Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D07206 Азық-түлік емес заттар мен бұйымдардың қауіпсіздігі в АТУ

Пәндер

  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: өз идеяларын құрылымдық түрде ұсыну дағдыларын, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі типтегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді құра білу дағдыларын қалыптастыру. Академиялық жазылымның негізгі жанрлары (аңдатпа, реферат, пікір, аналитикалық шолу, ғылыми мақала, ғылыми хабарлама). Материалды мазмұндаудың әдістемелік әдістері. Халықаралық ынтымақтастық шеңберіндегі іскерлік хат алмасудың негіздері. Ғылыми мәтіндерді жазудың негізгі принциптері. Типтік ғылыми мәтіндерді құрылымдық-семантикалық талдау. Ғылыми дерекқорлар, электрондық каталогтар. Академиялық қауымдастықтардың құрылымы: ғылыми орталықтар, баспалар, журналдар. Қазіргі академиялық кеңістіктегі бағдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: ғылыми ойлау қабілетін және ғылыми зерттеулерді орындау, оның ішінде диссертациялық жұмысты орындау шеңберінде дағдыларын қалыптастыру. Ғылымның функциялары. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым мен техникадағы жүйелік тәсілдің мәні. Процестер мен жүйелерді зерттеуге ақпараттық тәсіл. Ғылымды дамыту логикасы. Ғылыми революциялар және парадигмалардың өзгеруі. Процестер мен жүйелерді модельдеу. Ғылыми зерттеу процесінде ақпаратты түрлендіру. Ғылыми зерттеудегі таңдау мәселесі. Ғылыми зерттеудің заманауи құралдары. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және басқару. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау және ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қауіпсіз текстильдік көмекші заттарды алу тәжірибесі және теориясы

    Мақсаты: алдын ала белгіленген қасиеттері бар талшықты материалдарды (иірімжіп, мата, трикотаж, бейматалар) өңдеу үшін суда еритін полимерлерді қолдана отырып, жаңа тоқыма-қосалқы заттарды жасаудың теориялық негіздерін зерттеу. Олардың әсер ету механизмі. Материалдардың қауіпсіздігін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Текстиль материалдарының сапасын құрал-жабдықтар әдісімен кешенді бағалау

    Мақсаты: тоқыма бұйымдарының сапасы туралы түсінік қалыптастыру. Тоқыма тауарларының жіктелуі, ассортименті, сапасын бағалау ерекшеліктері. Тоқыма материалдарының сапасын кешенді бағалау мен бақылаудың аспаптық әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Азық-түлік емес тауарлар сапасы мен қауіпсіздігін бағалау теориясы

    Мақсаты: тауарлар мен өнімдердің қауіпсіздігін олардың сапасының көрсеткіші ретінде зерттеу. Азық-түлік емес тауарлар мен бұйымдардың сапалық көрсеткіштері. Қауіптілік түрлері және олардың шығу тегі. Тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігінің құқықтық және нормативтік базасы. Азық-түлік емес тауарлар мен бұйымдардың сапасы мен қауіпсіздігін бағалау әдістері. Азық-түлік емес тауарлар мен өнімдердің сапасы мен қауіпсіздігін басқарудың теориялық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар киімінің биологиялық және химиялық қауіпсіздігі

    Мақсаты: балалар киімінің биологиялық және химиялық қауіптерін анықтау және жіктеу. Биологиялық (бактериялар, саңырауқұлақтар, аллергендер) және химиялық (бояғыштар, әрлеу препараттары, пестицидтер) ластану көздерін зерттеу. Биологиялық және химиялық қауіптерді анықтау және бағалау әдістері мен құралдарымен танысу. Балалар киімінің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін заманауи материалдар мен технологияларды зерттеу. Қауіпсіздік стандарттарының сақталуын бақылау және бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оттан қорғағыш текстиль материалдарды алу тәжірибесі және теориясы

    Мақсаты: жоғары оттан қорғау қасиеттері бар текстиль материалдары мен тауарларды жасау саласындағы ғылым мен техниканың жетістіктері. Өрттен қорғау материалдарын жасаудың жаңа принциптері. Ұрпақ антипирендерінің әсер ету механизмі және теориясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымды дамытудың заманауи бағыттары мен заңдылықтарын түсінеді.
  • Тоқыма материалдары мен азық-түлік емес тауарлардың қауіпсіздігін талдау мен бағалаудың жаңа білімдерін, әдістерін талдайды және қалыптастырады.
  • Тоқыма материалдары мен азық-түлік емес тауарларды сертификаттау сынақтарының нәтижелерін талдауға қабілетті, азық-түлік емес тауарлар мен бұйымдардың қауіпсіздігін зерттеу әдістерін жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлейді
  • Зерттеу әдістері мен құралдарын пайдалана отырып қызмет объектілерінің (шикізат, иірімжіп, мата, трикотаж жаймалары мен бұйымдар, бейматалар және т. б.) қауіпсіздік көрсеткіштерін талдайды.
  • Зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше оқыту, өзінің кәсіби қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгерту қабілетін көрсетеді
  • Азық-түлік емес тауарлар мен бұйымдардың сапасы мен қауіпсіздігін бағалау бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу үшін терең мамандандырылған кәсіби теориялық білімді қолданады.
  • Азық-түлік емес тауарлар мен бұйымдардың қауіпсіздігін арттыру үшін неғұрлым негізделген инновациялық шешімдерді талдайды және қолданады
Top