ашу 1. құжаттық ақпаратты пайдалануды, сақтауды, таратуды, өңдеуді және қалыптастырудың ерекшеліктерін негіздеуге, 2. кітапхана ісі, құжаттану жүйесінің қызметін ғылым ретінде негізгі бағыттарын, кітапхана ісі маманның кәсіби қызметінде оқу-зерттеу жұмыстарының өзекті мәселелерін қалыптастыруға,

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық қор

    Курстың мақсаты: кітапхана қорын жүйе ретінде жалпы мінездеме беру. КҚ қалыптастыру, оның ерекшеліктерін ашу, моделдеу, толықтыру, есепке алу, құжаттарды іріктеу, қорды орналастыру, оның сақталуын, пайдалануын және басқаруын қарастыру. КҚ жүйе ретінде, оның қасиеттері, кітапхана қорының жіктелуі. Кітапхана қорын қалыптастыру теориясын. Курс төрт бөлімнен тұрады. 1) КҚ теориялық ережелері,2) қорды қалыптастыру,3) технологиялық процесстерді құру,4) басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Құжаттану

    Пәннің мақсаты - студенттердің құжаттану ғылымның әдістемелік және ұйымдастырушылық мәселелерін зерттеу негізінде салалық құжаттамалық жүйені анықтау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Құжаттанудың негіздері, ұғымдық аппараттын қалыптастыру, құжаттарды жіктеу, жүйелеу, құжаттың материалдық негіздері, құжаттамалық қызметтің негізгі бағыттарының мазмұны, құжаттанудың қазіргі заманғы қолданбалы пәндермен өзара байланыстары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Құжаттарды аналитикалық-синтетикалық өңдеу

    Курс мақсаты: құжаттарды аналиткалық-синтетикалық өңдеудің теориялық-әдістемелік негізімен және олардың әр түрлерімен ( библиографиялық сипаттама, жүйелеу, пәндестіру, аннотациялау, рефераттау) таныстыру. Бағдарлама соңында студент қабілетті: - кез-келген құжатты және оның құрамдас бөліктерін білуге, - құжаттарды аналитикалық синтетикалық өңдеу пәні арқылы әлеуметтік маңызды мәселелер мен үрдістерді сипаттауға; - библиографиялық жазба элементтерін индекстеуде, аннотациялауда, рефераттауда және басқа да құжаттарды өңдеуде пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курстың мақсаты жасанды интеллект саласындағы зерттеулердің негізгі бағыттарын зерттеу және интеллектуалды мазмұнмен проблемаларды шешу болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент жасанды интеллект міндеттерінің ерекшеліктерін және логикалық программалаудың рөлін, білімді ұсыну моделін логикалық бағдарламалау дағдыларына ие болуы керек, жасанды интеллект жүйелерін әзірлеуде логикалық бағдарламалау дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кітапхана жүйесінлегі медиа және цифрлық сауаттылық

    Пәннің мақсаты: студенттерге кәсіби қызметін меңгеру үшін негізгі теориялық, институционалдық және практикалық негіз және ойлау мәдениетін қалыптастыру. Курсты барысында төмендегі білімдерді меңгереді: - медиа сауаттылық феноменінің негізгі ұғымдары мен жетекші компоненттерін қалыптастыру; - жаңалықтар мәтіндерінің ерекшеліктерін білу және журналистікның салаларының мәтіндерін саралау; - коммуникацияның мақсаттары мен жағдайына негізделген қарым-қатынас жасау;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық мамандықтарға арналған құралдар мен технологиялар

    Пәннің мақсаты-студенттердің кітапханаларда деректер мен ақпарат құзыреттеріне қол жеткізуге мүмкіндік беретін құралдар мен технологияларды игеру қабілеттілігін қалыптастыру. Презентация тапсырмаларына арналған бағдарламалық жасақтаманың жетілдірілген мүмкіндіктері, сондай-ақ электрондық кесте немесе дерекқор түріндегі деректерді технологиялық талдау әдістері, деректерді визуализациялау стратегиялары мен әдістері қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық педагогика

    Курстың мақсаты кітапхалық педагогикалық процестерді талдау және жүзеге асыра алатын сандық технологиялар негіздерімен кітапханалық-педагогикалық және ақпараттық қызмет саласы бойынша қабілеттілігін қалыптастыру. Кітапханалық педагогиканың ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу және оқуға тарту саласында ұлттық бағдарламаларды іске асыру, жеке тұлғаның мәдени сәйкестілігін және мәдениетаралық өзара іс-қимылды қалыптастыру, әлемдік әдебиет білімін пайдалану білу;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық ресурстарды сыни талдау

    Курстың мақсаты - студенттерге кітапханалық ғылым саласындағы ақпараттық технологиялар саласындағы мұқият білім беру. Осы курсты оқып үйренудегі міндеттер мақсатқа жетуді қамтамасыз етеді: дұрыс әдебиеттерді іздеуде ақпараттық технологияларды көрсету; ақпаратты қорғаудың жүйелік әдістемесі мен құқықтық және нормативтік қамтамасыз етілуін қалыптастыру, ақпараттық ресурстар мен қажеттіліктерге қатысты білімді негіздеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Әлемдік кітапханалар тарихы

    Курстың мақсаты әлем кітапханаларының кәсіби қызметі мен ақпараттық технологиялық жабдықталуы, библиографиялық құрылымдық ерекшеліктерін меңгеру. Курсты игеру нәтижесінде студент қабілетті: - европа елдеріндегі қазіргі заманғы кітапханалық зерттеулерін түсінуге, - шет ел мемлекеттеріндегі кітапхана ісінің негізгі даму бағыттарын түсінуге, - шет елдегі кітапханалардың дамуын салыстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Автоматтандырылған кітапхана-ақпараттық жүйелер

    Курс барысында мәліметтер базасын құру жүйесіне қойылатын талаптар туралы көзқарас қалыптасады, МБ-на қойылатын талаптар, сондай-ақ Қазақстандық автоматтандырылған ақпараттық мәліметтер базасының жүйесі мысалында МБ қолдану технологиясы қарастырылады. Курстың мақсаты мәліметтер базсын құруға қойылатын негізгі жұмыстарды және теориялық түсініктерді қалыптастыру болып табылады.гізгі Курсты оқыту барысында студенттер білуі және дағдысы болуы тиіс: кітапханалардағы ақпараттық технологиялардың негізгі түсініктері мен функцияларын; заманауи компьютерлік технологиялардың мәліметтер базасының мүмкіндіктерін ұғынуға; ақпараттық технологияларды пайдалана отырып кітапханалық қызметті ұйымдастыруға.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Библиографиятану

    Курс мақсаты: ақпараттық технологиялардың теориялық және практикалық тәжірибесінде қолданатын кәсіби библиографиялық көрсеткіштерді дайындау. Пәнді игеру нәтижесінде: 1. библиографияның ерекше даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін, кітапханалық қызмет көрсетудің қасиеттерін білуге; 2. библиографиялық тәжірибенің қоғамдағы қызметінде компьютерлік технологияларды түсінуге; 3. библиография қызметін экономикада, саясатта, мәдениет дамуында қолдануға; 4. библиография ғылымының қалыптасуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық Smart технологиялар

    Пәннің мақсаты – кітапханалық жобалауда кітапхана тәжірибесінде автоматтандырылған кітапханалық-ақпараттық жүйелер (АКАЖ) жұмыс істеу жүйесін қалыптастыру. 1. Кітапхана ісінде ақпараттық технологияларды пайдалануды, ұйымдастыруды қалыптастыруға; 2. қоғамдық қызметте және кітапхана менеджментінде компьютерлік технологияларды қолдануға; 3. кітапхана тәжірибесінде жаңа технологияларды енгізуді көрсетуге; 4. қазіргі технологиялар мен телекоммуникациялар көмегімен ақпаратты таратуда, іздеуде, сақтауда, өңдеуде, іріктеуде ақпараттық процесстердің негізін пайдалануға;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік және ақпараттық этика

    Бұл курс желілік ақпараттық технологиялар мен ақпараттық ресурстарды әзірлеу және пайдалану кезінде туындайтын этикалық және кәсіби мәселелерді қамтиды. Онда этикалық шешімдер қабылдауға арналған мәселелер, пайда болатын технологиялар және олардың этикалық салдары, ақпараттық және компьютерлік кәсіпқойлық қарастырылады. Тақырыптарға құпиялылық, зияткерлік меншік, киберқылмыс, ойын, әлеуметтік әділеттілік және кәсіби этика кодекстері кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелердегі мәліметтер қоры

    Пәннің мақсаты: мәліметтер қорының (МҚ) теориялық негіздерін, мәліметтер бойынша негізгі операциялар, мәліметтер қорын және мәліметтер банктерінің құрылу принциптері мен әдістерін, мәліметтер қорының басқару жүйесін (МҚБЖ) меңгеру. 1. Реляциялық кестелердің терминологиясын қалыптастыру; 2. Деректер базасын, деректер банкін, білім базасын, деректер базасын басқару жүйесін, сараптама жүйесін анықтау; 3. объектіні классификациялау; 4. заманауи жүйелерін бағалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Глобалды және локалды торабтар мен жүйелер

    Курстың мақсаты - компьютерлік желілердің негізгі мүмкіндіктерін меңгеру және ақпараттық іздеуді жүзеге асыру, соның нәтижесінде мақсат мақсатқа қол жеткізуге мүмкіндік береді: кітапханалық қызмет көрсету секторы үшін программалық және аппараттық құралдарды автоматтандыру құралдарын көрсету, ақпараттық объектілердің және процестердің сандық параметрлерін қолдану: ақпаратты сақтауға қажетті жад көлемі ақпаратты өңдеу, компьютерлік желілердің жұмысын бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Классикалық тілдер (латын, араб, парсы)

    Пәннің мақсаты классикалық тілдің тәжірибелік грамматикасын, сөйлем құрылымын, фонетикалық құрылымын үйрену; білім алушының тілдік және коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту. Классикалық тілдің пайда болу және даму тарихы, қазіргі ғылым үшін классикалық тілдің манызы, фонетика, морфология, зат есім, сын есім, етістік; сөзқұрылымы, синтаксис; грамматика; әлеуметтік-тұрмыстық қарым-қатынас саласында қолдануы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Электронды кітапханалар және зерттеулердің мәліметтер базасы

    Курстың мақсаты студенттерді заманауи кітапханалық ресурстармен жұмыс істеуді үйрету. Осы курсты оқып-үйрену барысында қойылған міндеттер: заманауи компьютерлік техниканы көрсету, ақпараттық технологияларды қолдану арқылы кітапхана қызметтері саласындағы жұмыстарды ұйымдастыру, электронды кітапханаларды құру және енгізу мүмкіндігін бағалау, ақпараттық дереккөздермен жұмыс істеу, деректер базасын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Фактчекинг

    Пәннің мақсаты – студенттерге жалған жаңалықтар феномені қызметінің табиғаты, эволюциясы және заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру; жалған ақпаратпен, ақпараттық манипуляциялармен, жалған жаңалықтармен күресу қабілеті. Фактчектің тәжірибесі мен әдіснамасы, заманауи медиалық ортада дезинформацияға қарсы әрекет ету тәсілдері, оқырмандарға желідегі контенттің дұрыстығын тексеруге көмектесетін жаңа бағдарламалар мен қосымшалар зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Балалар мен жасөспірімдер оқуының педагогикасы және психологиясы

    Курстың мақсаты балалар мен жасөспірімдер оқуының педагогикасы және психологиясы саласындағы зерттеулердің негізгі бағыттарын және негізгі мәселелерді түсініп, шешуге бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент балалар мен жасөспірімдер оқуының педагогикасы және психологиясының ерекшеліктерін және оқу қабілеттілігін арттыруға бағытталған кәсіби қызметтің жаңа түрінің мәселелерін шешуге қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ғылыми сұраныстардағы кітапханашының маркетингі (ағылшын тіліндегі курс)

    Курстың мақсаты: кітапхананың өнімі мен қызметін, пайдаланушылардың сұранысын максималды түрде қанағаттандыруға бағытталған басқару технологиясын зерттеу. Ол нарықтық экономика жағдайындағы көпшілік кітапханаларының жұмысын жүзеге асыруға, қызмет көрсетіп отырған аймақтың және онда тұратын халықтың қажеттіліктерінің, сұраныстарының өзгерісіне бейімделуге, кітапханалық қызметке деген сұранысты қалыптастыру. Коммерциялық және коммерциялық емес маркетинг мәселесін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Балалар оқуына жетекшілік

    Курстың мақсаты: студенттерге балалар мен жасөспірімдерге арнлған кітапханалардың өзіндік ерекшеліктерін ескере отрып, заманауи ақпараттық қызметтердің жұмысын үйрету. Осы курсты оқып-үйрену барысында қойылған міндеттер: заманауи компьютерлік техниканы көрсету, ақпараттық технологияларды қолдану арқылы кітапхана қызметтері саласындағы жұмыстарды ұйымдастыру, электронды кітапханаларды құру және енгізу мүмкіндігін бағалау, ақпараттық дереккөздермен жұмыс істеу, деректер базасын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Веб-сайттарды және онлайн-платформаларды жобалау

    Пәннің мақсаты - студенттерге HTML-құжаттарды жасау және редакциялау бойынша сайттарды жобалау технологиялары мен құралдары туралы жалпы ақпарат беру. Осы курсты оқып-үйрену барысында мақсаттарға қол жеткізу қамтамасыз етіледі: жобалық құжаттаманы әзірлеуге бақылау жасау, жаңа ақпараттық жүйелерді жобалау технологияларын қолдану, дизайн стратегияларын әзірлеу, жобалық мақсаттарды анықтау, жұмыс критерийлері, қолданудың шектеулері. - ақпараттық жүйелер мен технологияларды жобалау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер негізі/

    Пәннің мақсаты-студенттердің шығармашылық тұрғыда ойлау, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жеке жүргізу, талдау және ақпаратты қорытындылау қабілеттілігін қалыптастыру. Мынадай аспектілер қарастырылады: ғылыми зерттеулерді жіктеу; ғылыми зерттеулерді жүргізудің жалпы санаттары, ұғымдары, қағидаттары, әдістері мен әдіснамалары; ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау; ғылыми ақпаратты жинау; ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, жоспарлау, дайындау, ресімдеу; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық-ақпараттық қызметтегі менеджмент және маркетинг

    Курстың мақсаты: кітапханалық менеджмент ұғымының ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыру және нәтижесінде студент қабілетті: - Кітапхана ісінде ақпараттық технологияларды пайдалануды, ұйымдастыруды қалыптастыруға, - кітапхана менеджментіне қатысты функцияларын және қоғамдық өмірдегі ұғымдарды, терминдерді анықтауға, - қоғам алдында тұрған кітапхана менеджментінің бағытын талдауға, - кітапхана менеджменті бойынша қызметті ұйымдастыруға.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Деректер базасы

    Курс мәліметтер қорын жобалау, құру және жүргізудің негізгі мәселелерімен таныстырады. Мәліметтер қорын жобалау процесі концептуалды көзқарас тұрғысынан қарастырылады. Дерек қорын жоспарлау, дерек қорын таңдау және дерек қорын басқарумен байланысты мәселелерді зерттеледі. Қазіргі ДҚБЖ жұмыс істеу принциптері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Археография

    Пәннің мақсаты - әр түрлі типтегі басылымдар үшін құжаттарды анықтау және таңдау қабілеттілігін қалыптастыру. Пән археография теориясы мен тәжірибесін, құжаттық жарияланымдарды дайындау әдістемесін, құжаттарды анықтау және іріктеу қағидаттарын, археографиялық өңдеуді, әртүрлі кезеңдегі құжаттардың мәтінін таңдау және беру әдістемесін, жарияланымның ғылыми-анықтамалық аппаратын құрастыруды, жарияланатын құжаттардың археографиялық ресімделуін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Кітапхана кужаттарын консервациялау

    Курстың мақсаты: түрлі типтегі және түрдегі құжаттық қорлармен жұмыс жасауға қабілетін арттыру. - кітапхананың құжаттық қорлары және ақпараттық қызмет, оның технологиясын қалыптастыру жөніндегі негізгі ережелерді негіздеу, - құжаттық ағымнан кәсіби әдебиеттерді іріктеу - тәжірибеде кітапхананың құжаттық қорды қалыптастыру және ақпараттық қызметінің негізгі теориясын, құжаттық қорды ұйымдастыруды қолдануға, - құжаттық қорды қалыптастыру, - ақпараттық қызмет пен құжаттық қорды қалыптастыруды бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Деректер қоры қосымшаларын құру

    Пәннің мақсаты: ірі масштабты жобаларға деректер қорының қосымшаларын жобалау және әзірлеу әдіснамасын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: SQL Server қауіпсіздік модельдерімен, қосылымдардың есептік жазбаларымен және дерекқор пайдаланушыларының есептік жазбаларымен жұмыс. SQL Server резервті көшірмесін жасау. SQL Server Agent қауіпсіздік мүмкіндіктерін іске асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Кітапханалық ақпараттық қызметті стандарттау

    Курстың мақсаты стандарттау және сертификаттаудың негізі, осы саладағы қызметтің негізгі бағыттарымен, стандарттау бойынша нормативтік құжаттар түрлерімен, стандарттау принциптермен және әдістері, стандарттау және сапа менеджменті саласындағы халықаралық тәжірибені зерделеу және студенттің пәнін оқу нәтижесінде білуге болатын құжаттамалық жүйемен таныстыру. 1. осы саладағы мемлекеттік (ұлттық), халықаралық стандарттар, мемлекеттік ақпараттық ресурстар жүйесіндегі мақсатын және рөлін.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Баспа және электронды БАҚ аудиториясы

    Пәннің мақсаты – аудиторияның негізгі ережелерін қалыптастыру; жалпы сипаттағы, сондай-ақ жеке көріністердегі (баспа БАҚ, радио, теледидар, интернет аудиториялары) медиааудиторлардың мінез-құлқының заңдылықтарын кешенді түсіну. Курс аудиторияның даму тарихын, медиааудитория ұғымын, баспа БАҚ, радио, теледидар, интернет аудиторияларын өлшеу әдістерін, медиааудиторияларды зерттеу әдістерін, баспа және электронды БАҚ аудиториясының стандартты параметрлерін зерттейді.Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық сауаттылық: 21-ші ғасыр кітапханашыларына арналған инновациялық онлайн-кітапхана қызметін көрсету

    кітапханаларға қызмет көрсету мақсатында кітапханашыларды жаңа бағдарламалық өнімдер жұмысымен таныстыру. Курсты оқу барысында студент қабілетті: - қолданушыларды және инновациялық онлайн-кітапхана жұмыс мақсаты мен міндеттерін, принциптерін түсінуге, - ақпараттық алмасуда кітапханалық коммуникацияның рөлін түсінуге (электронды құжаттарды жеткізу, кітапханалық кредиттер), - өнімнің дизайнын бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Гуманистік құндылықтарды, қауіпсіз өмір салтын, қаржылық сауаттылықты, оқырманмен қарым-қатынаста мінсіз әдептілік пен зерттеу әдістерін қолдануды дамыту
  • Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілеріне, кітапхана жарғысына, кітапхана және ақпараттану теориясы мен тәжірибесіне негізделген библиографиялық процестерді қамтамасыз ету бойынша жұмыстарды жүргізу. Сонымен қатар, Менеджмент және маркетинг негізінде әртүрлі деңгейдегі кітапханалар жұмысын басқару, ағымдағы және перспективалық жоспарларды, нормативтік және басқа құжаттамаларды әзірлеу және жүзеге асыру, кітапханалық іс-шараларды ұйымдастыру
  • Библиография және кітапханатану саласындағы ғылыми зерттеулерге, теориялық білімге негізделген зерттеу нәтижелерін енгізуге қатысу
  • Стационарлық және қашықтағы режимдерде кітапхана пайдаланушысының сұранысы бойынша библиографиялық анықтамаларды беру бойынша жұмыстарды орындау.
  • Дыбыстық материалдарды өңдеу, архивтік бағдарламалары негізінде жаңа жағдайлар мен технологияларға бейімдеу, аудиоматериалдарды цифрландыру, заманауи аудиокітап жазу технологияларын қолдану.
  • Аудио материалдарды сандық форматқа түрлендіру және оларды балалар мен зағип жандар үшін қолжетімді цифрлық форматқа бейімдеу, кітапханашы үшін коммуникация дағдыларын меңгеру
  • Шығармашылық пен инновациялық ойлауға негізделген материалдарды, дауысты мәтіндерді дайындайды және зерттейді, дикторлық шеберлігін жетілдіреді
  • Кітапхана қорын энтомологиялық сараптау, құжаттарды температуралық, ылғалдылық, жарықтық, санитарлық-гигиеналық режимдерге сәйкес жүйелі визуалды тексеру негізінде кітапхана қорын ғылыми консервациялау және сақтау дағдыларын көрсету.
  • Кітапханатану, библиография, құжаттану, информатика, мәдениет, ғылым және білім саласындағы мемлекеттік саясат, нормативтік құқықтық актілер негізінде құрылымдық бөлімшенің жұмысын жоспарлау бойынша кітапханада библиографиялық және ақпараттық-талдау жұмыстарын және кітапханалық-ақпараттық қызмет, зияткерлік меншікті, жеке деректерді қорғау бойынша әдістемелік нұсқаулық құжаттар жүргізу
  • Кітапхана ісі саласындағы социологиялық, психологиялық, педагогикалық және маркетингтік зерттеулерге талдау жасау; Іс қағаздарын жүргізу және мұрағат ісі негіздерін, нормативтік құқықтық актілерді, ережелерді, нұсқаулықтарды, мұрағат ісі бойынша басқа да әдістемелік материалдар мен құжаттарды пайдалана отырып, дәстүрлі және цифрлық форматта кітапхана қорын және басқа да ақпараттық ресурстарды ашатын көрмелер ұйымдастыру.
  • Жасанды интеллект негізінде кітапхананың жергілікті есептеуіш желі (ЖЕЖ) және серверлік жабдықтарын алу, орнату, конфигурациялау және техникалық қызмет көрсету әдістерін қолдана отырып, басып шығарылатын құжаттарды электронды форматқа түрлендіру және электрондық құжат жеткізу технологияларын қолдану.
  • Әдістемелік қамтамасыз етуді және әдістемелік қызметті үйлестіруді ұйымдастырады, саладағы библиографиялық қызметтің жай-күйіне талдау жасайды, кітапхана құжаттарын аздап бүлінген қағаз және картонды, құрылымдық бұзылыстары бар және құрылымдық өзгерістерсіз қалпына келтіру жұмыстарын жүргізу дағдыларына ие болады;

Ұқсас БББ

Top